Hirveimmät kerrat kun teillä on ollun kakkahätä

Kertokaa tänne noloimmat kerrat kun on tullut paska housuun tai jonnekkin muualle kuin pönttöön.

Itsellä oli kun olin synnyttämässä ja sitten ponnistin ja ponnistin niin tuli hirveä kakkahätä. Rupesin valittamaan kätilölle että painaisi kädellään persereikääni jottei kakka tule. Olin ujo ja nuori (17v) joten en tiennyt että on normaalia että tulee muita eritteitä synnytyksessä. Itkin että en pysty pidättämään ja paskaa tuli ulos.

Toisella kerralla kun mieheni palasi armeijasta emme olleet harrastaneet seksiä 11kk ja hän otti minut heti tultuaan seinää vasten ja kun oli maha vähän plöröllä niin tuli vetelää kakkaa paljon.
Ilmoita

4 Vastausta

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Ette sitten lomilla harrastaneet seksiä?
Ilmoita
Riparilla, ku en saanu aluks tuleen ja sit ku oltiin pitkällä kävelyllä alko vatsa toimia ja en meinannu pystyä käveleen. Isonen (tyttö) otti mut kyytiin pyöräntarakalle ja jouduin pitämään siitä kiinni ja keppi nousi pystyyn, ja siinä jalat harallani tajusin, että jumalauta, nyt ei paska pysy aisoissa. Sitä kokemusta, että pökälöit keppi pystyssä hyvännäköseen naiseen painautuneena ei kyllä outoudessaan voita mikään.
1 VASTAUS:
Paras koskaan lukemani kakkajuttu.
+Lisää kommentti
Kolmekymppisenä ystäväni perheen kanssa Turkissa, kun olin syönyt jotain sopimatonta ja oltiin tulossa syömästä, silloin kakatti ja kovaa. Yritin vaan pystyä pidättämään hotellille asti. Se ei onnistunut. Yritin päästää diskreetisti niin, ettei kukaan huomaa. Tuli aivan hirveät plöröt.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Hirveimmät kerrat kun teillä on ollun kakkahätä

Kertokaa tänne noloimmat kerrat kun on tullut paska housuun tai jonnekkin muualle kuin pönttöön.

Itsellä oli kun olin synnyttämässä ja sitten ponnistin ja ponnistin niin tuli hirveä kakkahätä. Rupesin valittamaan kätilölle että painaisi kädellään persereikääni jottei kakka tule. Olin ujo ja nuori (17v) joten en tiennyt että on normaalia että tulee muita eritteitä synnytyksessä. Itkin että en pysty pidättämään ja paskaa tuli ulos.

Toisella kerralla kun mieheni palasi armeijasta emme olleet harrastaneet seksiä 11kk ja hän otti minut heti tultuaan seinää vasten ja kun oli maha vähän plöröllä niin tuli vetelää kakkaa paljon.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta