Palstalla liikkuu Trumpin asemasta paikkansa pitämättömiä spekulaatioita, joten laitetaan tännekin hieman objektiivisempaa analyysiä.
https://www.aamulehti.fi/ulkomaat/huuto-on-kova-mutta-turha-odottaa-etta-mikaan-muuttuisi-trump-valittaa-vain-yhdesta-asiasta-201079903/
Kuten jo mainitsin toisessa aihetta käsittelevässä ketjussa, pitää muistaa se fakta että Trumpin tuki puolueeltaan määräytyy tehdyn politiikan perusteella, ei median älämölön perusteella.
Lisäys Trump-keskusteluun
31
455
Vastaukset
Laitetaanpa linkki https://projects.fivethirtyeight.com/congress-trump-score/
Tuolta voi seurata miten demokratia toimii maassa, jossa edustajilla on oikeus muodostaa oma mielipiteensä. Suomessahan meillä on puoluekuri ja rivikansanedustajan tehtävä on painaa sitä äänestysnappia mitä käsketään.
Äänestyskäyttäytymisessä on hajontaa niin, että edustajainhuoneesta löytyy demokraatteja, jotka on äänestäneet enemmän Trumpin (hallituksen) esitysten mukaisesti kuin jotkut republikaanit.
Osavaltioissa, joissa demokraatit voittavat joka tapauksessa saattaa mennä läpi joku hyvin liberaali. Jos taas demokraatit haluavat voittaa tai puolustaa senaattipaikkaansa tasaisissa osavaltioissa mitään rosameriläisiä ei kannata laittaa ehdolle.- trollikka
Anteeksi vain äijät, mutt Trumppi on täysi markkinoiden helppoheikki! Äijä puhuu läpiä päähänsä enemmän mitä minä... (joka olen kokematon... politiikasta ainoastaan kiinostunut)
Eikä Jenkki pressalla ole edes käytöstavat tuttuja... möhli minkä ehti.
Putin esiintyi kaikin tavoin edukseen; jätti jopa Trumpin hölmöilyt käyttämättä hyväkseen... nyt täällä julkisesti.
Kettuna kyllä varmaan tulee hyödyntämään nyt saamansa informaation, siitä millainen taktikko Trumpp todellisuudessa on; eli pelle!
Putinin on taatusti tyytyväinen tähän tapaamiseen; jonka vielä ME maksanne!
Eli kaikki pisteet ropisi Putinin koppaan; hinnalla ett kahdesti mainitsi Niistön nimen ihan... kohteliaisuutena!Minäkin pidin Trumpia alkuun pellenä, ja niin piti republikaanien puolueväkikin.
Trump on kyllä nostanut osakkeitaan minun silmissäni ja samoin oman puolueväkensä keskuudessa. Trump on populisti, mutta hän ajaa oman äänestäjäkuntansa etua ja pitää heidän teemojaan esillä.
Perinteisesti USA:n presidentit ovat pyrkineet profiloitumaan ensisijaisesti maailmanpoliisiksi ja jättäneet sisäpolitiikan vähemmälle huomiolle. Trump on tässäkin suhteessa raikas tuulahdus linjaan, hän ajaa aktiivista sisäpolitiikkaa ja pyrkii sotimisen sijaan neuvottelupöytään kiistakumppanien kanssa.
Tällä hetkellä näyttää hyvin vahvasti siltä että Trump jyrää toiselle kaudelle, ja sanoisin että ihan ansioillaan.- EdesUnissa
Trollikka, jos laitat nämä kolme republikaani presidenttiä järjestykseen Ronald Reagan, George W Bush nuorempi ja Donald Trump, niin näetkö oleellista eroa kuka heistä on "markkinoiden helppoheikki". Trump poikkeaa noista aiemmista sikäli että hän tekee asioita avoimemmin, joten lukijat ovat tietoisia niistä.
Reaganin juttu oli General Electrics ja "tarjonta-ekonomia", Bushin ENRON ja Trumpilta oma suosikki vielä puuttuu.
Reagan ja Bush istuivat kaksi kautta koska amerikkalaiset äänestivät niin. Amerikkalaiset äänestäjät eivät ole kenties aivan niin kiinnostuneita politiikasta ja Putinista kuin me suomalaiset. EUkin on heille lähinnä Pariisi ja Eiffel-torni. Putin kiinnostaa pariasataa kongressiedustajaa. Ännestäjiä kiinnostaa kuinka heidän oman maansa taloustilanne sallii heidän elää.
Jos Trump aloittaa sodan hän on varma kakkoskauden mies. - trollikka
Kuules, mä olen syntynyt 1988, ihan ensimmäiseksi en ollut kiinostunut kansainvälisistä politiikoista, en edes suomalaisista! Joten mulle sanoo vain nimet Abraham Lincoln, Roosevelt, John F Kennedy, Jonsson, Ronald Reagan, Bill Clinton ja Obama...
Ja noista vain Lincoln, Roosevelt, Kennedy ja Obama hiukan poliitiikkoina saaneet joitain uudistuksia aikaisiksi. Muiden ansiot kyseen alaisia... Jonsson ja Vietnamin sota, Reagan ja lännen leffat, Clintton ja sihteerikkö jne. ...muuten ovat mulle lähes tuntemattomia kuuluisuuksia.
"Jos Trump aloittaa sodan hän on varma kakkoskauden mies."
-Sitä minä juuri pelkään, siitä "suuruuden hullusta" kun ei voi oikeesti päätellä mitä saa päähänsä.
Tännekin on myymässä pienellä pakolla uusia hävittäjiä... ja samalla haaveilee saada tukikohtaa Suomesta, sivuraiteita käyttäen... koneiden huoltajiksi ja lennonopettajiksi jenkkejä.
Arvaas ketä niitä koneita silloin myös päivittäin lentäisi... meillä on n.1300 km rajaa Venäjän kanssa, eikä Vladimir Vladimirovitš Putin taatusti hyppäisi tripaskaa ilosta hihkuen!
Koittakaa nyt ymmärtää; Se mies on ammattisotilas ja maansa päämies kuin suuriruhtinas!
Mä en halua ett ollaan napit vastakkain venäläisten kassa, ei täällä asu enää sellainen kansa ett yhdessä pärjätään... Kaikki on jo hajoitettu... ja porukka tappelee jo keskenään.
Muutamalla sitkeällä sissillä ei tätä maata pysty puolustamaan... ja Naton marssiminen Suomeen vain pahentaisi tilannetta.
Trump on sanonut ett jenkit eroaa Natosta... kannatan ainakin näillä näkymillä, mitä minä näen.
Nyt taitaa mun odottelemani äijä tulla, kantaa ainakin kolmea salkkua.. trollikka kirjoitti:
Kuules, mä olen syntynyt 1988, ihan ensimmäiseksi en ollut kiinostunut kansainvälisistä politiikoista, en edes suomalaisista! Joten mulle sanoo vain nimet Abraham Lincoln, Roosevelt, John F Kennedy, Jonsson, Ronald Reagan, Bill Clinton ja Obama...
Ja noista vain Lincoln, Roosevelt, Kennedy ja Obama hiukan poliitiikkoina saaneet joitain uudistuksia aikaisiksi. Muiden ansiot kyseen alaisia... Jonsson ja Vietnamin sota, Reagan ja lännen leffat, Clintton ja sihteerikkö jne. ...muuten ovat mulle lähes tuntemattomia kuuluisuuksia.
-Sitä minä juuri pelkään, siitä "suuruuden hullusta" kun ei voi oikeesti päätellä mitä saa päähänsä.
Tännekin on myymässä pienellä pakolla uusia hävittäjiä... ja samalla haaveilee saada tukikohtaa Suomesta, sivuraiteita käyttäen... koneiden huoltajiksi ja lennonopettajiksi jenkkejä.
Arvaas ketä niitä koneita silloin myös päivittäin lentäisi... meillä on n.1300 km rajaa Venäjän kanssa, eikä Vladimir Vladimirovitš Putin taatusti hyppäisi tripaskaa ilosta hihkuen!
Koittakaa nyt ymmärtää; Se mies on ammattisotilas ja maansa päämies kuin suuriruhtinas!
Mä en halua ett ollaan napit vastakkain venäläisten kassa, ei täällä asu enää sellainen kansa ett yhdessä pärjätään... Kaikki on jo hajoitettu... ja porukka tappelee jo keskenään.
Muutamalla sitkeällä sissillä ei tätä maata pysty puolustamaan... ja Naton marssiminen Suomeen vain pahentaisi tilannetta.
Trump on sanonut ett jenkit eroaa Natosta... kannatan ainakin näillä näkymillä, mitä minä näen.
Nyt taitaa mun odottelemani äijä tulla, kantaa ainakin kolmea salkkua..Trump ei ole hakenut konflikteja, on siis enempi rauhan mies kuin rauhannobelisti Barack Obama.
trollikka kirjoitti:
Nyt taitaa mun odottelemani äijä tulla, kantaa ainakin kolmea salkkua..Kaksi Rooseveltia on ollut presidenttinä. Theodore on Lincolnin vierellä veistettynä Mount Rushmoreen. Hänen ansionsa on nimen antaminen Teddy-karhuille. Franklin Roosevelt taas on ollut pisimpään presidenttinä, tunnetaan mm. new dealistä ja diilistä Stalinin kanssa.
- Pillujen--asiantuntija
Trumppi on jännäies, puhuu kaikkea paskaa ja naiset kuuntelee.
- US-Marionets
USA:n presidentiksi voi päästä kuka tahansa ääliö (G.W. Bush) tai populistinen ääliö, koska USA:n kansa on niin tyhmää ja vaalijärjestelmä kivikautinen.
Presidentti on siellä vain todellisten vallanpitäjien marionetti.
Tämämarionetin rooli ei Trumpille sopinut ja hän lähti panemaan asioita mallilleen omasta mielestään parhaalla tai parhaaksi näkemällään tavalla. Se ei näille todellisille valllanpitäjille käy, koska jos Venäjä ja USA ryhtyvät sopuilemaan, niin USA:n aseteollisuus joutuu tuon maailmanrauhan nettomaksajaksi.
Trumppi pantiin aika nopeasti ruotuun näiden juutalais pankkiirien ja -asetehtailijoiden toimesta.
Käsi Trumpin perseessä on siis Jaakobin käsi, eikä repliikit ja äänikään ole Trumpin ääni.
Kylmä sota siis sai ainakin jatkoajan.
Onkin odotettavissa että uusia maailmaa, mutta erityisesti USA:a uhkaavia "terroristi" järjestöjä ilmaantuu nyt kuin sieniä sateella näiden USA:n aseteollisuuden al-qaidojen ja isisten lisäksi.
USA:n aseteollisuus tarvitsee sotiaan ja al-qaidojaan ja isiksiään. Niin ja tietysti Kiinan ja VENÄJÄN!Analyysissäsi on paljon totuutta.
Luulen silti että Trump sooloilee edelleen ja tekee asioita oman näkemyksensä mukaan."... USA:n kansa on niin tyhmää ..."
Tämän usein kuullun lauseen rinnalla soisi kuulevan vertailun vuoksi, minkä maan kansa sitten on vähemmän tyhmää.scrg kirjoitti:
"... USA:n kansa on niin tyhmää ..."
Tämän usein kuullun lauseen rinnalla soisi kuulevan vertailun vuoksi, minkä maan kansa sitten on vähemmän tyhmää.Jokainen tunnistaa itsessään neron piirteitä, mutta kukaan ei näe niitä muissa.
Voisi ajatella että älykkyys on hyvin subjektiivinen ominaisuus.Ananias kirjoitti:
Jokainen tunnistaa itsessään neron piirteitä, mutta kukaan ei näe niitä muissa.
Voisi ajatella että älykkyys on hyvin subjektiivinen ominaisuus.Mjaa, kyllä mä ainakin nään täälläkin monia melkein neroja. Itsehän en kyllä ole neroa lähelläkään.
- thats_all_folks
"minkä maan kansa sitten on vähemmän tyhmää."
No minkä tahansa maan kansa on viisaampaa kuin USA:n, jos sen kansan enemmistö ei ole hallittavissa uskontokirjojen satuihin perustuvien "lakien" avulla tai Hollywoodin luomilla"totuuksilla".
USA:n ylin hallinto katseli "loony toons -dokumenttia" Osama Bin-Ladenin eliminoimisesta. Se oli ANIMAATIO, joka oli valmistunut suunnilleen samoihin aikoihin kun Bin-Laden oli kuulemma tapettu.
Tuota "loony toons -dokumenttia" mm. presidentti Obama ja Hillary Clinton katsoivat vakavina sormet suussa kuin kelju kojootin ja maantiekiitäjän välistä jännää kamppailua.Kojootin ja maantiekiitäjän "kamppailussa" on sellaiset säännöt että maantiekiitäjä pysyy aina tiellä ja sanoo töööt. Kojoottia voi vahingoittaa vain asiat, jotka kojootti itse aloittaa.
Vähän sama terrorismin vastaisen taistelun kanssa. Vahingoitamme paljon enemmän itseämme terroristeja jahtaamalla.
- God_Bless_Metallica
Beavis ja Butthead, erikseen tai yhdessä voisivat hyvin toimia USA:n presidenttinä, JOS liittyisivät jossain episodissa Baptistikirkkoon aktiivisiksi seurakuntalaisiksi.
Käsikirjoittajat ja animaattorit voisivat hoidella esiintymiset ja todelliset valtaapitävät voisivat muokata näiden presidenttien pitämät puheet kansallisen turvallisuuden uhkakuvien mukaisiksi ja aseteollisuutta voimakkaasti tukeviksi. Israelia ei sovi unohtaa ja pojille pitää ehdottomasti hommata ac-dc ja metallica kipat Israelin vierailulle.
Here they come. New Presidents of the United States, Beavis and Butthead!!!- trollikka
Koska nämä kaks idioottia tähän esimerkeiksi tyrkkäsit: niin selittäiskö joku mikä on tämän piirretyn sarjan suosion syy? Mä en koskaan ole ymmärtänyt heidän vitsejään... mitä helvattia ne äijät oikein käkättää... kun kaikki on mennyt päin....!
Olen siis sitkeä sissi; ja katsonut ainakin 5-6 pätkää Beavis ja Butthead...homo pari sekoilee... typerämpää ohjelmaa ei ole olemassa! Lopulta totesin mä taidan itse olla Bimbo, kun sitä vahtasin!
Ainoa oikea päätelmä varmaan multa... koko sarjasta.
Ihan oikeesti pystyykö joku hieman avaamaan tuon sarjan suosion pohjaa? - banjot_soi
trollikka kirjoitti:
Koska nämä kaks idioottia tähän esimerkeiksi tyrkkäsit: niin selittäiskö joku mikä on tämän piirretyn sarjan suosion syy? Mä en koskaan ole ymmärtänyt heidän vitsejään... mitä helvattia ne äijät oikein käkättää... kun kaikki on mennyt päin....!
Olen siis sitkeä sissi; ja katsonut ainakin 5-6 pätkää Beavis ja Butthead...homo pari sekoilee... typerämpää ohjelmaa ei ole olemassa! Lopulta totesin mä taidan itse olla Bimbo, kun sitä vahtasin!
Ainoa oikea päätelmä varmaan multa... koko sarjasta.
Ihan oikeesti pystyykö joku hieman avaamaan tuon sarjan suosion pohjaa?Se oli tuossa yläpuolella selvitetty, se poikien talentti vaikka presidentiksi. Baptismi on kaiketi se joka presidentin tekee vaikka vähämielisestä koulupudokkaasta, jos ei armeijakaan sitä huolinut.
- trollikka
banjot_soi kirjoitti:
Se oli tuossa yläpuolella selvitetty, se poikien talentti vaikka presidentiksi. Baptismi on kaiketi se joka presidentin tekee vaikka vähämielisestä koulupudokkaasta, jos ei armeijakaan sitä huolinut.
Soita vaikka balalaikkaa, mutt kiitti tiedosta... oikeasta vinkistä. Sarjasta se ei silti hauskaa tee, ei edes surkuhupaisaa.
Mulla on kuuma, heräsin taas siihen... ja täällä on hyttynenkin inisemässä.
- hienoahienoa
https://www.youtube.com/watch?v=VyGIxrKyamE
https://www.washingtontimes.com/news/2018/jul/18/the-left-peddles-outrage-with-strzoks-bizarre-test/
Trump on ok mies ja hän on sentään ns. itsenäinen presidentti, toisin kun aiemmat, jotka ovat olleet pelkkiä aseteollisuuden ja isojen firmojen pupetteja. Tosin Trump on silti Israelin pupetti, mutta niin ovat olleet kaikki muutkin USAn presidentit. Sen sijaan Peter Strzok on täysi pelle ja oli täysin jäävi hoitamaan Trump-Venäjä -kytköstutkintaa. Toivottavasti Strzok joutuu vankilaan mahdollisimman pitkäksi ajaksi. Kaikenlaisia pilipalityyppejä sitä päästetäänkin työskentelemään FBI:hin. - Asdfghjklzxxc
Veikkaisin bilderberg-kokousta, missä sovitaan seuraava presidentti. Juu, suomen pv:n tilaa käsittelevässä kirjassa kerrottiin sivumennen usan pitkän tähtäimen suunnitelmasta mikä sai alkunsa 90-luvun lopulla, minkä tarkoituksena oli ja vissiin on pyyhkiä irak, p-korea ja iran kartalta.
- hienoahienoa
Jenkit näköjään haluvat pyyhkiä maailmankartalta pois kaikki valtiot, jotka eivät käytä *heidän* velkavaluuttaa, eli vähimmäisvarantojärjestelmää, jossa *heidän* keskuspankki (ei valtion) lainaa rahaa liikkeelle korkoa vastaan, jolloin kaikki raha on velkaa, jota ei koskaan voi maksaa pois. Tämän lisäksi *heille* ollaan jatkuvasti velkaa, vaikka *heillä* ei ole mitään meriittiä periä velkaa rahan liikkeellelaskemisesta. Sen lisäksi yksityispankit voivat vähimmäisvarantojärjestelmässä lainata ulos enemmän varoja kuin mitä pankki todellisuudessa omistaa, joka sekin itsessään jo lisää epävakautta ja vahvistaa sen, että kaikkea velkaa ei voi koskaan maksaa pois, tai jos maksettaisiin, niin sitten rahaa ei olisi enää yhtään olemassa. Tämän lisäksi AINA jos joku diktaattori tms. on halunnut myydä öljyä euroja vastaan (barrelithan ostetaan AINA dollareilla), niin hänet on murhattu. Nuo ovat ne syyt, jonka vuoksi jenkit hyökkäävät johonkin maahan. Yksi syy voi myös olla se, jos ko. maa on vihamielinen Israelia kohtaan. Hirveästi muita syitä ei taida olla.
hienoahienoa kirjoitti:
Jenkit näköjään haluvat pyyhkiä maailmankartalta pois kaikki valtiot, jotka eivät käytä *heidän* velkavaluuttaa, eli vähimmäisvarantojärjestelmää, jossa *heidän* keskuspankki (ei valtion) lainaa rahaa liikkeelle korkoa vastaan, jolloin kaikki raha on velkaa, jota ei koskaan voi maksaa pois. Tämän lisäksi *heille* ollaan jatkuvasti velkaa, vaikka *heillä* ei ole mitään meriittiä periä velkaa rahan liikkeellelaskemisesta. Sen lisäksi yksityispankit voivat vähimmäisvarantojärjestelmässä lainata ulos enemmän varoja kuin mitä pankki todellisuudessa omistaa, joka sekin itsessään jo lisää epävakautta ja vahvistaa sen, että kaikkea velkaa ei voi koskaan maksaa pois, tai jos maksettaisiin, niin sitten rahaa ei olisi enää yhtään olemassa. Tämän lisäksi AINA jos joku diktaattori tms. on halunnut myydä öljyä euroja vastaan (barrelithan ostetaan AINA dollareilla), niin hänet on murhattu. Nuo ovat ne syyt, jonka vuoksi jenkit hyökkäävät johonkin maahan. Yksi syy voi myös olla se, jos ko. maa on vihamielinen Israelia kohtaan. Hirveästi muita syitä ei taida olla.
Washington Times on roskalehti. Ei pidä sekoittaa laatujulkaisuihin Washington Post ja New York Times.
- hienoahienoa
outsider1 kirjoitti:
Washington Times on roskalehti. Ei pidä sekoittaa laatujulkaisuihin Washington Post ja New York Times.
Sinä olet pesunkestävä punavihervasemmistolainen, niin totta kai sanot noin. Myös nuo "laatujulkaisut" ovat samaa punavihervasemmisto-mössöä, joten jätän niiden lässytykset sikseen. Mutta tässäpä vähän faktaa punavihreästä kuplasta:
https://www.suomenuutiset.fi/elaako-media-punavihreassa-kuplassa-suora-lahetys-perjantaina-klo-10-alkaen/ - IrlLive
Elää.
hienoahienoa kirjoitti:
Kaikkien tavallisimpien valuuttojen pankkijärjestelmä on hyvin samantyyppinen. US dollarin erityisasema tulee siitä, että siihen luotetaan ja USA valtiona menee varmasti hyvin pitkälle puolustaakseen dollarin asemaa.
Raha on yhtä kuin velkaa. Keskuspankki luo rahan tyhjästä ja liikepankit monistavat sitä. Ei rahalla sinänsä ole mitään arvoa, se on vain mitta ja väline. Tavallaan kyseessä on loistavasti onnistunut maailmanlaajuinen huijaus, jolla ihmiset saadaan polkemaan oravanpyörässä ja tavoittelemaan asioita, joita pitävät arvokkaina siksi että muutkin pitävät niitä arvokkaina. Koska miltei kaiken voi mitata rahassa.
Teksasilla on käynnissä hanke, joka mahdollistaa kaupankäynnin käyttämällä valuuttana kultaa:
https://www.texastribune.org/2018/06/06/gold-depository-texas-bullion-glenn-hegar-precious-metals/hienoahienoa kirjoitti:
Sinä olet pesunkestävä punavihervasemmistolainen, niin totta kai sanot noin. Myös nuo "laatujulkaisut" ovat samaa punavihervasemmisto-mössöä, joten jätän niiden lässytykset sikseen. Mutta tässäpä vähän faktaa punavihreästä kuplasta:
https://www.suomenuutiset.fi/elaako-media-punavihreassa-kuplassa-suora-lahetys-perjantaina-klo-10-alkaen/Washington Postin ja NY Timesin korkea laatu on fakta, joka näkyy mm. niiden saamien palkintojen määrässä. Niihin jonottavat Jenkkilän parhaat toimittajat päinvastoin kuin W. Timesin kaltaisiin roskajulkaisuihin. Toki laadukkat toimittajat ovat keskimäärin enemmän tai vähemmän liberaaleja, kuten älykkäät ja koulutetut ihmiset tyypillisesti.
outsider1 kirjoitti:
Washington Postin ja NY Timesin korkea laatu on fakta, joka näkyy mm. niiden saamien palkintojen määrässä. Niihin jonottavat Jenkkilän parhaat toimittajat päinvastoin kuin W. Timesin kaltaisiin roskajulkaisuihin. Toki laadukkat toimittajat ovat keskimäärin enemmän tai vähemmän liberaaleja, kuten älykkäät ja koulutetut ihmiset tyypillisesti.
Toimittajiksi jostain syystä hakeutuu ihmisiä joiden arvomaailma on paitsi liberaali niin myös hyvin vasemmistolainen. Ehkä he näkevät median väylänä paitsi tiedottaa niin myös käyttää valtaa. Luultavasti toimittajan poliittinen väri vaikuttaa jopa siihen, mille "alalle" erikoistuu. Kulttuuritoimitus lienee se kaikkein punaisin ja talousuutisista kirjoittavat oikeistolaisimpia.
- hienoahienoa
outsider1 kirjoitti:
Washington Postin ja NY Timesin korkea laatu on fakta, joka näkyy mm. niiden saamien palkintojen määrässä. Niihin jonottavat Jenkkilän parhaat toimittajat päinvastoin kuin W. Timesin kaltaisiin roskajulkaisuihin. Toki laadukkat toimittajat ovat keskimäärin enemmän tai vähemmän liberaaleja, kuten älykkäät ja koulutetut ihmiset tyypillisesti.
Liberal Lunatics: https://www.youtube.com/playlist?list=PLa8S4GilqogSuFsZn06iohWqNgUWUlJbO
Liberaalit ovat älykkäitä! Sen todistaa nämä kaikki videot! :D :D :D
"Perinteisesti USA:n presidentit ovat pyrkineet profiloitumaan ensisijaisesti maailmanpoliisiksi"
- No tää on kyllä totta ja ollut sangen ärsyttävää USA asennetta. Trump voi olla pelle, mutta nyt en pidä enää mahdottomana, että joku jenkkilän keulakuva oikeesti haluaa rauhaa, eikä sotaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171958
- 1541880
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h221255- 49941
- 85909
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To21829- 112771
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell45720Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32715- 74696