Pitäisi ostaa uudet kumisaappaat,mutta valinta vaikea,hunter original vai kontio original. Mitä sanotte,onko hyviä neuvoja?
Hunter vs kontio
9
1130
Vastaukset
- Kipt
Molemmat ihan hyviä valintoja.
- Kauniimmatt
Kontiot on perus metsäsaappaat. Sen sijaan Glossy pintaiset Hunterit on varsin katu uskottavat ja tyylikkäät. Ehodottomasti Hunterit.
- petteri51
Hunterit tehty kiinassa ja kumi on osittain synteettistä=kovettuvat käytössä=myös murtuvat taitekohdista. Jos laatua ja kestävyyttä haluat niin silloin ainoat vaihtoehdot on joko Aigle tai Le Chameau.
- vaihtoehtojatarjolla
Minusta kumppareita pitää olla kahdet. Lyhytvartiset Hait kesäkäyttöön ja pitkävartiset kontio/hunter malliset sitten syyssateisiin. Itse en ainakaan voi pitää pitkävartisia kumppareita pitkää aikaa kesällä, koska ne hiostavat.
- korkokumpparit
Jos haluaa kunnon kumisaappaat ne löytyvät sivustosta
https://acquoofsweden.com/portfolio/ - Saapakset
Olet varmaan jo uudet saappaat hankkinut. Ostitko Hunterit vai Kontiot? Ja mihin valintasi perustui?
- Anonyymi
Kontiot! Ovat klassikot ja hyvännäköiset kumisaappaat!
- Anonyymi
Hyvä valinta, minkä väriset ja kokoiset Kontiot ostit?
- Anonyymi
Jos pitäisi hankkia yhdet kunnolliset kumisaappaat, niin suosittelisin Viking Seilas saappaita. Itse ostin Seilas saappaat, ja ovat olleet todella positiivinen yllätys joka suhteessa. Eivät ehkä ole ihan niin katu-uskottavat, kuin jotkut muut. Sen sijaan nämä jalassa tietää itse kulkevansa laatujalkineissa. Siinä vaiheessa kun Hunterit ja Kontiot hapertuvat. Minä voin jatkaa matkaa sukat kuivina , pientä ylpeyttä tuntien. Alunperin ajattelin, että halpa heikko tuote, mutta on kyllä yllättänyt positiivisesti. Ovat olleet käytössä jo pari vuotta.
Seilas saappaissa on juuri sopivan mittaiset varret moneen käyttöön, hyvät pohjat, jotka eivät ole liukkaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708