Lämmin kiitos anopille ja pelle

lämmöllä

Haluan ihan tätä kautta kiittää anoppia ja appea, siitä että olette olemassa. Ihanempia ja rakastavampia appivanhempia en olis voinut saada. Olette ottaneet minut perheeseen kuin oman tyttären. Rakastaen, tukien ja ymmärtäen. Mutta myös neuvoen silloin kun neuvoa olen tarvinnut, ihan kysymättäkin.
Nuo neuvot ovat auttaneet minua selviämään vanhemmuudesta ja kasvamaan vastuulliseksi aikuiseksi. Teiltä olen saanut myös valtavasti tukea olla äiti ja kasvaa siinä äitiydessäni. Olette minulle rakkaita.

6

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anoppiminiä

      Hei
      Kertothan nämä asiat myös suoraan appivanhemmillesi. Ainakin joillakin sanoilla.
      Itse olen anoppi. Kaksi mukavaa miniää. Toivon että osaan ilmaista asian heille.
      Vuosikymmenten takaa vieläkin muistan lämmöllä, kuinka vanha appiukkoni sanoi että tykkää molemmista miniöistään (kälyni ja minä). Tuo lause palaa usein mieleeni vaikka hänen kuolemstaan on jo 20 vuotta. Tuon ikäpolven mies ei helposti moisia sanoja ilmaissut.

      • lämmöllä

        Kyllä muistan aina sanoa kun nähdään. Kerron heille rakastavani heitä varmaan useammin kuin mieheni.


      • teotversussanat
        lämmöllä kirjoitti:

        Kyllä muistan aina sanoa kun nähdään. Kerron heille rakastavani heitä varmaan useammin kuin mieheni.

        Teot ja se miten käyttäydyt toista ihmistä kohtaan kertoo sille toiselle ihmiselle enemmän kuin tuhat sanaa.

        Rakastan sinua, tai olet rakas-fraasit jatkuvasti käytettynä menettävät merkityksensä. Niistä tulee jenkkien I love You, sehän ei tarkoita enää yhtään mitään.


      • 5210120
        teotversussanat kirjoitti:

        Teot ja se miten käyttäydyt toista ihmistä kohtaan kertoo sille toiselle ihmiselle enemmän kuin tuhat sanaa.

        Rakastan sinua, tai olet rakas-fraasit jatkuvasti käytettynä menettävät merkityksensä. Niistä tulee jenkkien I love You, sehän ei tarkoita enää yhtään mitään.

        Mutta yhdistettynä se onkin sitten koko hieno juttu


    • Omalleostinjakäytössäon

      Uurna on anopille ellei paras niin ainakin toiseksi paeas lahja.

      • Orvon.puoliso

        No olipa lysti tokaisu. Kukapa olisi voinut arvata, että sinulla on noin hyvät välit anoppiin, että ihan uurnan jo valmiiksi ostat.
        Hänkin antaa arvon sille ja kohtelee sinua lahjasi tuomien tunteiden mukaisesti.
        Jatka valitsemallasi tiellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe