Olen kahdestaan naisen kanssa, ja hän puhuu monta kertaa hänen edellisistä säädöistä / seurustelukumppaneista niin onko tämä jo selvä merkki, että hän ei ole kiinnostunut minusta? Sit taas välillä nainen puhuu, että kuinka hyvännäköinen olen ja muutenkin hakeutuu lähelle ja halaa, kun nähdään. On merkkejä siitä, että hän ei ole kiinnostunut ja on myös merkkejä että hän on kiinnostunut. Ja vielä kun emme ole tunteneet hirveän kauan aikaa niin en uskalla kysyä suoraan onko hän kiinnostunut vai ei.
Onko hän kiinnostunut vai ei?
6
272
Vastaukset
- Selväpeli
Jos kuitenkin kysyisit suoraan missä mennään. Minkä ikäisiä olette? Jos ikää jo niin sitä suuremmalla syyllä.
- Lappalainen10
20-21v ollaan, suoraan kai tässä kannattaisi kysyä
- Nainenkauniskin
Jos itse halaan ja hakeudun lähelle, kehun, olen todella kiinnostunut... En tiedä muista
- Naiselta
Veikkaisin, että on epävarma itsestään ja tahtoo näin nostaa omaa arvoaan silmissäsi, tyyliin: Minulla on ollut ottajia ennenkin. Jos nainen kiinnostaa, voisit kehua ehkä häntä hieman ja katsoa loppuuko existä kertominen itsetunnon vahvistuttua.
- Kokemuksellakerron
Kehu itseäs paljon ja hauku muut alimpaan helvettiin, välillä sitä tytsyäskin väheksyt ja korostat itseäsi. Näytä kuinka nopeaa osaat mätkästä nyrkillä seinään, kehittele joku hullu juttu ja kerro sille. Vaikka että pöllit auton ja jädätit poliisit hukkaan, myit auton venajalle hyvään hintaan. Tee pilapuheluita sinne sun tänne. Ja naura muille. Esittelel mulkkuas joka välissä ja pyydä kehumaan, joka aamu sanot sille että otappa muija suihin ja niele, illallakin. Vedä kaljaa boka ruokailun aikana vähintään 6. Tölkkiä A. Olutta. Sitten se vasta kuumana käykin suhun ja loppuu se nariseminen entisistä heiloista.
No siinäpä unelmanainen, joka puhuu entisistä säädöistään. Haluat varmaa yhdeksi polkijaksi yleiseen polkupyörään.
Ehkä sinusta tehdään nyt kamumiestä, jota voidaan käyttää tarvittaessa, kuskiksi, lohduttajaksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864670Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1123870Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1903700Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.702113Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1541131- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924