Seiskakatsastus Helsinki, Kokemuksia?

biiirt

Onko jollain kokemusta Seiskakatsastuksesta Helsingin Roihupellossa? Halpa ainakin on, mutta meillä kävi niin että katsastaja (joka lopulta itseasiassa paljastui itse yrittäjäksi) oli vetänyt katsastustodistuksesta yhden hylkäysperusteen kynällä yli ja sanoi että se vika on jo ok, eikä tarvitsekaan sitä tiettyä vikaa korjata, vaan häneltä oli se vahingossa jäänyt korjattavien listaan. No, kun muut hylkäysperusteet käytiin korjauttamassa korjaamolla, ja tultiin samaan paikkaan jälkitakastukseen niin itse yrittäjän ylivetämä kohta olikin saman aseman toisen katsastajan mielestä tällä kertaa yhtäkkiä hylkäysperuste! Vaikuttaa vähän rahastukselta, että muka tultaisiin samaan paikkaan jatkuvasti jälkitarkastuksiin ensin hyväksyttyjen ja sitten samojen vikojen hylkäämisen kautta, ja joka kerrasta tietty maksetaan. Onko jollain muulla kokemuksia Seiskakatsastus asemasta Helsingin Roihupellossa? En kyllä suosittelisi asemaa, meillä ei ainakaa ollut siitä kiinni etteikö oltaisi kyseistä vikaa korjattu samalla korjaamokäynnillä kuin toinen vika korjattiin. Harmittaa nimenomaan se, että se olisi ollut jo korjattu vika ja auto katsatettu jos sitä ei olisi vedetty yli ja sanottu että on ok :(

14

6108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dorp

Olisitteko saaneet yrittäjän paikalle?

• avuttomuutta

Opettele itse korjaamaan! Jos on muka vika, korjaa se. Kun kerran tiedät mikä vika siinä on.

• biiiirt

Siis nimenomaan katsastaja ensin sanoi että autossa ei sellaista vikaa ole, vaa se vika oli vahingossa jättänyt siihen tulostettuun katsastustodistukseen. Veti sen hylkäysperusteen yli ja sanoi ettei sitä tarvitse korjata. No kun muut viat korjattiin ja maksettiin jälkitarkastus samalle asemalle niin väittävät että ylivedettu vika nyt on yhtäkkiä hylkäysperuste. Toki oltaisiin vika korjattu jos katsastaja ei olisi sanonut että vikaa ei tarvitse korjata, mutta tyhmänä uskoin katsastajaa kun sanoi että häneltä oli vika jäänyt listaan vahingossa :(
      Saman vian takia auton hylännyt katsastaja soitti sitten tälle yrittäjälle joka oli vetänyt vian yli, mutta yrittäjältä ei saanut muuta selitysta kuin että häneltä oli mennyt oikea ja vasen sekaisin. Mielestäni katsastusasemilla tuollaisia virheitä ei saa käydä asiakkaan kustannuksella, ja se myös kertoo aika paljon katsastusaseman tasosta jos edes itse yrittäjä ei erota oikeaa vasemmasta. Onko muilla käynyt katsastusaseman kanssa samoin? Tietääkö joku saako katsastaja muuttaa hylkäysperusteita kynällä ja taas lisätä niitä seuraavalla kerralla?

• Helmonen

Miten lienee viedä vanhaa autoa tuonne?

• Idols

Romut suosiolla kaatikselle!

• Jokoma

Paaliautot ovat erikseen. Vuosikerrat paranee vanhetessaan.

• Anonyymi

mulla vastaavanlainen tilanne jaguar 2017v ajettu 60t
      hylky tuli kun heidän tietokone huomasi vikakoodin jarruissa.
      tämä tapahtui pe klo 16,00 vein auton ma klo 9,00 laakkoselle jaggen virallinen huolto.
      he totesivat omala mittausjärjestelmnä että autossa ei ole mitään vikaa.
      ja soittivat katsastusasemalle, että mistä on kyse. katsastusasema pyysi tulemaan uudestaan. menin ja yllättäen ei mitään vikaa ollut. mutta joudin maksamaan 25e koska sanoivat että olen korjannut vian. eli aivan samaa mieltä RAHASTUSTA.

• Anonyymi

Minulla Roihupellon Seiska katsastuksessa kerrottiin. Että alatukivarsien laakerit ovat vialliset vaikka niissä ei mitään vikaa loppupeleissä ollut. En vois suositella tätä yritystä kenellekkään.

• Anonyymi

Heikinlaakson konttorilla tuli hylky laakeriviasta. Laakeri oli ihan kunnossa. Keksimällä keksitään.

• Anonyymi

En suosittele paikkaa, minulla vanhempi auto, katsastus kesti 35 minuuttia ja hirveä vasaran pauke kuului, hakkasivat etujousen katki, mikä oli ehjä ennen katsastusta, kun jouset olivat tarkastettu ennen katsastusta, huono paikka en suosittele.

• Anonyymi

On ne kovia poikia, jos vasaralla hakkaavat ehjän jousen poikki. Et taida itsekään uskoa tuota tarinaasi.

• Anonyymi

Ei sinne kannata mennä! Yrittäjällä on autokorjaamo 500m siitä paikasta ja yrittää aina suositella mennä sinne korjauttamaan autoa. Pitää tehdä ilmoituksen viranomaisille että tälläinen paikka pitäisi laittaa kiinni. Rahastusta !

• Anonyymi

Hei,

Minulla samankaltaisia eli negatiivisia kokemuksia roihupellob katsastuksesta!
      Menin katsastamaan ja hylky tuli. Kysyin syytä, kertoi että jarrut / jarrupalat vaihdettava.
      No vein korjaamolle ja jarrupalat oli vasta vaihdettu, hieman oli ruostetta jarruissa joka sitten johti hylkäämis päätökseen?! Katsastaja olisi myös voinut sanoa että jarruttele vaan niin ruoste kyllä lähtee, niin kuin korjaamolla kerrottiin. En tehnyt mitään ja menin jatkokatsastukseen toiseen paikkaan ja läpi meni!
      rahastuksen maku jäi roihupellon pisteestä, halusivat vaan tarkoituksella hylätä jotta joutuisi tulemaan / maksamaan jälkikatsastuksen! Ei enään ikinä samaan paikkaan! (Ulkomaalainen oli katsastaja)

• Anonyymi

Ei kannata myöskään viedä Roihupeltoon. Oli aika varattuna ja katsastus kesti 40min, auto kävi 2 kertaa hallissa ja välillä peruuteltiin pihalla konepelti auki. Lopputulema oli pitkä vikalista, mm. Pakoputken kiinnitys edestä ja takaa irti. Autokorjaamolla eivät löytäneet tällaista vikaa, eikä myöskään uusintakatsastuksen tehnyt eri konttorin tarkastaja. Ihmettelivät vaan kovasti korjauskehotusta tästäkin ”viasta”. Kuudesta korjauskehotuksesta todellisia oli loppujen lopuksi kolme, jolla olisi saanut leiman. En vie autoani enää ikinä mihinkään Seiska katsastuksen konttoriin katsastettavaksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1538
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      22
      1050
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      769
    Aihe