Kerron taas vitsin Timpasta

mies_86__

Timppa oli nuorena incel-mies, niinkuin arvata saattaa. Mentyään Janican kanssa naimisiin ja saatuaan tältä seksiä hänestä tuli kuitenkin pian excel-mies :))))))

24

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mohammed_Liljalaakso

      Peris ei ole saanut koskaan seksiä, eikä saa kun kaikki aikaa menee timpan ja muiden mielikuvitusystävien kanssa meuhkaamiseen:)))))))))))))))))))))
      Sama koskee sinua kaljuuntuvaa hc-atm hurriäpärää:))))))))))))))))))))

      • Vakken_pormestari

        Asiaa!!! :D


      • Ei mulla ole mitään mielikuvitusystäviä palstalla eikä sen ulkopuolellakaan. En tiedä mistä tollanen typerä huhu alun perin on lähtenyt liikkeelle.


      • jorman_leski
        peris234 kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään mielikuvitusystäviä palstalla eikä sen ulkopuolellakaan. En tiedä mistä tollanen typerä huhu alun perin on lähtenyt liikkeelle.

        Kerroit itse monta kertaa :) Nostetaanko taas kaikki ne ketjut ylös? Ne, joissa totuus-nikki on ihan se omasi :)) Ei ole vaikea verrata onko esimerkiksi 0 vai O :)))


      • Markku_Näätä

      • valesivu
        Markku_Näätä kirjoitti:

        Tänään juhlitaan Vakken pubeissa taas Alex Rossin neljättä sijaa Indy500:ssa. Onko sulla sen verran rahaa, että pääset paikalle juhlimaan?

        Tässä kaikki tiedot huimasta kisasta kisan virallisilta sivuilta:

        https://www.indianapolismotorspeedway.com/events/indy500/news-multimedia/all?year=2018&month=5&keywords=results

        Ei tuo ole virallinen sivu, sieltähän näkyy esim. puuttuvan se Porari kokonaan, joka siis oikeasti ajoi neljänneksi. Vittu että menin avaamaan tuon linkin, ties mitä viruksia tuollaiselta huijaussivustolta saa.


      • kaisanoasaa
        valesivu kirjoitti:

        Ei tuo ole virallinen sivu, sieltähän näkyy esim. puuttuvan se Porari kokonaan, joka siis oikeasti ajoi neljänneksi. Vittu että menin avaamaan tuon linkin, ties mitä viruksia tuollaiselta huijaussivustolta saa.

        Porari tulee siitä kun mammanpoika peris ainaa poraa palstalle :)))


      • valesivu kirjoitti:

        Ei tuo ole virallinen sivu, sieltähän näkyy esim. puuttuvan se Porari kokonaan, joka siis oikeasti ajoi neljänneksi. Vittu että menin avaamaan tuon linkin, ties mitä viruksia tuollaiselta huijaussivustolta saa.

        Niinpä, kannattaa mieluummin luottaa viralliseen eli OIKEAAN tuloslistaan.

        Aika-ajotulokset: https://aijaa.com/tgxazW
        Pressikuva meikäläisestä heti aika-ajon jälkeen kun olin itsekin yllättynyt omasta vauhdistani: https://aijaa.com/pXskPt
        Kisan tulokset: https://aijaa.com/ICw5gq


      • Takuma_Satokorvaus
        paksuniska-make kirjoitti:

        Niinpä, kannattaa mieluummin luottaa viralliseen eli OIKEAAN tuloslistaan.

        Aika-ajotulokset: https://aijaa.com/tgxazW
        Pressikuva meikäläisestä heti aika-ajon jälkeen kun olin itsekin yllättynyt omasta vauhdistani: https://aijaa.com/pXskPt
        Kisan tulokset: https://aijaa.com/ICw5gq

        Peris sun fotoshoppaamat aijaakuvat on aika huono tietolähde :P


      • peris234 kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään mielikuvitusystäviä palstalla eikä sen ulkopuolellakaan. En tiedä mistä tollanen typerä huhu alun perin on lähtenyt liikkeelle.

        Niin Timppahan varmasti kirjaa ne Octavian bensakulut, huoltokulut ym. maksut niihin Excel-taulukoihin:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Bicky Royal-mies tuskin tosiaan merkkaile niitä Chevy Silveradon bensakuluja yhtään mihinkään, vaan tankkaa just jyystö-Truckinsa bensaa täyteen silloin kun tarvii:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Pitäisi kysyä Bickyltä, että onko hän pitänyt niistä penislihas-treeneistä mitään taulukoita. Niistähän voisi kuitenkin seurata sitä, että onko ne penis-tulokset parantuneet tässä vuosien aikana:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Niin Timppahan varmasti kirjaa ne Octavian bensakulut, huoltokulut ym. maksut niihin Excel-taulukoihin:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Bicky Royal-mies tuskin tosiaan merkkaile niitä Chevy Silveradon bensakuluja yhtään mihinkään, vaan tankkaa just jyystö-Truckinsa bensaa täyteen silloin kun tarvii:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Pitäisi kysyä Bickyltä, että onko hän pitänyt niistä penislihas-treeneistä mitään taulukoita. Niistähän voisi kuitenkin seurata sitä, että onko ne penis-tulokset parantuneet tässä vuosien aikana:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        No mulla on koneella Open Office, sillä en viitsi turhaan maksaa mistään Microsoft Officesta. Kyllähän sitä tulee käytettyä esimerkiksi Penetrators MC:n kirjanpitoon, mutta noita penislihasreenituloksia varten mulla on puhelimessa sovellus johon ne on helppo kirjata reaaliajassa salilla :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Mutta joo, Chevy, Hummer ja Cadillac kuluttaa just sen minkä kuluttaa ja asemalta saa bensaa :)))))))))))))) Turha sitä on mihinkään taulukkoon laittaa. Pari-kolme viiskymppistä mittariin ja tankki täyteen :))))))))))))


      • bicky_royal kirjoitti:

        No mulla on koneella Open Office, sillä en viitsi turhaan maksaa mistään Microsoft Officesta. Kyllähän sitä tulee käytettyä esimerkiksi Penetrators MC:n kirjanpitoon, mutta noita penislihasreenituloksia varten mulla on puhelimessa sovellus johon ne on helppo kirjata reaaliajassa salilla :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Mutta joo, Chevy, Hummer ja Cadillac kuluttaa just sen minkä kuluttaa ja asemalta saa bensaa :)))))))))))))) Turha sitä on mihinkään taulukkoon laittaa. Pari-kolme viiskymppistä mittariin ja tankki täyteen :))))))))))))

        No se on varmasti ihan kätevä sovellus, kun sinne voit merkata aina ne penis-treenien tulokset vaikka heti salilla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Näinhän se on noissa autoissa, sillä ne kuluttaa sen minkä niiden kulutus on, että turha niitä on mihinkään taulukoihin merkata, niin kun Timppa just tekee:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kävin itse tänään Prismassa ostoksilla ja huomasin just sen, että miten kätevää se onkin sinkkuna ollessa aina ostella kaikkea. Tarttui siinä mukaan myös heräteostoksina hieman ylimääräistä ja kortilla vaan maksoin kaiken, ilman että niitä mihinkään Excel-taulukoihin merkkailisin:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Timppa se varmaan joutuu perheellisenä miehenä jättämään niitä omia ostoksia hieman vähemmälle:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        No se on varmasti ihan kätevä sovellus, kun sinne voit merkata aina ne penis-treenien tulokset vaikka heti salilla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Näinhän se on noissa autoissa, sillä ne kuluttaa sen minkä niiden kulutus on, että turha niitä on mihinkään taulukoihin merkata, niin kun Timppa just tekee:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kävin itse tänään Prismassa ostoksilla ja huomasin just sen, että miten kätevää se onkin sinkkuna ollessa aina ostella kaikkea. Tarttui siinä mukaan myös heräteostoksina hieman ylimääräistä ja kortilla vaan maksoin kaiken, ilman että niitä mihinkään Excel-taulukoihin merkkailisin:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Timppa se varmaan joutuu perheellisenä miehenä jättämään niitä omia ostoksia hieman vähemmälle:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Niinpä, kyllähän sitä sinkkuna pystyy päättämään asioista paljon enemmän kuin KTM-aviomiehet :))))))

        Mulla oli eilen prismaperjantai eikä munkaan tarvinnut erityisemmin miettiä budjettia, kunhan ostin mitä halusin. Kissalle ja koiralle naudan paistijauhelihaa, itelle sisäfileepihvejä, uuniperunoita, kaljaa, proteiinijuomajauhetta, jne. :))))))))))


    • Niin Timppahan on kertonut että käyttää insinöörin työssään Excel-ohjelmaa ja kotona kirjaa Skoda Octavian bensakulut, huoltokulut yms. Excel-taulukkoon :))))))))))))))))

      Bicky Royal mies tuskin jaksaa kirjata jyystö-truckin bensakuluja mihinkään taulukkoon vaan tankkaa autonsa satasella silloin kun on tarve :))))))))))))))))))))) Ehkä penislihastreenien tuloksista hän saattaa pitää kirjaa, mutta sitä pitää tietty kysyä häneltä itseltään :)))))))))))))))))))))))))))

      • ihme.tarinaa

        Kaikkea se naisen puute sullakin teettää....


      • Giedo_van_der_Spirit
        ihme.tarinaa kirjoitti:

        Kaikkea se naisen puute sullakin teettää....

        Surullisinta on se kun peris luulee liljalaaksolaisjuttujensa olevan jotenkin hauskoja 😕


      • fasni
        Giedo_van_der_Spirit kirjoitti:

        Surullisinta on se kun peris luulee liljalaaksolaisjuttujensa olevan jotenkin hauskoja 😕

        Ne on hauskoja :DD


      • fasni kirjoitti:

        Ne on hauskoja :DD

        Niin tämä vitsi Timpasta olikin tosi hyvä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Timppa onkin nykyisin niitä Excel-miehiä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Miten ihmeessä peris234 muka liittyy Liljalaakson Timpan perhe-elämään taikka muhun? 🙄

        Nyt meni täysin ohi.


      • jessica_näätä
        bicky_royal kirjoitti:

        Miten ihmeessä peris234 muka liittyy Liljalaakson Timpan perhe-elämään taikka muhun? 🙄

        Nyt meni täysin ohi.

        Pyydä Naisasialooserilta seppuku-ohjeet peris, se on kaikille paras:)))))))))))))))))


    • jessica_näätä

      DarkFear ja peris ovat edelleen incel-miehiä.

    • Mikä oli Bicky Royal miehen vakiorivi supertriplassa silloin kun Button ajoi vielä formuloissa?

      BUT - RAI - PER :))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      (Button, Räikkönen, Perez)

      • atm

        Härmäläiselle persujuntille Darkkikselle toi menee kokonaan ohi kun pitäisi osata englantiakin. Mut ihan hauska puujalkavitsi


      • En ole pitkään aikaan nähnyt hänestä unta. Tosiaan muutama vuosi sitten kun mun mielenterveys oli huonommassa jamassa ja tiesin Bickyn ainoastaan sen videon perusteella, niin näin hänestä tosiaan aika negatiivisia unia.

        Mutta nyt kun olen tutustunut häneen paremmin, niin nämä painajaiset ovat jääneet, enkä usko että hänen varsinaisesti tarvitsee raiskata ketään. Ainahan tunnetulle tatuoitukaluiselle penetraattorille on tyrkyllä naisia joista valkata :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe