Naiset ja nettideittailu.

Ros

Miksi suurin osa naisista ei viitsi keskittyä yhteen mieheen kerrallaan vaan vastailevat monille.
Itse kirjoitan harkiten ja huolellisesti mutta saan vastaukseksi ihan epämääräistä ja välillä jopa ihan erillaisen vastauksen joka ei edes sovi kysymykseeni. Monet naiset ilmoittavat profiilissaan suorittaneessa ammattikorkeakoulun tai korkeakoulututkinnon mutta eivät osaa kirjoittaa.

Terveisin 50 v. mies

28

1731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-ole-aikaa-jaaritella

      Ihmisen aktiivinen aika on niin lyhyt et on laitettava kaikki keinot peliin jos meinaa pärjätä täällä maailmassa muuten hommat kusee kintuille. ja aina valmiina olemassa on iso joukko niitä keillä ladut menee jakoon sekä ristiin ihan luonnolisen sattuman aiheuttamista syistyä. Kesän helteiltä hikisenä nännit kovana deittailun tekemän jännityksen seurauksena ei niin väliä oukeuin tai vaerrwen sillä se yksi oikea sivistynyt varakas on sielä jossain pehööri ukkelien seassa ja tähän troolaus-deittailu on kova sana. Sillä tavalla onkin ilahduttavan nopeasti kalenterit almanakat notepadit täynnä treffejä ja vähän villiäkin meininkiä mitä kehuskella työpaikan kahviringissä.

    • Einiinmitäänjärkeä

      No eivätpä nuo aloittajankaan kirjalliset kyvyt ole kovin vaikuttavat. Virheitä ja epäloogisuuksia vilisemällä.

      "
      Miksi suurin osa naisista ei viitsi keskittyä yhteen mieheen kerrallaan vaan vastailevat monille.
      Itse kirjoitan harkiten ja huolellisesti mutta saan vastaukseksi ihan epämääräistä ja välillä jopa ihan erillaisen vastauksen joka ei edes sovi kysymykseeni. Monet naiset ilmoittavat profiilissaan suorittaneessa ammattikorkeakoulun tai korkeakoulututkinnon mutta eivät osaa kirjoittaa."

      Aloituslauseen perässä pitäisi olla kysymysmerkki, eikä piste. Ja se on erilainen, ei erillainen. Ja seuraavassa lauseessa pitäisi olla "... ilmoittavat profiilissaan suorittaneensa, ei suorittaneessa.

      Ei todellakaan ole aloittajalla varaa arvostella ketään, kun itsekin kirjoittaa noin surkeasti.

      Puhumattakaan sitten siitä, että koko aloitus itsessään on epälooginen. Täällähän jatkuvasti miehet vinkuvat sitä, että naiset eivät koskaan vastaa heidän viesteihinsä. Että vastaamattomuus on epäkohteliasta. Ja jos nyt sitten kuitenkin vastaa vaikka edes kohteliaisuudesta, niin sekin on väärin.

      Koettakaa nyt jo miehet päättää.

      • kommentti57

        Totuus on se ettei nettideittailussa ole mitään järkeä. On sama miten sen pohtii, onko virheitä jossain vai ei. Kaikki on puolustusasennossa, jos tuloksia haluaa niin vastaanottavaisempi tapa olisi parempi silläkin riskillä, että huteja tulee. Jos keskittyy puolustukseen ei tule maaleja mutta iho säilyy. Hyökkäys tuottaa maaleja, vaan ei joka kerta. Se on se joka voi toimia niin naisilla kuin miehillä.
        Hyökkääjiä on vähän, puolustajia paljon ja maaleja todella vähän.
        Tehkää hyökkäyssuunnitelma joka toimii parhaiten kestäkää iskut ja nauttikaa tuloksista jos niitä tulee.
        Jos ei halua tehdä maaleja ei voi nauttia myöskään niistä.
        Ei ole järkevää haukkua niitä joissa on joku vika. Parempi etsiä ne joissa ei ole se vika vaan se ominaisuus jota hakee. Rakastukaa mutta älkää odottako sitä toiselta.
        Ehkä onni suo tai on suomatta että myös teihin rakastutaan, mutta se ei voi onnistua jos ette anna sille mahdollisuutta tapahtua.
        Naiset on mitä on mitä heitä yrittää muuttaa jos eivät halua itse. Sama myös miehille.
        Jos ei ole sopivia niin sitten ei ole, sitten mennään yksin valittamatta niistä jotka ei itselle sovi kuitenkaan.
        Naisissa voi olla joukossa hyviä tai huonoja, jokaiselle jotakin, kukaan ei ole täydellinen, mutta jotkut voi olla täydellisen sopivia toisilleen kaikkine virheine tai virheettömyyksineen.

        Olen itse epälooginen haluaisin kyllä hyvän suhteen, mutta minusta se on mahdotonta toteutua. Pääsen siitä yli, ehkä joskus vielä ja lopetan siitä haaveilemasta. Ainakin haluaisin päästä haaveilun herraksi ei olla sen orja. Lähemmäksi sitä olen kyllä ainakin päässyt mikä on positiivista sekin.


      • pikkutarkka

        Kiukuttaako? Ei kaikki pidä olla niin pilkulleen tarkasti..,,..,,..?.?!!;,,,?? kunhan saa tekstistä selkoa


      • dddlg

        Olipas pahoja virheitä, voivoi


      • Kommentoija52
        kommentti57 kirjoitti:

        Totuus on se ettei nettideittailussa ole mitään järkeä. On sama miten sen pohtii, onko virheitä jossain vai ei. Kaikki on puolustusasennossa, jos tuloksia haluaa niin vastaanottavaisempi tapa olisi parempi silläkin riskillä, että huteja tulee. Jos keskittyy puolustukseen ei tule maaleja mutta iho säilyy. Hyökkäys tuottaa maaleja, vaan ei joka kerta. Se on se joka voi toimia niin naisilla kuin miehillä.
        Hyökkääjiä on vähän, puolustajia paljon ja maaleja todella vähän.
        Tehkää hyökkäyssuunnitelma joka toimii parhaiten kestäkää iskut ja nauttikaa tuloksista jos niitä tulee.
        Jos ei halua tehdä maaleja ei voi nauttia myöskään niistä.
        Ei ole järkevää haukkua niitä joissa on joku vika. Parempi etsiä ne joissa ei ole se vika vaan se ominaisuus jota hakee. Rakastukaa mutta älkää odottako sitä toiselta.
        Ehkä onni suo tai on suomatta että myös teihin rakastutaan, mutta se ei voi onnistua jos ette anna sille mahdollisuutta tapahtua.
        Naiset on mitä on mitä heitä yrittää muuttaa jos eivät halua itse. Sama myös miehille.
        Jos ei ole sopivia niin sitten ei ole, sitten mennään yksin valittamatta niistä jotka ei itselle sovi kuitenkaan.
        Naisissa voi olla joukossa hyviä tai huonoja, jokaiselle jotakin, kukaan ei ole täydellinen, mutta jotkut voi olla täydellisen sopivia toisilleen kaikkine virheine tai virheettömyyksineen.

        Olen itse epälooginen haluaisin kyllä hyvän suhteen, mutta minusta se on mahdotonta toteutua. Pääsen siitä yli, ehkä joskus vielä ja lopetan siitä haaveilemasta. Ainakin haluaisin päästä haaveilun herraksi ei olla sen orja. Lähemmäksi sitä olen kyllä ainakin päässyt mikä on positiivista sekin.

        Hyvin kirjoitettu. Nyt en ole millään sivuilla hakemassa miestä, mutta kyllähän se totta on mitä kirjoitat. Itse en hae kovin kiinteätä suhdetta, sillä ikä on tehnyt tehtävänsä niin seksin kuin omasta ajasta nauttimisen suhteenkin. Näinkin on hyvä, mutta olisi kiva löytää kaveri erilaisiin tapahtumiin, matkoille ja seksiinkin. Tiedän, haluan jotain, mutta minun ehdoilani. Toivottavasti löydän jostain vastakappaleeni.


      • kommentti57 kirjoitti:

        Totuus on se ettei nettideittailussa ole mitään järkeä. On sama miten sen pohtii, onko virheitä jossain vai ei. Kaikki on puolustusasennossa, jos tuloksia haluaa niin vastaanottavaisempi tapa olisi parempi silläkin riskillä, että huteja tulee. Jos keskittyy puolustukseen ei tule maaleja mutta iho säilyy. Hyökkäys tuottaa maaleja, vaan ei joka kerta. Se on se joka voi toimia niin naisilla kuin miehillä.
        Hyökkääjiä on vähän, puolustajia paljon ja maaleja todella vähän.
        Tehkää hyökkäyssuunnitelma joka toimii parhaiten kestäkää iskut ja nauttikaa tuloksista jos niitä tulee.
        Jos ei halua tehdä maaleja ei voi nauttia myöskään niistä.
        Ei ole järkevää haukkua niitä joissa on joku vika. Parempi etsiä ne joissa ei ole se vika vaan se ominaisuus jota hakee. Rakastukaa mutta älkää odottako sitä toiselta.
        Ehkä onni suo tai on suomatta että myös teihin rakastutaan, mutta se ei voi onnistua jos ette anna sille mahdollisuutta tapahtua.
        Naiset on mitä on mitä heitä yrittää muuttaa jos eivät halua itse. Sama myös miehille.
        Jos ei ole sopivia niin sitten ei ole, sitten mennään yksin valittamatta niistä jotka ei itselle sovi kuitenkaan.
        Naisissa voi olla joukossa hyviä tai huonoja, jokaiselle jotakin, kukaan ei ole täydellinen, mutta jotkut voi olla täydellisen sopivia toisilleen kaikkine virheine tai virheettömyyksineen.

        Olen itse epälooginen haluaisin kyllä hyvän suhteen, mutta minusta se on mahdotonta toteutua. Pääsen siitä yli, ehkä joskus vielä ja lopetan siitä haaveilemasta. Ainakin haluaisin päästä haaveilun herraksi ei olla sen orja. Lähemmäksi sitä olen kyllä ainakin päässyt mikä on positiivista sekin.

        No, aivan ihana kommentti sinulta <3

        Mitäpä sitä valittamaan. Ihmiset on, mitä on, ja kukin muuttuu vain omasta halustaan muuttua.Jos joku sopiva löytyy, niin kiva juttu, jos ei löydy, niin eteenpäin. Pääasia, että elää omaa elämäänsä ja tekee siitä itselleen niin hyvän kuin mahdollista.


    • fdfjgklh

      Naiset nyt vain ovat outoja.. Eräs nainen lopetti kirjoittelun koska käytin kirja kieltä kirjoittamiseen ja se ärsytti sitä..

      • MissOMG

        Ettei vain olisi johtunut yhdys sana virheistä?


      • Einiinmitäänjärkeä

        Juuri niin kuin MissOMG sanoi, plus että olisi pitänyt olla näin:... ja se ärsytti häntä. Ihmisen kutsuminen siksi ei ole kirjakieltä. :D

        On se muuten jännää, että naisten kirjoitustaitoja repostellaan, mutta sitten vingutaan, kun me naiset annamme miesten maistaa omaa lääkettään.


    • Ikisinkkumies

      Naiset etsii komeaa ja rikasta miestä. Luonteella ei väliä ja sitten nainen rakastuu väkivaltaisen alkoholistiin.

      • Einiinmitäänjärkeä

        No tulihan se palstan vaki vinkuiitakin tänne itkemään. Mene lataamoon.


      • Ikisinkkumies

        Lue lehtiä idiootti. Naisia kuolee jatkuvasti väkivallan seurauksena kun poikaystävä ampuu tai puukottaa. Naiset valitsee sen kaikkien idiooteimman miehen, luonteesta viis


      • Einiinmitäänjärkeä
        Ikisinkkumies kirjoitti:

        Lue lehtiä idiootti. Naisia kuolee jatkuvasti väkivallan seurauksena kun poikaystävä ampuu tai puukottaa. Naiset valitsee sen kaikkien idiooteimman miehen, luonteesta viis

        No en kyllä yhtään usko, että naiset niitä kaikkein idiooteimpia valitsevat. Jos me tekisimme niin, sinäkin valittaisit surkeuttasi parisuhteessa. :D


      • aognpb

        Joo tosiaan miehillekin käy mikä eläin tahansa, kun naista ei saa. Mene ponin kanssa naimisiin. :))


      • olekuinerkki
        aognpb kirjoitti:

        Joo tosiaan miehillekin käy mikä eläin tahansa, kun naista ei saa. Mene ponin kanssa naimisiin. :))

        tai se peruskumivinyyli, sitte jotkut miehet vaimoiltaan salaa ostaa kimpassa ultimate doll.


      • EnOta
        Ikisinkkumies kirjoitti:

        Lue lehtiä idiootti. Naisia kuolee jatkuvasti väkivallan seurauksena kun poikaystävä ampuu tai puukottaa. Naiset valitsee sen kaikkien idiooteimman miehen, luonteesta viis

        Osittain olet oikeassa. Tarkoitan, että useimmat deittisivustojen keski-ikäiset miehet ovat alkoholisoitujen näköisiä. Yritä siitä sitten valita sitä oikeaa varsinkin kun itse olet absolutisti.

        Pitäkää nyt hyvät miehet terveydestänne huolta ja korkki kiinni.


    • Ihminenmyös

      Ihan samoin miehetkin tekee. Ei kai se, että kirjoittelee, ole parisuhdelupaus ja edellytä ettei muille kirjoita. Ei kannata tuhlata aikaa yhteen, varsinkaan maksullisella palstalla, koska on aika marginaalista, että tulisi se parisuhde

    • Plus40N

      Mun kohdalla kirjoittelu ja tapaamiset menee näin:

      Aivan aluksi kirjoittelen useamman kanssa eli selvitän kenen kanssa voisi lähteä ensi treffeille. Sovin yhden kanssa ja menemme ensimmäisille treffeille. Jos tämä ensimmäinen treffikaveri kuitenkin kokoajan siirtää treffejä, niin en jää häneen roikkumaan, vaan saatan sopia ensitreffit toisenkin kanssa.

      Mikäli ensimmäinen ensitreffi tuottaa molemminpuolista kiinnostusta, niin sovimme seuraavat treffit viikon sisälle ja viestittelimme päivittäin. Asia etenee toisille treffeille ja samaa rataa kolmansille jne. Tässä vaiheessa on tosi tärkeää, että asiat etenee eikä tule epävarmuutta. Ja tässä vaiheessa ei ole ketään toista miesvaihtoehtoa olemassa. En tapaile muita enkä viestittele.

      Jos tulee epävarmuutta, niin sitten tämä treffailusarja loppuu. Ilmoitan siitä selkeästi ja tietenkin tätä ennen varmistan väärinkäsitykset.

      Mutta tosiaan, jos eletään ensitreffivaihetta, niin silloin pidän yhteyttä useampaan.

    • Tulipahankokeiltua

      Ei sieltä netistä löydä täysjärkistä seuraa. Minulla oli taas profiili vuorokauden. Olen 51v nainen,profiili ilman kuvaa ja tällä kertaa melko niukoilla tiedoilla. Vastauksia tuli 18 henkilöltä. Muutama kolmekymppisiltä jannuilta. Ikätoiveeni oli 48-60. Yli viisikymppisiltä miehiltä flirttejä ja aloituksia tyyliin "mitä naine". En vastannut kenellekään ja poistin profiilin. Live-Elämässä kohtaan mukavia ja fiksuja kunnon miehiä. Täytyy katella sieltä.

    • hrthrth

      Yksi mikä mua vituttaa ei haluta "kaukosuhdetta" mitä vitun kaukosuhdetta jos välimatka on joku 50-100km? Kysehän on aikuisista useinmiten kai töissä käyvistä ihmisistä joille tuollainen matka ei ole mikään ongelma. Jos tuollaine matka on ongelma tutustumiselle niin nainen on vain kuluttamassa aikaansa nettitreffeillä. Ja minusta voi sanoa että osoittaa aikamoista itsekkyyttä jos nainen ei ole valmis näkemään edes vähäistä vaivaa seurustelun eteen. Toinen on että ei kai tarkoitus ole ikuinen deittailu kuin sinkuilla vaan kai aikomus on muuttaa jossain vaiheessa yhteen.

      • Kummelis

        Hyvä kysymys ja minulla on omakohtainen kokemus siihen.

        Treffailin tänä vuonna 40 km päässä asuvan miehen kanssa. Mielestäni täällä pääkaupunkiseudulla tämä on lähisuhde. Pidimme toisistamme ja minä olisin halunut nähdä edes kerran viikossa. Lopetin suhteen koska tämä oli mahdoton ajatus miehelle. Tämän vuoksi en halua kaukosuhdetta, mutta toisaalta ehkäpä tässä etäisyys ei ollutkaan se ongelma vaan meidän toisistaan poikkeava käsitys suhteen intensiivisyydestä.


      • Kummelia
        Kummelis kirjoitti:

        Hyvä kysymys ja minulla on omakohtainen kokemus siihen.

        Treffailin tänä vuonna 40 km päässä asuvan miehen kanssa. Mielestäni täällä pääkaupunkiseudulla tämä on lähisuhde. Pidimme toisistamme ja minä olisin halunut nähdä edes kerran viikossa. Lopetin suhteen koska tämä oli mahdoton ajatus miehelle. Tämän vuoksi en halua kaukosuhdetta, mutta toisaalta ehkäpä tässä etäisyys ei ollutkaan se ongelma vaan meidän toisistaan poikkeava käsitys suhteen intensiivisyydestä.

        40 km ei ole kaukosuhde paitsi tietysti jos ei tavata. Silloin 200m etäisyys voi olla kaukosuhde,
        En tiedä muista miehistä mutta jos minä pidän naisesta jopa kerran viikossa näkeminen voi olla liian vähän.
        Mutta kyllä suhteen toimiminen riippuu myös siitä näkevätkö kummatkin samoin suhteen intensiivisyyden.
        Jos tähtää siihen että kummatkin asuu erillään jatkossakin voi olla hyvä asua lähellä, mutta jos näkee tulevan asumismuodon yhdessä ei se 40 km ole tosiaan ongelma,
        Itse en näe suhteessa tarpeellisuutta jos ei ole koskaan aikomusta syventää suhdetta yhdessä asumiseen.


      • Nainen666

        Nyt ~400km. Ja kyllä se tuntuu jos yksipuolisesti sen kulkee edestakaisin.


      • luiliul
        Kummelis kirjoitti:

        Hyvä kysymys ja minulla on omakohtainen kokemus siihen.

        Treffailin tänä vuonna 40 km päässä asuvan miehen kanssa. Mielestäni täällä pääkaupunkiseudulla tämä on lähisuhde. Pidimme toisistamme ja minä olisin halunut nähdä edes kerran viikossa. Lopetin suhteen koska tämä oli mahdoton ajatus miehelle. Tämän vuoksi en halua kaukosuhdetta, mutta toisaalta ehkäpä tässä etäisyys ei ollutkaan se ongelma vaan meidän toisistaan poikkeava käsitys suhteen intensiivisyydestä.

        Tottakai jos on tosissaan toista haluaa nähdä usein. Kuitenkin joka päivä näkeminen voi olla hankalaa jo siksi että moni tekee vuorotyötä. Jos matkaa on vaikka 100km niin treffit ei onnistu ihan vain mielijohteesta. Mutta silti jos tosissaan etsimässä kumppania niin ei 100 km tai edes 150km välimatka ole este. Kyse on ihan siitä että ei ole halua nähdä yhtään vaivaa suhteen vuoksi.

        Moni nainen vaikka olisi vain 20km välimatka ehdottaa tapaamista itselleen lähimpään paikkaan. Jotain kertoo että jo ensi treffeillä ei voi tulla yhtään vastaan. Ei kyse ole että joutuu kulkemaan pidemmän matkan vaan periaatteesta. Tietysti joku 400km etäisyys rupeaa olemaan jo hankalammasta päästä jo matka-ajankin vuoksi.


    • ei-pahuutta

      Niitä viestejä tulee niin paljon ja on tunne, että kaikille pitäisi vastata ja siinä vastaillessa menee sekaisin mitä kellekin on sanonut. En mä itse ainakaan sitä pahuuttani tee. Joku joka on kirjoittanut ja sille jos ei vastaa, saattaa se kuvitella, että ei kiinnosta. Ja ehkä ei kiinnostakaan, mutta kun ei raaski olla vastaamatta.

    • Miksi yleensä elämässä keskustellaan useiden ihmisten kanssa? Eikös voisi olla niin, että keskusteltais aina vain yhden ihmisen kanssa viikko ja sitten vasta siirryttäis seuraavaan, jos tuntuu, että tarvitsee nyt jotain muuta keskusteluseuraa? Hmm.. siltä tuo aloituksen kysymys minusta kuulostaa..

      Jos yhteydenottoja tulee paljon, on minusta luonnollista, että niihin myös vastataan mahdollisuuksien mukaan (joillain voi toki olla se kolmen keskustelukumppanin vuorokausirajoite treffipalstalla). Jos keskustelu kulkee mukavasti eteenpäin useamman kanssa, miksei sitä voisi jatkaa? Ei jokainen keskustelu parisuhteeseen asti johda. Ei edes tapaamiseen, saati intiimimpään toimintaan. Yhteys voi katketa missä vaiheessa tahansa, toisesta tai molemmista johtuen. Minusta sitoutuminen yhteen kumppaniin tapahtuu vasta silloin, jos suhde molemmista tuntuu sellaiselta, että halutaan sitoutua. Käytännössä minun kohdallani muut putoavat pois siinä vaiheessa, jos intiimimpi yhteys syntyy, ja silloin katsotaan asiaa eteenpäin yhden kanssa.

      Minusta kyse ei ole kilpailusta tai kilpajuoksusta, vaan sopivan kumppanin etsinnästä. Mikä on aika hakuammuntaa välillä. Ei kumppania voi valita pelkän nettiprofiilin perusteella, ei edes muutaman tapaamisen jälkeen, ja rakastuminen on aika arpapeliä sekin, kun ei aina itsekään tiedä, mikä saa ihastumaan tai rakastumaan juuri johonkin tiettyyn ihmiseen. Mikä toki monella tavoitteena treffailussa on - se tunne, että jo toisen ajatteleminen tai äänen kuuleminen saa hymyn huulille ja varpaatkin kihelmöimään. Moni kuitenkin - minä myös - etsii treffipalstalta pidempiaiakist kumppania, ei sellaiseen ainakaan minun kanssani edetä ilman vähän pidempää tutustumisvaihetta, ja minusta voi hyvin tutustua useampaan ihmiseen samanaikaisesti. Aika näyttää, johtaako niistä joku tai mikään mihinkään sen pidempiaikaiseen ystävyyteen, kumppanuuteen saati rakkauteen.

    • turhaahommaa

      Naiset eivät keskity yhteen mieheen, vaan vaan pitävät montaa vaihtoehtoa vireillä yhtäaikaa KOSKA NE VOI.

      Jokaista naista kohti on kymmenittäin miehiä joita vertaillaaan ja pidetään jonossa varalla ,Loputonta valkkaaamista ja paremman odottelua -ja sen täydellisen etsintää - loppujenlopuksi ei ehkä kukaan kelpaa.

      Koko homma on pahasti vinoutunut ja miesten kannalta tilanne on lähes toivoton,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe