Kokeiles saatko

iloinenmieli

Välillä täällä saa nauraa todella makeasti..kerro joku kömmi tai nolo tilanne jos saisit minun suunpielet korviin tai jopa purskahtamaan nauruun näin lauantai-iltana.

11

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkähuomenna

      Enhän oo sitä totistamassa.

    • No kerran mies uteli treffeillä naiselta, että mitkä olivat hänen lasten nimet. Nainen vastasi Riikka Sirkka ja Eino Perkele Sami. Mies ihmetteli pojan toista nimeä, niin nainen sanoi, että Einon sanottuaan, pappi pudotti kastemaljan...

    • On täysin henkilökohtaista minkä kokee nolona ja minkä ei.
      Onko noloa jos lokki lentää ylitse ja heittää paskat niskaan kauppatorilla?
      Onko noloa sammuttaa auton moottori jonon kärjessä vihreiden valojen syttyessä?
      Jos housusi putoavat nilkkoihin noustessasi täyteen pakattuun linja-autoon, onko se noloa?
      Prisman kassalla ruuhka-aikaan käy ilmi, ettet muistanut punnita parsakaaliasi. Onko noloa?

      • Reikä-Reijo

        Viimeisessä tilanteessa tiputan housut nilkkoihin ja työnnän parsakaalin p-p-p-pe-per-p- PERÄREIKÄÄN!!!!!!!!


      • Reikä-Reijo kirjoitti:

        Viimeisessä tilanteessa tiputan housut nilkkoihin ja työnnän parsakaalin p-p-p-pe-per-p- PERÄREIKÄÄN!!!!!!!!

        Miksi?


      • Reikä-Reijo
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Miksi?

        Eivät takuulla halua sitä enää takaisin! Se on ilmainen parsakaali hei!!!!!


      • vgfc
        Reikä-Reijo kirjoitti:

        Eivät takuulla halua sitä enää takaisin! Se on ilmainen parsakaali hei!!!!!

        Tuskin on ilmainen. Kyllä sä sen maksamaan joudut ja todennäköisesti myös sakot.


      • Vänky
        vgfc kirjoitti:

        Tuskin on ilmainen. Kyllä sä sen maksamaan joudut ja todennäköisesti myös sakot.

        Tuotteen hinta ja onkohan se laki epäsiveellisestä käytöksestä julkisella paikalla ynnä teon mahdollinen suunnitelmallisuus ja jos olet parsakaalin suurkuluttaja, niin porttikiellon saaneena joudut etsimään tienoon toiseksi halvimman kioskin parsakaalin suhteen.


      • Mene siihen vihannesvaa'alle istumaan ja laita lappu itseesi, sit menet kassalla siihen liukuhihnalle makaamaan.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Mene siihen vihannesvaa'alle istumaan ja laita lappu itseesi, sit menet kassalla siihen liukuhihnalle makaamaan.

        Pistä ruoka-aineeks vaikka irtokarkki, koska "mä oon niin makee".


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Pistä ruoka-aineeks vaikka irtokarkki, koska "mä oon niin makee".

        No jokuha vois vauvalleen tolleen tehäkkii ja pistää vaikka vasikanlihan ruoka-aineeks kunha on vääntäny siltä vauvalta niskat nuri ensin. Mennee läpi linjastosta ihan tuosta vaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe