Välillä täällä saa nauraa todella makeasti..kerro joku kömmi tai nolo tilanne jos saisit minun suunpielet korviin tai jopa purskahtamaan nauruun näin lauantai-iltana.
Kokeiles saatko
11
283
Vastaukset
- Ehkähuomenna
Enhän oo sitä totistamassa.
No kerran mies uteli treffeillä naiselta, että mitkä olivat hänen lasten nimet. Nainen vastasi Riikka Sirkka ja Eino Perkele Sami. Mies ihmetteli pojan toista nimeä, niin nainen sanoi, että Einon sanottuaan, pappi pudotti kastemaljan...
On täysin henkilökohtaista minkä kokee nolona ja minkä ei.
Onko noloa jos lokki lentää ylitse ja heittää paskat niskaan kauppatorilla?
Onko noloa sammuttaa auton moottori jonon kärjessä vihreiden valojen syttyessä?
Jos housusi putoavat nilkkoihin noustessasi täyteen pakattuun linja-autoon, onko se noloa?
Prisman kassalla ruuhka-aikaan käy ilmi, ettet muistanut punnita parsakaaliasi. Onko noloa?- Reikä-Reijo
Viimeisessä tilanteessa tiputan housut nilkkoihin ja työnnän parsakaalin p-p-p-pe-per-p- PERÄREIKÄÄN!!!!!!!!
Reikä-Reijo kirjoitti:
Viimeisessä tilanteessa tiputan housut nilkkoihin ja työnnän parsakaalin p-p-p-pe-per-p- PERÄREIKÄÄN!!!!!!!!
Miksi?
- Reikä-Reijo
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Miksi?
Eivät takuulla halua sitä enää takaisin! Se on ilmainen parsakaali hei!!!!!
- vgfc
Reikä-Reijo kirjoitti:
Eivät takuulla halua sitä enää takaisin! Se on ilmainen parsakaali hei!!!!!
Tuskin on ilmainen. Kyllä sä sen maksamaan joudut ja todennäköisesti myös sakot.
- Vänky
vgfc kirjoitti:
Tuskin on ilmainen. Kyllä sä sen maksamaan joudut ja todennäköisesti myös sakot.
Tuotteen hinta ja onkohan se laki epäsiveellisestä käytöksestä julkisella paikalla ynnä teon mahdollinen suunnitelmallisuus ja jos olet parsakaalin suurkuluttaja, niin porttikiellon saaneena joudut etsimään tienoon toiseksi halvimman kioskin parsakaalin suhteen.
Mene siihen vihannesvaa'alle istumaan ja laita lappu itseesi, sit menet kassalla siihen liukuhihnalle makaamaan.
minkkilaukku kirjoitti:
Mene siihen vihannesvaa'alle istumaan ja laita lappu itseesi, sit menet kassalla siihen liukuhihnalle makaamaan.
Pistä ruoka-aineeks vaikka irtokarkki, koska "mä oon niin makee".
minkkilaukku kirjoitti:
Pistä ruoka-aineeks vaikka irtokarkki, koska "mä oon niin makee".
No jokuha vois vauvalleen tolleen tehäkkii ja pistää vaikka vasikanlihan ruoka-aineeks kunha on vääntäny siltä vauvalta niskat nuri ensin. Mennee läpi linjastosta ihan tuosta vaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532