Väkivaltainen mies ja ääliö vaimo

Meillä on nää jutut menny sillä lailla että akka löi mua nyrkillä päähän ja rupes soittelee kavereille että mies löi mua.

6

593

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huh

keksi parempi provo

• Se on tosiasia eikä provo. Samoin monien tasa arvoa kannattavien naisten mielessä on nää samat jutut mies on väkivaltainen vaikka ei ole lyönyt koskaan. Mitä nyt se nainenkin ajoi jalan päälle autolla ym.

• ripsetpilalla

No mun akka ajoi mun käden päälle hiustenkuivaajalla....ei siinä muuten mitään, mutta se johto osu ohimennessä silmäkulmaan ja johtoon tuli ripsen jäljet. Heleve.tti soikoon. Ois käyttäny ees pyykkien kuivaamiseen sitä.

• hullunsisko

Kyllä ätäkin tapahtuu, ihan vaan tiedoksi muille vastaajille!

Oma sisko on ollut aina henkisesti häiriintynyt ja kova keittämään vaikka mitä soppaa ihmisten välille. Taita puhumaan ja keksimään tarinoita. Keksityillä tarinoilla on saanut monien ihmisten välit katkeamaan. Ja ap.n kokema temppu on siskolle sitä peruskauraa, jonka on tehnyt jo monelle miesystävällen vuosien varrella.. jäänyt monet kerrat tarinoistaan vielä kiinni. Mutta mitään ei myönnä. Mutta minkäs mahdat kun kyseistä ihmistä ei hoitoon saa.

Miehet hänellä vaihtuu puolen vuoden-vuoden välien, nappaa aina lennosta uuden, eli suoraan sanoen dumppaa, esittää uudelle uhria joka on kovia kokenut, ja temppuilu alkaa alusta. En tajua miten se saakin nämä miehet aina henkisesti tossun alle? Itse en päästä kyseistä ihmistä enää lähelle omaa elämääni, hän on nyt omat soppansa keittänyt, ja aikamoiset hässäkät aiheuttikin. Eikä puhuta mistään nuoresta vaan reippaasti yli 30 vuotaiaasta säätäjästä. Ja sama meno ollut pienestä pitäen. Jotkut ovat vaan päästään niin vinksahtaneita ja kieroutuneita.

Sulle ap. jos et lähde, olet vielä kusessa!

• njhbvgfcvbgnj
    • Karmosiini

Yrität saada jollain hyvitys, edes osittainen ja sitten dumppaat femakon. Jollei tullut liikaa tappiota, niin jatka matkaa paljon viisaampana. Olit tyhmä ja sillä on hintansa. 90% naisista ei tosin enää 2018 ole tuollaisia. Joten kyllä niitä terveitäkin löytyy jokaiselle halukkalle, joka jaksaa hieman yrittää sen eteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1470
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      675
    7. 52
      670
    8. 76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe