Väkivaltainen mies ja ääliö vaimo

Meillä on nää jutut menny sillä lailla että akka löi mua nyrkillä päähän ja rupes soittelee kavereille että mies löi mua.

6

584

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huh

keksi parempi provo

• Se on tosiasia eikä provo. Samoin monien tasa arvoa kannattavien naisten mielessä on nää samat jutut mies on väkivaltainen vaikka ei ole lyönyt koskaan. Mitä nyt se nainenkin ajoi jalan päälle autolla ym.

• ripsetpilalla

No mun akka ajoi mun käden päälle hiustenkuivaajalla....ei siinä muuten mitään, mutta se johto osu ohimennessä silmäkulmaan ja johtoon tuli ripsen jäljet. Heleve.tti soikoon. Ois käyttäny ees pyykkien kuivaamiseen sitä.

• hullunsisko

Kyllä ätäkin tapahtuu, ihan vaan tiedoksi muille vastaajille!

Oma sisko on ollut aina henkisesti häiriintynyt ja kova keittämään vaikka mitä soppaa ihmisten välille. Taita puhumaan ja keksimään tarinoita. Keksityillä tarinoilla on saanut monien ihmisten välit katkeamaan. Ja ap.n kokema temppu on siskolle sitä peruskauraa, jonka on tehnyt jo monelle miesystävällen vuosien varrella.. jäänyt monet kerrat tarinoistaan vielä kiinni. Mutta mitään ei myönnä. Mutta minkäs mahdat kun kyseistä ihmistä ei hoitoon saa.

Miehet hänellä vaihtuu puolen vuoden-vuoden välien, nappaa aina lennosta uuden, eli suoraan sanoen dumppaa, esittää uudelle uhria joka on kovia kokenut, ja temppuilu alkaa alusta. En tajua miten se saakin nämä miehet aina henkisesti tossun alle? Itse en päästä kyseistä ihmistä enää lähelle omaa elämääni, hän on nyt omat soppansa keittänyt, ja aikamoiset hässäkät aiheuttikin. Eikä puhuta mistään nuoresta vaan reippaasti yli 30 vuotaiaasta säätäjästä. Ja sama meno ollut pienestä pitäen. Jotkut ovat vaan päästään niin vinksahtaneita ja kieroutuneita.

Sulle ap. jos et lähde, olet vielä kusessa!

• njhbvgfcvbgnj
    • Karmosiini

Yrität saada jollain hyvitys, edes osittainen ja sitten dumppaat femakon. Jollei tullut liikaa tappiota, niin jatka matkaa paljon viisaampana. Olit tyhmä ja sillä on hintansa. 90% naisista ei tosin enää 2018 ole tuollaisia. Joten kyllä niitä terveitäkin löytyy jokaiselle halukkalle, joka jaksaa hieman yrittää sen eteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      565
      2599
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1416
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1340
    4. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      98
      1317
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1228
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      105
      1128
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      134
      1004
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      910
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      861
    10. 69
      845
    Aihe