Mitä teet sinä aikana kun et ole palstalla?

NainenRuudunTakaa

Mitä muuta palstalaisten elämään näin kesällä kuuluu?

Mulla töitä, pyöräilyä, kokkaamista, ystävien tapaamista, siivousta ja muuta kodin hoitoa, luonnossa ja kaupungilla liikkumista, lukemista ja äänikirjojen kuuntelua, päiväkirjan kirjoittamista, tv:n katsomistakin välillä... Semmoista mukavaa tavallista elämää.

11

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mä tapasin huikean naisen, että riijustelussa menee aika nopeasti. (liian nopeasti)
      Sitten veneen sain kuntoon ja olen ottanut hyvin kiinni edelliskesän kuivaa aikaa veneilyn suhteen. Kiersin soisalon saaren (220 km) mm. Nurmikonajoa, siivoilua, kokkausta, töitä, autolla ristiinrastiin ajelua. Illanistumisia. Kaverin synttäreitä, kohta omat. Pikku hetkiä siellä täällä...

      Joo. On tää paras kesä ollut miesmuistiin... ja vielä on jäljellä vaikka kuinka... Huikeetea!

    • Haahuillut pitkin ja poikin Suomea taas. Se on tarkoittanut myös monia pihahommia ja muita isompia ja pienempiä töitä, joita joutaa lomilla/vapailla tekemään. Hoitanut osittain sosiaalisia suhteita. Vieraillut. Pelannut bilistä, heittänyt tikkaa ja veneillyt. Harrastanut ruuanlaittoa ja saunomista. Loma-ajat pyhitän aina puolisolleni, arkenahan meillä ei ole juurikaan yhteistä aikaa.

      Arkeen palataan huomenna. Se tahtoo sanoa palkkatyötä, pääkodin ylläpitoa ja sosiaalisia suhteita siinä välissä. Mutta osittain silloin on aikaa myös palstailuun enempi. TV:tä katson harvoin, lukemista enemmän. Mulla on palstataukoja usein, monia viikkojakin kerrallaan.

    • Totuus-

      Eilen kun lähdin kalaan niin olin jo veneen luona kun huomasin ettei olekkaan avaimia taskussa. No sitten kotiin fillarilla, siinä tuli 13 km lenkki ja sitten uudestaan veneelle. Tuli siis ainakin liikuttua tarpeeksi. Tänäänkin kalastin ahvenia 5 tuntia ja sain tusinan verran. Kyllä se on täysi työpaivä kun lähtee kalaan, perkaa kalat.

      • ffflhlj

        Se on täys työpäivä, siksi viisaampaa ostaa kalat kaupasta mutta harrastuksena jees vaikka kalaa ei tulisikaan, minä päästäisin kalat takaisin veteen tai antaisin jollekin joka tykkää laitella niitä.


      • Totuus-

        Kalat maksaa kaupassa 50 euroa. Merestä saan lähes ilmaiseksi, bensaan voi mennä 4-7 euroa per reissu. 2 kg kun saa ahven fileitä. Ajallisesti ei ehkä kannattavaa mutta rahallisesti on.


    • 876876876868

      Minulta leikattiin molemmat rinnat pois sairauden takia kesäkuun alussa. Olen ollut niin masentunut, että olen maannut siitä lähtien sängyssä. Maksan kerran viikossa naapureille, jotta he tuovat minulle ruokaa. Voiko huonommin mennä?

      • fffflp

        Vois mennä vielä huonommin mutta kukapa ei olisi masentunut tuosta syystä.


    • trollikka

      Opiskelut nyt tauolla.Kesäloma pidetty. Töitä ja sairausloman tuurauksia. Ampumaradalla käyntiä, harjoituksia, marjastusta, kalastusta, kahdet häät juhlinnassa, yhdet kastajaiset ja olen kummina! Oman asunnon remontoinnin seuraamista, muutto ->syksyä kohden mun pitäis päästä omilleni.

      Leffaan pitäis päästä jossain välissä... ja maauimalaan myös. Aika usein uin meressä kun olen vesillä ja kalassa. Kesäteatterissa en ole käynyt tänä kesänä vielä... enkä Väinö Aaltosen museossakaan, edes kahvilla... on näyttelyt näkemättä vielä ehtii.. päättyvät muistaakseni vasta syyskuussa.
      Siinä se menee elämä päivä kerrallaan ...vanhenen, ei valittamista oikeesti!

    • ätminkäinen

      Miten niin en ole palstalla?

    • Arjen pyörittämistä, sitä kun riittää vuodenajasta riippumatta. Nyt kesällä lisäksi tehnyt taloremppaa, vaeltanut, pelanut jalkapalloa; nurmella ja rantahiekalla sekä pelaillut pesäpalloa. Salitreenit jätin nyt kesäksi pois.
      Iltaisin myös opiskellut mutta se on ollut enemmän vanhojen asioiden kertausta kuin uuden oppimista.

    • Noo... tällähetkellä kun töissä olen, niin ei muuta kuin töitä ja nukkumista. (hinaajalla asutaan siis ollaan 24/7 sen parisen viikkoa)

      Mutta vapaaviikolla sitten normi kotityöt kerrostalosa, lenkkeily, ohjelmoinnin opettelu, tietokoneella pelaaminen, kirjojen lukeminen,pianon soiton opettelu, autolla ajelulle lähtö ja mahdollisesti pienen reissun tekeminen, mökkeily, melominen, telttailu.

      Eiköhän siinä jotain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe