Ei yhtään mitään. Valitettavasti liian moni mies on niin pillunkipeä että jaksaa pomppia naisten oikkujen mukaan kuin sätkynukke. Jollei mies pompi, hänen TÄYTYY olla homo/aseksuaali/naisia pelkäävä mammanpoika.
Miehillä on muka kaikki vastuu yhteisen sävelen löytämisessä kun nainen vain istuu perseellään ja katselee prinsessana nenän varttaan pitkin kun mies ei onnistukaan tässä perseennuolemisoperaatiossa täydellisesti.
Mitä naisen tulee tehdä miehen eteen?
53
993
Vastaukset
- crux
Vaikea ymmärtää tätäkään älyttömyyttä. Mies on vielä yleensä se osapuoli jolla on hyvin vähän kysyntää ja juuri sen reppanan pitäisi tehdä kaikki työ. Luulisi että ne päättäisivät joilla on valta.
- ihkl
Noinhan se käy kaikissa muissakin asioissa, missä valta jakautuu epätasaisesti. Vähäosaiset tekevät kaiken työn, nykyään jopa vailla korvausta, ja vallanpitäjät istuvat odottamassa, että karkki tippuu suuhun.
- NainenAntaaPakkeja
Mies tekee kaiken työn ja uhraa aikaa ja rahaa naisen huomioimiseen ja eteen.
Nainen vaan istuu tekemättä mitään ja jakelee pakkeja. Kyllä ne on naiset jotka antautuu..
Nopeasti mukailevat miehen ajatusmaailmaa..
Sen takia joskus näkee valkoisia naisia hijabbi niskassa. :D- 8657kj64h5
Tai hakaristi hihassa.
- trollikka
Kälä läkkäkkää!
Puhukaa te äijät keskenänne mistä tykkäätte, mutt säästäkää meidät näiltä kälinöiltä.
Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille!- 123f123d123d
mitä ootta niin perseestä. ihan totuuksia lauotaan täällä. 99% naisista on kusipäitä ja 1% on kaveri naisia.13
- totuuss
123f123d123d kirjoitti:
mitä ootta niin perseestä. ihan totuuksia lauotaan täällä. 99% naisista on kusipäitä ja 1% on kaveri naisia.13
Kyllä naiset tekee miehen eteen - kun mies on sen arvoinen eli riittävän hyvä.
- vahvuusonsisälläjoson
totuuss kirjoitti:
Kyllä naiset tekee miehen eteen - kun mies on sen arvoinen eli riittävän hyvä.
Tuo riittävän hyvä kolahtaa kyllä itellä, itse kohtelen naista hyvin suhteessa ja hyväksyn omana ittenään myös ne viat joita on mussakin ja odotan aniselta samaa jos asenne on että ei oo tarpeeksi hyvä se kertoo jo naisesta tai miehestä sen että leikkii vaan ihmisillä ja etsii lapsellisesti jotain täydellistä mitä ei ole, sivuuttaa täysin esim sen jos tulevat hyvin juttuun on samankaltasuuksia, lapset tykkää jne sellaset oikeasti hyvät asiat mitkä opn tärkeämpiä kuin joku onko jolalkkin koira tai on ko joku helevetin miss universum, toki tällä sometuksen ja älylaitteiden murentamalla sukupolvella tulee olemaan vielä pahoja ongelmia vuorovaikutustaidoissa, osa tulee jäämään yksin lopulta kun etsii vaan sitä stereotyypin mukasta muka täydellistä ihmistä eikä viitsi itse edes vilkasta peiliin ja joskus myöntää myös ne omat viat. Tusin osa pointtia tajuaa mutta samapa tuo, itse elän onneksi niin että muillakin tulee hyvä olo ja on hyväksytty olo.
- Parisuhdemies-
Parisuhteessa molempien pitää tehdä yhtä paljon . Aina se ei ole mahdollista jos esim nainen on joutuu työttömäksi niin miehen pitää silloin maksaa laskuja enemmän. Seksissä miehen pitää ottaa naisen toiveet huomioon mutta usein on niin ettei miestä kiinnosta naisen toiveet.
- NäinTosielämässä
Valitettavasti mun pitää kompata palstan yleistä käsitystä enemmän tuosta "parisuhteessa molempien pitää tehdä työtä" käsitteessä.
Itselläni on useita parisuhteita takana ja totuus vaan on se että niin kauan kun mies myötäilee kaikkea naisen liikkeitä niin silloin kaikki on hyvin. Jos miehellä on yksikin oma mielipide johonkin asiaan alkaa naputus joka lopulta johtaa käytännössä aina eroon jos mies päättää pitää oman päänsä.
Itse olen hyvinkin tasa arvoinen suhteessa enkä halua antaa naiselle enempää taakkaa mitä hänelle kuuluisi vaan jakaa kaikki tasan molempien kesken tyyliin teemme kumpikin töitä suhteen eteen mutta aina se vaan näkyy olevan niin että mies tekee ja nainen syö vain ne kermat päältä.
Maailmaan on kivenkovaan juurtuneet sukupuoliroolit. Miehelle kuuluu käytännössä kaikki parisuhteeseen liittyvät työt kodinhoitoineen töineen päivineen mutta naisella on oikeus näistä joustaa. Sitävastoin naiset kyllä vaativat esim poliittisesti palkkauksissa yms yhdenvertaisuutta ja mielummin itselleen enemmän kun miehille mutta parisuhteessa tasa arvoa ei nähdä vaan roolit.
Mua ainakin suoraansanoen v.tuttaa kun kavereillakin naiset pompottavat miehiään miten sattuu ja ukot juoksee hattukourassa nöyristellen antaen omistaan toisille mutta naiset ei missään nimessä tule yhtään vastaan siihen että heillä on myös mies joka vaatii tilaa ja jolla on mielipiteitä. Tunnen tasan yhden pariskunnan ja yhden naisen jolle oma mies on myös tasa arvoinen eikä naisen menot ole ns parempia kuin miehen. Tuo pari on lapsineen todella onnellinen ja sitä on mukava seurata. Jostainsyystä myös tämän naisen kanssa on äärimmäisen helppo keskustella koska aidosti arvostaa miestään ja sama tämän miehen kanssa jonka puheista huokuu samanlainen rakkaus naistaan kohtaan. Hitto tuollaiset on harvassa. Tuo nainen on mun silmissä täyden kympin nainen. - Paluumuuttaja
NäinTosielämässä kirjoitti:
Valitettavasti mun pitää kompata palstan yleistä käsitystä enemmän tuosta "parisuhteessa molempien pitää tehdä työtä" käsitteessä.
Itselläni on useita parisuhteita takana ja totuus vaan on se että niin kauan kun mies myötäilee kaikkea naisen liikkeitä niin silloin kaikki on hyvin. Jos miehellä on yksikin oma mielipide johonkin asiaan alkaa naputus joka lopulta johtaa käytännössä aina eroon jos mies päättää pitää oman päänsä.
Itse olen hyvinkin tasa arvoinen suhteessa enkä halua antaa naiselle enempää taakkaa mitä hänelle kuuluisi vaan jakaa kaikki tasan molempien kesken tyyliin teemme kumpikin töitä suhteen eteen mutta aina se vaan näkyy olevan niin että mies tekee ja nainen syö vain ne kermat päältä.
Maailmaan on kivenkovaan juurtuneet sukupuoliroolit. Miehelle kuuluu käytännössä kaikki parisuhteeseen liittyvät työt kodinhoitoineen töineen päivineen mutta naisella on oikeus näistä joustaa. Sitävastoin naiset kyllä vaativat esim poliittisesti palkkauksissa yms yhdenvertaisuutta ja mielummin itselleen enemmän kun miehille mutta parisuhteessa tasa arvoa ei nähdä vaan roolit.
Mua ainakin suoraansanoen v.tuttaa kun kavereillakin naiset pompottavat miehiään miten sattuu ja ukot juoksee hattukourassa nöyristellen antaen omistaan toisille mutta naiset ei missään nimessä tule yhtään vastaan siihen että heillä on myös mies joka vaatii tilaa ja jolla on mielipiteitä. Tunnen tasan yhden pariskunnan ja yhden naisen jolle oma mies on myös tasa arvoinen eikä naisen menot ole ns parempia kuin miehen. Tuo pari on lapsineen todella onnellinen ja sitä on mukava seurata. Jostainsyystä myös tämän naisen kanssa on äärimmäisen helppo keskustella koska aidosti arvostaa miestään ja sama tämän miehen kanssa jonka puheista huokuu samanlainen rakkaus naistaan kohtaan. Hitto tuollaiset on harvassa. Tuo nainen on mun silmissä täyden kympin nainen.Ei tuollaista naista ja parisuhdetta löydä etelä Suomesta. Itseasiassa vain Lapissa saa mies olla vielä mies ja perheessä normaali tasapaino. Muuten juostaan akkojen perässä kun uhkaavat tai ainakin vihjaavat muuten erolla tai muilla miehillä. Myös miehet on etelässä tosin huonompia ja aina valmiita panemaan kaverien akkoja.
- Olen.uros
Jos nainen haluaa parrua perseeseen niin otan sen toiveet huomioon.
Tulisi rakastaa ja tulisi ottaa vastaan miehen osoittama rakkaus.
Tässä vastavuoroisuudessa on kahdelle ihmiselle sen verran opeteltavaa että muut asiat kulkee siellä laatikossa ynnä muut. Ei siinä kenenkään tarvi pomppia paitsi jos itse haluaa.- Huolestunut
Onpa kirjoituksia! Katkeroituja ihmisiä. Olen yrittännyt nähdä elämän positiiviisena-ei mies ja nainen. Me ollaan erilaisia mm, ajatumaailmsta. Eikös se oo rikkaus??.En ymmärrä tätä syyttelyä miehet ja naiset? Taidan olla tyhmä. Kaikesta huolimatta Suomessa on kesä ja lämmintä. Nauttikaa molenmminpuolin!
- trollikka
Nyt on pieni pätkä mielipiteitä, joita minäkin puolestani komppaan.
Lisäisin vielä, mä puolestani pidän aina parisuhteessa ollessani huolen; ett jääkaapista löytyy valmis ateria lämmitettäväksi tai valmiiks paistettuja lättyjä. Vähitään valmiiks täytetty patonki/sämpylä... kahvin tai lasillisen maitoa kanssa nautittavaksi. Jos en kotona sattuisikaan olemaan... jotain syötävää kotiin palaavalle nälkäiselle miehelle ainakin on valmiina.
Tavan olen oppinut äidiltäni, joka piti aina jääkaapissa "vähällä vaivalla syötävää" meille muksuille,
keittoja soppakupeissa tai päällystettyjä voileipiä lautasellinen; joskus molempiakin! trollikka kirjoitti:
Nyt on pieni pätkä mielipiteitä, joita minäkin puolestani komppaan.
Lisäisin vielä, mä puolestani pidän aina parisuhteessa ollessani huolen; ett jääkaapista löytyy valmis ateria lämmitettäväksi tai valmiiks paistettuja lättyjä. Vähitään valmiiks täytetty patonki/sämpylä... kahvin tai lasillisen maitoa kanssa nautittavaksi. Jos en kotona sattuisikaan olemaan... jotain syötävää kotiin palaavalle nälkäiselle miehelle ainakin on valmiina.
Tavan olen oppinut äidiltäni, joka piti aina jääkaapissa "vähällä vaivalla syötävää" meille muksuille,
keittoja soppakupeissa tai päällystettyjä voileipiä lautasellinen; joskus molempiakin!Itseasiassa haluatko sinä itse tehdä noin? Vai teetkö sen vaan siksi, että äitisikin teki niin? Ja pitääkö sen suoranaisesti vaikuttaa miehen ja sun väleihin?
Mä törmäsin joskus ihmiseen, joka olisi tuollaiset ottanut avosylin kyllä vastaan, mutta varsinaisesti sillä ei olisi mitään merktystä sinäällään suhteessa toiseen. Tottakai siis kiitollinen oli, mutta ei siis kokenut sitä erikoisemmaksi.
Mulle ainakin joskus semmoinen oli hivenen järkytys jopa, mutta toisaalta selittävä kokemus. Ei toiselle pidä tehdä asioita, vaan haluta tehdä asioita. Siinä on vinha ero. Halu tehdä asioita ei vaadi vastakaikua, se on jo saatu. Se on se rakkaus tai muu vahva tunne.
Vähän kuin sanoo kaupan tätille hyvää huomenta kun on hyvällä päällä. Se hyvän olon on jo saanut ennen toivotusta, silloin on sama, murahtaako tämä vaikka mitä takaisin.
Näin mä ainakin pääsin ainaisesta nallekarkkien laskemismurehdinnoista pois.
Jahans. Siimaleikkurilla pitäis vissiin päivä aloittaa. Saattaa hikipisara jos toinen tänään irrota.Dissident kirjoitti:
Itseasiassa haluatko sinä itse tehdä noin? Vai teetkö sen vaan siksi, että äitisikin teki niin? Ja pitääkö sen suoranaisesti vaikuttaa miehen ja sun väleihin?
Mä törmäsin joskus ihmiseen, joka olisi tuollaiset ottanut avosylin kyllä vastaan, mutta varsinaisesti sillä ei olisi mitään merktystä sinäällään suhteessa toiseen. Tottakai siis kiitollinen oli, mutta ei siis kokenut sitä erikoisemmaksi.
Mulle ainakin joskus semmoinen oli hivenen järkytys jopa, mutta toisaalta selittävä kokemus. Ei toiselle pidä tehdä asioita, vaan haluta tehdä asioita. Siinä on vinha ero. Halu tehdä asioita ei vaadi vastakaikua, se on jo saatu. Se on se rakkaus tai muu vahva tunne.
Vähän kuin sanoo kaupan tätille hyvää huomenta kun on hyvällä päällä. Se hyvän olon on jo saanut ennen toivotusta, silloin on sama, murahtaako tämä vaikka mitä takaisin.
Näin mä ainakin pääsin ainaisesta nallekarkkien laskemismurehdinnoista pois.
Jahans. Siimaleikkurilla pitäis vissiin päivä aloittaa. Saattaa hikipisara jos toinen tänään irrota."Itseasiassa haluatko sinä itse tehdä noin? Vai teetkö sen vaan siksi, että äitisikin teki niin? Ja pitääkö sen suoranaisesti vaikuttaa miehen ja sun väleihin? "
Voi hemmetti sun kaa kun taas et oo tajuavinas, jänkäät ihan tahalles :D Luulekko ettei trollikka muka noin tahtoisi tehdä jos niin tekee? Puhutaann nyt kuitenkin naisesta mikä ei oo alistettavissa käsittääkseni, pistänee nippuun ukon kuin ukon halutessaan niin ihan varmaan jos ei haluaisi tehdä tuollaista huomaavaisuutta ei varmaan tekiskään. Mutta hienoa että tekee, nuo tuollaset on just sitä arkipäivän huomaavaisuutta joka rinnassa läikähtämään lämpimän tunteen niin tottakai se vaikuttaa myöls väleihin, miehelle tulee joka päivä aatos:
https://www.youtube.com/watch?v=FZHFin9rwNYHarmaaritari kirjoitti:
"Itseasiassa haluatko sinä itse tehdä noin? Vai teetkö sen vaan siksi, että äitisikin teki niin? Ja pitääkö sen suoranaisesti vaikuttaa miehen ja sun väleihin? "
Voi hemmetti sun kaa kun taas et oo tajuavinas, jänkäät ihan tahalles :D Luulekko ettei trollikka muka noin tahtoisi tehdä jos niin tekee? Puhutaann nyt kuitenkin naisesta mikä ei oo alistettavissa käsittääkseni, pistänee nippuun ukon kuin ukon halutessaan niin ihan varmaan jos ei haluaisi tehdä tuollaista huomaavaisuutta ei varmaan tekiskään. Mutta hienoa että tekee, nuo tuollaset on just sitä arkipäivän huomaavaisuutta joka rinnassa läikähtämään lämpimän tunteen niin tottakai se vaikuttaa myöls väleihin, miehelle tulee joka päivä aatos:
https://www.youtube.com/watch?v=FZHFin9rwNYEn mä väitäkkäön, etteikö haluis tehdä. Mutta mikä on se todellinen motivaattori siihen? Se oli tässä kupletin juoni ja kysymys...
En siis tässä ala syyttelemään ketään, vaan heitän ajatusta kehiin. Moni miettii vastavuoroisuusasioita tosiaan ja niitä nallekaruskeja lasketaan. On hyvä muistaa miksi me tehdään asioita toisille.
Luuletkos, etten itse ole joskus ole ollut siellä saapapuolella ja reilusti?Huolestunut kirjoitti:
Onpa kirjoituksia! Katkeroituja ihmisiä. Olen yrittännyt nähdä elämän positiiviisena-ei mies ja nainen. Me ollaan erilaisia mm, ajatumaailmsta. Eikös se oo rikkaus??.En ymmärrä tätä syyttelyä miehet ja naiset? Taidan olla tyhmä. Kaikesta huolimatta Suomessa on kesä ja lämmintä. Nauttikaa molenmminpuolin!
Kyllä tuo katkeruus on minusta liuennut munuaisten kautta kaaressa mäjelle.
Myönnän toki että olen romanttinen, naivi ja hyvinkin vanhanaikainen kun haluan perustaa parisuhteen rakkauden kivijalalle. Vaikka meitä miehiä usein syytetään kohtuuttomista vaatimuksista, eikä aina ihan aiheetta, niin kyllä minä edelleen pidän kiinni näistä kahdesta vaatimuksesta naiselle. Haluaa rakastaa minua ja haluaa ottaa minulta vastarakkautta.
Mutta nyt katoan täältä hetkeksi; en siksi että parisuhdestatukseni olisi muuttunut vaan lähden vajaan viikon vaellukselle.
Nauttikaa toisistanne ja myös itsestänne.Dissident kirjoitti:
En mä väitäkkäön, etteikö haluis tehdä. Mutta mikä on se todellinen motivaattori siihen? Se oli tässä kupletin juoni ja kysymys...
En siis tässä ala syyttelemään ketään, vaan heitän ajatusta kehiin. Moni miettii vastavuoroisuusasioita tosiaan ja niitä nallekaruskeja lasketaan. On hyvä muistaa miksi me tehdään asioita toisille.
Luuletkos, etten itse ole joskus ole ollut siellä saapapuolella ja reilusti?Todellinen motivaattori lienee geeneissä ja se että trollikassa hienosti perinteinen naisellisuus on siirtynyt 2000-luvulle, on oikeallalailla vahva niin että minä ainakin arvostan, ei anna kenenkään pompottaa mutta myös sillä tavalla naisellisen huoltapitävä että miehen on varmaan helppo siinä olla. Ei tietenkään olisi pakko olla valmiita voikkareita jääkaapissa, minä ainakaan tuollaiseen tottumattomana en uskaltaisi varmaan heti edes ottaa kun epäilisin että on itselleen tehnyt valmiiksi mutta jos sitten selviäisi että "ne on sulle pöhkö :D" niin jatkossa varmaan mutustelisin suurella arvostuksella aina kun tuollainen yllläri jääkaapista valmiina löytyisi ja pyrkisin kyllä siihen etten ikinä alkaisi pitämään itsestäänselvyytenä, muistaisin että 99,99% 2000-luvun naisista ei noin huomaavaisesti tekisi.
M184 kirjoitti:
Kyllä tuo katkeruus on minusta liuennut munuaisten kautta kaaressa mäjelle.
Myönnän toki että olen romanttinen, naivi ja hyvinkin vanhanaikainen kun haluan perustaa parisuhteen rakkauden kivijalalle. Vaikka meitä miehiä usein syytetään kohtuuttomista vaatimuksista, eikä aina ihan aiheetta, niin kyllä minä edelleen pidän kiinni näistä kahdesta vaatimuksesta naiselle. Haluaa rakastaa minua ja haluaa ottaa minulta vastarakkautta.
Mutta nyt katoan täältä hetkeksi; en siksi että parisuhdestatukseni olisi muuttunut vaan lähden vajaan viikon vaellukselle.
Nauttikaa toisistanne ja myös itsestänne.Hyvää vaellusta. Jos tulee karhu vastaan leiki kuollutta niin ehkä se jättää sinut sitten henkiin. Ja ota punkkikarkotetta mukaan, niitä on ihan prkleesti.
- trollikka
Dissident kirjoitti:
En mä väitäkkäön, etteikö haluis tehdä. Mutta mikä on se todellinen motivaattori siihen? Se oli tässä kupletin juoni ja kysymys...
Luuletkos, etten itse ole joskus ole ollut siellä saapapuolella ja reilusti?Vastaan nyt kummallekin kinaavalle osapuolelle! Mä olen ollut suhteissa miehiin, jotka jokainen on ollut vähemmän käteviä ruuan valmistajia... tee veden keittotaitoisia kuitenkin ja mikroakin osanneet käyttää.
Ei ole suuri vaiva pitää jääkaapissa ruokaa jonka lämmitys onnistuu sille kömpelömmällekin osapuolelle, eikä miehen tarvitse nälissään kotona olla. Koti nyt kuitenkin on se paikka mistä pitäis aina se turvasatama löytyä... eikö?
Mä muistan ihan lapsuudesta jo, miten hyvälle tuntui mennä nälkäisenä jääkaapille kurkkimaan; mitä Emo oli mukulilleen sinne varannut syötävää. Kyllä se on eräänlainen rakkauden osoitus, ehkä kömpelö, mutt taatusti viestii välittämisestä.
Ei ehkä kerro paremman keittotaidon omaavalle miehelle mitään, saattaa jopa ärsyttää tuollainen "paapominen". Mies itse ehkä pystyisi parempaankin, mutt pitää kait syödä valmiiks väsätyt pois!
Ihan tiedoksesi en mä keittiömestarille menis jääkaappiin lämmitettäviä ruokia valmiiks tekemään!
Korkeintaan pitäisin huolta ett sieltä jotain ruoka aine tarvikkeita aina löytyy. Ainakin juureksia ja vihanneksia... savustettua tai tuoretta kalaa, umpio pakattua siivutettua pekonia, munia, kermaa ja voita esim. Niistä saa jo monen moista... kun kuiva-aines kaapit vastaavasti pidän päivitettynä, jotta arki rullaa kömmähdyksittä eteenpäin.
Keittiössä nyt 32°c ja ilmastointi huutaa täysillä... tein murotaikina pohjalla olevia piirakoita pariksi päiväksi ...punaherukka/vadelma sekä mustikasta; höystettynä vaniljan makuisella Bel Ami tuorejuustolla. Sitä ennen mulla oli kinkkukiusausta uunissa! Tein laatikkoruuan muuten pakaste sipuliperunoista, en ottanut riskiä tehdä vielä uusista perunoista... maku saattaisi olla yllätys vielä.
Samoin tein kalakeiton pakasteesta sipuliperunoita ja keittojuureksia sekä seitä ja tuoretta kirjolohta ja tilliä mustaa koskenlaskijaa antamaan makua!
Kalakeitto varmaan meni tappion puolelle hintaansa nähden... tulee takaisin jostain muusta sitten, ei aina jaksa vahdata... mikä kannattaa!
Ja suhteissa on vähän sama juttu... jos kaiken pikkutarkasti aina laskee.
Kumpikin varmaan tietää entuudestaan; missä kohtaa mä sen pisteen kirjoitan suhteen... suhteen!The End! Harmaaritari kirjoitti:
Todellinen motivaattori lienee geeneissä ja se että trollikassa hienosti perinteinen naisellisuus on siirtynyt 2000-luvulle, on oikeallalailla vahva niin että minä ainakin arvostan, ei anna kenenkään pompottaa mutta myös sillä tavalla naisellisen huoltapitävä että miehen on varmaan helppo siinä olla. Ei tietenkään olisi pakko olla valmiita voikkareita jääkaapissa, minä ainakaan tuollaiseen tottumattomana en uskaltaisi varmaan heti edes ottaa kun epäilisin että on itselleen tehnyt valmiiksi mutta jos sitten selviäisi että "ne on sulle pöhkö :D" niin jatkossa varmaan mutustelisin suurella arvostuksella aina kun tuollainen yllläri jääkaapista valmiina löytyisi ja pyrkisin kyllä siihen etten ikinä alkaisi pitämään itsestäänselvyytenä, muistaisin että 99,99% 2000-luvun naisista ei noin huomaavaisesti tekisi.
Joo. Siis tavallaan mä en edes tuota tuuminut suoraan trollikalle edes henkilökohtaisesti, koska Trollikkahan osas esim. jussina jättää toisten passailut.
Mietiskelin vaan yleistasolla ajatusta. Se että ennenaikaan naisen PITI olla miehelle juuri nöyrä palvelija, tai nykyään sinun mielestä mies, ei ole oikein. Vaan sitä jos tekee toisen puolesta jotain, tekee sitten pyyteettömästi, koska välittää ja on saanut jo toiselta jotain hienoa.
Kun moni on huolissaan siitä, että onko vastavuoroisuusperiaate toisessa kunnossa, voi ennemminkin johtua siitä, että ei arvosta itseään... koska jos arvostaa, tietää, että se toinenkin huomioi kyllä sinut.
Näin tämäkin on oman itsensä hallinnoitavissa, eikä toisien käytöksellä sinäänsä ole väliä. Ja siks mun on esimerkiksi ollut helpompi hyväksyä vierelle toinen ihminen vapaammin, ilman pelkoa vastavuoroisuuden toimimisesta.trollikka kirjoitti:
Vastaan nyt kummallekin kinaavalle osapuolelle! Mä olen ollut suhteissa miehiin, jotka jokainen on ollut vähemmän käteviä ruuan valmistajia... tee veden keittotaitoisia kuitenkin ja mikroakin osanneet käyttää.
Ei ole suuri vaiva pitää jääkaapissa ruokaa jonka lämmitys onnistuu sille kömpelömmällekin osapuolelle, eikä miehen tarvitse nälissään kotona olla. Koti nyt kuitenkin on se paikka mistä pitäis aina se turvasatama löytyä... eikö?
Mä muistan ihan lapsuudesta jo, miten hyvälle tuntui mennä nälkäisenä jääkaapille kurkkimaan; mitä Emo oli mukulilleen sinne varannut syötävää. Kyllä se on eräänlainen rakkauden osoitus, ehkä kömpelö, mutt taatusti viestii välittämisestä.
Ei ehkä kerro paremman keittotaidon omaavalle miehelle mitään, saattaa jopa ärsyttää tuollainen "paapominen". Mies itse ehkä pystyisi parempaankin, mutt pitää kait syödä valmiiks väsätyt pois!
Ihan tiedoksesi en mä keittiömestarille menis jääkaappiin lämmitettäviä ruokia valmiiks tekemään!
Korkeintaan pitäisin huolta ett sieltä jotain ruoka aine tarvikkeita aina löytyy. Ainakin juureksia ja vihanneksia... savustettua tai tuoretta kalaa, umpio pakattua siivutettua pekonia, munia, kermaa ja voita esim. Niistä saa jo monen moista... kun kuiva-aines kaapit vastaavasti pidän päivitettynä, jotta arki rullaa kömmähdyksittä eteenpäin.
Keittiössä nyt 32°c ja ilmastointi huutaa täysillä... tein murotaikina pohjalla olevia piirakoita pariksi päiväksi ...punaherukka/vadelma sekä mustikasta; höystettynä vaniljan makuisella Bel Ami tuorejuustolla. Sitä ennen mulla oli kinkkukiusausta uunissa! Tein laatikkoruuan muuten pakaste sipuliperunoista, en ottanut riskiä tehdä vielä uusista perunoista... maku saattaisi olla yllätys vielä.
Samoin tein kalakeiton pakasteesta sipuliperunoita ja keittojuureksia sekä seitä ja tuoretta kirjolohta ja tilliä mustaa koskenlaskijaa antamaan makua!
Kalakeitto varmaan meni tappion puolelle hintaansa nähden... tulee takaisin jostain muusta sitten, ei aina jaksa vahdata... mikä kannattaa!
Ja suhteissa on vähän sama juttu... jos kaiken pikkutarkasti aina laskee.
Kumpikin varmaan tietää entuudestaan; missä kohtaa mä sen pisteen kirjoitan suhteen... suhteen!The End!Vastasin jo kunnon jaarituksella Harmikselle. Ei siis tarkoitus ole takertua sun tapoihin.... ne vaan herätti mussa mietteen.
Että kiitos siitä.
Josko kohta söis jotain ja huilais vähän. Huhhuh hellettä.Dissident kirjoitti:
Joo. Siis tavallaan mä en edes tuota tuuminut suoraan trollikalle edes henkilökohtaisesti, koska Trollikkahan osas esim. jussina jättää toisten passailut.
Mietiskelin vaan yleistasolla ajatusta. Se että ennenaikaan naisen PITI olla miehelle juuri nöyrä palvelija, tai nykyään sinun mielestä mies, ei ole oikein. Vaan sitä jos tekee toisen puolesta jotain, tekee sitten pyyteettömästi, koska välittää ja on saanut jo toiselta jotain hienoa.
Kun moni on huolissaan siitä, että onko vastavuoroisuusperiaate toisessa kunnossa, voi ennemminkin johtua siitä, että ei arvosta itseään... koska jos arvostaa, tietää, että se toinenkin huomioi kyllä sinut.
Näin tämäkin on oman itsensä hallinnoitavissa, eikä toisien käytöksellä sinäänsä ole väliä. Ja siks mun on esimerkiksi ollut helpompi hyväksyä vierelle toinen ihminen vapaammin, ilman pelkoa vastavuoroisuuden toimimisesta.Niinpä niin, niinhän te edistymieliset aina väitätte että ennenaikaan "naisen piti" kun minä taas väitän että ei todellakaan useimmissa talouksissa ole "pitänyt" vaan naiset on juurkin halunneet toimia niuin kuin on toimineet. Sinäkin brutukseni olet feministisen aivopesun uhtri jolle on lutu kuva rankasta menneestä maailmasta jossa naisen aina "piti" vaikka siitä ei ole suinkaan ollut kyse vaan oikeasta tasa-arvosta kumpaisenkin toimiessa itselleen sopivassa mies/nainen-roolissa. Feministien valtaamalla 2000-luvulla taas miesten "pitää" kaikenlaista koska 2000-luvbun naiset ei halua tehdä enää oikeastaan mitään naisrooliin sopivaa ihan uhmasta ja se aiheuttaa ongelmia laajalla alueella.
Harmaaritari kirjoitti:
Niinpä niin, niinhän te edistymieliset aina väitätte että ennenaikaan "naisen piti" kun minä taas väitän että ei todellakaan useimmissa talouksissa ole "pitänyt" vaan naiset on juurkin halunneet toimia niuin kuin on toimineet. Sinäkin brutukseni olet feministisen aivopesun uhtri jolle on lutu kuva rankasta menneestä maailmasta jossa naisen aina "piti" vaikka siitä ei ole suinkaan ollut kyse vaan oikeasta tasa-arvosta kumpaisenkin toimiessa itselleen sopivassa mies/nainen-roolissa. Feministien valtaamalla 2000-luvulla taas miesten "pitää" kaikenlaista koska 2000-luvbun naiset ei halua tehdä enää oikeastaan mitään naisrooliin sopivaa ihan uhmasta ja se aiheuttaa ongelmia laajalla alueella.
No sitähän nämä monet naiset sulle täällä marmattaakin, kun kirjoitat, että niiden PITÄÄ paistaa pullaa ja PITÄÄ tehdä sitä ja tätä. Niin minä ainakin ymmärrän.
Ja nyt nykymaailmassa vaan kenenkään ei tarvitse tehdä mitään minkään roolin mukaan. Jos joku mies tekee naisensa puolesta jotain vaan siksi, että nainen pitää hänestä on hänen oma hölmöytensä, ei naisen murhe.Dissident kirjoitti:
No sitähän nämä monet naiset sulle täällä marmattaakin, kun kirjoitat, että niiden PITÄÄ paistaa pullaa ja PITÄÄ tehdä sitä ja tätä. Niin minä ainakin ymmärrän.
Ja nyt nykymaailmassa vaan kenenkään ei tarvitse tehdä mitään minkään roolin mukaan. Jos joku mies tekee naisensa puolesta jotain vaan siksi, että nainen pitää hänestä on hänen oma hölmöytensä, ei naisen murhe.En todellakaan ole koskaan ollut vaatiomassa että "pitää", tottakai sen pitää tapahtua omasta tahdosta, siksi että "haluaa" paistaa pullaa. Olen tämän sulle aiemminkin varmasti selittänyt mutta kun et halua kuunnella ja ymmärtää niin kuin ei useimmat muutkaan ja se heille sitten näyttäytyy että "pitää". En tietenkään halua naista joka kokisi pullan paistamisen velvollisuutena tai näkisi minun sellaista vaativan vaan sellaisen naisen joka pullaa paistaa koska "haluaa" tehdä niin. Ilemisesti juurikin ne jotka ei ymmärrä eroa tuossa asiassa on niitä jotka "vaatii" asioita toiselta, minä en vaadi mitään mutta toki haluan joitakin ominaisuuksia naisessa olevan ja pullien paistotaito on yksi niistä.
Harmaaritari kirjoitti:
En todellakaan ole koskaan ollut vaatiomassa että "pitää", tottakai sen pitää tapahtua omasta tahdosta, siksi että "haluaa" paistaa pullaa. Olen tämän sulle aiemminkin varmasti selittänyt mutta kun et halua kuunnella ja ymmärtää niin kuin ei useimmat muutkaan ja se heille sitten näyttäytyy että "pitää". En tietenkään halua naista joka kokisi pullan paistamisen velvollisuutena tai näkisi minun sellaista vaativan vaan sellaisen naisen joka pullaa paistaa koska "haluaa" tehdä niin. Ilemisesti juurikin ne jotka ei ymmärrä eroa tuossa asiassa on niitä jotka "vaatii" asioita toiselta, minä en vaadi mitään mutta toki haluan joitakin ominaisuuksia naisessa olevan ja pullien paistotaito on yksi niistä.
Joo. No tavallaan mä ymmärrän sua, mutta tavallaan en. Sun kirjoitukset kun joskus syyllistää vähänniinkuin.
Mutta ymmärrän mä pointin kyllä.
Itse en näe tässä mitään suuria ”feministisiä ajatuksia” taas oman ja oikeastaan sunkin ajatuksen takana, että se toisen tekeminen olisi juurikin pyyteetöntä. Niin se pitää olla molemminpäin.
Mä muuten osaisin takuulla paistaa pullia. Ohje löytyis varmasti jostain ja voisin ilahduttaa toista pullapellillisellä, jos tietäisin toisen siitä unelmoivan. Enkä usko, etteikö siihen pystyisi kuka vaan nainenkin, joka osaa lukea ohjetta.Harmaaritari kirjoitti:
Hyvää vaellusta. Jos tulee karhu vastaan leiki kuollutta niin ehkä se jättää sinut sitten henkiin. Ja ota punkkikarkotetta mukaan, niitä on ihan prkleesti.
Kiitokset. Ei tullut karhu vastaan vaikka karhunkierros tehtiin. Piti lähteä ihan suurpetokeskukseen niitä katselemaan. Jos muuten karhu tulee vastaan niin siinä kannattaa lähteä kulkemaan takaperin ja jutella samalla rauhallisesti ja katsella sivuille jotta karhulle ei jäisi kuvaa että alat sitä uhkaamaan.
Ihan otsikkoon viitaten niin siellä oli yksi jo iäkkäämpi pariskunta joka harrasti vaeltamista. Olivat paljon kierrelleet kotimaassa ja ulkomailla ja tämä oli heidän viimeinen monipäiväinen vaelluksensa. Nainen kertoi että tämä karhunkierros oli hänen lapsuusajan unelma jonka hän nyt pääsi toteuttamaan. Sen jälkeinen hetki varmaan säilyy verkkokalvoilla ikuisesti. Mies katsoi trangialla ruokaa tekevää naista ja toteaa että miehen tehtävä on viedä nainen vaeltamaan. Sen jälkeen nainen katsoi miestä tavalla joka ei jättänyt mitään sijaa selittelyille etteikö heidän välillä ollut syvää rakkautta.
Kyllä te tiedätte että tämä toimii molempiin suuntiin muta koska otsikko oli noin niin naisen tulee kertoa miehelle toiveistaan ja haaveistaan jotta niitä voidaan yhdessä toteuttaa.
- eivittuvoikäsittää
Naiset on koko ajan mielessäsi piinaamassa, teet jatkuvasti niistä aloituksia. Ihan yhtä pi**unkipeä olet.
Jos naiset on niin paskaa, niin eikö olis parempi vaan tehdä elämässä ihan muuta kuin valittaa niistä sinkkupalstalla? - Ätmi-
Naisen tulee tyydyttää mies.
- naatiskelen
Pillukateus...
Ei tulekaan tehdä mitään! Vaan rakastava nainen tekee just sitä mistä tietää miehen pitävän. Lisäksi katse jossa on lempeys, puhe kristallin helinää ja kosketuksesta iho menee kananlihalle.
Aistien ristiaallokkoa mitä ei voi sanoin kuvailla.
On vaan opittava tuntemaan se kaikki.Sinä oot ihan sekaisn siitä naisesta :D Miten ois kihlat? Yllättäsit nelikymppisillä ensin sillä norsutanssillas ja jos se sen sietää ehdottasit kihloja?
Harmaaritari kirjoitti:
Sinä oot ihan sekaisn siitä naisesta :D Miten ois kihlat? Yllättäsit nelikymppisillä ensin sillä norsutanssillas ja jos se sen sietää ehdottasit kihloja?
Oikeessa olet! Ihan sekaisin...
No jos jätän ihmisten keksimät sitoutumisriitit väliin, mutta norsutanssin voin kyllä makkarissa privana pitää. Taatusti pyörähtää silmät päässä... voi vaan loppua tanssi lyhyeen ja käsi kiskasee alaleuasta sänkyyn mut...Dissident kirjoitti:
Oikeessa olet! Ihan sekaisin...
No jos jätän ihmisten keksimät sitoutumisriitit väliin, mutta norsutanssin voin kyllä makkarissa privana pitää. Taatusti pyörähtää silmät päässä... voi vaan loppua tanssi lyhyeen ja käsi kiskasee alaleuasta sänkyyn mut...Kyllä se nyt pitää kunnolla sitoutua ja tehdä nainen onnellliseksi osoittamalla perinteistä miehkkyyttä, näyttää että tahtoo viedä morsiamen vihille jossain vaiheessa. Muutenhan se morsian alkaa miettimään etteikö tuo oikeen oo ees tosissaan hänen suhteen, norsutansseja vaan pitää ja bilettää mutta ei mitään näyttöä sitoutumishaluista.
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä se nyt pitää kunnolla sitoutua ja tehdä nainen onnellliseksi osoittamalla perinteistä miehkkyyttä, näyttää että tahtoo viedä morsiamen vihille jossain vaiheessa. Muutenhan se morsian alkaa miettimään etteikö tuo oikeen oo ees tosissaan hänen suhteen, norsutansseja vaan pitää ja bilettää mutta ei mitään näyttöä sitoutumishaluista.
Heh. Kyllä hän muutenkin tietää, ja kysyy jos jotain ei tiedä. Tässä suhteessa ei pidä arvailla mitään. Niin on sovittu. Suoraa puhetta ja päin naamaa, puolin jos toisin.
Dissident kirjoitti:
Heh. Kyllä hän muutenkin tietää, ja kysyy jos jotain ei tiedä. Tässä suhteessa ei pidä arvailla mitään. Niin on sovittu. Suoraa puhetta ja päin naamaa, puolin jos toisin.
Kyllä se morsmaikku sitä silti salaa toivoo, ei tietenkään halua ääneen sanoa koska sittenhän se olisi vaatimus, haluaa sun ite hoksaavan. nyt ei muuta kun sormuksen ostossa käyt ja sitten norsutanssin jälkeen julkinen piolvistuminen afroditen edessä :)
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä se morsmaikku sitä silti salaa toivoo, ei tietenkään halua ääneen sanoa koska sittenhän se olisi vaatimus, haluaa sun ite hoksaavan. nyt ei muuta kun sormuksen ostossa käyt ja sitten norsutanssin jälkeen julkinen piolvistuminen afroditen edessä :)
No elä edes yllytä! Saattaa pikkupäissään vaikka päsähtää syntsillä mieleen...
Huhhuh... nyt otan nokkaset! Siesta!Dissident kirjoitti:
No elä edes yllytä! Saattaa pikkupäissään vaikka päsähtää syntsillä mieleen...
Huhhuh... nyt otan nokkaset! Siesta!No siks justiin yllytän, että sitten paljussa pikkupäissään muistat aatoksen, kun aurinko sopivasta kulmasta sattuu morsiamen takalistoon, nousee halu ikäänkuin itsestään ja päivänsankari miehekkäästi nousee vedestä pärskien, polvistuu morsiamen eteen ja julkisesti tunnustaa halunsa sitoumiseen. Ois hieno ja ikimuistonen tapahtuma paikalla oleville. Sitten vaikka 80-v- päivillä ois hieno kiikkustuolissa muistella, "muistatkos silloin 40-v. sitten kun...." :)
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä se nyt pitää kunnolla sitoutua ja tehdä nainen onnellliseksi osoittamalla perinteistä miehkkyyttä, näyttää että tahtoo viedä morsiamen vihille jossain vaiheessa. Muutenhan se morsian alkaa miettimään etteikö tuo oikeen oo ees tosissaan hänen suhteen, norsutansseja vaan pitää ja bilettää mutta ei mitään näyttöä sitoutumishaluista.
"Kyllä se nyt pitää kunnolla sitoutua ja tehdä nainen onnellliseksi osoittamalla perinteistä miehkkyyttä, näyttää että tahtoo viedä morsiamen vihille jossain vaiheessa. "
Kyllä en usko tuollaiseen. Nainen siitä sen onnellisemmaksi tule, saattaa vaan ruveta mäkättämään enemmän. Miksi ottaa riskiä, että kissa muuttuu lehmäksi.- trollikka
scrg kirjoitti:
"Kyllä se nyt pitää kunnolla sitoutua ja tehdä nainen onnellliseksi osoittamalla perinteistä miehkkyyttä, näyttää että tahtoo viedä morsiamen vihille jossain vaiheessa. "
Kyllä en usko tuollaiseen. Nainen siitä sen onnellisemmaksi tule, saattaa vaan ruveta mäkättämään enemmän. Miksi ottaa riskiä, että kissa muuttuu lehmäksi.Hyi, sua Sergei! En mä naukumaan ala, ja jätän ammumattakin; mutt sikamainen väite sulla!
trollikka kirjoitti:
Hyi, sua Sergei! En mä naukumaan ala, ja jätän ammumattakin; mutt sikamainen väite sulla!
No röh röh. Naiset vaan kuvittelee, että avioliitto muuttaisi asioita paremmaksi. Tyttö/naisystäviä kohdellaan paremmin kun taas vaimot on enemmän tai vähemmän itsestäänselvyyksiä.
- trollikka
scrg kirjoitti:
No röh röh. Naiset vaan kuvittelee, että avioliitto muuttaisi asioita paremmaksi. Tyttö/naisystäviä kohdellaan paremmin kun taas vaimot on enemmän tai vähemmän itsestäänselvyyksiä.
OK, tuo avoliitto niin kauan kun ei ole yhtään perillistä edes harkinta hankinnassa! Muksun muksua en suostuisi hankkimaan, jos mies ei sitoudu... eli vie mua vihille.
Lapset tarvitsee vanhempansa eli ydinperheen aina aikuisuuteensa asti... jos mitenkään vaan on mahdollista. Tosin hyvin riitaisa perhe; ei ole se idyllisin paikka lapsenkaan elää ja kasvaa.
Joskus on parempi lyödä hanskat naulaan ja sanoa ett; nyt riitti tämä idylli!
Kyllä mä tiedän ja ymmärränkin 50-luvun naisia; jotka pitivät perheensä koossa, vaikka hampaat irveessä. Sulkivat silmänsä ja korvansa... vakuuttivat vielä lapsilleenkin, ett kylällä kiertävät ilkeät puheet pitää jättää ihan omaan arvoonsa. Ilkeämielisiä, kateellisten tarinoita ne ainoastaan ovat!
Mulla ei ole äitini pitkäjänteisyyttä ja sisua... pitää raunioita pystyssä muksujen takia!
Äijälle tulis lähtö välittömästi... vieraalla lammikolla kalastelusta!
Ei rapumertojakaan saa lammella jos toislellakin uitella. scrg kirjoitti:
.. Kyllä Tuo on Persoonasta/Luonteesta kiinni, että Pitääkö Kumppaniaan tjmv. ItsestäänSelvyytenä, eikä SuhteenLaadusta tjmv.. Vaikka joillakin tämä juttu noin menisikin, niin Kyllä sellainen "ominaisuus" silloin OmasVeresOn.. Elikkäs Just Persoonassa/Luonteessa.. ;P
.. Ja Tää On ihan Fakta.. ;PHarmaaritari kirjoitti:
No siks justiin yllytän, että sitten paljussa pikkupäissään muistat aatoksen, kun aurinko sopivasta kulmasta sattuu morsiamen takalistoon, nousee halu ikäänkuin itsestään ja päivänsankari miehekkäästi nousee vedestä pärskien, polvistuu morsiamen eteen ja julkisesti tunnustaa halunsa sitoumiseen. Ois hieno ja ikimuistonen tapahtuma paikalla oleville. Sitten vaikka 80-v- päivillä ois hieno kiikkustuolissa muistella, "muistatkos silloin 40-v. sitten kun...." :)
No takalisto naiselta ajaa ihan toisenlaisiin miehekkäisiin suorituksiin...
Mutta jätetääns noi kotkotukset vielä toviks.trollikka kirjoitti:
OK, tuo avoliitto niin kauan kun ei ole yhtään perillistä edes harkinta hankinnassa! Muksun muksua en suostuisi hankkimaan, jos mies ei sitoudu... eli vie mua vihille.
Lapset tarvitsee vanhempansa eli ydinperheen aina aikuisuuteensa asti... jos mitenkään vaan on mahdollista. Tosin hyvin riitaisa perhe; ei ole se idyllisin paikka lapsenkaan elää ja kasvaa.
Joskus on parempi lyödä hanskat naulaan ja sanoa ett; nyt riitti tämä idylli!
Kyllä mä tiedän ja ymmärränkin 50-luvun naisia; jotka pitivät perheensä koossa, vaikka hampaat irveessä. Sulkivat silmänsä ja korvansa... vakuuttivat vielä lapsilleenkin, ett kylällä kiertävät ilkeät puheet pitää jättää ihan omaan arvoonsa. Ilkeämielisiä, kateellisten tarinoita ne ainoastaan ovat!
Mulla ei ole äitini pitkäjänteisyyttä ja sisua... pitää raunioita pystyssä muksujen takia!
Äijälle tulis lähtö välittömästi... vieraalla lammikolla kalastelusta!
Ei rapumertojakaan saa lammella jos toislellakin uitella.Lapsi perii isän automaattisesti, joten sen puolesta avioliitto ei muuta mitään. Mitään oleellista turvaa avioliitosta ei kuitenkaan ole, koska sen voi myös purkaa. Kuten moneen kertaan palstalla toistettu, mahdollinen ero tapahtuu useimmin naisen hakemana.
Sä otat kaiken henkilökohtaisesti. Mutta yleisemmin, koska naiset ei ole 50-lukulaisia, niin myöskään miesten ei ole mitään syytä ruveta leikkimään 50-lukulaista sitten juuri sillä hetkellä kun se jollekin naiselle sattuu sopimaan.- trollikka
scrg kirjoitti:
Lapsi perii isän automaattisesti, joten sen puolesta avioliitto ei muuta mitään. Mitään oleellista turvaa avioliitosta ei kuitenkaan ole, koska sen voi myös purkaa. Kuten moneen kertaan palstalla toistettu, mahdollinen ero tapahtuu useimmin naisen hakemana.
Sä otat kaiken henkilökohtaisesti. Mutta yleisemmin, koska naiset ei ole 50-lukulaisia, niin myöskään miesten ei ole mitään syytä ruveta leikkimään 50-lukulaista sitten juuri sillä hetkellä kun se jollekin naiselle sattuu sopimaan."Sä otat kaiken henkilökohtaisesti. "
Miksiköhän? ...On tullut kuultua tuo kuuluisa... kaikki naiset on....!
No toistaiseksi mä vielä tunnen olevani nainen... ja kehtaan sen myös tunnustaa...
mutt kuinka kauan jaksan ottaa ansaitsematonta paskaa niskaani, siitä en mene takuuseen.
Mitään ei kai tule tehdä. Mutta jos tekisi joskus jotain, niin se olisi kiva.
Jaa..
Onko se homon leima noin kova pelote?
Get over it.- betapasklat
No moni mies ei tohdi sanoa mitään vastaan akalleen kun pelkäävät että tämä suuttuu ja mahd lähtee jopa lätkimään..Yksikään itseän kunnioittava mies ei alennu mihkään ovimatkon asemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841612
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88878- 8842
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53822
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58773Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189749Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80705Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41700Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172680