Harkitsemme muuttoa Kuortaneelle. Minkälainen koulutilanne Kuortaneella on? Alakouluja näkyy olevan muutama, minkäkuntoisia ne ovat?
Kuortaneen koulutilanne
16
906
Vastaukset
- nogiotta
Kannattaa muuttaa Lapualle. Sinne rakennetaan uudet koulut
- Asiallista
Kaikki koulut ovat siinä kunnossa että niissä on turvallista olla ja opiskella. Keskustaajamaan ollaan suunnittelemassa uutta alakoulua, eli kuortane investoi kouluihin, esikoulusta lukioon asti. Ja jos liikunta alana kiinnostaa niin urheiluopistolla mahdollisuus liikunta-alan koulutuksiin.
Tervetuloa kuortaneella, turvallinen, rauhallinen, liikunnallinen kunta. - sssshjhg
ruonan koulu ehkä paras laadultaan ja kunnoltaan ja ympäristöltään
- Kiinnostunueukko
On se ihme ja kumma kun ei Kuortaneella osata laittaa asiallisia kommentteja (2 ensimmäistä).Aivan niinkuin pelättäis ,että tänne muuttaa uusia ihmisiä,jotka voisivat tuoda uusia tuulia meidän hiljentyvään kuntaamme.Koulut on ok ja toivottavasti saadaan nykyaikaisempi uusi koulu pian keskustaan.
- uttiv
Kuortanelaiset ovat tunnetusti rehellisiä ihmisiä. Muuta hyvää Kuurtaneella ei ookkaan.
- Mitäpätähänvielälisäisi
Eivät rehellisiä, vaan kateellisia ja kovia uhoamaan.
Jos et ole viljelijä, yrittäjä tai urheilija, niin kannattaa miettiä toisenkin kerran, kannattaako muutto. Ilman jotain noista jää auttamatta "piirien" ulkopuolelle. Alvari on aika pommi, muissa en ole käynyt. - yjrd
no koko kuortanetta ei tarvi vetää mukaan näihin täälä huuteluihin täälä 2-4 huuteliaa yhellä pervessio salarakkaista mettäteistä ja kaikkihan sen tietää kuka. ja yks muutenvaan yhteisöstä tipahtanu hämmentäjä ja kolmas muutenvaan kyllääntyny elämäänsä.. yleensäottaen ihan hyvä paikka asua ja harrastaa
- Anonyymi
In ternet kyselyssä tuli piinaava tulos, muta kaikkihan perustuu vapaaehdollistamiseen. Toivottavasti löydät juuri sinulle sopivan paikan
- Anonyymi
Se ihan ilahdutti meitä kumminkin joka tapauksessa
- Anonyymi
Valitettavasti nykyaikainen koulu voi olla myös askel huonompaan suuntaan. Avokonttorityyppiset tilat eivät toimi käytännössä. Liiallinen älylaitteiden käyttö voi olla haitaksi. Kristillisiä perusarvoja ja kristinuskon opetusta ei saa laiminlyödä.
- Anonyymi
Papin pooka on nyt siellä voimiensa tunnossa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Papin pooka on nyt siellä voimiensa tunnossa!!
Mitäs se sinun isäsi teki muuta kuin sinut?
- Anonyymi
Kouluista en tiedä, mutta naiset on kovia pettämään.
- Anonyymi
Mielestäni koulutilanne on hyvä.
- Anonyymi
Perusjuttu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perusjuttu..
Opettajat on lieroja ja kieroja..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559