Pettämisestä avoimeen suhteeseen?

Avutontaavoimuutta

Ketuttaa ihan helvetisti. Mies jäi kiinni siitä, että notkui treffipalstoilla etsimässä panoseuraa. (Säälittävää, ei ehdi edes pettää kun jää jo kiinni, huolimaton vai ihan piittaamaton?)

Mies vaatii nyt että ryhdyttäisiin avoimeen suhteeseen, ilmeisesti että saisi luvan kanssa kuksia vieraita. Se oli kuulemma hyvä ratkaisu, koska multa ei saa riittävän usein (ei oo kyllä juuri yrittänytkään; ei vissiin oma eukko innosta.) Mä siis oon aika liberaali, mutta mun on vaikea sulattaa tätä. Musta tuntuu että vaihtoehdot on että se mies käy vieraissa joko luvan kanssa tai ilman, ja mä voin ilmeisesti vain sietää tai erota. Ja sit jos mä väläytän eroa, kun en enää luota, niin mä olen sit se pahis... kun mitäänhän ei vielä ehtinyt tapahtua, hän ei ole _vielä_ pettänyt. Ihan perseestä.... :((((

9

821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläannahämätä

Ukkosi vaatimuksessa ei ole mitään avoimuutta. Se kuulostaa lähinnä "liberaalisuus" ajatuksiesi hyväksikäytöltä ja mielivaltaiselta uhkailulta.

Ei ole ollenkaan harvinaista esiintyä suhteen alkuhuumassa puolisolle kovin "vapaamielisenä" ihmisenä, joita "tunnustuksia" sitten henkisesti hyväksikäyttöä harrastava puoliso tilaisuuden tullen käyttää alistusaseena omaksi edukseen.

• alkup

Välillä mä tosiaan mietin, että onko sillä miehellä ihan kaikki kotona, tulee niin outoja juttuja kummallisesta näkökulmasta. En tiedä seisonko päälläni vai jaloillani, niin ihmeellisesti hän tuntuu tätä asiaa käsittelevän. Tuntuu myös että mun mielipiteelläni tai tuntemuksillani ei sit kumminkaan ole mitään väliä...

• 57451421

Anna miehen mennä ja aloita oma elämä ilman häntä. Mielestäni sinun ei kannata rueta suhteseen joka ei vastaa sinun arvomaailmaasi. Muista että sinua kohdellaan juuri niin huonosti kuin sä itte annat.

• ttttttaunox

Niin onko vika missä syissä syvissä,en usko että ammattiauttajaa tarvitsette kun noin on teidän tilanne ajautunut " konkurssiin" avointa otaksuisin ollut....

• Jos se sopii niin sinä voit kanssa käydä vieraissa. Kävit tai et niin anna miehellesi kuva että on niitä kumppaneita sinullakin. Voi olla että loppuu avoimet suhteet.

• kokenutkehäkettu

Mietin myös samaa. Naiselle on yleensä moninkertaisesti helpompaa saada miesseuraa, kuin miehelle naisseuraa.

• kokenutkehäkettu kirjoitti:

Mietin myös samaa. Naiselle on yleensä moninkertaisesti helpompaa saada miesseuraa, kuin miehelle naisseuraa.

Olisi kiva tietää mitä mies tuumaa kun tuleekin ekana kotiin.

• tääoishyvä

Osta preparait ja laita sille viestejä, katso vastaako sun viesteille

• Katsepeiliinpäin

No miksi sä et ole tehnyt aloitteita miehellesi? Miksi se on aina miehen hommaa? Vähemmästäkin alkaa vieras kiinnostaa, kun kotilahna ei osoita mitään kiinnostusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2930
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2622
    3. 148
      2284
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2259
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1880
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1716
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      105
      1664
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      312
      1569
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1469
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1456
    Aihe