Muijalla on vuoden nuorempi naiskaveri johon tutustui työn kautta. Ikä tais olla 43, on naimisissa mutta ei lapsia. No käyvät välillä parilla oluella ja hiljattain nainen oli avautunut omasta seksielämästään ja halusi tietty tietää miten meillä sujuu sängyssä. Muija sanoi totuuden aika hiljaista on kun tuntee jo toisen niin hyvin, mitään uutta ei odotettavissa, tuntuu kun katsois telkkarista uusintaa, hekuma ja kiima hävinnyt, myönnän pitää paikkansa. No tämä muija oli kertonut että heillä on miehen kanssa pieni harrastus, nainen käy välillä ravintolassa ja iskee miehen jonka tuo mukanaan kotiinsa jossa oma mies ootelee. No siinä sitten vieraan kanssa hoidellaan hommat ja mies odottelee toisessa huoneessa tai jopa katselee, kun tulee valmista vieras lähtee ja oma mies pääsee panolle. Kumpikin kuulemma saa haluamansa, rouva vierasta ja mies saa seksiä kun vaimo ei taas halua miestään enää juurikaan. No muijan piti sitten kysyy multakin että pystyisinkö katsomaan jos vieras mies nussisi häntä tai olemaan viereisessä huoneessa ja sen jälkeen minä saisin toteutta fantasioita hänen kanssa. Vastasin että vaikka olen avoin seksin suhteen ei taitais toimii, eihän vieraasta tiedä edes mitään ja taudit johon muija et onhan kortsut keksitty vai mitä. Onko joku avartanut kokemuksiaan, onko johtanut parempaan seksielämään vai onko valunut lopullisesti kaivoon koko suhde.
Onko kokemuksia
10
281
Vastaukset
- munmielestä
Kaivoon menee tavalliselta ihmiseltä. Pitää miehen ja varmaan sen naisenkin olla tunne-elämältään jotenkin lapsuudessaan häiriintynyt, saadakseen irti jotain tuollaisesta salassa kurkkimisesta.
- Pervopallero.69
Pervoilu on pop. Se on sitä nykyaikaa ja tasa-arvoa...
- kaikkimeitälöytyy
Suostuiskohan nainen siihen että mies panee toista naista ja oma muija joutuu katsomaan ja sitten saa vielä miehestään sen mitä jäjelle jää.
- truth
kaikkimeitälöytyy kirjoitti:
Suostuiskohan nainen siihen että mies panee toista naista ja oma muija joutuu katsomaan ja sitten saa vielä miehestään sen mitä jäjelle jää.
Naisilla ei juuri ole tuollaista tirkistelypervoilun halua. Miehiä tunnen minäkin, jotka mieluusti lainaavat vaimoaan toiselle. Ovat ikään kuin ulkoistaneet seksielämänsä vaimon ja mr x.n haltuun.
- truth
Ehkäpä tuollainen pervoilu olisi parempi pitää omana tietonaan, en tiedä. Mutta omaa seksielämääni en jaa kenellekään, eli sen ainakin pitäisin omana tietona, vaikka toinen minulle omastaan avautuisikin.
On kokemusta ainakin sinnepäin.
Ensin kokeiltiin kolmatta pyörää mukana ja kävi klassiset, että kumppani rakastui tuohon kolmanteen pyörään ja siitä syntyi aikamoinen sotku.
N. 10 vuotta myöhemmin sitten kokeilimme erilaisia kimppoja ja ne meni ihan hyvin. Itse en ikinä ole halunnut alisteiseen asemaan seksissäkään. Toisaalta koska olen ollut aina vähän bi-utelias, ei mies sängyssä mukana ole ollut mikään show stopperi
Tuo aisuritoiminta niin, että vain nainen panee ja mies katsoo tai odottaa vaatii mieheltä ihan omanlaisensa luonteen. Kyllä sinä itse tiedät jos sinua sellainen kiinnostaa tai ei.
Varmaa kuitenkin on, että jos tuollaiseen lähdette, niin se tulee muuttamaan parisuhdettanne. Naisen itsetunto kasvaa, koska saa säännöllisesti tuntea olevansa himoittu. Miehenä taas saatat joutua entistä enemmän tossun alle, varsinkin jos naisella on valta talossa jo nyt.
Se mitä kannattaa myös miettiä on, että fantasioissa miehet ovat yleensä kasvottomia koneita. Mieti seuraavaksi vaikka lounaalla käydessäsi ympärillä olevista miehistä haluaisitko hänen panevan kumppaniasi.
Valmistaudu myös siihen, että jos nainen on seksissä kie3ltänyt sinulta jonkin osa-alueen (vaikka peppuseksin), niin yllättäen tuo vieras saakin sitä tehdä.- ertu1
Pervoa tai ei jotenkin kuitenkin kiihottaa ajatus siitä että isokaluinen mies panisi vaimoketta ja sen jälkeen pääsisin vielä itse painamaan tai sitten olisimme molemmat naisen kimpussa, todellisuus olisikin varmaan toinen juttu. Muistuu vaan nuoruus mieleen kun olimme olleet alle kuusi vuotta, yhtenä iltana vaimoke tunnusti kun oli hivenen maistellut että häntä ainakin kiihottaa ajatus kahdesta miehestä. Vaikka meidän seksielämä oli säännöllistä ja muijankin mielestä ihan "laadukasta" silti vaan välillä ajatukset vei. Pitää myöntää että olen minäkin kuvitellut joskus muijani tilalle toisen kun on naitu, mikä pahinta mielessä käynyt joskus vaimokkeeni hyvä kaveri joka on aika ilo silmälle. Mutta jos sen sanoisi ääneen olisi varmaan seksi iloittelut loppuneet lopullisesti.
ertu1 kirjoitti:
Pervoa tai ei jotenkin kuitenkin kiihottaa ajatus siitä että isokaluinen mies panisi vaimoketta ja sen jälkeen pääsisin vielä itse painamaan tai sitten olisimme molemmat naisen kimpussa, todellisuus olisikin varmaan toinen juttu. Muistuu vaan nuoruus mieleen kun olimme olleet alle kuusi vuotta, yhtenä iltana vaimoke tunnusti kun oli hivenen maistellut että häntä ainakin kiihottaa ajatus kahdesta miehestä. Vaikka meidän seksielämä oli säännöllistä ja muijankin mielestä ihan "laadukasta" silti vaan välillä ajatukset vei. Pitää myöntää että olen minäkin kuvitellut joskus muijani tilalle toisen kun on naitu, mikä pahinta mielessä käynyt joskus vaimokkeeni hyvä kaveri joka on aika ilo silmälle. Mutta jos sen sanoisi ääneen olisi varmaan seksi iloittelut loppuneet lopullisesti.
Kyllä tuo on aika yleistä miehillä. Olen myös nyt sinkkuaikana käynyt itse kolmantena pyöränä pariskunnille ja hyvin usein se menee noin, että mies sallii toisen miehen sänkyynsä ja nainen voi olla hyvinkin mustasukkainen toisille naisille.
- monenlaistajoo
ertu1 kirjoitti:
Fantasiat on ajatuksia ja ajatuksissaan sitä itsekukin voi olla vaikka mikä miljonääri milloinkin. On tosiaan syytä muistaa, ettei edes kaikkein lähimmälle ihmiselle pidä puhella omia päänsisäisiä ajatuksia, joissa jollain tavoin vahingoitat häntä.
Onkin aika tärkeää oppia käsittämään omia ajatuksiaan, ja niiden suhdetta vallitsevaan todellisuuteen. Monilla kun on sellainen virheellinen käsitys, että ulkopuoliset ikäänkuin aina automaattisesti jakaisivat samat ajatukset heidän kanssaan. Ulkopuolisen korvin kuultuna monet ajatukset, jotka suunnattomasti kiihottavat omaa mieltä, eivät aiheuta milläänlailla samaa reaktiota. - gloryddays
monenlaistajoo kirjoitti:
Fantasiat on ajatuksia ja ajatuksissaan sitä itsekukin voi olla vaikka mikä miljonääri milloinkin. On tosiaan syytä muistaa, ettei edes kaikkein lähimmälle ihmiselle pidä puhella omia päänsisäisiä ajatuksia, joissa jollain tavoin vahingoitat häntä.
Onkin aika tärkeää oppia käsittämään omia ajatuksiaan, ja niiden suhdetta vallitsevaan todellisuuteen. Monilla kun on sellainen virheellinen käsitys, että ulkopuoliset ikäänkuin aina automaattisesti jakaisivat samat ajatukset heidän kanssaan. Ulkopuolisen korvin kuultuna monet ajatukset, jotka suunnattomasti kiihottavat omaa mieltä, eivät aiheuta milläänlailla samaa reaktiota."Onkin aika tärkeää oppia käsittämään omia ajatuksiaan, ja niiden suhdetta vallitsevaan todellisuuteen."
Todella hyvä pointti. Puoliso on ihan viimeinen, jolle kannattaa kertoa fantasioistaan. Se mikä itseä kiihottaa, voi myös loukata toista todella pahasti. Kaikki naiset eivät todellakaan innostu, jos mies kehtaa edes ehdottaa kolmatta pyörää, parinvaihtoa, ryhmäseksiä ym. vaan juuri päin vastoin. Tuollainen on naisen aliarviointia. Ei mitään rispektiä. Pelkästään omat mieltymykset päänupissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733325
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681899Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311891Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161441- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251296Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53955