Moi
Olen nyt viikon verran syönyt brintellix tabletteja 10mg päivässä ja sellainen ahdistus koko ajan päällä. Suhteellisen voimakas, kyllä sen kestän ja selvästi tästä lääkkeestä johtuvaa.
Toivotaan että lähtee pois ajan kanssa.
Onko muilla vastaavaa kokemusta?
brintellix ja ahdistaa, kuuluuko asiaan?
5
224
Vastaukset
- karvajalka
NO minä olen käyttänyt nyt jo useampia viikkoja ja vaikutus sen kun paranee. alkuunsa minulta poistettiin venlafaxin 75mgx2 ja aripiprazole kertaa 3 .-10mg ja Brintellix 10mg tilalle . aamulla ,kun heräsi oli puoli tuntia kuin päässä ei olisi aivoja sitten alkoi järki pelaamaan tätä kesti viikon sitten positiiviset vaikutukset lisääntyi turha arkuus hävisi ja minua vaivannut jonkin sorttinen mania taipumus katosi. nyt menee hyvin tietysti voi välillä rähähtää eli sanoa päin naamaa mitä ei ennen ,ehkä olisi tehnyt, mutta ei niin huonoa sekään ,kun pitää raivon kohtuudessa ja tyyntyy palautuu rauha tilaan.. tämä on hyvä vaikka menettää malttinsa joku itsekontrolli pitää kohtuudessa. toivotaan ,että se nappi alkaa pelittää sinullakin ilman ahdistusta. vointia.
- egegs
Ei ihme jos tuntuu oudolta jos lennossa vaihdetaan kaksi lääkettä uuteen. Melkoinen kemiallinen soppa aivoissa.
- pakkokunon
Moi
Kiitos vastauksesta.
Ahdistus on helpottanut jo mitä se oli kun aloituksen kirjoitin, silloin taisi olla erikoisen korkealla. Kyllä vieläkin ahdistaa mutta toivottavasti vähenee ajan kanssa. - ex-ssristi
-mutta ilmeisesti tämä lääke ei aiheuta turvotusta ja painon nousua? Eikä väsytä kovin?
- brintellixmies
Moi
Olen aloittaja, ahdistus on tosiaan lähtenyt, se kuului aloitusoireisiin.
Tämä lääke ei ainkaan minua lihota, ei myöskään väsytä.
Tehoaa kumminkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574