Ja kulttuuritörmäykseksihän se meni...
https://oll.fi/metoo-kampanja-ei-ole-purrut-viela-urheilussa-korkeakouluopiskelijoiden-em-kilpailuissa-vakavaa-seksuaalista-vakivaltaa-2/
Kumpaa te uskotte: suomalaisnaisia vai ketä tahansa muuta?
Korkeakoulunaiset urheilu- ja kulttuurimatkalla
9
204
Vastaukset
- lkdsfjf
Vaikka niitä olisikin ahdisteltu niin eiköhän kaikki juonna juurensa siitä että suomalainen nainen tunnetaan maailmalla ns helppona nakkina. Moni tyttö käy jo teini-ikäisenä vaikkapa Kreikassa tai Turkissa jakamassa tavaraansa karvakämmenille. Sitten miehet tietenkin asennoituvat suomalaisnaisiin kuin huoriin.
Suomalaista naista on hyvin vaikea ruveta puolustamaan. :D
- JännäKokemus
Vaikka prostituoidut ovat usein halveksittuja, ovat he myöskin monesti heikossa asemassa monine ongelmineen. Ottavat kuitenkin maksun palveluksistaan eli jotain järkeä on. Ei voi verrata suominaisiin.
- Knju
Äläpä heittäydy rasistiksi. Suomalaiset naiset tietäen ovat itse käyttäytyneet typerästi ja huoramaisesti ja saaneet tarkalleen mitä ovat tilanneet. Tuossahan mainittiin naisten alkoholinkäyttö. Eli naisten syytä.
- ettäsellasta
Urheiluruudussa sanottiin Venäläisten olleen ahdistelijoita.
- Fghgf
Ei miehet ilman syytä ahdistele.
- werwefwefwefwefwef
No tosi yllättävää että tuollaisiin tapahtumiin on joitain limanuljaskoja hakeutunut.
Törmäyksen toinen osapuoli oli siis venäläiset. Huhuina ainakin liikkuu että "venäläiset" tässä tapauksessa oli Dagestanin yliopisto. Pitääkö paikkansa?
Mihin suuntaan Venäjää #metoo-tietoutta pitää levittää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175720
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252829- 432631
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452240Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332206Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141588- 381430
- 1701334