Katselin ihannenainen- ja ihannemiesfoorumeita, mutta niillä tunnuttiin puhuvan kuppikoosta ja muusta. Olen itse miettinyt että mikä oikeasti on tärkeää ja minulla on lista asioita. Siinä ei kuitenkaan ole yhtään asiaa ulkonäöstä.
Osaatko mies tai nainen oikeasti sanoa, mikä on sinulle tärkeää ja miksi? Jos saisit puolison ja tilauksen mukana tulisi kymmenen asiaa, niin mitä ne olisivat? Olisitko valmis tinkimään ulkonäöstä tai siihen liittyvästä asiasta, jos joutuisit tinkimään jostakin muusta asiasta?
Mitä OIKEASTI haluat suhteelta?
31
567
Vastaukset
- näinajattelen
En osaa kertoa muuta kuin sen, että sellainen mies kiinnosta ja paljon, jonka kanssa olen ollut tekemisissä. Tiedän miten hän on toiminut edellisessä suhteessaan ja sellainen herättää luottamiústa, kun on nähnyt hänen olevan kunnollinen. Sitten on sellainen sielujen sympatia, jonka tunnistaa itselleen sopivaksi ja kiinnostavaksi.
- fgd
Luotettava, empaattinen, ei-juurikaan-alkoholia tai muita päihteitä, tasapainoinen, huumorintajuinen, viihtyy yksin ja seurassa, on ns omaa elämää (ystävät, harrastus/harrastuksia). Näin keski-ikäisenä arvostaa myös sitä, että miehellä on lapsia. Ulkonäöllä ei ole kovin suurta merkitystä, olen sen suhteen "kaikkiruokainen" Ainoastaan painon yläraja voisi olla 90 kg.
- RobJoy
Kerrotko miksi lapset miehellä ovat tärkeitä? Minulla on sellainen tilanne, että ikää alkaa olemaan mutta lapsia ei ole. 30 aikaan aloin vakavoitumaan. Sen jälkeen ajattelemaan muuta kuin uraa. Sen jälkeen olen tehnyt huonoja valintoja puolison kohdalla.
Kuulostaa kuitenkin normaalilta järkevältä ihmiseltä, jota haet :-) - fgd
RobJoy kirjoitti:
Kerrotko miksi lapset miehellä ovat tärkeitä? Minulla on sellainen tilanne, että ikää alkaa olemaan mutta lapsia ei ole. 30 aikaan aloin vakavoitumaan. Sen jälkeen ajattelemaan muuta kuin uraa. Sen jälkeen olen tehnyt huonoja valintoja puolison kohdalla.
Kuulostaa kuitenkin normaalilta järkevältä ihmiseltä, jota haet :-)Tuollaisen järkevän normaalin miehen löysin jo :).
Lapset miehellä ovat tärkeitä siksi, koska itsellänikin on niitä liuta. Tosin nyt jo kaikki aikuisia ja teinejä silloin, kun aloin olemaan mieheni kanssa yhdessä. Ajattelen, että mies ymmärtää minuna paremmin ja suhdettani lapsiin, jos hänellä on itselläänkin niitä. Samoin pidin tärkeänä, ettei mies enää halua lisää lapsia, koska oma lapsilukuni on täynnä.
- 89527834
Kun rakastutaan, rakastutaan. Ei kukaan voi etukäteen arvata kehen rakastuu. Ja kun rakastuu, ei kysele, mitä odottaa parisuhteelta, vaan se on menoa. Sitten parin vuoden päästä ihmetellään, mitä ihmettä tuossakin oli aikoinaan nähnyt.
- RobJoy
Minut tuollainen on vienyt harhaan useammin. Olen antanut sydämen viedä enkä ole miettinyt miten elämät liitetään yhteen tai minkälainen toinen ihminen on. Sitä on vain katsonut asioita rakkauden värittämien kuvien kautta. Jossakin vaiheessa on alkanut nähdä sen, että tällä ihmisellä on oikeasti ongelmia tai että hän ei koskaan tule haluamaan muuttaa muualle tai että hän ei halua perhettä. Olisin säästynyt paljolta, jos olisin "ajatellut kehen rakastun."
- fgd
Omana periaatteenani on aina ollut, että minä vien suhdetta, suhde ei vie minua. Näin ei mm. tarvitse ihmetellä parin vuoden päästä mitään.
Ei voi arvata keneen rakastuu, mutta ainakin itse olen rakastunut huomattavasti useammin kuin aloittanut varsinaisen parisuhteen rakkauden kohteen kanssa.
- Kyllänauratti
Minulle ennustettiin joskus; menen naimisiin etelä- Ruotsiin jonkun jalkapalloilijan kanssa. Kun hän on pelimatkoilla, pidän ystävilleni bileitä.
- fgd
Yksi nuoruuden poikaveri aikoinaan ei suostunutkaan menemään kanssani naimisiin, koska sanoin pitäväni siitä, että mies on paljon poissa kotoa ;). Haha, olisikohan juuri pelännyt noita bileitä. Vaikka niistä ei olisi kohdallani ollut pelkoa. Minulla oli muita intressejä.
- Maariaana76
Haluan suhteelta tasapainoa, läheisyyttä, luottamusta, yhdessä tekemistä, aktiivista elämää, ihmisen joka pystyy puhumaan paljon, joka kohtelee minua naisena, iloisen ihmisen jakamaan arkea. Mutta samalla en halua tiivistä 24/7 suhdetta tässä vaiheessa, lapset ovat tärkeimpiä ja heidän kanssaan vietän puolet ajastani. Haluan aikuisen suhteen, jossa molemmat voi olla omana itsenään, hyvässä ja pahassa.
Olen huomannut, että kaipaan parisuhteelta ehkä eniten jakamista.
Aikanaan avioliiton päätyttyä FB:n käyttö kovasti lisääntyi, koska ei ollut enää ketään kenen kanssa asioita jakaa.
Erityisesti mukavia asioita on kiva jakaa. Tylsää kävellä yksin vaikkapa Roomassa ja ihastella yksin kauniita rakennuksia tai hyvää ruokaa. Sama pätee ihan muuallakin vaikkapa illalla nuotiolla. Jakamisen ei tarvitse edes olla sanallista illalla nuotiolla hiljaa istuminenkin on jakamista.
Siksi myös sisaruusssuhteet ovat monille hyvin tärkeitä, koska sisarukset ovat jakaneet kanssasi elämäsi ensimmäiset vuodet.
"Jos saisit puolison ja tilauksen mukana tulisi kymmenen asiaa, niin mitä ne olisivat? "
1) Tietty positiivisuus ja elämäniloisuus. Valitettavasti tätä löytyy useimmin nuoremmista naisista, joita lukuisat pieleen menneet parisuhteet ja yt-neuvottelut eivät ole tuhonneet.
2) Älykkyys ja sivistyneisyys. Naisen ei tarvitse olla filosofian tohtori, mutta yleistietoa ja sivistystä pitäisi löytyä, että löytyisi keskusteltavaa ja että naisen voisi viedä ihmisten ilmoille.
3. Empaattisuus. Jos nainen on sitä mieltä, että ainoa hyväntekeväisyys mitä harrastaa on sotaveteraanikeräys, niin emme sovi yhteen.
4. Ulkonäkö. Edellytys parisuhteen syntymiselle on miellyttävä ulkonäkö. Erityisesti naisen ylipaino on minulle paha nou nou. Naisen ei tarvitse olla malli ja jopa karsastan liiallista ulkonäkökeskeisyyttä
5. Liikunnallisuus. Naisella pitäisi olla sisäsyntyinen tarve liikuntaan. Liikunta voi olla vaikkapa kävely töihin tai halkojen hakkaaminen mökkillä.
6. Kiihkeys. Naisen pitää haluta seksiä ja tehdä myös aloitteita siihen. Jos minä olen ainoa, joka aloitteita tekee tai ainoa, joka tekeesängyssä töitä, niin hyvin äkkiä seksiä ei ole ollenkaan.
7. Seksuaalihistoria. Tämä on varmasti monesta väärin ja jopa ristiriidassa edellisen kanssa. En kuitenkaan halua kylän yleistä polkupyörää. Suhteen alussa kyllä tarkkailen naisen käytöstä ja juttuja existä, baarireissuista yms. Eihän se järvi soutamalla kulu, mutta kyllä lukuisat seksikumppanit kertovat määrätynlaisesta huomiohakuisuudesta, joka tulee helposti pintaan sitten kun suhde minun kanssa normalisoituu alun kanitusvaiheesta.
8. Kyky kiittää ja pyytää anteeksi. On tärkeää, että toista ei oteta itsestäänselvyytenä. Jos kiittää toista vaikkapa "kiitos kun vaihdoit lakanat" tajuaa, että toinen on huomannut sinut.
9. Tasa-arvoisuus. Itse olen hyvin tasa-arvoinen ja oletan sitä myös naiselta tai sitten oikeasti jaetaan työt miesten ja naisten töihin. Olen huomannut, että monilla nykynaisilla on yhteiset työt ja miesten työt. Miesten töitä ovat vaikkapa PuuCeen tyhjennys, renkaiden vaihtaminen, moottorisahan käyttö jne.
10. Vahva itsetunto. Nainen ei tarvitse miesten ihailua töissä, yökerhossa, harrastuksissa. Naiselle ei ole katastrofi jos naamaan tulee finnejä tai tukka on reissussa rasvoittunut. Nainen selviää pomon tai kaverin haukuista.
"Olisitko valmis tinkimään ulkonäöstä tai siihen liittyvästä asiasta, jos joutuisit tinkimään jostakin muusta asiasta?"
Olisin määrättyyn pisteeseen saakka, Kyllä luonne voi korvata ulkonäön puutteita, muttaolen huomannut voimakas ylipainoei ole pelkästään ulkonäkötekijä vaan mukana on kohdat 5 ja 10.- Mummi
Isotumma olisit mies minun makuun! Yksi kriteereistäsi ei vain täyty, mutta se onkin iän tuoma haitta, mikä meillä naisilla valitettavasti on yleistä, nimittäin painoindeksi 28. Se on ihan syömällä hankittu, olen ollut täysin alkoton viimeiset 15 vuotta ja muutenkin terveelliset elämäntavat!
- 7470
Pariutumisaikoihin
1. Erinomaisella tasolla
2. Älykäs vaan ei koulutettu
3. Mitä suurimmassa määrin
4 ja 5. Hoikka, jäntevä, urheilulllinen ja vielä vanhoilla päivillään pitää kunnostaan huolta ja on innokas penkkiurheilija paitsi nyrkkeily ja jääkiekko. Kiinnostuksen kohteena sellaisetkin lajit kuin paini, painonnosto, voimamieskisat yms.
7. Kiihkeys tuli vuosien myötä. Lasken harjaantumattomuuden piikkiin
8. Ei vaikeuksia
9. Ei ole koskaan tehnyt numeroa tasa-arvosta mutta on tarvittaessa ottanut vastuun mittavistakin asioista. Odottaa kuitenkin minun kannanottóani mutta on valmistellut asiat riittävän selviksi.
Yrittäessäni aikanaan opastaa auton renkaan vaihtoa ja vastaus kysymykseeni miten toimia kun rengas tyhjenee tien päällä. "Pysäytän ensimmäisen miehen". Joo,
10. Itsetunto vahvistui vuosien myötä.
Lisäplussana pidän sitä, ettei vaimoni ole ripustautuja ja hänellä on minuun ehdoton luottamus kaikissa asioissa. Tekee elämän helpoksi.
Tänä iltana on palaamassa harmaahapsien teatterimatkalta. Tein normaalin, kevyehkön siivouksen. - glhljljlu
Mummi kirjoitti:
Isotumma olisit mies minun makuun! Yksi kriteereistäsi ei vain täyty, mutta se onkin iän tuoma haitta, mikä meillä naisilla valitettavasti on yleistä, nimittäin painoindeksi 28. Se on ihan syömällä hankittu, olen ollut täysin alkoton viimeiset 15 vuotta ja muutenkin terveelliset elämäntavat!
Ymmärrät kai että nuo kriteerit pitävät paikkaansa vain suhteen alussa jonkin aikaa. Sen jälkeen niitä ei enää muisteta eikä haluta muistaa, miksi eroja muuten tulisi kuten nykyään, puolet avioliitoista päättyy eroon.
Iän tuoma lihavuus on yksi seikka joka "unohtuu" vuosien aikana, sitten pidetään luonnollisena tekosyynä että vanhempana on lihava. "Ymmärrät kai että nuo kriteerit pitävät paikkaansa vain suhteen alussa jonkin aikaa. Sen jälkeen niitä ei enää muisteta eikä haluta muistaa, miksi eroja muuten tulisi kuten nykyään, puolet avioliitoista päättyy eroon."
Suurin osahan noista listaamistani asioista säilyy vaikka aikaa kuluu ja siksi ne ovatkin tärkeitä. minulle.
Asia jäi taas pyörimään tuon lihavuuden ympärille. Tuskin viitsisin liittoa särkeä, jos kumppanille tulee kiloja. Toisaalta jos ylipainoa tulee merkittävästi se usein vaikuttaa ihmisen itsetuntoon ja luultavasti liikuntakin on silloin unohtunut jne.
Ikä on tosiaan huono tekosyy siihen ylipainoon.7470 kirjoitti:
Pariutumisaikoihin
1. Erinomaisella tasolla
2. Älykäs vaan ei koulutettu
3. Mitä suurimmassa määrin
4 ja 5. Hoikka, jäntevä, urheilulllinen ja vielä vanhoilla päivillään pitää kunnostaan huolta ja on innokas penkkiurheilija paitsi nyrkkeily ja jääkiekko. Kiinnostuksen kohteena sellaisetkin lajit kuin paini, painonnosto, voimamieskisat yms.
7. Kiihkeys tuli vuosien myötä. Lasken harjaantumattomuuden piikkiin
8. Ei vaikeuksia
9. Ei ole koskaan tehnyt numeroa tasa-arvosta mutta on tarvittaessa ottanut vastuun mittavistakin asioista. Odottaa kuitenkin minun kannanottóani mutta on valmistellut asiat riittävän selviksi.
Yrittäessäni aikanaan opastaa auton renkaan vaihtoa ja vastaus kysymykseeni miten toimia kun rengas tyhjenee tien päällä. "Pysäytän ensimmäisen miehen". Joo,
10. Itsetunto vahvistui vuosien myötä.
Lisäplussana pidän sitä, ettei vaimoni ole ripustautuja ja hänellä on minuun ehdoton luottamus kaikissa asioissa. Tekee elämän helpoksi.
Tänä iltana on palaamassa harmaahapsien teatterimatkalta. Tein normaalin, kevyehkön siivouksen.Olen seurannut kirjoituksiasi näillä palstoilla ja teillä vaikuttaa olevan hyvä parisuhde, jossa molemmilla on paikkansa.
- siskotahtoisinjäädämutta
Mummi kirjoitti:
"mikä meillä naisilla valitettavasti on yleistä, nimittäin painoindeksi 28"
Älähän nyt mummi nipota. Painoindeksi 28 on lievän ylipainon puolella, mutta kuitenkin VAIN lievän. Siitä ei ole pitkä matka normaalin painon puolelle, jos sinne halajaa. siskotahtoisinjäädämutta kirjoitti:
"mikä meillä naisilla valitettavasti on yleistä, nimittäin painoindeksi 28"
Älähän nyt mummi nipota. Painoindeksi 28 on lievän ylipainon puolella, mutta kuitenkin VAIN lievän. Siitä ei ole pitkä matka normaalin painon puolelle, jos sinne halajaa.Katselin tuosta painoindeksitaulukosta, että esim 166 cm ihmisellä 28 painoindeksi tarkoittaa 76-78 kg painoa eli n. 10 -12 kg ylipainoa.
Vanhemmilla ihmisillä tuo on vielä monesti ongelmallinen, koska lihasmassa vähenee, joten kymmenen kiloa voi ollakin 15 kg, koska rasva on ottanut lihasmassan paikan.
En sano, että tässä on niin. Ja asia pyörii muutenkin liikaa tuon painon ympärillä. Se oli vain yksi kohdistani.- kyllikkiX
Isotumma kirjoitti:
Katselin tuosta painoindeksitaulukosta, että esim 166 cm ihmisellä 28 painoindeksi tarkoittaa 76-78 kg painoa eli n. 10 -12 kg ylipainoa.
Vanhemmilla ihmisillä tuo on vielä monesti ongelmallinen, koska lihasmassa vähenee, joten kymmenen kiloa voi ollakin 15 kg, koska rasva on ottanut lihasmassan paikan.
En sano, että tässä on niin. Ja asia pyörii muutenkin liikaa tuon painon ympärillä. Se oli vain yksi kohdistani.Vanhemmat ihmiset saavat olla lihavampia, se on heille eduksi.
"Ikääntyvillä normaali painoindeksi on eri kuin työikäisillä.
– Työikäisillä normaalin painoindeksin yläraja on 25, seitsemänkymppisillä 29. Tämä johtuu siitä, että kilojen kertyminen saattaa osittain jopa suojata elimistöä: on vararavintoa, jos joutuu sairaalahoitoon. Hyvin hoikilla vanhuksilla kuoleman riski esimerkiksi keuhkokuumeen tai vastaavan vakavamman sairauden iskiessä on suurempi kuin muilla."
Mitä pienemmästä ihmisestä kyse, sitä vaarallisempaa on normipainon alarajoilla. - kyllikkiX
Mummi kirjoitti:
Painoindeksisi on ihanteellinen mummille. Älä sitä ihmettele.
kyllikkiX kirjoitti:
Vanhemmat ihmiset saavat olla lihavampia, se on heille eduksi.
"Ikääntyvillä normaali painoindeksi on eri kuin työikäisillä.
– Työikäisillä normaalin painoindeksin yläraja on 25, seitsemänkymppisillä 29. Tämä johtuu siitä, että kilojen kertyminen saattaa osittain jopa suojata elimistöä: on vararavintoa, jos joutuu sairaalahoitoon. Hyvin hoikilla vanhuksilla kuoleman riski esimerkiksi keuhkokuumeen tai vastaavan vakavamman sairauden iskiessä on suurempi kuin muilla."
Mitä pienemmästä ihmisestä kyse, sitä vaarallisempaa on normipainon alarajoilla.Totta!
Epäselvää on, että kuinka paljon painavampien ihmisten parempi terveys selittyy läskillä ja kuinka paljon lihasmassalla.
"On suorastaan hämmentävää, että hyvin monissa sairauksissa ihmisen ennuste ainakin osittain liittyy lihasmassan ja -voiman määrään. Lihastohtori onkin kirjoitellut aiheesta aiemmin (1, 2, 3). ”Mitä parempi lihaskunto ilman liiallista rasvakudosta, sitä aktiivisempi ja pidempi elämä.”
- Nirppanokka1
Minulta on eräs Richard Bucket ( lausutaan Bucee) kaltainen mies kadoksissa.
T. Hyacint - Rakkauttavain
Jos rakastat kylmää kuuta
Esineitä, kirjojen kansia
Auton ovia, ihmisen kuorta
En tule sinun kanssasi meren rantaan
Enkä piirrä kuvaasi hiekkaan...
Jos rakastat ikkunoita
Hopeatuoppeja, soopeliturkkeja
Nahkaselkäistä vieraskirjaa
Minä hymyilen sinulle kadun poikki
Mutta en lähde kanssasi hienoon paikkaan
Syömään | hanhenrintaa
Jos rakastat purjehtimista
Kaukomatkoja, Kanarian saarta
Pois sinä lähdet, ja minä pysyn täällä
Ja muistelen sinua kaipaamatta
Aamua, jolloin tuuli puhalsi
Hiuksissani, ja vei sinun kuvasi
Jos rakastat seteleitä
Minä autan sinua luopumaan niistä
Ja annan sinulle kaiken, minkä tahdot
Mutta sydäntäni en anna...
Jos rakastat liikaa kirjoja
Minä kysyn sinulta, miten käy minun
Kun tunnet minut kannesta kanteen
Ja juoneni lakkaavat kiinnostamasta
Ja muistat ulkoa kaiken...
Jos rakastat pieniä tyttöjä
Pieniä tyttöjä, pieniä poikia
Koiria, mummoja, vanhojapiikoja
Salaattia ja sellerinjuurta
Lampaanpaistia, kevätaamuja
Kylmien asemien yksinäisiä miehiä
Minä tulen | sinun kanssasi merenrantaan
Ja piirrän, piirrän kuvasi hiekkaan
Ja piirrän, piirrän kuvasi hiekkaan- Häntäminärakastan
❤ Hetkiä jolloin katsotaan silmiin ja nähdään katseen taakse. Ja se kaikki on oikein ja hyvin.
- TeijaTee
En jaksa ajatella kymmentä asiaa, mutta tiedän ne asiat, mitkä oikeasti ovat tärkeitä. Ehdoton asia on se, että mies olisi ymmärtäväinen ja hellä eläimiä kohtaan. Vihaan miehiä, jotka voivat kohdella eläintä julmasti. Mitä tahansa eläintä. Mies, joka pystyy potkaisemaan kissaa ja rääkkäämään käärmettä, saa minusta ikuisen vihamiehen. Tällaisia miehiä on.
Yhtä ymmärtäväinen ja ystävällinen miehen on oltava myös lapsia, vanhuksia, sairaita ja vammaisia kohtaan.
Mies ei saa olla ns. naistenmies. Pienikin viittaus siihen, että mies haluaa patsastella naisten ihailussa ja koskettelee naisia tietyllä tavalla, on heistä ylikiinnostunut ja vihjailee lukuisista naispuolisista ystävistään tietty ylimielinen pilke silmässään, saa minut kaikkoamaan. Muistan nuoruudestani yhden setämiehen, joka aina juhlissa suu imelästi korvissa istui vain siellä naisten keskellä muiden miesten porukoidessa keskenään. Tämä mies palaa aina mieleeni, kun huomaan jotain vastaavaa.
Mies saa kernaasti pitää niistä ns. miesten töistä ja viettää aikaansa mieskavereidensa kanssa. En ymmärrä miehiä, joiden aika kuluu pelkästään akkojen seurassa. Tämä on se asia, jolla on jotain tekemistä sen seksuaalisuuden kanssa. Miehen on oltava siinä määrin "miesmäinen", että hän sytyttää seksuaalisesti. Vain naisten seurassa viihtyvät miehet ovat yleensä itsekin naismaisia, vaikka eivät ehkä sitä itse huomaa.
Pidän miehistä, jotka lukevat kirjoja. Kertoo keskittymiskyvystä ja siitä, että halua tietää monenlaisia asioita ja myös mielikuvituksella on sijansa.
Jos miehellä on hyvä lauluääni, hänellä saisi olla myös riittävästi "munaa" laulaa kirkkokuorossa. Uskovainen ei tarvitse olla. Kunnioitan suuresti myös niitä miehiä, jotka ovat seurakunnan vapaaehtoisia arkunkantajia. Nämä ovat myös niitä miehiä, jotka pitävät itsestään selvänä, että on tilaisuuksia, mihin laitetaan siisti puku eivätkä valita ja narise solmion laittamisesta.
Eipä haittaisi, jos mies olisi poliittisesti aktiivinen.
Ulkonäöllä on merkitystä vain siinä, että pitää itsensä siistinä ja ihmisen näköisenä. Pieni ylipainokaan ei haittaa eikä joissain todella hyvissä tapauksissa isompikaan. Saa harrastaa urheilua niin aktiivisesti kuin sieltä penkiltäkin, mutta fanaattinen liikuntainto on rasittavaa. Penkkiurheilussa lievä fanaattisuuskaan ei haittaa.
Varakas ei tarvitse olla, mutta raha-asioitten on oltava kunnossa. Vaikka tilillä ei olisi senttiäkään, ei sitä saisi olla velkanakaan.
Jotain tähän suuntaan. Minä pidän miehistä, jotka ovat sanalla sanoen kunnon miehiä. Onko siinä jotain väärää, en tiedä, mutta ei nuo ajatukseni mielestäni ylivoimaisia vaatimuksia sisällä.- samaamieltä
Hyvä kirjoitus.
- ukg
Juuri noin.
Aika hyvin miehet kai tuollaisia ovatkin. Paitsi että moni sössii raha-asiansa. Mutta niin tekevät monet naisetkin. - tuplamummo
Kymmenien avioliittovuosien aikana en ole saanut siedettävää muutosta aikaan tuossa pukeutumisasiassa. Lähtiessämme johonkin minun on aina tarkistettava mitä mieheni aikoo laittaa päälleen ja joskus olen köönnytänyt hänet takaisin vaatteiden vaihtoon.
Pitkän ajan kuluessa tilanne ei ole parantunut mutta paheneminen on pysähtynyt.
Aikanaan hyvä lauluääni on heikentynyt mutta nuottikorva on säilynyt. Osaa olla nykyään esiintymättä.
Muuten asiat ovat olleet kohdallaan. Olen elänyt turvattua ja vapaata elämää.
Mieheni huolehtii kunnostaan ja minun hyvinvoinnistani kohtuuden puitteissa. - oifuy
tuplamummo kirjoitti:
Kymmenien avioliittovuosien aikana en ole saanut siedettävää muutosta aikaan tuossa pukeutumisasiassa. Lähtiessämme johonkin minun on aina tarkistettava mitä mieheni aikoo laittaa päälleen ja joskus olen köönnytänyt hänet takaisin vaatteiden vaihtoon.
Pitkän ajan kuluessa tilanne ei ole parantunut mutta paheneminen on pysähtynyt.
Aikanaan hyvä lauluääni on heikentynyt mutta nuottikorva on säilynyt. Osaa olla nykyään esiintymättä.
Muuten asiat ovat olleet kohdallaan. Olen elänyt turvattua ja vapaata elämää.
Mieheni huolehtii kunnostaan ja minun hyvinvoinnistani kohtuuden puitteissa."Pitkän ajan kuluessa tilanne ei ole parantunut mutta paheneminen on pysähtynyt."
Edistystä tuokin :).
- perunaniinpä
ihan oikeasti ne kaikista kauheimmat viihtyvät yhdessä pitkässä suhteessa ja ne on suomenruotsalaisia ja se on kamalaa muille ihmisille
- mätty
1.älykäs,tykkää lukea kirjoja ja keskustella,esim.politiikasta tyrkyttämättä liikaa omaa mielipidettään
2.kiltti,muttei nyhverö,puolustaa tarvittaessa naistaan/ perhettään
3.tekee kotitöitä,siivoaa,tekee ruokaa yksin ja yhdessä,siivoaa lasten sotkuja ja korjaa OMAT jälkensä
4. luotettava
5.uskollinen,yhden naisen mies
6.sivistynyt ja tanssitaitoinen
7.Pitää matkustelusta,perhelomista,ja ystäväkyläilyistä,mökkeilystä,mutta ei aina tarvi olla jossain
8.Perhekeskeinen,perhe menee muun edelle/lapset ensin ajattelu
9.hyvä työ tai varakas muuten
10.Ottaa huomioon toiset ihmiset,puhuu meistä ja meidän perheestä,mitä me haluaisimme tehdä,eikä ole itsekeskeinen.
11.Suomalainen,Kanta-Suomalainen nimenomaan
12.Antaa naiselleen/vaimolleen tilaisuuden lepoon,omaanaikaan ja omiin harrastuksiin ja saa myös itse saman
13.Rahoittaa tarvittaessa lapsiaan,perhettään,antaa rahaa vaimolle ,talousrahaa,omaa rahaa, ja rahaa lasten vaatteisiin,harrastuksiin yms.
14. Ei juo,polta,eikä käytä huumeita
15.Pitää joulusta eli on jouluihminen.
Löytyykö tällaista ihmistä mistään? Täydellinen paketti nam nam nami nami.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743345
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311921Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681909Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171446- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261308Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61296Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965