Eli ongelma olisi fiftarityyliset hiukset. Silloin, kun minulla oli vielä otsatukka ja blondatut hiukset, sain sen nätisti töttörölle. Nyt, kun en ole värjännyt hiuksiani 1,5v ja päätynyt pitämään oman, punertavan sävyn, on hiukset vahvistuneet todella paljon. Ovat siis paksut ja jäykät, samat aineet, millä aiemmin olen hiuksiani laittanut, eivät enää toimi. Töttörö, kihara tai mikä tahansa, minkä yritän laittaa, alkaa lässähtää tunnin sisällä.
Onko mitään vinkkejä, miten saisin edes tällaisen https://i.pinimg.com/originals/e9/06/e7/e906e777951c8e182ddcf8bf187727f0.jpg kiharan aikaan ilman, että se tunnin kuluttua lässähtäisi?
Kaverini kampaajanäytössä hän käytti lämpörullia, jotka olivat hiuksissani puolisen tuntia kampaamoiden tököttejä toista purkkia. Minulla ei ole lämpörullia (enkä ole sellaisia mistään löytänytkään) ja noihin kampaajien tökötteihin ei oikein pääse käsiksi, ellei itse satu kampaaja olemaan - tai kaveri tukusta niitä ostamaan.
Fiftarihiukset
Melkeinfiftari
2
293
Vastaukset
- CutrinC
Lämpörullia myy kaikki marketit ja kampaamoissa myydään niitä kampaajien ”tököttejä.”
- Kapatimaa
Ei muuten myydä. Ne, mitä kampaamoissa myydään, on kampaamotuotteita, mutta ammattilaisten tuotteet ovat taas erikseen, eikä myydä kuluttajille.
T. Kohta 15v kampaajana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553703- 312104
- 392001
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171701Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401502Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251472- 781414
- 1361141
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221093