Eli ongelma olisi fiftarityyliset hiukset. Silloin, kun minulla oli vielä otsatukka ja blondatut hiukset, sain sen nätisti töttörölle. Nyt, kun en ole värjännyt hiuksiani 1,5v ja päätynyt pitämään oman, punertavan sävyn, on hiukset vahvistuneet todella paljon. Ovat siis paksut ja jäykät, samat aineet, millä aiemmin olen hiuksiani laittanut, eivät enää toimi. Töttörö, kihara tai mikä tahansa, minkä yritän laittaa, alkaa lässähtää tunnin sisällä.
Onko mitään vinkkejä, miten saisin edes tällaisen https://i.pinimg.com/originals/e9/06/e7/e906e777951c8e182ddcf8bf187727f0.jpg kiharan aikaan ilman, että se tunnin kuluttua lässähtäisi?
Kaverini kampaajanäytössä hän käytti lämpörullia, jotka olivat hiuksissani puolisen tuntia kampaamoiden tököttejä toista purkkia. Minulla ei ole lämpörullia (enkä ole sellaisia mistään löytänytkään) ja noihin kampaajien tökötteihin ei oikein pääse käsiksi, ellei itse satu kampaaja olemaan - tai kaveri tukusta niitä ostamaan.
Fiftarihiukset
Melkeinfiftari
2
322
Vastaukset
- CutrinC
Lämpörullia myy kaikki marketit ja kampaamoissa myydään niitä kampaajien ”tököttejä.”
- Kapatimaa
Ei muuten myydä. Ne, mitä kampaamoissa myydään, on kampaamotuotteita, mutta ammattilaisten tuotteet ovat taas erikseen, eikä myydä kuluttajille.
T. Kohta 15v kampaajana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131444Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 76726
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 52562
- 107562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515