mikä sterodo olis hyvä jos haluais penkkiä?
mikä anabolinen steridi
8
334
Vastaukset
- otaniveaa
Nivean stikki on hyvä
- perttulipenki
Paras horppa on di-anabolurea. Pena noussut huikeesti, vaikea saada, sivvarit isolla annistuksel nivel kipu ja näppyt.
- penahaukka
Pullo Kossua, kylä lähtee.
- jooocee
Se on "kyllä lähtee". Ei kylä, ellei sitten joku kylä lähde. Mutta mihin? Mihin se kylä lähtee pullolla kossua, niin just, mihin?
Hä!
Veikö kissa kielen!
- kylläturpoo
Penkkiin tämä ei ole hyvä neuvo mutta jos haluat ison gutin niin kasvua insua fastin pieruheraa, tuolla yhdistelmällä on todistetusti isoja gutteja tehty.
- kakuntökkijä
Yleensä halutaan vastakkaista sukupuolta, siis naista tai miestä. Noin kymmenen prosenttia väestöstä haluaa samaa sukupuolta eli naista tai miestä. Vielä harvemmat haluavat eläimiä, urosta tai naarasta. Penkin haluamisen kanssa saatat olla aivan yksin maailmassa. Itse haluan kermakakkua. Haluni ja kaluni takia minulla on porttikielto kaupungin kaikkiin konditorioihin siksipä olenkin innokas kotileipuri.
Leivonnassa käytän stereoita, steridejä, tensidejä, hiivaa, liivatetta ja kermavaahtoa peräruiskeena Sekoitan aineet tehosekoittimela ja ruuttaan 1000 millilitran satsin joka toinen päivä pakoputkeen. Välillä tungen pyllyyn mansikoita tehostevaikutuksen aikansaamiseksi. Viime talvena tungin itseeni myös keskikokoisen lantun mutta se oli kivuliasta ja jouduin käyttämään vaippuja kuukauden. Eli näihin kuviin ja tunnelmiin.- kluuverri
Kauheesti yleistämistä. Siis eihän peräaukkoon kuulu kuin kakka, aukko ja kalu. Kalu voi olla ehta tahi ei.
Hedelmät ja vihannekset ja juurekset kuuluvat suuhun. Ei mihinkään muuhun.
Paitsi jos se saa aikaan erektion tahi kuraa pakaraan. - pumpattu
kluuverri kirjoitti:
Kauheesti yleistämistä. Siis eihän peräaukkoon kuulu kuin kakka, aukko ja kalu. Kalu voi olla ehta tahi ei.
Hedelmät ja vihannekset ja juurekset kuuluvat suuhun. Ei mihinkään muuhun.
Paitsi jos se saa aikaan erektion tahi kuraa pakaraan.Minä voin yleistää koska minulla on lihaksikas adonismainen vartalo. Minä vedän posen Prisman kassalla ja yleisessä käymälässä. Minulla on treenatut pakarat ja pömppismaha. Eilen napa sanoi PLOP ja ponnahti kuopastaan kauniiksi napiksi. Naiset tykkää minusta, minäkin tykkään minusta. Minä katson adonismaista vartaloani peilistä ja jännitän pakarani äärimmilleen samalla pähkinöitä persvaossa murskaten. Minä olen upea ja minulta tulee massiivisia, adonismaisia pieruja alati ja koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin34212050IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3618036Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut963444Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982298Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1572297Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81686- 1101281
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin611139Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26918MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk350843