mikä sterodo olis hyvä jos haluais penkkiä?
mikä anabolinen steridi
8
323
Vastaukset
- otaniveaa
Nivean stikki on hyvä
- perttulipenki
Paras horppa on di-anabolurea. Pena noussut huikeesti, vaikea saada, sivvarit isolla annistuksel nivel kipu ja näppyt.
- penahaukka
Pullo Kossua, kylä lähtee.
- jooocee
Se on "kyllä lähtee". Ei kylä, ellei sitten joku kylä lähde. Mutta mihin? Mihin se kylä lähtee pullolla kossua, niin just, mihin?
Hä!
Veikö kissa kielen!
- kylläturpoo
Penkkiin tämä ei ole hyvä neuvo mutta jos haluat ison gutin niin kasvua insua fastin pieruheraa, tuolla yhdistelmällä on todistetusti isoja gutteja tehty.
- kakuntökkijä
Yleensä halutaan vastakkaista sukupuolta, siis naista tai miestä. Noin kymmenen prosenttia väestöstä haluaa samaa sukupuolta eli naista tai miestä. Vielä harvemmat haluavat eläimiä, urosta tai naarasta. Penkin haluamisen kanssa saatat olla aivan yksin maailmassa. Itse haluan kermakakkua. Haluni ja kaluni takia minulla on porttikielto kaupungin kaikkiin konditorioihin siksipä olenkin innokas kotileipuri.
Leivonnassa käytän stereoita, steridejä, tensidejä, hiivaa, liivatetta ja kermavaahtoa peräruiskeena Sekoitan aineet tehosekoittimela ja ruuttaan 1000 millilitran satsin joka toinen päivä pakoputkeen. Välillä tungen pyllyyn mansikoita tehostevaikutuksen aikansaamiseksi. Viime talvena tungin itseeni myös keskikokoisen lantun mutta se oli kivuliasta ja jouduin käyttämään vaippuja kuukauden. Eli näihin kuviin ja tunnelmiin.- kluuverri
Kauheesti yleistämistä. Siis eihän peräaukkoon kuulu kuin kakka, aukko ja kalu. Kalu voi olla ehta tahi ei.
Hedelmät ja vihannekset ja juurekset kuuluvat suuhun. Ei mihinkään muuhun.
Paitsi jos se saa aikaan erektion tahi kuraa pakaraan. - pumpattu
kluuverri kirjoitti:
Kauheesti yleistämistä. Siis eihän peräaukkoon kuulu kuin kakka, aukko ja kalu. Kalu voi olla ehta tahi ei.
Hedelmät ja vihannekset ja juurekset kuuluvat suuhun. Ei mihinkään muuhun.
Paitsi jos se saa aikaan erektion tahi kuraa pakaraan.Minä voin yleistää koska minulla on lihaksikas adonismainen vartalo. Minä vedän posen Prisman kassalla ja yleisessä käymälässä. Minulla on treenatut pakarat ja pömppismaha. Eilen napa sanoi PLOP ja ponnahti kuopastaan kauniiksi napiksi. Naiset tykkää minusta, minäkin tykkään minusta. Minä katson adonismaista vartaloani peilistä ja jännitän pakarani äärimmilleen samalla pähkinöitä persvaossa murskaten. Minä olen upea ja minulta tulee massiivisia, adonismaisia pieruja alati ja koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701136
- 107990
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72969- 46956
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12891Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31880Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47820