Se on ihan biologinen homma, mitä naiset ei halua miesten tietävän. Naiset pyörittävät monta miestä samaan aikaan, monkey branchaavat parhaat( rikkaimmat ja etäisimmät, joista huokuu kusipäinen itsevarmuus) jatkoon ja valitsevat niistä parhaiten toimeentulevan. Tasa-arvolla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä, voit vaikka pelastaa naisen liekehtivästä talosta ja korjata auton joka päivä, nainen rakastuu siihen rikkaaseen renttuun jolla on ENEMMÄN rahaa kasvattaa jälkikasvu. Tästä ei tietenkään saa puhua ääneen koska me too kampanjat, ym. Ja naisillehan toi asetelma sopii varmasti oikein hyvin, on niitä avulijaita palvojia pulkannaruina joista sitten svengata aina rikkaampaa elättäjää kohti samalla kun ote on vielä edellisessä. Ja jos paljastuukin ettei seuraavaa oksaa kiinnosta, koitetaan juonia ja kieroilla takaisin edelliseen- pää asia ettei kusettavan psykopaatti huoran maine paljastu
Olemalla rikas ja kusipää
3
627
Vastaukset
- Keskituloinen
Olipa hyvä kirjoitus ja olen melkein samaa mieltä.Itselläni tosin ei ole ko. naista vaimona mutta tunnistan kyllä ilmiön.Nykypäivänä rehti ja persaukinen(normi tuloinen) kiinnosta ketään pitää olla pinkka kunnossa tai muuten on luu kourassa.Kusipäinen narsisti saa takkua jos on varakas niin loputtomiin.Tietty ihmisluonne oikein hakee moisia ja tekee melkein mitä vain sen(rahan)eteen saadakseen unelmansa täytettyä.
- Köyhilläontuloja
Ottaa päähän kun naiset eivät kiinnostu varakkaasta miehestä vaan ottavat velkapetterin.
Kun on oma asunto velaton ja vaatimaton, jossa kiinni 5 % nettovarallisuudesta ei noi naiset vaan tajua. En heti tai ikinä paljasta naiselle varallisuustasoa ennen kun saavutetaan luottamus. Vinkkiä olen antanut Olen myös urheilullinen ja huippukunnossa. Valmis rahoittamaan yhteinen koti ja mahd. Perhe ikää minulla alle 40 ja tuntuu että alle 45 ikäisiä naisia ei kiinnosta. - Rikkumaton.joulurauha
Noinhan se näyttäisi menevän kuin aloittaja ja muut jo kuvasivat.
Ei minulla ole tähän mitään lisättävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435890
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2644875Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002543040- 122031
- 1651722
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1841603- 1041303
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2181282Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj961200- 601157