Olemalla rikas ja kusipää

dsffsdffsdssdffdsdf

Se on ihan biologinen homma, mitä naiset ei halua miesten tietävän. Naiset pyörittävät monta miestä samaan aikaan, monkey branchaavat parhaat( rikkaimmat ja etäisimmät, joista huokuu kusipäinen itsevarmuus) jatkoon ja valitsevat niistä parhaiten toimeentulevan. Tasa-arvolla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä, voit vaikka pelastaa naisen liekehtivästä talosta ja korjata auton joka päivä, nainen rakastuu siihen rikkaaseen renttuun jolla on ENEMMÄN rahaa kasvattaa jälkikasvu. Tästä ei tietenkään saa puhua ääneen koska me too kampanjat, ym. Ja naisillehan toi asetelma sopii varmasti oikein hyvin, on niitä avulijaita palvojia pulkannaruina joista sitten svengata aina rikkaampaa elättäjää kohti samalla kun ote on vielä edellisessä. Ja jos paljastuukin ettei seuraavaa oksaa kiinnosta, koitetaan juonia ja kieroilla takaisin edelliseen- pää asia ettei kusettavan psykopaatti huoran maine paljastu

3

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskituloinen

Olipa hyvä kirjoitus ja olen melkein samaa mieltä.Itselläni tosin ei ole ko. naista vaimona mutta tunnistan kyllä ilmiön.Nykypäivänä rehti ja persaukinen(normi tuloinen) kiinnosta ketään pitää olla pinkka kunnossa tai muuten on luu kourassa.Kusipäinen narsisti saa takkua jos on varakas niin loputtomiin.Tietty ihmisluonne oikein hakee moisia ja tekee melkein mitä vain sen(rahan)eteen saadakseen unelmansa täytettyä.

• Köyhilläontuloja

Ottaa päähän kun naiset eivät kiinnostu varakkaasta miehestä vaan ottavat velkapetterin.
      Kun on oma asunto velaton ja vaatimaton, jossa kiinni 5 % nettovarallisuudesta ei noi naiset vaan tajua. En heti tai ikinä paljasta naiselle varallisuustasoa ennen kun saavutetaan luottamus. Vinkkiä olen antanut Olen myös urheilullinen ja huippukunnossa. Valmis rahoittamaan yhteinen koti ja mahd. Perhe ikää minulla alle 40 ja tuntuu että alle 45 ikäisiä naisia ei kiinnosta.

• Rikkumaton.joulurauha

Noinhan se näyttäisi menevän kuin aloittaja ja muut jo kuvasivat.
      Ei minulla ole tähän mitään lisättävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      182
      2668
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      195
      2207
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      177
      2006
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      126
      1854
    5. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      169
      1836
    6. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      32
      1705
    7. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      72
      1337
    8. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      179
      1305
    9. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      172
      1250
    10. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      80
      1201
    Aihe