Se on ihan biologinen homma, mitä naiset ei halua miesten tietävän. Naiset pyörittävät monta miestä samaan aikaan, monkey branchaavat parhaat( rikkaimmat ja etäisimmät, joista huokuu kusipäinen itsevarmuus) jatkoon ja valitsevat niistä parhaiten toimeentulevan. Tasa-arvolla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä, voit vaikka pelastaa naisen liekehtivästä talosta ja korjata auton joka päivä, nainen rakastuu siihen rikkaaseen renttuun jolla on ENEMMÄN rahaa kasvattaa jälkikasvu. Tästä ei tietenkään saa puhua ääneen koska me too kampanjat, ym. Ja naisillehan toi asetelma sopii varmasti oikein hyvin, on niitä avulijaita palvojia pulkannaruina joista sitten svengata aina rikkaampaa elättäjää kohti samalla kun ote on vielä edellisessä. Ja jos paljastuukin ettei seuraavaa oksaa kiinnosta, koitetaan juonia ja kieroilla takaisin edelliseen- pää asia ettei kusettavan psykopaatti huoran maine paljastu
Olemalla rikas ja kusipää
3
682
Vastaukset
- Keskituloinen
Olipa hyvä kirjoitus ja olen melkein samaa mieltä.Itselläni tosin ei ole ko. naista vaimona mutta tunnistan kyllä ilmiön.Nykypäivänä rehti ja persaukinen(normi tuloinen) kiinnosta ketään pitää olla pinkka kunnossa tai muuten on luu kourassa.Kusipäinen narsisti saa takkua jos on varakas niin loputtomiin.Tietty ihmisluonne oikein hakee moisia ja tekee melkein mitä vain sen(rahan)eteen saadakseen unelmansa täytettyä.
- Köyhilläontuloja
Ottaa päähän kun naiset eivät kiinnostu varakkaasta miehestä vaan ottavat velkapetterin.
Kun on oma asunto velaton ja vaatimaton, jossa kiinni 5 % nettovarallisuudesta ei noi naiset vaan tajua. En heti tai ikinä paljasta naiselle varallisuustasoa ennen kun saavutetaan luottamus. Vinkkiä olen antanut Olen myös urheilullinen ja huippukunnossa. Valmis rahoittamaan yhteinen koti ja mahd. Perhe ikää minulla alle 40 ja tuntuu että alle 45 ikäisiä naisia ei kiinnosta. - Rikkumaton.joulurauha
Noinhan se näyttäisi menevän kuin aloittaja ja muut jo kuvasivat.
Ei minulla ole tähän mitään lisättävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908596Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424748Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414421Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462633Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.991510- 401306
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441256Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641162Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391160Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671100