Mä olen nyt kokeillut kutakuinkin kaikki lehtien ehdottomat hellevinkit, vittu niistä mitään todellista apua ole muuta kuin hetkellisesti. Aurinko paistaa sisään juuri ne pahimmat tunnit päivässä ja illalla asunto on kuin pätsi, ei tästä tule mitään, läpivetoa en saa aikaiseksi, juon käytännössä koko ajan (kivennäis)vettä ja koko ajan hiki virtaa.
Perseestä tää ätmin elämä kun kesä vituttaa muutenkin kun tiedostaa naisen puutteen 100x normaalia enemmän niin sitten on vielä tämä viikosta toiseen jatkuva kuumuus, ei helvetti...eiköhän nää helteet jo saisi riittää tältä kesältä
Lehtien hellevinkit ovat hyödyttömiä
30
302
Vastaukset
- kivathelteet
Helteet häiritsevät vain läskejä ja vanhuksia.
Ootko kokeillut laittaa ämpäriin, vatiin tms. astiaan kylmää vettä ja heittää jalat sekaan?
Jos et kokeiles..jäähdyttää kivasti. Ja kylmä
märkä pyyhe ympärille. ☺️LadyZorro kirjoitti:
Onko sulla kylmä?!?🤔
Eeh... tai on tässä vähän vilpoisaa kun pötkötän tässä soffalla ja tuuletin pörrää melkein jalkopäässä. Sitten on etuovi ja pihaovi auki. Koirakin tykkää makoilla tuossa vierellä lattialla ja ukko taas istuu pihatuolissa ja selailee nettiä, kuis muutenkaan. Sitähän se minäkin..heh.
Oli ajatuksena lähtee Vallisaareen, mutta on niin mukavan vetelä olo...
https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/tutkimus-paljastaa-helle-todella-pehmentaa-aivot-seurauksista-karsii-viela-lampoaallon-paatyttya/6995198#gs.cK0IKsk- HelteetRiittääKiitos
tuota jalat kylmään ämpäriin kikkaa en ole vielä kokeillut, kokeilenpa saman tien ja märkä pyyhe vielä päälle, kiitti vinkistä. Lähden parin tunnin päästä kauppaan ihan vain kuumaa pakoon, ostan vaikka vain jonkun lakritsan tms jos ne rupeaa muuten kattomaan pahalla kun kauan kaupassa hengailee.
Sisällä on nyt 32 astetta:( ja eikä siinä mitään jos se olisi vain muutaman päivä mutta nyt on ollut näin jo viikkoja enkä saa unta öisin, tää helle siis nakertaa mua pikkuhiljaa. Ei olisi pitänyt lukea tänään iltasanomista että helle todennäköisesti jatkuu vielä viikkoja, se aiheutti heti lisätuskan Wwuwuw kirjoitti:
Eeh... tai on tässä vähän vilpoisaa kun pötkötän tässä soffalla ja tuuletin pörrää melkein jalkopäässä. Sitten on etuovi ja pihaovi auki. Koirakin tykkää makoilla tuossa vierellä lattialla ja ukko taas istuu pihatuolissa ja selailee nettiä, kuis muutenkaan. Sitähän se minäkin..heh.
Oli ajatuksena lähtee Vallisaareen, mutta on niin mukavan vetelä olo...
https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/tutkimus-paljastaa-helle-todella-pehmentaa-aivot-seurauksista-karsii-viela-lampoaallon-paatyttya/6995198#gs.cK0IKskHeheh, ja sit mä vielä haluaisin talvetkin olla etelässä.
" Helle todella "pehmentää aivot" 🤣
Mä istun tuulettimen edessä sängyllä, söin just lämpöistä ruokaa ja olo on aika vetelä. Ulkona on rajun kuumaa, etelään tämä tontti ja ei juuri varjoa ole. 😥
Tykkääkö koira käydä uimassa?HelteetRiittääKiitos kirjoitti:
tuota jalat kylmään ämpäriin kikkaa en ole vielä kokeillut, kokeilenpa saman tien ja märkä pyyhe vielä päälle, kiitti vinkistä. Lähden parin tunnin päästä kauppaan ihan vain kuumaa pakoon, ostan vaikka vain jonkun lakritsan tms jos ne rupeaa muuten kattomaan pahalla kun kauan kaupassa hengailee.
Sisällä on nyt 32 astetta:( ja eikä siinä mitään jos se olisi vain muutaman päivä mutta nyt on ollut näin jo viikkoja enkä saa unta öisin, tää helle siis nakertaa mua pikkuhiljaa. Ei olisi pitänyt lukea tänään iltasanomista että helle todennäköisesti jatkuu vielä viikkoja, se aiheutti heti lisätuskanKannattaa kokeilla, minusta se auttoi kunhan malttoi istua jonkun aikaa rauhassa aloillaan. Toivotaan, että helpottaa sinunkin oloa. ☺️
Ei olla suomessa tämmöisiä helteitä hetkeen nähty.- X-Pilot
HelteetRiittääKiitos kirjoitti:
Sisällä on nyt 32 astetta:( ja eikä siinä mitään jos se olisi vain muutaman päivä mutta nyt on ollut näin jo viikkoja enkä saa unta öisin, tää helle siis nakertaa mua pikkuhiljaa. Ei olisi pitänyt lukea tänään iltasanomista että helle todennäköisesti jatkuu vielä viikkoja, se aiheutti heti lisätuskanIhminen ei nuku hyvin kuumassa, siksi helle tuntuu pahemmalta päivisinkin kun elimistö ei pääse palautumaan. Itse tein sellaisen ratkaisun, että huomenna muutan kahdeksi lähellä olevalle pienelle paikkakunnalle josta löysin erittäin halvan ilmastoidun hotellin, muutamalla satasella saan helpotusta aamiaisen kera pari viikkoa eteenpäin.
LadyZorro kirjoitti:
Heheh, ja sit mä vielä haluaisin talvetkin olla etelässä.
" Helle todella "pehmentää aivot" 🤣
Mä istun tuulettimen edessä sängyllä, söin just lämpöistä ruokaa ja olo on aika vetelä. Ulkona on rajun kuumaa, etelään tämä tontti ja ei juuri varjoa ole. 😥
Tykkääkö koira käydä uimassa?Ei tykkää tämä, eikä se edesmennytkään koiruus. Mitä nyt välillä käyvät kahlaamassa..mutta nyt kun on tota sinilevää...Se harmittaa eniten.
Joku sanoi että naiset kuuluvat sienikuntaan, niin mä päätin ryhtyä sitten sieneksi. Eihän plastala tunnetusti muutenkaan öyle nasia.. 🙃Wwuwuw kirjoitti:
Ei tykkää tämä, eikä se edesmennytkään koiruus. Mitä nyt välillä käyvät kahlaamassa..mutta nyt kun on tota sinilevää...Se harmittaa eniten.
Joku sanoi että naiset kuuluvat sienikuntaan, niin mä päätin ryhtyä sitten sieneksi. Eihän plastala tunnetusti muutenkaan öyle nasia.. 🙃Ei siis ole vesipeto hän. Todentotta, unohdin täysin koko sinilevän. Sitä taitaa olla aikalailla jokapuolella tämmöisinä hellekesinä.
Jaaaaa, sanoiko mihin sienikuntaan?😀LadyZorro kirjoitti:
Ei siis ole vesipeto hän. Todentotta, unohdin täysin koko sinilevän. Sitä taitaa olla aikalailla jokapuolella tämmöisinä hellekesinä.
Jaaaaa, sanoiko mihin sienikuntaan?😀Jaa kun ei, kysyin kyllä kuntauudistuksesta...mutta viisaasti vaikeni hän.
Pesusienikunta
Jalkasienikunta
Hiivasienikunta..
Taidan olla tavan tatti vaan..tattikunta?Wwuwuw kirjoitti:
Jaa kun ei, kysyin kyllä kuntauudistuksesta...mutta viisaasti vaikeni hän.
Pesusienikunta
Jalkasienikunta
Hiivasienikunta..
Taidan olla tavan tatti vaan..tattikunta?Psilosybiinisienet voisi olla naisia. 🤣
- eipitäisi
Wwuwuw kirjoitti:
Mulla on pörrösukat jalassa...🤐
Jos helteillä paleltaa jalkoja vaikka olis minkälainen veto niin sillon on melko huono ääreisverenkierto.
eipitäisi kirjoitti:
Jos helteillä paleltaa jalkoja vaikka olis minkälainen veto niin sillon on melko huono ääreisverenkierto.
Mä tiedän..
Meitä sieniä ei helteet haittaa.
- Totuus-
24 astetta on täällä sisällä kun kylmäpuhallin puhaltaa aamusta iltaan. Ilman sitä oli 32 ainakin. Arska paistaa suoraan olohuoneeseen eikä verhotkaan paljon estä
Märkä lakana ikkunan eteen, kuivaa hetkessä. Meillä ikkunalasit on tulikuumat, ei kärsi kädellä ees koittaa. Rioustin jääkylmäksi kastetun valkoisen lakanan ikkunan eteen, verhoksi.
Ei hohkannut kuumaa hetkeen.- pervomaisteri
LadyZorro vähän off-topic, mutta annatko miehellesi pimpsukkaa myös tämmöisellä helteellä? =))
LadyZorro kirjoitti:
Märkä lakana ikkunan eteen, kuivaa hetkessä. Meillä ikkunalasit on tulikuumat, ei kärsi kädellä ees koittaa. Rioustin jääkylmäksi kastetun valkoisen lakanan ikkunan eteen, verhoksi.
Ei hohkannut kuumaa hetkeen.Meillä on ikkunat länteen..ja tummansiniset rullaverhot vedetään ilta-auringon eteen..
Ei muuten oikein nälkäkään ole näin helteellä...onko muilla sama?pervomaisteri kirjoitti:
LadyZorro vähän off-topic, mutta annatko miehellesi pimpsukkaa myös tämmöisellä helteellä? =))
En anna, ehkä ensi jouluna sitten. Jos säät suosii. 😏
Wwuwuw kirjoitti:
Meillä on ikkunat länteen..ja tummansiniset rullaverhot vedetään ilta-auringon eteen..
Ei muuten oikein nälkäkään ole näin helteellä...onko muilla sama?Mulla on nälkä iltapäivästä ekan kerran, seuraavaksi vasta yöllä. Salaatilla vois vallan elää kesän ja vihanneksilla.
LadyZorro kirjoitti:
Mulla on nälkä iltapäivästä ekan kerran, seuraavaksi vasta yöllä. Salaatilla vois vallan elää kesän ja vihanneksilla.
Aika sama täällä...
Mä kerroinkin Disselle että nyt ryhdistäydyn, ja alan kasvissyöjäksi.. Siis näiden juttujen jälkeen, joissa kerrotaan kuinka kanoja ja sikojakin keitetään elävältä..Suomessa. Mot-ohjelmassa oli juttua..tosin lihansyöntiä olen tässä muutenkin vähentänyt.
Kohta olis tämä suunnitelmissa..
https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/93784/PARAS Feta-Pinaattipiirakka/Wwuwuw kirjoitti:
Aika sama täällä...
Mä kerroinkin Disselle että nyt ryhdistäydyn, ja alan kasvissyöjäksi.. Siis näiden juttujen jälkeen, joissa kerrotaan kuinka kanoja ja sikojakin keitetään elävältä..Suomessa. Mot-ohjelmassa oli juttua..tosin lihansyöntiä olen tässä muutenkin vähentänyt.
https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/93784/PARAS Feta-Pinaattipiirakka/Tänään oon juonut kahvia ja persikka-ananas-kookosmaito-pähkinärouhe-jamitäliemuuta- smoothien..
ai niin mansikoita.. he.Wwuwuw kirjoitti:
Aika sama täällä...
https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/93784/PARAS Feta-Pinaattipiirakka/Sinne lens uuniin..En varmaan mitään reseptiä ole ennen näin orjallisesti noudattanu, enkä noudattanut täysin nytkään...yleensä tulee sävellettyä vähän jotain sinnepäin ja vasemmalta suoraan...
Tuo on hyvä reseptipaikka..tuo kotikokki.Wwuwuw kirjoitti:
Aika sama täällä...
https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/93784/PARAS Feta-Pinaattipiirakka/Mä voisin kans luopua lihasta, mulla on kausia ollut pennusta lähtien kun liha etoo. Etten syö ollenkaan. Ei ees eettinen syy, vaan ei vaan maistu.
Mutta kananmunista ja kalasta ois vaikeempi luopua.
Hyvä ohje. Nappaan talteen.- Elä.Keukko
Eläkeläisen lompakko kummasti auttaa siinä kalasta luopumisessa...
Nakkaa vissyt pakkaseen..
Anna olla niin kauan että tulee jäähileitä.
Mukavasti viilentää.
Ei noita kerrostaloasuntoja saa viileäksi.. Pitää vaan kärsiä.
Kohta taas talvi.- osta_lippu
Lennä v.ttu Reykjavikiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100