https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005770339.html
Annin panojännämies murhasi annin
Palikat loksahtaa kohdilleen
26
613
Vastaukset
Näissä uutisissa pitäs vähän valottaa teon motiivia..
Pelkkä "mustasukkaisuus" ei riitä..
Jos vaikka Anni on käyny vieraissa ja jäi nyt kiinni..
Siinä tapauksessa osan syytä voi vierittää ihan Annin Pannin omaan niskaan.. :D- Anna1
No ei kyllä voi vierittää Annin niskaan. Pettäminen ei oikeuta murhaa.
Anna1 kirjoitti:
No ei kyllä voi vierittää Annin niskaan. Pettäminen ei oikeuta murhaa.
Kyllähän se vituttaa kun kussaan silmään..
- Kbkbkvkb
Jukkaa luonnehtivat rauhalliseksi mieheksi, josta ei uskoisi tällaista tekoa.
Kiltit ja kunnolliset miehet paljastuu pahoiksi.- 456
Niimpä. Eipä ollut tuokaan murhaaja mikään jännämies.
- rautaaa
456 kirjoitti:
Niimpä. Eipä ollut tuokaan murhaaja mikään jännämies.
Olihan se jännämies. Halusi aina tulla esille yltiöpäisesti, kukaan normaali ei tyrkytä itseään joka paikassa ryhmän keskipisteeksi. Tuollainen elää mielistelyistä.
Kova paikka taisi olla kun morsian tulee juhlista kotiin aamuyöstä, oli ehtinyt kehitellä päässään josjonkinlaista teoriaa siitä mitä nainen juhlissa on tehnyt.
Eihän tämä ainut laatuaan ollut, jatkuvasti saa lukea vastaavia tapauksia, yleensä mies korkeassa asemassa tai yltiösosiaalinen itseään esiin tuoja, kultainen keskitie ei naisiin pure mutta sitä saa mitä tilaa.
- Kaisanoasaa
Syitä miksi jännämies murhaa on mustasukkaisuus, nainen aikoo jättää tai on jättänyt jo. Jännämiehet ei kestä kun nainen jättää.
Tää oli kiltti ja kunnollinen.
Samanlainen kuin palstalla raivokkaasti puskista hyökkäilevät incelit...
- 1plus1
vangittavaksi epäiltynä tyttöystävänsä taposta
Poliisi vaatii savonlinnalaista Jukka Hyttistä vangittavaksi epäiltynä sunnuntaina aamuyöstä kadonneen Savonlinnasta kotoisin olevan, mikkeliläisen Anni Törnin taposta.
Hyttinen on Törnin poikaystävä.
Tutkinnanjohtaja Sami Asikainen jätti vangitsemisvaatimuksen käräjäoikeuteen hieman ennen puoltapäivää. Etelä-Savon käräjäoikeus on julkistanut epäillyn nimen hetki sitten. - tsekkaa
Ylilaudalla kuva miehestä
- MitäVittua
On se MV-lehdessäkin.
- Kaisanoasaa
Miksi jännämiehillä on aina tyttöystävä. Voisitteko naiset selittää minulle?
- lihavihatipunen
Ei ollut jännämies. Oli insinööri ja kaikkea.
Tuollaisia ne kiltit ja kunnolliset loppuviimeksi ovat...
Melkeempä voi nähä silmissään miten tuo kuvio on mennyt..Mies kotona yksinään kun nainen humputtelemassa tahollaan. Mies seonnut mustasukkaisena..Soittanut naiselle vihaisen puhelun...Nainen lähtenyt kesken juhlien kotiin. On riidelty..Homma karrannut käsistä = Tappo.
Jostakin luin että poliisi oli löytänyt jostakin tienvarresta kengät joiden epäillään kuuluneen Annille. Lisäksi poliisi olisi kuvannut miesystävän autoa...
Olisiko äijällä hitsannut kiinni ja teloi Annin autolla?- enjaksakirjautua
Ananias kirjoitti:
Jostakin luin että poliisi oli löytänyt jostakin tienvarresta kengät joiden epäillään kuuluneen Annille. Lisäksi poliisi olisi kuvannut miesystävän autoa...
Olisiko äijällä hitsannut kiinni ja teloi Annin autolla?Lyönyt jollain, lyönyt ja kaatunut kohtalokkain seurauksin tai kuristanut.
Miten ei osaa tarkkaa paikkaa kertoa kummallista. enjaksakirjautua kirjoitti:
Lyönyt jollain, lyönyt ja kaatunut kohtalokkain seurauksin tai kuristanut.
Miten ei osaa tarkkaa paikkaa kertoa kummallista.Olisiko viskannut johonkin vesistöön, vaikkapa virtaan? Virta tuo, virta vie...
- enjaksakirjautua
Ananias kirjoitti:
Olisiko viskannut johonkin vesistöön, vaikkapa virtaan? Virta tuo, virta vie...
Noniimpä. Hyvin mahdollista.
enjaksakirjautua kirjoitti:
Noniimpä. Hyvin mahdollista.
Toinen mahdollinen arvaus humalatila. Vaikea kuvitella että tuo olisi tapahtunut selvinpäin, ehkä mies ei itsekään muista kuin pätkiä sieltä täältä...
Asia selvinnee lähipäivinä.Voi voi....Hirveä vääryys kun nuorelta ihmiseltä viedään elämä. Kumpa miehet oppisivat vain hyväksymään, että naista ei voi omistaa. Jos hän ei halua olla kanssasi, niin anna mennä.
- huhheijaakkaa
Myötäauttaneensa, mitähän vittua sekin tarkoittaa?
- Kiltti-ätmi
Muijan palikat oli väärässä järjestyksessä.
- yksinäinen--
Sanoisin että huono tuuri. Nainen ei voi tietää kuka on murhaaja.
- Kiltti-ätmi
Voi surku, naisella elämä edessä kun aika nuori vielä. En usko että naiselle tuli yllätyksenä miehen väkivaltaisuus, oli sitä jo suhteen aikana varmaan mutta piilotti muilta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100