Mitä Eki ja Timppa totesivat

Niin__

Amicassa lounastauolla ollessaan maksaessaan 8,90e kinkkukiusauksesta?

Paska ruoka, paskempi mieii.

28

473

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä aloitus mahtanee olla trollailua, sillä Americassa ei ole tarjolla kinkkukiusausta.

• Markku_Näätä

Ja periksen tarinoistahan nuo ovat karanneet. ”Timppa” on periksen satujen mukaan töissä Pansion telakalla, jossa ei kuitenkaan ole Amica vaan Sodexho. Kyseessä on yksi sadoista faktavirheistä, joita peris liljalaakson tarinoissaan tekee, lahjaton kun on.

• Markku_Näätä kirjoitti:

Ja periksen tarinoistahan nuo ovat karanneet. ”Timppa” on periksen satujen mukaan töissä Pansion telakalla, jossa ei kuitenkaan ole Amica vaan Sodexho. Kyseessä on yksi sadoista faktavirheistä, joita peris liljalaakson tarinoissaan tekee, lahjaton kun on.

Oletko sä ihan varma tästä asiasta??

• Markku_Näätä
        DarkFear kirjoitti:

Oletko sä ihan varma tästä asiasta??

Se oli vitsi. ”Timpan” työpaikkaa Pansion telakkaa ei ole ollut 30 vuoteen, sen jälkeen kun Wärtsilä meriteollisuus perustettiin 1987 paikkeilla ja Pansion telakka lopetettiin.

Se oli vitsi. ”Timpan” työpaikkaa Pansion telakkaa ei ole ollut 30 vuoteen, sen jälkeen kun Wärtsilä meriteollisuus perustettiin 1987 paikkeilla ja Pansion telakka lopetettiin.

Jaa, no en ole itse kovin tietoinen noista Turun telakoista. Mutta jossain telakalla se Timppa kertoi tällä palstalla töissä olevansa, en nyt muista tämän kyseisen telakan nimeä/sijaintia. Tai tiedä sitten. jos vaikka Timppa olisi vaihtanut työpaikkaa.

• Pkfliisa
        Markku_Näätä kirjoitti:

no mokoma pikkujuttu ei periksen klaanissa töissä käymistä estä ;)

• Markku_Näätä
        DarkFear kirjoitti:

Jaa, no en ole itse kovin tietoinen noista Turun telakoista. Mutta jossain telakalla se Timppa kertoi tällä palstalla töissä olevansa, en nyt muista tämän kyseisen telakan nimeä/sijaintia. Tai tiedä sitten. jos vaikka Timppa olisi vaihtanut työpaikkaa.

Useamman kerran on Pansion telakasta kirjoitettu tuolla timppa-profiililla. 31 vuotta sitten lopetettu mesta. Kova äijä :)

Useamman kerran on Pansion telakasta kirjoitettu tuolla timppa-profiililla. 31 vuotta sitten lopetettu mesta. Kova äijä :)

Jaa, olisko tosiaan noin. Aika ihme vaan, että miksi Timppa olisi sitten kertonut tuolla Pansion telakalla töissä käyvänsä, jos se todella olisi lopetettu jo yli 30 vuotta sitten?

• Markku_Näätä
        DarkFear kirjoitti:

Jaa, olisko tosiaan noin. Aika ihme vaan, että miksi Timppa olisi sitten kertonut tuolla Pansion telakalla töissä käyvänsä, jos se todella olisi lopetettu jo yli 30 vuotta sitten?

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Pansion_telakka

Niin, saattaisiko johtua siitä, että eräs ahkera satusetä ei vaivaudu tarkistamaan faktoja :)

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Pansion_telakka

Niin, saattaisiko johtua siitä, että eräs ahkera satusetä ei vaivaudu tarkistamaan faktoja :)

Jos muistat itse väärin. Tulikin mieleen, että olikohan se Timpan työpaikka sittenkin Pernon telakka, eikä suinkaan Pansion?? Muistelin että P-kirjaimella se kuitenkin alkoi. Ei täällä ketään satusetää sentään ole.

• Markku_Näätä
        DarkFear kirjoitti:

Jos muistat itse väärin. Tulikin mieleen, että olikohan se Timpan työpaikka sittenkin Pernon telakka, eikä suinkaan Pansion?? Muistelin että P-kirjaimella se kuitenkin alkoi. Ei täällä ketään satusetää sentään ole.

Onhan täällä äitinsä kanssa asuva peris-satusetä, timpankin ”isä” :)

Onhan täällä äitinsä kanssa asuva peris-satusetä, timpankin ”isä” :)

Eikä Peris ole mikään satusetä, vaan työssä käyvä ja omillaan toimeen tuleva yrittäjä.

Mutta ei nyt tehdä liian hätäisiä johtopäätöksiä asian suhteen, sillä odotellaan mieluummin sitä, että Timppa tulee itse kertomaan täällä työpaikastaan. Ei mikään ihme, vaikka Timppa vastaisi tähän keskusteluun jo heti aamulla työpaikkansa koneelta.

• Ihmeen paljon yhden perheenisän työpaikka kiinnostaa juuri sinkut-palstalla. Mutta tosiaan työnantajani on Meyer eli puhekielessä Pernon telakka.

Eikä Peris liity muhun tai mun työpaikkaan millään tavalla. Joskus ollaan törmätty Myllyn Prismassa, mutta noin muuten hän on ihan eri henkilö eikä minun käsittääkseni mikään satusetä.

• liljalaakson_timppa kirjoitti:

Ihmeen paljon yhden perheenisän työpaikka kiinnostaa juuri sinkut-palstalla. Mutta tosiaan työnantajani on Meyer eli puhekielessä Pernon telakka.

Eikä Peris liity muhun tai mun työpaikkaan millään tavalla. Joskus ollaan törmätty Myllyn Prismassa, mutta noin muuten hän on ihan eri henkilö eikä minun käsittääkseni mikään satusetä.

Ai että oikein perheenISÄN? :)))))))))))))) Näköjään joillain incel-hc-ätmi-trolleilla DarkFearilla on ollut yöllä aikaa pohtia sun työpaikkaa ja sen henkilöstöruokalaa. Voihan sen yön viettää niinkin.

Mutta hyvin sanottu tuo, että mä en ole mikään satusetä enkä liity sun elämään juurikaan
        👍

• Urpo_Porari
        liljalaakson_timppa kirjoitti:

Ihmeen paljon yhden perheenisän työpaikka kiinnostaa juuri sinkut-palstalla. Mutta tosiaan työnantajani on Meyer eli puhekielessä Pernon telakka.

Kuinkas se Pansio nyt on Pernoksi vaihtunut?;))

Peris; faktojen vihollinen nro 1:))))))))))))))))

• CuckoldOfTheSeas

• liljalaakson_timppa kirjoitti:

No niin mä muistelinkin, että sun työpaikkasi taisi olla just siellä Pernon telakalla. Varmaan aika hyvin tienaa tollaisesta insinöörin hommasta?

Eli varmasti paljon enemmän kun se mun tuntipalkkani, joka on vain 12-14euroa/tunti lisät.

• TimoNäätä

vastaus: oi voi - tässä kiusauksessa on kinkkua yhtä vähän kuin darkilla on haivenia päässään!

• Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.

Eikä edes ole ketään Timo Näätää tai ei ole ainakaan SUOMI-Make sellaisesta koskaan kertonut.

• MarkkuNäätä

vastaus2; oi voi - kallista on kuin Deffiksen finakuuri

• MarkkuNäätä
        DarkFear kirjoitti:

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.

Eikä edes ole ketään Timo Näätää tai ei ole ainakaan SUOMI-Make sellaisesta koskaan kertonut.

Timo Näätä on erään jyystärikarjun lehtolapsi, joka sai alkunsa Chevy Malibu farkussa 27.7.1981. Naantalin satamassa . Tämä noin vain pienen piirin tietoon....

• atm-39v

Mä olen itse pienimunainen ja lihava atm, joka ei saa keltään naiselta pillua. Olenkin ajatellut kokeilla miesten välistä, joten olisitko sä halukas menemään mun kanssa sänkyyn?

Jos sulla on karvainen perärööri, niin voisit toimia mun bottomina. Mulla on itselläni pieni, ainoastaan 10-senttinen nakki, joten se on vikkelä pyllyssä eikä satuta paikkoja, jos olet miesten suhteen kokematon. Mullekin se olis vasta eka kerta.

Vaikutat tosi mukavalta, fiksulta ja asialliselta mieheltä ja taidat olla mun kanssa melkein samanikäinenkin, joten olisin halukas menettämään neitsyyteni sun kanssasi.

• atm-39v

Mun ulkonäöstä vielä;

Olen tosiaan lihava, treenaamaton, pieni penis, mulla on hyvänlaatuinen ja tuuhea, joskin hyvin lyhyt tukka, lievästi harmaata ohimoilla ja olen hyvin karvainen, joskin sheivailen itseäni aika usein.

• atm-39v
        atm-39v kirjoitti:

Mun ulkonäöstä vielä;

Olen tosiaan lihava, treenaamaton, pieni penis, mulla on hyvänlaatuinen ja tuuhea, joskin hyvin lyhyt tukka, lievästi harmaata ohimoilla ja olen hyvin karvainen, joskin sheivailen itseäni aika usein.

Niin ja olrn vain alle 170cm pitkä. Homoksi olen ryhtynyt olosuhteiden pakosta.

• atm-39v kirjoitti:

Mä olen itse pienimunainen ja lihava atm, joka ei saa keltään naiselta pillua. Olenkin ajatellut kokeilla miesten välistä, joten olisitko sä halukas menemään mun kanssa sänkyyn?

Jos sulla on karvainen perärööri, niin voisit toimia mun bottomina. Mulla on itselläni pieni, ainoastaan 10-senttinen nakki, joten se on vikkelä pyllyssä eikä satuta paikkoja, jos olet miesten suhteen kokematon. Mullekin se olis vasta eka kerta.

Vaikutat tosi mukavalta, fiksulta ja asialliselta mieheltä ja taidat olla mun kanssa melkein samanikäinenkin, joten olisin halukas menettämään neitsyyteni sun kanssasi.

Parempi kun keskityt niihin homojuttuihin vaan sellaisten miesten kanssa, jotka ovat niistä kiinnostuneita. Mua kun ei katsos tavallisena heteromiehenä kiinnosta ollenkaan ne homostelut ja toisten miesten perseet.

• HaisuNäätä

Timppa voi olla töissä Pansiossa, kyllä mies sen itse parhaiten tietää.

• jorma_pääskyhomonen

Juu, timpalla on Pansion ammoin lopetetulla telakalla start up-firma ja Amica laittaa siellä yhdelle ruokaa.

• Mitens teillä Eki ja Timppa on hoidettu toi kodin viilennys, onko teillä ilmalämpöpumput käytössä. Vai onko teidän vaimot kotona niin kylmiä, ettei mitään ilmalämpöpumppuja tarvita?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3364
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      357
      2413
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      13
      2265
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      80
      1688
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1375
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1050
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      956
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      72
      881
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      732
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      674
    Aihe