suosikki pitzasi

herkku.pitza

mikä pitza on mieleesi

45

565

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosikkipissa

Se on joko pizza tai pitsa.

• Ehdottomasti dillinger.

• pitkätukka-68

Riippuu fiiliksestä.
      Yleensä mahdollisimman juustoinen lisäauralla, tai krapulassa joku suolainen salamipläjäys lisäauralla sekin.
      Perushyvä on aina myös vegis.

kaikkiin lisään kunnolla chiliä.

• Juuri noin.

EI Ananasta.

• pitkätukka-68
        Wwuwuw kirjoitti:

Juuri noin.

EI Ananasta.

Ehdottomasti ei ananasta.

Itse jos teen suolaisen pizzan ja haluan siihen vähän makeutta vastapainoksi, niin sellasella "papas hand" -hyrrällä sipulikin silppuuntuu makeaksi, paprikasta nyt puhumattakaan. Teho- tai sauvasekoitin ajais varmaan saman asian.

• pitkätukka-68
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Ehdottomasti ei ananasta.

Itse jos teen suolaisen pizzan ja haluan siihen vähän makeutta vastapainoksi, niin sellasella "papas hand" -hyrrällä sipulikin silppuuntuu makeaksi, paprikasta nyt puhumattakaan. Teho- tai sauvasekoitin ajais varmaan saman asian.

Eikä Ananiasta myöskään.

• pitkätukka-68
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Eikä Ananiasta myöskään.

Hahhah, oikeassa olet, nikkivaras.

• makuasioita

salami, paprika, sipuli, chili, juusto, valkosipuli 👌🍕

• Muutoin sama, mutta salami vaihdetaan tomaattiin.

• Elluhalloyb

Kana..tomaatti...motsarella..sinihomejuusto..
      Ehkä punasipuli...👍🧀🍕🍕🍕

• kusisinko

Kuukerin munan roiskeet nuoltuna torja hölösen anuksesta jossa ripaus demari paskaa.

• Suklaa

• Harvoin tulee syötyä pizzaa, koska sen rasvaisuus käy pötsiin. Mutta yleensä kaikki menee missä on jotakin näistä. Kinkku, tonnikala, katkaravut, oliivia, fetaa, mozzarellaa, auraa, ananasta, persikkaa, sipulia, sieniä.

Jauheliha ja paprika yök, kana ja kebab pizzat ei oo mun makuun, eikä poro missään muodossa.

• LadyZorro: "ei oo mun makuun, eikä poro missään muodossa."

Olet maistanut Kotipizza "Berculsoconi" tai jotain sinne päin pizzaa. Siinä on savuporoa. Minusta se on loistava pizza ja ei turhan takia voittanut joskus 2009 Pizzan maailmanmestaruutta New Yorkissa. Yhdessä vaiheessa minä kävin syömässä sitä monta kertaa, mutta valitettavasti kaikista Kotipizzoista sitä ei saa. Kannattaa kokeilla, vaikka siinä on poroa.

• bilgunfiilauz

Miten yksi pizza on voittanut noin monta maailmanmestaruutta ja vieläpä samassa kaupungissa?
        Mahtaa olla hyvää..

• bilgunfiilauz kirjoitti:

Miten yksi pizza on voittanut noin monta maailmanmestaruutta ja vieläpä samassa kaupungissa?
        Mahtaa olla hyvää..

Se oli vuonna 2009, kun Kotipizzan maailmanmestaruudensa sau. Pizza taisi olla jo aikaisemmin olemassa. Minusta se on ehkä paras pizza, jonka olen syönyt. Minusta Kotipizzan pizzat eivät ole parhaita, vaikka kyllä minulle maistuu myös Americana, mutta tämä Italian entisen pääministerin mukaan nimetty pizza on todella hyvää. Se on erikoinen ja olisin ilmeisesti itse äänestänyt sitä maailmanmestariksi Nykissä vuonna 2009, jos olisin ollut tuomaristossa. Kannattaa maistaa.

Kyseessä oli siis vuosi, ei kerta määrä maailmanmestaruuksista.

Jos tietäsin Kotipizzan, jossa sitä saa niin voisin viedä naisen syömään sitä, mutta tällä hetkellä olen sinkku ja asuinkaupungistani Joensuusta sitä ei taida saada. Kävin tässä kysymässä yhdestä Kotipizzasta, mutta siellä vuoden 2009 maailmanmestari ei kuulunut valikoimiin. Ilmeisesti savuporolle, kantarelleille ja oliko se punasipulille ei löydy muissa pizzoissa niin paljon kysyntää, että jokaisessa pizzeriassa niitä ei saa. Ehkä jostain Stadista löytyy Kotipizza, jossa saa Silvio B:n mukaan vitsinä nimettyä pizzaa?

• LäskiJaana

Tykkään Saariosten pizast--se johti psykiatriseen hoitoon

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

LadyZorro: "ei oo mun makuun, eikä poro missään muodossa."

Olet maistanut Kotipizza "Berculsoconi" tai jotain sinne päin pizzaa. Siinä on savuporoa. Minusta se on loistava pizza ja ei turhan takia voittanut joskus 2009 Pizzan maailmanmestaruutta New Yorkissa. Yhdessä vaiheessa minä kävin syömässä sitä monta kertaa, mutta valitettavasti kaikista Kotipizzoista sitä ei saa. Kannattaa kokeilla, vaikka siinä on poroa.

Ei ollut kotipizzaa. Oli kylläkin kotitekoista pizzaa, jossa poroa maistoin.

Kotipizzan pizzat on juuri niin rasvaisia, että ei oikeen kestä syödä. Pizza Hutin pizzat on parhaita ns. rasvapizzoja.

Huteja vaan ei jokapuolelta löydy.

Mieluiten syön isännän tekemää pizzaa, se osaa tehdä makoisaa. Eikä lillu rasvassa, vaan on hiukan kuivahko. Mutta varsin maukas.

Mulla nuo pikaruoat sairastuttaa oitis masun. Menee hampurilaisista, pizzoista ja muista rasvakeittimenkin " herkuista" hyvin hyvin kipeään kuntoon. Röyhdyttää, polttelee, turvottaa, sattuu, menee sekaisin, yököttää jne.

Joku kanawrap juuri menee ja salaatit. ☺️

Subin leipä on paras vaihtoehto, jos jotakin pika pitää syödä.

• LadyZorro kirjoitti:

Ei ollut kotipizzaa. Oli kylläkin kotitekoista pizzaa, jossa poroa maistoin.

Kotipizzan pizzat on juuri niin rasvaisia, että ei oikeen kestä syödä. Pizza Hutin pizzat on parhaita ns. rasvapizzoja.

Huteja vaan ei jokapuolelta löydy.

Mieluiten syön isännän tekemää pizzaa, se osaa tehdä makoisaa. Eikä lillu rasvassa, vaan on hiukan kuivahko. Mutta varsin maukas.

Mulla nuo pikaruoat sairastuttaa oitis masun. Menee hampurilaisista, pizzoista ja muista rasvakeittimenkin " herkuista" hyvin hyvin kipeään kuntoon. Röyhdyttää, polttelee, turvottaa, sattuu, menee sekaisin, yököttää jne.

Joku kanawrap juuri menee ja salaatit. ☺️

Subin leipä on paras vaihtoehto, jos jotakin pika pitää syödä.

Itsekin olen Subwayn suuri ystävä, mutta kun kysyttiin pizzoista niin suorin suosikkini on Kotipizzan B. niminen pizza.

Hyvää heinäkuun loppua ja elokuun alkua! Toivottavasti helle ei liikaa enää vaivaa. Itse jo siihen helteeseen kyllästyin.

Itsekin olen Subwayn suuri ystävä, mutta kun kysyttiin pizzoista niin suorin suosikkini on Kotipizzan B. niminen pizza.

Hyvää heinäkuun loppua ja elokuun alkua! Toivottavasti helle ei liikaa enää vaivaa. Itse jo siihen helteeseen kyllästyin.

Ei minua helle vaivaa liikaa, hiukan hankalaaa joskus viilentää kotia. Tuntuu, että illaksi kaikki lämpö valuu asuntoon sisään.

Isäntä pitää ikkunoita auki, tuntuu että ei kannattais paahteella pitää. Se kuumuus tulee vaan sisään...mutta mistäpä minä tiiän mitään. Väärässä olen tässäkin asiassa varmasti.

Muuten mistäs mun kannattais hommata itselleni word? Pitäisi tehdä kouluhommia ja koneelta puuttuu tommoinen ominaisuus...😵

Koulu käyttää wordia.

Kiitos, sulle myös.😉

• LadyZorro kirjoitti:

Ei minua helle vaivaa liikaa, hiukan hankalaaa joskus viilentää kotia. Tuntuu, että illaksi kaikki lämpö valuu asuntoon sisään.

Isäntä pitää ikkunoita auki, tuntuu että ei kannattais paahteella pitää. Se kuumuus tulee vaan sisään...mutta mistäpä minä tiiän mitään. Väärässä olen tässäkin asiassa varmasti.

Muuten mistäs mun kannattais hommata itselleni word? Pitäisi tehdä kouluhommia ja koneelta puuttuu tommoinen ominaisuus...😵

Koulu käyttää wordia.

Kiitos, sulle myös.😉

"Muuten mistäs mun kannattais hommata itselleni word? Pitäisi tehdä kouluhommia ja koneelta puuttuu tommoinen ominaisuus...😵 Koulu käyttää wordia."

En tiedä missä koulussa olet, mutta itse saan Wordin yliopistolla. Saan aina vuodeksi Office365:n, joka sisältää Wordin. Koulun kautta ehkä opiskelijana voit saada sen halvalla tai jopa ilmaiseksi. Minulla Itä-Suomen yliopisto maksaa jotakin, että opiskelijoilla on käytössä Microsoftin Office-paketti Wordeineen.

Enempää en tiedä, sillä ei ole tarves hommata muualta, kun saa yliopistolta sen Wordin ilmaiseksi, ainakin toistaiseksi. Yliopiston Wordin voin asettaa viiteen koneeseen, tai siis sen Office-paketin.

"Muuten mistäs mun kannattais hommata itselleni word? Pitäisi tehdä kouluhommia ja koneelta puuttuu tommoinen ominaisuus...😵 Koulu käyttää wordia."

En tiedä missä koulussa olet, mutta itse saan Wordin yliopistolla. Saan aina vuodeksi Office365:n, joka sisältää Wordin. Koulun kautta ehkä opiskelijana voit saada sen halvalla tai jopa ilmaiseksi. Minulla Itä-Suomen yliopisto maksaa jotakin, että opiskelijoilla on käytössä Microsoftin Office-paketti Wordeineen.

Enempää en tiedä, sillä ei ole tarves hommata muualta, kun saa yliopistolta sen Wordin ilmaiseksi, ainakin toistaiseksi. Yliopiston Wordin voin asettaa viiteen koneeseen, tai siis sen Office-paketin.

Meillä tämmönen palvelu ei kuulu " pakettiin", mutta koululle saa mennä atk- luokkaan tekemään töitään. Se vaan ei onnistu, kun lapset....☺️

Niitä ei voi ottaa mukaan eikä jättää keskenään kotiin. Päivät olen kouluun liittyen töissä ja illat opiskelen. 😕

Minä ostan tuon wordin...eiköhän sen saa Gigantista rahalla, jonkun koodin....tms. Sitä aina tarvii...

Hain työpaikkaakin tässä juuri, en kyllä tiedä saanko edes kutsua käydä näyttämässä naamaani.

• LadyZorro kirjoitti:

Meillä tämmönen palvelu ei kuulu " pakettiin", mutta koululle saa mennä atk- luokkaan tekemään töitään. Se vaan ei onnistu, kun lapset....☺️

Niitä ei voi ottaa mukaan eikä jättää keskenään kotiin. Päivät olen kouluun liittyen töissä ja illat opiskelen. 😕

Minä ostan tuon wordin...eiköhän sen saa Gigantista rahalla, jonkun koodin....tms. Sitä aina tarvii...

Hain työpaikkaakin tässä juuri, en kyllä tiedä saanko edes kutsua käydä näyttämässä naamaani.

Joskus on käynyt mielessä se, että saatoit olla aikaisemmin nimimerkeillä Zönggö ja sönkkö? Pitääkö paikkansa? Mitenkä kesä on mennyt vaikka et olisikaan kyseinen mainittu? Vanhempi tyttö on nyt jotain viisi ja nuorempi 3,5. Kohta mennään jo eskariin?

Itse olen täällä tänä kesänä vähemmän kirjoittanut, sillä olen löytänyt paremman kodin ajoittain uskontojen alta luterilaisuus-palstalta. Siellä on mummomuori ja eerikatässämoi jne. Nuo molemmat ovat noin 60-vuotiaita isoäitejä! Jotenkin virkistävä heidän kanssaan kirjoitella. :)

Joskus on käynyt mielessä se, että saatoit olla aikaisemmin nimimerkeillä Zönggö ja sönkkö? Pitääkö paikkansa? Mitenkä kesä on mennyt vaikka et olisikaan kyseinen mainittu? Vanhempi tyttö on nyt jotain viisi ja nuorempi 3,5. Kohta mennään jo eskariin?

Itse olen täällä tänä kesänä vähemmän kirjoittanut, sillä olen löytänyt paremman kodin ajoittain uskontojen alta luterilaisuus-palstalta. Siellä on mummomuori ja eerikatässämoi jne. Nuo molemmat ovat noin 60-vuotiaita isoäitejä! Jotenkin virkistävä heidän kanssaan kirjoitella. :)

Heh, joo. Luulin että tiesit. Mutta kun et niin kyllä. Sama tapaus. :)

Kesä on mennyt nopeasti, kyläillen ja kotimaassa reissatenkin. Lähinnä lasten kanssa käyty korkeasaaressa, puuhamaassa, yyterissä jne.

Vanhempi menee vuoden päästä eskariin. :)

Sehän on vaan kiva, jos löytää jonkun paikan missä keskustelu tuntuu mukavalle. Mä olen vähän jämähtäjä, vaikkei aina olis mukavaakaan, niin meen samaa rataa. :D

Mites sinun kesäsi?

• LadyZorro kirjoitti:

Kesä on mennyt nopeasti, kyläillen ja kotimaassa reissatenkin. Lähinnä lasten kanssa käyty korkeasaaressa, puuhamaassa, yyterissä jne.

Sehän on vaan kiva, jos löytää jonkun paikan missä keskustelu tuntuu mukavalle. Mä olen vähän jämähtäjä, vaikkei aina olis mukavaakaan, niin meen samaa rataa. :D

Mites sinun kesäsi?

"Mites sinun kesäsi?"

Minun kesästäni kuukauden haukkasi jalkapallon mm-kisat. Niitä tuli seurattua. Kaksi viikkoa sitten oli jalkapallon finaalipäivänä kahdet bileet. Ensiksi naisystävän synttärit, josta tapasi paljon tuttuja. Sitten oli jalkapallonyyttärit luonani. Sielläkin oli kohtalaisesti porukkaa. Yksi oli syntynyt 60-luvun puolella. Yksi 90-luvulla. Yksi vieras oli noin sinun ikäisesi. Ja loput oli 80-luvulla syntyneitä. Ei ehkä niin niin nuorekas porukka. Se 60-luvulla syntynyt, melkein ikuinen opiskelija, oli naapurini opiskelijasoluasunnossa. Ehkä hän ei olisi muuten porukkaan eksynyt. Siitä huomaa, että yleensä vain yksi vieras noin about elää 20-lukuaan, sen, että on itse jo vanha ja tuttapiiri on vanhettunut.

Sukulaisia on tavattu ja hellettä vähän harmiteltu. Niissä sukulaisista tapasin sinun lapsesi ikäiset siskon silmäterät viikko sitten. Oli piristävää nähdä niin pieniä. Mitäs pienesi ovat viime aikoina puuhanneet? Onko ollut uimisia, jäätelönsyöntiä, huvipuistoissa tai jossain käymisiä?

Kiva, kun olet täällä taas! :) Aloin ilmeisesti viime viikolla epäilemään, että sinä olet vanha tuttu, mutta jotenkin oli kiire ja sillä kertaa kirjoituksesi ei kiehtonut vastaamaan. Kivaa kirjoitella kanssasi! :) :)

• LadyZorro kirjoitti:

Mites sinun kesäsi?

"Kesä on mennyt nopeasti, kyläillen ja kotimaassa reissatenkin. Lähinnä lasten kanssa käyty korkeasaaressa, puuhamaassa, yyterissä jne."

Unohdin tuon vastauksesi, kun aloin kyselemään lapsistasi. Mistä eläimistä Korkeasaaressa pitivät erityisesti? Entä Linnanmäki?

"Kesä on mennyt nopeasti, kyläillen ja kotimaassa reissatenkin. Lähinnä lasten kanssa käyty korkeasaaressa, puuhamaassa, yyterissä jne."

Unohdin tuon vastauksesi, kun aloin kyselemään lapsistasi. Mistä eläimistä Korkeasaaressa pitivät erityisesti? Entä Linnanmäki?

Linnanmäki on ehkä tulevina vuosina mieluinen. Nyt on vielä pituusrajoituksia niin moniin laitteisiin, että nämä puuhamaa tyyppiset paikat sopii paremmin. Puuhamaassa käytiin uimassakin altaissa ja isompi pääsi vesiliukumäkiin isänsä kanssa.

Me nuoremman kanssa kahlattiin ja kierrettiin renkaan avulla rengasjokea jne.

Se taisi olla kohokohta kuumana päivänä. ☺️

Korkeasaaressa kiinnosti riikinkukko ja myrkkysammakot. Kissat nukkui koko ajan mitä oltiin siellä. Tuntuu puuhamaa olevan suosikki tänäkin vuonna. ☺️

60-lukulaiset on nuoria vielä. Ikä on henkistä. ☺️

• LadyZorro kirjoitti:

Linnanmäki on ehkä tulevina vuosina mieluinen. Nyt on vielä pituusrajoituksia niin moniin laitteisiin, että nämä puuhamaa tyyppiset paikat sopii paremmin. Puuhamaassa käytiin uimassakin altaissa ja isompi pääsi vesiliukumäkiin isänsä kanssa.

Me nuoremman kanssa kahlattiin ja kierrettiin renkaan avulla rengasjokea jne.

Se taisi olla kohokohta kuumana päivänä. ☺️

Korkeasaaressa kiinnosti riikinkukko ja myrkkysammakot. Kissat nukkui koko ajan mitä oltiin siellä. Tuntuu puuhamaa olevan suosikki tänäkin vuonna. ☺️

60-lukulaiset on nuoria vielä. Ikä on henkistä. ☺️

Kivoja kesäkuulumisia sinulla! :)

60-luvulla syntyneestä naapurista, jostain syystä muutama sana ja heidän iästään. Joo tämä oli naapurina vuosina 2003-2006. Asui samassa soluasunnossa yli 20 vuotta. On kyllä suorittanut kolme akateemista tutkintoa, mutta nyt ei enää ehkä jatka enää opintojaan missään. Menneenä lukuvuonna oli vielä kirjoilla yliopistolla, mutta käytännössä katsoen on ollut töissä koko vuosikymmenen, mutta asunut edelleen halvalla opiskelijasoluasunnossa suorittaen jotain opintoja. Jotekin 60-lukulaiset eivät kuulu minun sukupolveeni, joka koostuu 70-90-luvulla syntyneistä. Oikeastaan he ovat vielä nuoria, sillä 60-luvun lopussa syntyneet ovat hetken vielä alle 50-vuotiaita. Mutta jotenkin itse alan pitämään selvästi yli 50-vuotiaita naisia vanhoina, sillä he eivät ole enää lisääntymiskykyisiä. Sauli Niinistö ei ollut 69-vuotiaana vielä vanha tällä perusteella, kun tuli isäksi, mutta nainen voi olla jotenkin vanha alle 60-vuotiaana, vaikka olet oikeassa siinä, että ikä taitaa olla henkistä ikää. Alexander Stubb ilmoitti itsellään olevan 30-vuotiaan kunto ja 20-vuotiaan mieli, tai jotain sinne päin hän ilmoitti. En tiedä oliko noin 50-vuotiaan 60-luvulla syntyneen halua kuvitella itsensä nuoremmaksi. Jos ei ollut kuvitelmaa niin sitten - ikä on jotain henkistä ja kuntoilemalla voi säilyä 30-vuotiaan fyysisessä olemuksessa?

Minua viisivuotiaana Tukholmassa kiinnosti eläintarhassa apinat. Ne jäi mieleen. Saman ikäisenä käärmeet taisi kiinnostaa Korkeasaaressa. Neljävuotiaana Lintsilllä ihanaa oli veturi, joka kiersi vesitornia. Myös vaaleanpunainen hattara ja saippuakuplapuhallusvehje mukaan saamisena kiehtoi. Kyllä Lintsi voi sopiva hyvin jo neljävuotiaalle. Ehkä vuosi lisää niin pienempi on sen ikäinen! :)

Hyvää alkavaa viikkoa! :)

• Fantasia (Kinkku tai kebab, pekoni, kananmuna, aurajusto)

• ätmelsson

se vaihtelee. viimeisin hyvä oli kotipizzan new york, kun siitä ne taikina pitkot nosti päältä pois. en hoksannu, et oli jotain näitä monster sarjan pizzoja. kuka niistä taikina pitkoista oikeesti tykkää? niinku ottas lisä täytteeksi ylimääräsen pohjan

• Ahmed.leipoo

Ananas, aura, sperma, salami.

• Harun

"Tänään ei tule, eilen tuli"

• PizzaAbdul

Tanään olla palli taynna ja saada jyvät tuplana!

• Special Opera ( kinkku,salami, tonnikala)

Tämä on ollut suosikki sitten lukio ajoista lähtien, jolloin kävin pari kuukautta purkeen koulupäivisin tuollaisen syömässä.

• Frutti Di Mare..

Jos on pikku krapula niin ooppera.

• SUOMI_make

mämmipitza

• rdklefgjkl

Otan aina omavalinta pizzan koska tiedän varmasti paremmin kuin pizzan tekijät mikä on hyvää. Pizzan sisältö on huippusalaista tietoa.

• äläsyösitäskermaa

ananas parantaa sperman makua...

• herkkusperkku

Mun sperma on muutenkin hunajaa ajattele kun syön vielä ananasta.

• Valdakunta

Sinappipizza

• Pikku-Pertti5v

Kilpa-autopizza tatskakalulla

• Lihavatipunen

salami, meetvursti, silava, voi, kermajuusto, pekoni, läski, suola, tuplamargariini

• Minä korvaisin tuplamargariinin tuplavoilla.

• suosikkipitsa

Saarioisten kytkinlevy.

• Paikallisilta karvaranteilta fantasia, johon kebap, salami, aurajuusto ja jalapeno. Nam

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5467
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3653
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3235
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      451
      2544
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1600
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      88
      1335
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1309
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1253
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      147
      1180
    Aihe