Vihaan tätä palstaa lähtökohtaisesti kaiken turhan pskn ja nyymien provoilun takia mutta kirjotan nyt silti ensimmäistä ja viimeistä kertaa.
Koitan pitää kyselyt minimissä, en kerkeä vastauksia muutenkaan lukemaan montaa päivää.
Tilanteeni on ajautunut vihdoin lopulta ja viimein siihen pisteeseen kun itsemurhan ajattelu ei ole enää ns. ’haaveilua.’
Taloudellinen tilanne on pahassa pulassa, eikä oma vaan läheisten, joka on omaa syytäni. Vuoden kamppailun jälkeen pyysin apua taholta jolla on rahaa, mutta hän kieltäytyi. Ja kyllä, minun tapauksessa raha olisi antanut toisen vaihtoehdon.
Nyt olen tehnyt rikosilmoitukset itsestäni, selittänyt allekirjoitusten kera oman vikani jotta läheiseni ei joudu maksamaan minun tekemiä rikoksia (=indentiteettivarkaus, törkeä petos jne). Jälkeeni jää oman maailmani tärkein ja rakkain tytär, jonka vuoksi sinnittelin näinkin pitkään.
Kirjoitin hänelle kirjeen jonka saa tai ei saa, (ei ole minun käsissäni se päätös) hieman vanhempana.
Muistakaa te ’lapselliset’ ja lapsettomat myös, aina on joku asia mikä saa jaksamaan vielä seuraavan päivään. Sitten kun jaksamus loppuu, älkää tunteko pahaa oloa. Miksi elää loppuelämää kärsien vaan jotta muiden ei tarvisi surra?
Ja kirjoittakaa ulos ajatukset, kirjeenä, runona, minä vaan. On parempi lähteä kun kaikki ajatukset on sanottu.
Jos joku kerkeää tämän lukea ennen kuin poistun, ja haluaa yksityisesti jotain sanoa/kertoa niin email on [email protected]
itsemurha epäitsekkäästi
8
352
Vastaukset
- kaiken-toivon-menettänyt
Kirjoituksesi sai minut kyyneliin. Toivotan sinulle levollista lähtöä ja jaksamista rakkaillesi. Olen itsekin vakavasti miettinyt itsemurhaa mutta uskallus ei riitä, vielä sinnittelen täällä rakkaan pienen poikani takia. Ehkä joku päivä kun jaksaminen loppuu eikä oman hengen ottaminen pelota niin kovasti minäkin jätän tämän surkean elämäni taakse.
- Valomestari
Typerää tehdä itsari pelkän rahan takia. Se on vain paperia jolle on annettu nimellinen arvo. Se on lopulta vain tekosyy. Ottakaa itseänne niskasta ja hoitakaa virheenne. Ei se varmasti ole helppoa mutta palkitsee lopussa.
Kuolema ei ole ratkaisu mihinkään ja oikeasti te ette halua kuolla vaan päättää kärsimyksenne ja onnistua elämässänne. Elämä jatkuu kuoleman jälkeen ja asioiden korjaaminen sitten onkin todella vaikeaa. Muistakaa että vain parhaimpia koetellaan.- Anonyymi
Parhaimpia koetellaan? Siinä on kuule parhaus kaukana kun oot elänyt lapsuuden perhe-helvetissä johon kuluu väkivaltaa, seksuaalista hyväksikäyttöä, nöyryyttämistä ja kaikkea muuta mitä siihen ei pitäisi kuulua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhaimpia koetellaan? Siinä on kuule parhaus kaukana kun oot elänyt lapsuuden perhe-helvetissä johon kuluu väkivaltaa, seksuaalista hyväksikäyttöä, nöyryyttämistä ja kaikkea muuta mitä siihen ei pitäisi kuulua.
Niin, luulette, että kuoleman jälkeen olette helpottuneita, koska menette olemattomuuteen, mutta näin ei ole.
Itsemurhan tehnyt henkilö ei saa uutta fyysistä kehoa niin kauan kuin hänen olisi pitänyt elää tässä elämässä. Toisin sanoen niin kauan kuin hänellä olisi vielä elämää jäljellä tietyssä elämässä. Hän kärsii ilman fyysistä kehoa, koska hänellä on edelleen erilaisia haluja, esimerkiksi halu syödä ja juoda ja niin edelleen, mutta hänellä ei ole kehoa, jolla hän voisi täyttää nämä halut ja niin edelleen.
Itsemurhaajan ei tarvitse odottaa rangaistusta, sillä hän rankaisee itseään tuhoamalla kehonsa. Tämä on kuin ihminen, joka poltti oman talonsa ja on nyt tuomittu vaeltelemaan kellareissa. Elämä ilman fyysistä kehoa mutta ilman henkistä kypsyyttä on eräänlaista helvetillistä olemassaoloa, koska hänellä on edelleen monia aineellisia haluja, eikä hän voi täyttää niitä. Tämä tuottaa hänelle mittaamattomia kärsimyksiä, jotka eivät käytännössä eroa helvetin kärsimyksistä. Ainoastaan tähän helvettiin ihminen tuomitsee itsensä ja luulee, että itsemurha on ulospääsykeino. Tosiasiassa se on sisäänkäynti pahempaan todellisuuteen kuin se, josta ihminen yritti paeta itsemurhalla.
- UllanPullat
Pidä hauska viikko etelän maissa. Juo,syö ja naiskentele. Sen jälkeen elämä maistuu ja kirkastuu.
- Hyvästi.jää
Sinne meni ap.
Paikkaan josta ei palata kertomaan terveisiä.
"... molemmilla puolilla on mulla tuttuja" (Jaakko Teppo)
Kepeät mullat haudallaan! - lkoi
Muistakaa kirjoittaa jäähyväiskirje Sipilälle :) [email protected]
Saattaisi auttaa muita kärsiviä, jos Sipilällä olisi yhtään inhimillisyyden rippeitä jäljellä. Hän kun on leikannut mm. lääkekorvauksista ja muutenkin lisännyt huono-osaisimpien ahdinkoa. - Anonyymi
Vaikuttaa "allun" provojuttujen jatkumolta tääkin aloitus. Addiktinhan pelastaa terveempi vain addiktikohde.
Alluhan on sodanjaloista vanhempiensa tuomana kärrätty.
Tuota...kun se minustakin kirjoittaa koko nimelläni Anjalankoski palstalla, laitan edes hänen oikean v.v nimilyhennyksen.
tl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3157329Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151347- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91221Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009