Kaipaisin tietoa, mistä etnisestä myymälästä Helsingissä saa luonnonhennajauhetta isossa pussissa? Edellinen liike, josta ostin, lopetti. Henna oli hyvää ja edullista ja toimi myös huovutettuihin rastoihin. Eli nyt kaipaan uutta liikettä, josta vastaava tuote löytyisi. Voi olla ihan elintarvikeputiikki, monesti niissäkin on pieni kosmetiikkaosasto. Jos haluatte välttää "mainonnan", niin sanokaa edes suunnilleen osoite. Ei viitsisi juosta joka putiikkia läpi...
Isoissa paketeissa luonnonhennajauhetta?
takkuhennaaja
1
135
Vastaukset
- takkuhennaaja
Löytyihän vähän edullisempaa hennaa, tosin ei isossa paketissa. Aikamoiset kilohintaerot eri kaupoissa. Tuossa oli kyllä hajustetta (vaikka piti olla 100 % luonnon hennaa), etten täydestä aitoudesta ole varma. Kohtuullinen väritulos joka tapauksessa. Ja uudet villarastat värjäytyvät kunnolla vasta toisella värjäyksellä, nyt värjätty kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838