En vaan ymmärrä miksei naiset halua nauttia hyvästä seksistä.
Sitten kun he siihen päätyvät syystä tai toisesta niin kyllä ovat tyytyväisiä. Kuulun top 10 tyyppeihin ja olen pettynyt tähän kuvioon. Paljon on annettavaa mutta ottajina naiset eivät syystä tai toisesta tartu hetkeen. Oma lehmä tässä on ojassa mutta onko hyvä seksi naisille yhdentekevää?
Naiset eivät halua yhden yön juttuja
Eiymmärrä1
5
705
Vastaukset
- nölöjytty
Naiset eivät ole samanlaisia kuin miehet, seksinkään suhten. Naiselle
ovt muut asiat paljon tärkeämpiä. Esimerkiksi kokonaisuus, turvallisuus,
jatkuvuus. Nainen ei sen enempää ymmärrä miehen yhden yön ihannointia
useimminkaan. - paskafiilisjää
eipä todellakkaan kiinnosta olla jonkun pussien tyhjennys paikka sitä varten on maksulliset
- vaiboo
Onks miehet sitoutumiskammosii, ko ne sillee lentelee ko
mehiläist eri koloihin? - Eiymmärrä1
Osu ja uppos. Nyt ymmärrän naisia taas vähän paremmin.
- xxMaxx
Se hyvä ja lopulta pitkäkin suhde vaatii sen ekan kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604