punertavan ruskea hiusväri tällä hetkellä päässä ollu jo jonkun aikaa värjätty colormaskilla ja kyllästynyt. oma väri maantien harmaa. tavoitteena on että pääsisin mahdollisimman nopeasti värjäämään uudestaan hiukset ja tavoitteena on myös että, kaksi väriset hiukset. shokki väreillä! miten saan hiusvärin pois???
värin poisto kotona ?
2
166
Vastaukset
- vastikääninnostunut
Ostat hiusten värinpoistoaineen. Ainakaan itselläni hiukset eivät ole sen jälkeen värittömät, vaan kanarialinnun keltaiset, mutta siihen on jo huomattavasti parempi laittaa toinen väri päälle. (Tosin olen käyttänyt vain Cybershopista ostettua vegaanista värinpoistoa, muista en tiedä.)
Kun itse värjäilee ja poistaa värejä, niin kannattaa huomioida, että jos on käyttänyt vaikka jotain kasvivärejä joissa on vaikkapa metalleja epäpuhtauksina, niin reaktio hapettavaan käsittelyyn voi olla yllättävä. Ja tietysti varsinkin ohut skandinaavinen hius kärsii, jos sitä kovin tiuhaan käsittelee. Joka tapauksessa hius on uusiutuva luonnonvara. Noudatat vain ohjeita, todennäköisesti menee hyvin. - äitisi33
kannaat pottaan ja tuoreen kakan hierot hiuksiin voit liuottaa kusella johan värit lähtee mutta suosittelen koiran kakkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838