Mitä aisuri sanoi vaimolleen?

mies_86__

Rasiakas on aina oikeassa.

En kirjoittanut tätä vitsiä selvinpäin.

11

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trollikka

      Tolla metoodilla olisit kyllä asiakas jollekin rasian omistajalle; ett rakastettava aviomies!
      Eli summa summarum... sitä saa mitä pyytääkin!

    • bitchheheeheh

      Mitä raumalainen jännämies sanoi aisurille pinkeä virne naamallaan?

      -Lipit aisur, lipit!

      Viime viikolla oli Rauman pitsiviikko, mutta raumalaisille jännämiehille se oli pitsviikko :))))))))))))))

      • Pitäisi kysyä Bickyltä sitä, että onko tuolla Raumalla myös Penetrators MC:n Chapter-osastoa:))))))))))))))))))))))))))))))))


      • jorman_leski
        DarkFear kirjoitti:

        Pitäisi kysyä Bickyltä sitä, että onko tuolla Raumalla myös Penetrators MC:n Chapter-osastoa:))))))))))))))))))))))))))))))))

        Ei varmaan ole kun ei ole missään muuallakaan. Paitsi periksen ja hänen elämänkumppaninsa äidin talossa :-) Ja sitten Penetrators MC on ravintola Detroitissa.


      • jorman_leski kirjoitti:

        Ei varmaan ole kun ei ole missään muuallakaan. Paitsi periksen ja hänen elämänkumppaninsa äidin talossa :-) Ja sitten Penetrators MC on ravintola Detroitissa.

        Kyllä Penetrators on ihan oikea moottoripyöräkerho, jolla on oma chapterinsa myös Detroitissa. Tosiaan siellä on yks lähiöbaari nimetty Penetratorsin mukaan, kun paikan omistaja kuuluu Penetratorsin sisäpiiriin ja moni kerholainen on paikan vakiasiakas.

        Toukokuussa kun kävin USA:ssa kisoissa niin käytiin samalla reissulla Detroitissa moikkaamassa paikallisia kavereita. Earl, Dale, Darrell, Billy Bob, Robbie ja Ronnie olivat oikein ilahtuneita kun Suomen väki teki yllätysvisiitin :))))))))))))) He kaikki ovat muuten lastensa OIKEITA faijoja ja ajavat komioilla jyystö-truckeilla :)))))


      • Iuunmurskaaja-kake
        paksuniska-make kirjoitti:

        Kyllä Penetrators on ihan oikea moottoripyöräkerho, jolla on oma chapterinsa myös Detroitissa. Tosiaan siellä on yks lähiöbaari nimetty Penetratorsin mukaan, kun paikan omistaja kuuluu Penetratorsin sisäpiiriin ja moni kerholainen on paikan vakiasiakas.

        Toukokuussa kun kävin USA:ssa kisoissa niin käytiin samalla reissulla Detroitissa moikkaamassa paikallisia kavereita. Earl, Dale, Darrell, Billy Bob, Robbie ja Ronnie olivat oikein ilahtuneita kun Suomen väki teki yllätysvisiitin :))))))))))))) He kaikki ovat muuten lastensa OIKEITA faijoja ja ajavat komioilla jyystö-truckeilla :)))))

        Onneksi olet pelkkä periksen satuolento, sillä eihän tollanen solarium-läski mahtuis bussia pienempään ajoneuvoon :D


      • NainenRuudunTakaa
        paksuniska-make kirjoitti:

        Kyllä Penetrators on ihan oikea moottoripyöräkerho, jolla on oma chapterinsa myös Detroitissa. Tosiaan siellä on yks lähiöbaari nimetty Penetratorsin mukaan, kun paikan omistaja kuuluu Penetratorsin sisäpiiriin ja moni kerholainen on paikan vakiasiakas.

        Toukokuussa kun kävin USA:ssa kisoissa niin käytiin samalla reissulla Detroitissa moikkaamassa paikallisia kavereita. Earl, Dale, Darrell, Billy Bob, Robbie ja Ronnie olivat oikein ilahtuneita kun Suomen väki teki yllätysvisiitin :))))))))))))) He kaikki ovat muuten lastensa OIKEITA faijoja ja ajavat komioilla jyystö-truckeilla :)))))

        Melkoisen käsittämätöntä, peris, että yhä edelleen jaksat noita liljalaakson satuja kirjoitella. Oletko lapsellinen vai vaan ilman alkeellisintakaan itsekritiikkiä?


      • DontFeedTheStroll

        Kaikki nämä kommentit sataa periksen laariin. Siellä se lukee näitä ja nauraa kippurassa ja saa ehkä jopa erektion jos Lyrica ei ole vehkeitä lopullisesti surkastuttanut


      • Mohammed_Liljalaakso

        Lähetätkö taas ”penetratorseille” ystäväpäiväkortin melkein oikealla postimerkillä:)))))))))))))))))))))))))))))


    • "mies_86__"

      Humalassa sellainenkin juttu, joka ei ole vitsi ollenkaan, tuntuu tavattoman hauskalta.

    • SitäVaan

      mietin, että miten asiuri oli saanut luvan olla humalassa? Ja mikä mahtoi olla seuraus? Insinöörin kännivitsiltä kyllä kuulostaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe