Haluaisin siis omat blondit hiukseni takaisin, tai ainakin sen värisiksi että voisin kasvattaa omaa väriä ilman hirvittävää juurikasvua.
Onko kellään kokemuksia tuosta Colour B4 värinpoistosta, ainakin Nordicfeel myy sitä?
Takana nyt jo muutama vaalennus ja värinpoisto kampaajalla, jossa homma meni ihan pieleen. Lähtötilanne oli siis kahvinruskeat hiukset, muutama kestoväri ja kotona olin vaalennellut eli kampaajalle mennessä minulla oli kullanruskeat, 6. 3 sävyiset hiukset suunnilleen. No värinpoiston jälkeen kampaajalla, hiukset olivat muuttuneet KYLMÄN VIOLETIN PINKIKSI, joita vielä korosti siniset raidat. Siinä kampaajatkin meni ihan hämilleen ja mietti että mitäs nyt. Sovittiin sitten että koitetaan korjata tumman vaalealla, ja tuloksena nyt tummanruskea tyvi ja siniharmaat, homeen väriset hiukset. Itkettää. Sanoin paikan päällä että ei todellakaan mennyt niinkuin piti, kampaajat väitti että pesussa korjaantuu, mutta eihän siinä niin käynyt.
Miten kannattaisi jatkaa? Vaalentaako kotona ja voisiko tuo Colour B4 auttaa oman värin saamisessa? Sitähän ei suositella kasvipohjaisilla väreillä käsiteltyyn hiukseen, minulla on täällä alla yksi ruskehtava kasviväri.. Onko mitään toivoa blondeista tässä vaiheessa? Haluaisin niin kovasti oman värin takaisin ja kampaajakin pilasi koko homman ja maksoin itseni kipeäksi siitä :(
Arvostan jos jaksoit lukea tänne asti.
Colour B4 värinpoisto+kampaaja pilasi hiukset
marmor
1
1899
Vastaukset
- marmor
Ja hiukset ovat tällä hetkellä jonkin verran jo rasittuneet tästä käsittelystä, mutta uskon että vielä muutama vaalennus ehkä onnistuisi ilman että menee ihan koppuraksi purkaksi hiukset..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838