Ei enää jaksa vongata baareissa

mieluumin.maksan

Onkohan kuinka paha kun tässä viimeaikoina menettänyt aikalailla täysin mielenkiinnon tehdä mitään Pimpin eteen ja olisi vain helpompaa pari kertaa kk maksaa satasen tai kaksi jollekin kivalle tytylle että voisi vähän hipsutella,pussailla, söpöillä ja harrastaa seksiä. Tälläinen käytäntö sopisi jotenkin paljon paremmin itselle kuin baarissa vonkaaminen. Enemmän nykyään kiinnostaisi vain pitää siellä hauskaa. Ongelma vain että mistä tämmöisiä tyttöjä sitten löytäisi.

24

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo.ei

      Sä meinaat että joku ihan tavallinen ja söpö tyttö haluaisi alkaa harrastamaan jonkun randomin hyypiön kanssa tyttöystävälarppia jonkun kämäsen satasen tähden? Niillä tytöillä on ihan oikeat poikaystävät. Toisekseen, uskoisin että joku työkyvytön päihde/mt-ongelmainen norsu suostuisi järjestelyisi, joten jos ei ole kriteerit korkealla niin laitat vaan seuranhakuilmoitustasi oikeisiin paikkoihin.

      Kyllä itse suosittelisin ihan ammattilaista, joka mainostaa mm. naapurintyttömäisyyttä ja "tyttöystäväkokemusta" ominaisuuksinaan. Pitävät ihan omaehtoisesti ehkäisystä ja luottamuksellisuudestakin huolt

      • ggggu

        Mistä päättelet, ettö ap. on hyypiö


    • 36mies

      Kävin vuosia baareissa samatta seksiä ja rahaa paloi tuhansia ihan turhaan. Sitten katselin maksullisten naisten ilmoituksia ja otin sellaisen enkä ole katunut. Siinäpä vielä säästää rahaa. Baareissa sita rahaa menisi tripla määrä etkä saisi edes naista iskettyä. Ne maksulliset on ihan tavallisia naisia mitä siellä baarissakin oli.

      • 4566765

        Ja tekee hyvää terveydelle kun juo vähemmän


    • tunteet.pelissä

      Itse en tyytyisi huoriin. Jotenkin kylmää ja tunteetonta

      • kylmää

        Lorttojen kanssa sama homma.


      • peilihyväapu
        kylmää kirjoitti:

        Lorttojen kanssa sama homma.

        Jos ei naiset sulle lämpee (useampikaa) se ei naisissa silloin ole vika...


    • @ap
      Kirjoitit sanan pimppi isolla alkukirjaimella ja selvästikin aivan tarkoituksella. Miksi?
      Onko se ehkä nostettu jalustalle vähän samaan tapaan kuin Jumala joillakin toisilla?

      • cvnvnxcnxnxncvn

        Sen tavaran takia on kuitenkin tapeltu ja tapettu aika paljon niinkuin jumalankin.


    • Panisin-mies

      Nykyään on tinderit ja muut deitti palvelut ettei baareissa jaksa käydä naisia iskemässä. En ole käynyt moneen vuoteen. Tinderissä on helppo sopia treffit. Pitää toki painella tykkää nappia usein että tärppää. Tinderi on lihatiski, ei sieltä vaimoa löydä mutta seksiseuraa saa.

      • SoliterniuM1977

        Tavallinen mies ei koskaan löydä mistään nettipalveluista naisseuraa. Se on fakta. Liikaa miehiä ja liian vähän naisia. Omalta kohdalta meni kiinnostus aika nopeasti. Lähdin pois facebookistakin.

        Ei toimi.


      • Naisasialooser11

        Totta. Vain top5% mies voi saada Tinderistä seksiseuraa ja hänkin vain itseään alempitasoisemmista naisista.


      • 0nkoMies
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Totta. Vain top5% mies voi saada Tinderistä seksiseuraa ja hänkin vain itseään alempitasoisemmista naisista.

        Alinta mahdollista tasoa on työtön äitin kanssa asuva mies.


    • Mä ymmärrän tuon kyllästymisen baareissa "vonkaamiseen" erittäin hyvin. Ehkä ihmisten just pitäisikin tehdä enemmän sellaisia "diilejä", joissa sekä mies että nainen saa haluamansa.

    • Munaotus

      En käy baareissa. 10 vuoteen varmaan kaksi kertaa oon käynyt baareisssa. Jos naista haluaa niin siihen on ihan muut keinot saada. Helpoin tapa nykyään on tinder ja facebookin sinkkuryhmät. Sitten on kotibileet johon kutsutaan kaikki tutut naiset ja miehet ja kaveri miehet tuo uusia naisia bileisiin ja tutustutaan siten. Paljon helpompaa kun baarissa iskeminen.

    • suhdeluku118miestä100nai

      Mutta toisaalta: kiinalaisia miehiä käy sääliksi.

    • Mies41-

      Ei jaksa baariin mennä. Nyt vonkataan seksipalstoilta pillua naisilta.

      • ilman.jäät

        No et kyllä saa reikää sieltäkään


    • vvongbaar

      Menin baariin tarkoituksenani saada tyttöystävä tai seksiä. Laitoin päälleni torilta ostetun mustan paidan jossa lukee SINKKU, sekä uudet Dresmannilta ostetut farkut. Suihkussakin kävin. Istuin pöydässä ja yritin näyttää mahdollisimman paljon yksinäiseltä sekä seuraa kaipaavalta.

      Ainoa huomio minkä sain naisilta, kun eräs nainen tuli pyytämään tuolia pöydästäni omaan porukkaansa. Jonkun ajan päästä näin tuon naisen nuolemassa jonkun tatuoidun körilään kanssa.

      Lähdin kotiini itkuisena ja katkerana. Kiltti ja kunnollinen mies ei kelpaa.

    • kännissä.saa

      Baarissa kannattaa vongata, sillä kännissä naiset antaa pillua, eivät selvinä Tinder-treffeillä.

    • hienoahienoa

      Baarissa vonkaaminen on v*ttumaista hommaa. Siihen pääälle vielä se fakta, että naisten aloitekyky on puhdas 0 ja keskustelujen eteenpäin viemisen taito on myös puhdas 0, joten ihan täyttä p*skaa se on. Hirveästi joutuu tekemään työtä saadaksen jonkun yhden hikisen yön tuntemattoman naisen kanssa. Toki joskus löytyy niin kännisiä naisia, ettei sellaisille joudu edes hirveästi jutella, niihin kannattaa panostaa. Mitä vähemmän kulutettua energiaa itse pokaamiseen, sitä parempi.

    • Aika normaalia. Itse en ole ikinä vongannut mitään, mutta numeroidenvaihdon sijaan olen nykyään vain antanut oman puhelinnumeroni. On jotenkin helpottavaa tietää että kiinnostus selvinpäin on 0.

    • mies--

      Baarit maksaa. Miksi vaivautua kun ei sieltä saa kuitenkaan. Treffeille pääsee helpommin tinderin kautta.

      • viinan.voima

        Minä saan baarista, mutta en Tinderistä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe