Olen 35 v mies ja transvestiitti.Olen ollut sitä niin kauvan kun muistan,jo pienenä kloppina pidin naisten alusasuista,no se siitä.Kerrompa ensimmäisestä seksi kokemuksesta se tapahtui siskon kanssa. olin noin 14 vuotias ja olen TV (transvestiitti) . oli kesä-98 Äiti ja isä kertoivat että he lähtevät viikonloppu reisuun mökille ehkä ovat viikon tai kaksi voisimme lähteä mukaan jos huvittaa minä ja siskoni meitä on kaksi sisarta.noh ei huvittanut. Vanhemmat lähtivät perjantai aamu päivällä matkaan. Siskoni sanoi että hän menee naapuriin kaverinsa luona käymään ja viipyvänsä joitain tunteja,Minä mielessäni että jess nyt pääsen pukemaan siskoni (on vuoden vanhempi) ja äitini alusasuja.Menin ensin äitini vaatekaapille ja löysin sukkanauha liivit ja niihin sopivat saumasukat sekä pitkätrinta liivit.Seuraavaksi menin siskon huoneeseen sieltä löysin upeat pikkuhousut,pukeuduin näihin asuihin se tuntui taivaalliselta ja sitä se on tänä päivänäkin.Menin peilin eteen siskolla oli koko vartalo peili siitä ihailin itseäni ja mahtavaa seisokkia kalu oli kuin rautakanki. Mutta samassa sisko astui huoneeseen ja sanoi että hän arvasi tämän, hän oli huomannut sen että olin penkonut hänen vaatekaappia.Seuraavaksi hän tarttui kiinni kovasta kullista ja lähti taluttamaan minua vanhempien makuuhuoneeseen tuuppasi minut seljäleen sänkyyn ja istahti haja reisin päälleni ja kysyi että haluaisinko että hän meikaa minut naiseksi sanoin kasvot tuli punaisena joo. hän sanoi että siinä olisi yksi ehto kysyin mikä.. Se että hän ensin runkaa minua ja sen jälkeen minun pitäisi naida häntä suostui . Hän riisui pikkuhousuni ja tarttui kaluuni joka vielä seisoi ja aloitti runkkauksen hänellä oli käsivoide purkki käsillä.Noh ei siinä sisko kerennyt monta vetoa tehdä kun laukesin se oli voimakas orgasmi. no kaluhan alkoi lerpahtaa sisko sanoi että vielä hän ei ole saanut munaa ja alkoi kalun" elvytyksen" Ei siinä mennyt kauvan kun kalu oli taas juhlakunnossa,sisko riisui mekkonsa nopeasti ja asettui satulaan laitettuaan ensin kortsun kaluuni ja aloitti ratsastuksen.Siten menetin poikuuden sinä kesänä harrastimme seksiä useasti. Ja sisko osti minulle omia naisten vaatteita jotta voin tyttöillä rauhassa huoneessani.Viellä nykyään vierailen siskoni luon tai hän minun luona ja harrastamme seksiä ja hän stailaa minut naiseksi.. ps tämä tarina on tosi
siskon auttava käsi
tyt
1
1055
Vastaukset
Itse olin tyttöjen sovitus mallinukke. Kai ne aisti kuinka tyttöjen vaatteet kiihottivat minua. Pukivat minut niihin ja sitten riisuivat ne päältäni. Seisoin pikkareissa ja topatuissa rintaliiveissä odotellen uutta mekkoa päälle. Harjoittelivat meikkausta minulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172444Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162061839Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021491Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571407Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491406Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1931248- 941160
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511035Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14961Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako134840