Kuten olen aiemminkin täällä kirjoittanut 2000-luvun maailma on sairas:
https://www.stara.fi/2018/07/30/lihavat-turistit-vammauttavat-aaseja-santorinin-lomasaarella/
Eikö nuo itsekkäät läskit yhtään osaa ajatella itse? Että voisi säästää eläimen kärsimykseltä ja lyllertää omilla töppöjaloilla sensijaan että kiduttaa eläinraukkaa?
Läskit lentää särkemään aasien selkiä
7
172
Vastaukset 7
Kuvassa ylipainoinen nainen aasin selässä.
Toivottavasti asetelma on paluumatkalla toinen, eli nainen kantaa aasiparkaa.Toksista eläimellisyyttä aaseilta. Kuka opettaisi niille vähän kehopositiivisuutta?
Hyvä huomio, eipä ole kehopositiivisuutta ylistävissä jutuissa vielä missään otettu esille noita eläimille auheutuvia kärsimyksiä, ne piilotetaan. Jos aaseilla ratsastaisivat vain langanlaihat mallinaiset olisi se varmasti aaseille helpotus.
Kannattais siirtyä mönkijöihin
- lihavihatipunen
No sori.
- lihavihatipunen
Ananias kirjoitti:
Olitko kuvassa?
En käytä polvihousuja.
Sairastavan tuo on mutta aloituksen "läskit" laittoi virittämään sen verran, että heitin lekkeriksi.
Sama on ollut aina jos mua on joku haukkunut läskiksi päin naamaa...ja nuorena on paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476