Naisen koulutustaso ja käytös

Jasso

Ketään viisastelevaa ja väsynyttä, akateemista pottuilijaa en kaipaa iltojani pilaamaan raskaan työpäivän jälkeen.

Jos voin valita niin miksen valitsisi tyttöystäväkseni raikasta, hiukan hupsua ja herttaista ihanaa naista. Akateemiset naiset ottavat itsensä liian tosissaan vaikkei siihen jollain humanisten papereilla olisi vielä mitään syytä ja ovat lisäksi usein pilanneet mielensä jonkin asteen naurettavalla feminismillä.

39

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iloinentaapertaja

      Tuosta minä pidän :)

      • epäusko

        Järkyttävästä yleistyksestä?


      • iloinentaapertaja

        En minä näe sitä niin. Minusta aloittaja kertoo omasta tahdostaan ja on ehkä tullut huomaamaan ettei sillä koulutuksella ole väliä vaan luonteella. Ja mitä se sinua häiritsee mistä minä tai aloittaja pidämme? Selvitä sinä vaan itsellesi mitä sinä arvostat ja lakkaa arvostelemasta muita.


    • Alle kolmikymppiset akateemiset naiset on hauskaa ja monin tavoin hyvää seuraa, mutta kolmenkympin jälkeen heihin iskee joku ihmeellinen elämän ahdistus.

      • fiksujentauti

        Niin, sanotaan että älykkäimmät ahdistuvat ja masentuvat.


      • Mä oon akateeminen, 35v. nainen enkä tunne mitään ahdistusta elämässä. Päinvastoin, kun yliopisto on nähty ja vuodet ovat tehneet itsevarmemmaksi, uskaltaa kokeillakin kaikkea uutta :)


      • fiksujentauti kirjoitti:

        Niin, sanotaan että älykkäimmät ahdistuvat ja masentuvat.

        Kliseitä on vaikka kuinka.


      • heinakuuntytto83 kirjoitti:

        Mä oon akateeminen, 35v. nainen enkä tunne mitään ahdistusta elämässä. Päinvastoin, kun yliopisto on nähty ja vuodet ovat tehneet itsevarmemmaksi, uskaltaa kokeillakin kaikkea uutta :)

        Voisiko kuvailla että olet kuin vastasyntynyt? Sulla ei ole mitään taakkaa kannettavanasi?


      • fiksujentauti
        fiksujentauti kirjoitti:

        Niin, sanotaan että älykkäimmät ahdistuvat ja masentuvat.

        EIkun tuota on tutkittu, on havattu että mielialahäiriöitä esiintyy enemmän älykkäillä, niilä taipumusta huolehtimiseen ja ahdistumiseen.


      • fiksujentauti kirjoitti:

        EIkun tuota on tutkittu, on havattu että mielialahäiriöitä esiintyy enemmän älykkäillä, niilä taipumusta huolehtimiseen ja ahdistumiseen.

        Tuo on pelkkä klisee.

        Ahdistuneisuus liittyy siihen kuinka kovalla rasituksella kovalevy on, ei älykkyydestä.


      • jaahass
        Ananias kirjoitti:

        Tuo on pelkkä klisee.

        Ahdistuneisuus liittyy siihen kuinka kovalla rasituksella kovalevy on, ei älykkyydestä.

        Siis kiellät tutkimuksetulokset? Mikäs siinä.


      • jaahass kirjoitti:

        Siis kiellät tutkimuksetulokset? Mikäs siinä.

        Johtopäätöksesi kiistän.


      • Pilluton.Vuosisata
        Ananias kirjoitti:

        Tuo on pelkkä klisee.

        Ahdistuneisuus liittyy siihen kuinka kovalla rasituksella kovalevy on, ei älykkyydestä.

        Palsta-Petrin lienee taas aika mennä länkyttään tuota mutupaskaa lähimpään räkälään, tai viisaampana vaihtoehtona unten maille. Nukut kunnolla, syöt hyvin ja hommaat arkeen vähän rytmiä ja rakennetta, niin et täällä typerihä omiasi päivät pitkät.


      • puotipuksu
        Pilluton.Vuosisata kirjoitti:

        Palsta-Petrin lienee taas aika mennä länkyttään tuota mutupaskaa lähimpään räkälään, tai viisaampana vaihtoehtona unten maille. Nukut kunnolla, syöt hyvin ja hommaat arkeen vähän rytmiä ja rakennetta, niin et täällä typerihä omiasi päivät pitkät.

        😁😁😁😁😁🤗🤗🤗🤗🤗😨😨😨😨😨😨😨


      • älykäs.masentunut
        fiksujentauti kirjoitti:

        Niin, sanotaan että älykkäimmät ahdistuvat ja masentuvat.

        Ilmankos olen niin masentunut.



    • fdsfsdf

      Okei, et halua akateemista... Mitähän meidän nyt täytyy tällä tiedolla tehdä?

      • fllyu

        Ottaa tästä opiksi ja välttää akateemisia naisia niin kaikki menee paremmin. Tätä tällä tiedolla.


      • sorimutjoo
        fllyu kirjoitti:

        Ottaa tästä opiksi ja välttää akateemisia naisia niin kaikki menee paremmin. Tätä tällä tiedolla.

        Palstalla on enimmäkseen at-miehiä, niiden ei naisia tarvi erityisesti vältellä kun naiset välttelee joka tapauksessa niitä. Siksi aloitus oli vähän hassu, kirjoittajalta joka on valittanut ettei naisia saa muutenkaan. Uskon että ne akateemisetkin välttelee ihan yhtä lailla ;)


      • epäusko
        fllyu kirjoitti:

        Ottaa tästä opiksi ja välttää akateemisia naisia niin kaikki menee paremmin. Tätä tällä tiedolla.

        Hyvä! Lupaatteko?


    • lempeä_herätys

      Niin, miten sen nyt ottaa... Olihan esimerkiksi Foucault hieman ahdistunut nuorempana, mutta kyllä minä silti olisin ihan mielelläni kuunnellut hänen juttujaan. :)

      • ÄlynYtminkäisÄtmi

        Jos tyyppi ois ollu joku hiljaisen ahdistunut Mikko Voiala, niin olisit kuitenkin vaan tuhahtanut ja ihmetellyt ääneen että pitääkö noiden ätmien pyöriä ihmisten ilmoilla. Miehen kun on aina ansaittava paikkansa ja pillunsa. Eksoottisena ulkomaan pellenä se on tosin naurettavan helppoa. Hyvä vai huono, sen päättää luonto.


    • viisastelijat

      Veikkaanpa ettei akateeminenkaan kaipaa sinua.

    • dfdsfsdf

      Raskaan työpäivän... sellaista se on teillä duunareilla.

    • Pillujen--asiantuntija

      Ensinnäkinnainen valitsee aina miehen etkä voi sille mitään. Toiseksi hyvin harva mies ja nainen on pitkään yhdessä. 50% liitoista päättyy eroon aika pian naimisiin menon jälkeen eri syistä. Tuskin olet niin hyvä mies että nainen haluaa olla kanssasi kymmeniä vuosia. Sun herttainen ihana naisesi kyllästyy sinuun koska et tee kotitöitä ja et ota naista seksissä huomioon.

      • epäusko

        Hyvä kommentti. Tuntuu että nämä naisten huonoudesta kitisevät miehet unohtavat etteivät ole täydellisiä itsekään, kaukana siitä. Vai että katkeran miehen pitäisi saada herttainen ja ihana nainen...


      • pppe

        Tai päinvastoin. Nainen rupsahtaa liian nopeasti eiku vaihtoon.


      • sänkystätoiseen
        pppe kirjoitti:

        Tai päinvastoin. Nainen rupsahtaa liian nopeasti eiku vaihtoon.

        Sellaista se on teillä bonoboilla.


      • sänkystätoiseen kirjoitti:

        Sellaista se on teillä bonoboilla.

        .. Hyvin ja Osuvasti Tokaistu.. ;D

        .. Tarkentaisin vielä, että Erityisesti NarsuBonoBoMarsuilla.. ;D


    • Voitaisiin olla kuin mehiläispesässä. Akateemiset naiset pörräävät kiireisinä ja tekevät kaikki duunit. Meillä kuhnureilla on oma tärkeä tehtävämme, vaikka suurimman osan kohtalona on tietenkin epäonnistua. Ja sitten on tietenkin joitain kuningattaria, joiden päätä feminismi ei ole pehmentänyt.

      • "Kuhnurit voivat elää kuudesta kahdeksaan viikkoa, mutta yleensä ne häädetään pesästä ennen sitä, sillä ne ovat parittelulentonsa jälkeen vain rasite yhdyskunnalle."

        😋


      • flowersreally
        Wwuwuw kirjoitti:

        "Kuhnurit voivat elää kuudesta kahdeksaan viikkoa, mutta yleensä ne häädetään pesästä ennen sitä, sillä ne ovat parittelulentonsa jälkeen vain rasite yhdyskunnalle."

        😋

        ”Jos kuhnuri onnistuu häälennolla parittelemaan kuningatteren kanssa, niin sen takaruumis repeytyy ja kuhnuri menehtyy.”

        Voi pelihousut sentään.


    • Pikkuisen menee taas yleistyksen puolelle.

      Tällä palstalla on hyvinkin koulutusvihamielinen asenne ainakin meidän miesten keskuudessa.

      Totuus vain on, että koulutetut ihmiset ovat terveempiä, hyvätuloisempia ja onnellisempia.

      "Seuraavat tekijät lisäävät onnellisuutta toistensa lisänäkin: koulutus, naiseus, tulot" (Wikipedia)

      • thankgod

        No onneksi on teitäkin jotka ei yleistä ja osaa vähän ajatellakin.


      • jännä.ihmisii

        koulutetut on masentuneita tai on milisairautta eli menevät tinderiin seksiseuralaiseksi ei normaali ihminen myy itseään tai anna olla reikä ja onko onnellisia pettävät kumppaniansa ja matkustelevat sekstaavat kaikkien kanssa miesten naisten ladypoikien transvestiittien eläinten on pedofiliaa ym vain koulutettu ymmärtää näitä himoja ja käyttävät runsaasti alkoholia ja huumeita ja mistään ei nauti ja ole onnellinen ja mikään ei tyydytä heitä ja äkkiä surmaa perheensä ja ovat todella ilkeitä ihmisiä muille ihmisille niin koulutetuista ei saa hyvää kumppania vaan mieleltään erittäin sairas ihminen


      • Hämärän_rajoilta
        jännä.ihmisii kirjoitti:

        koulutetut on masentuneita tai on milisairautta eli menevät tinderiin seksiseuralaiseksi ei normaali ihminen myy itseään tai anna olla reikä ja onko onnellisia pettävät kumppaniansa ja matkustelevat sekstaavat kaikkien kanssa miesten naisten ladypoikien transvestiittien eläinten on pedofiliaa ym vain koulutettu ymmärtää näitä himoja ja käyttävät runsaasti alkoholia ja huumeita ja mistään ei nauti ja ole onnellinen ja mikään ei tyydytä heitä ja äkkiä surmaa perheensä ja ovat todella ilkeitä ihmisiä muille ihmisille niin koulutetuista ei saa hyvää kumppania vaan mieleltään erittäin sairas ihminen

        Välimerkitön mies ei kärsi masennuksesta tai muista mielisairauksista. Eihän tietokoneviruksellakaan pysty saastuttamaan helmitaulua.


    • Harvempi mies kai tuollaista naista haluaa. Vaikka mies nyt on epätäydellinen nainen, kävelevä surkastuma ja geenitasolla tehty abortti jolle pitäisi kaivaa kumppani sukupuolesta jota mainostetaan itsenäisenä, vahvana ja omillaan toimeentulevana niin itse olen vielä siinä lapsenuskossa että meillä miehilläkin on sanamme sanottavana.

      Jos nainen alkaa heti töiden jälkeen marisemaan niin ruuan jälkeen kantaa sohvalle, pistää torkkupeiton ylle ja antaa suukon. Sitten tiukalla äänensävyllä toteaa että minä tiskaan ja keitän meille kahvit ja sinä otat vartin tirsat jolla poistat tuon känkkäränkän. Vartin päästä vie kahvit ja kysyy mistä kiikasti ja juttelee asian pois jos on todellinen murhe.
      Sitten kannattaa tietysti kuunnella tarkalla korvalla millä sävyllä se pottuilu tulee. Jos se tulee sellaisena pienenä turhautumisena vaikka töissä niin eiköhän se vähene jos mies hiukan tukee ja kannustaa naista. Jos taas pottuilun tarkoitus on tunkea miestä koron alle niin sitten voi jokainen miettiä että haluaako niin tapahtua vai pistääkö hanttiin. Minulla ei ole tähän tutkimuksia tai tilastoja mutta kokemuksella voisin väittää että aika monella koulutetulla naisella on vielä tunteita jäljellä; siis niitä positiivisia. Niitä kun louhii esille läheisyydellä, välittämisellä, läsnäololla,rakkaudella jne niin eiköhän ne tunteet sieltä jostakin verso pintaan ja turhanpäiväinen päteminen poistuu taka-alalle.

      Tietysti helppo näin kirjoitella ja jos aamut alkaisivat kommenteilla jossa kuulisin olevani hämärän alueella siinä ihmisen ja apinan puolivälissä kykenemättä muuhun kuin negatiivisiin tunteisiin voisi se olla totinenkin paikka. Varmaan aika pian täyttelisin tavaroita tyhjiin pahvilaatikoihin ja kysyttäessä ilmoittaisin että tässä puussa lehdet alkaa kellastua eikä hedelmiä riitä enää minulle syötäväksi joten tämä marakatin puolisko lähtee etsimään uutta puuta jossa on turvallista olla.

      • epäusko

        Olet varmasti ihana mies.


    • 7470

      Vaimoni on vanhan kansakoulun ( 8 luokkaa ) käynyt, liikeapulaisena uransa luonut nainen.
      Älykäs vaan ei oppinut. Tajuaa tilanteet ja joustavana, omaksumiskykyisenä ja - haluisena yksilönä on selvinnyt hyvin monenlaisissa ympäristöissä.
      Ensi kuussa tulee täyteen 49 vuotta aviollista elämää.

      Koulutus- ja ansiotasoero ei ole häirinnyt kumpaakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe