Ihastuinko vai rakastuinko

Jotainsussaon

Sinuun kauan sitten.. tiedä sitten.. hetkellisesti elämän lankamme osuivat yhteen ja tulimme toisistamme molemmat tietoiseksi.. sen jälkeen on sattunut yhtä jos toista.. siltikin jäit mieleeni voimakkaana.. ehkä tilanne olisi kuitenkin hyvä selvittää..

20

528

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ko_

      Anna palaa, selvitä se "hänen" kanssa!

      *peukutan* 👍

      • Jotainsussaon

        Niinkau pitäis..) hullua odottaa oikeeta hetkeä.. hetkiähän on aina oikea.


      • Ko_
        Jotainsussaon kirjoitti:

        Niinkau pitäis..) hullua odottaa oikeeta hetkeä.. hetkiähän on aina oikea.

        Just, aivan! 👍😏


    • KulkuriMatkaa

      Peukutan myös, pidä kiinni siitä tunteesta, jonka koit, kun koit tunteen hänestä.

      • Jotainsussaon

        ..) tunne ei tunnu häviävän. Yrittänytkin jo tuhannesti.


      • KulkuriMatkaa
        Jotainsussaon kirjoitti:

        ..) tunne ei tunnu häviävän. Yrittänytkin jo tuhannesti.

        Se voi olla hyväkin juttu eli kestää vastoinkäymisiäkin, toivon syvästi, et löytäisitte toisenne ja yhteisen kielen jolla kommuinikoitte toisianne arvostaen. Toivon ja haluan uskoa, et tästä tulee hyvä ja toimiva juttu välillenne.


      • Jotainsussaon

        Kiitos..)


    • linnunlaulu

      Osui ja upposi minuunkin tuo aloitus.
      Aikaa on kulunut kauan. Tunnistan kokeneeni tunnemyrskyn sisimmässäni tämän reissun aikana.
      Olen alkanut jo tottumaan ajatukseen ettemme taida koskaan puhua tästä...enää ajatus siitä ei koske niin paljon kuin aiemmin.
      Eikä minulla ole ollut sinun/hänen yhteystietojakaan enää.
      Valmius kohtaamiseen oli ja on se vieläkin.
      Luopuminen ja luovuttaminen ovat vain vallanneet mielialaa viime aikoina. Johtuu myös elämäntilanteestani.
      Oot kuitenkin tosi tärkeä ja rakas minulle,
      siitä syystä vielä silloin tällöin täällä oon käynyt.
      <3
      Levollista yötä

      • Jotainsussaon

        Kirjoituksesi perusteella uskallan sanoa etten ole hän..) toivon kuitenkin sinulle myös onnea ns etsinässäsi..)


      • edellinen

        Kiitos. En minä etsi enää kaivattuani.


    • kirjoititkomeistä

      Minkä ikäinen ap?

      • Onneamatkaan

        "jotain suussa on" on rakastunut! Anna mennä vaan! Nyt heti!


      • Jotainsussaon

        ...) Parempihan tämä on selvittää ku antaa vaan olla.


      • Jotainsussaon

        Ikääkään ei tänne taida uskaltaa laittaa.. hmm miksi ikä kiinnostaa..)


    • MielessäOlet

      Miten kauan aikaa on kulunut? Samat tuntemukset täälläkin, mielessä vaan pysyt. Kannattaisi varmasti selvittää, ehkä sitten pääsisi eteenpäin tavalla tai toisella.

      • Jotainsussaon

        Totta..) voihan olla että ylireagoin näiden tunteiden kanssa ja tutustuttuamme huomaan että asiat oisi pitänyt selvitää jo vuosia..)


      • MielessäOlet

        Niinpä..voihan se noinkin olla, mutta entä jos onkin molemminpuoleista? Ei näissä asioissa vuosilla ole merkitystä.


      • Jotainsussaon

        Niinkai se on..)


    • Rmk_nainen

      Samoja ajatuksia täällä. Itse ajattelen, että se oli jotain kiinnostuksen oloista juttua... Jotain jännää ja ihan uudenlainen fiilis, kun hän kurvasi eteeni yllättäen. Siinä meni tällainen puheliaampikin mimmi tosi hiljaiseksi ja ujoksi. Harmittaa nyt oma reaktio, hän varmaan luuli etten ole kiinnostunut. Juttu oli just päinvastoin 😄

    • Minäkin tunnen samoin; kohtasin kolme vuotta sitten miehen, joka on edelleen ajatuksissani päivittäin. Olemme kohdanneet muutaman kerran vuosien aikana ja olen kokenut, että meillä on hyvä keskusteluyhteys. Kaipaan itse enemmän, mutta olen epävarma hänen tarkoitusperistään; minulla on tunne, että minä haluan suhteelta enemmän kuin hän. "Suhteemme" on nyt pysähtyneessä tilassa ja itselläni on nyt tunne, että minun on aika yrittää unohtaa hänet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2865
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      958
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      291
      917
    4. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      5
      902
    5. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      871
    6. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      814
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      38
      791
    8. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      777
    9. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      30
      767
    10. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      64
      764
    Aihe