Ihastuinko vai rakastuinko

Jotainsussaon

Sinuun kauan sitten.. tiedä sitten.. hetkellisesti elämän lankamme osuivat yhteen ja tulimme toisistamme molemmat tietoiseksi.. sen jälkeen on sattunut yhtä jos toista.. siltikin jäit mieleeni voimakkaana.. ehkä tilanne olisi kuitenkin hyvä selvittää..

20

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ko_

      Anna palaa, selvitä se "hänen" kanssa!

      *peukutan* 👍

      • Jotainsussaon

        Niinkau pitäis..) hullua odottaa oikeeta hetkeä.. hetkiähän on aina oikea.


      • Ko_
        Jotainsussaon kirjoitti:

        Niinkau pitäis..) hullua odottaa oikeeta hetkeä.. hetkiähän on aina oikea.

        Just, aivan! 👍😏


    • KulkuriMatkaa

      Peukutan myös, pidä kiinni siitä tunteesta, jonka koit, kun koit tunteen hänestä.

      • Jotainsussaon

        ..) tunne ei tunnu häviävän. Yrittänytkin jo tuhannesti.


      • KulkuriMatkaa
        Jotainsussaon kirjoitti:

        ..) tunne ei tunnu häviävän. Yrittänytkin jo tuhannesti.

        Se voi olla hyväkin juttu eli kestää vastoinkäymisiäkin, toivon syvästi, et löytäisitte toisenne ja yhteisen kielen jolla kommuinikoitte toisianne arvostaen. Toivon ja haluan uskoa, et tästä tulee hyvä ja toimiva juttu välillenne.


      • Jotainsussaon

        Kiitos..)


    • linnunlaulu

      Osui ja upposi minuunkin tuo aloitus.
      Aikaa on kulunut kauan. Tunnistan kokeneeni tunnemyrskyn sisimmässäni tämän reissun aikana.
      Olen alkanut jo tottumaan ajatukseen ettemme taida koskaan puhua tästä...enää ajatus siitä ei koske niin paljon kuin aiemmin.
      Eikä minulla ole ollut sinun/hänen yhteystietojakaan enää.
      Valmius kohtaamiseen oli ja on se vieläkin.
      Luopuminen ja luovuttaminen ovat vain vallanneet mielialaa viime aikoina. Johtuu myös elämäntilanteestani.
      Oot kuitenkin tosi tärkeä ja rakas minulle,
      siitä syystä vielä silloin tällöin täällä oon käynyt.
      <3
      Levollista yötä

      • Jotainsussaon

        Kirjoituksesi perusteella uskallan sanoa etten ole hän..) toivon kuitenkin sinulle myös onnea ns etsinässäsi..)


      • edellinen

        Kiitos. En minä etsi enää kaivattuani.


    • kirjoititkomeistä

      Minkä ikäinen ap?

      • Onneamatkaan

        "jotain suussa on" on rakastunut! Anna mennä vaan! Nyt heti!


      • Jotainsussaon

        ...) Parempihan tämä on selvittää ku antaa vaan olla.


      • Jotainsussaon

        Ikääkään ei tänne taida uskaltaa laittaa.. hmm miksi ikä kiinnostaa..)


    • MielessäOlet

      Miten kauan aikaa on kulunut? Samat tuntemukset täälläkin, mielessä vaan pysyt. Kannattaisi varmasti selvittää, ehkä sitten pääsisi eteenpäin tavalla tai toisella.

      • Jotainsussaon

        Totta..) voihan olla että ylireagoin näiden tunteiden kanssa ja tutustuttuamme huomaan että asiat oisi pitänyt selvitää jo vuosia..)


      • MielessäOlet

        Niinpä..voihan se noinkin olla, mutta entä jos onkin molemminpuoleista? Ei näissä asioissa vuosilla ole merkitystä.


      • Jotainsussaon

        Niinkai se on..)


    • Rmk_nainen

      Samoja ajatuksia täällä. Itse ajattelen, että se oli jotain kiinnostuksen oloista juttua... Jotain jännää ja ihan uudenlainen fiilis, kun hän kurvasi eteeni yllättäen. Siinä meni tällainen puheliaampikin mimmi tosi hiljaiseksi ja ujoksi. Harmittaa nyt oma reaktio, hän varmaan luuli etten ole kiinnostunut. Juttu oli just päinvastoin 😄

    • Minäkin tunnen samoin; kohtasin kolme vuotta sitten miehen, joka on edelleen ajatuksissani päivittäin. Olemme kohdanneet muutaman kerran vuosien aikana ja olen kokenut, että meillä on hyvä keskusteluyhteys. Kaipaan itse enemmän, mutta olen epävarma hänen tarkoitusperistään; minulla on tunne, että minä haluan suhteelta enemmän kuin hän. "Suhteemme" on nyt pysähtyneessä tilassa ja itselläni on nyt tunne, että minun on aika yrittää unohtaa hänet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe