Ihastuinko vai rakastuinko

Jotainsussaon

Sinuun kauan sitten.. tiedä sitten.. hetkellisesti elämän lankamme osuivat yhteen ja tulimme toisistamme molemmat tietoiseksi.. sen jälkeen on sattunut yhtä jos toista.. siltikin jäit mieleeni voimakkaana.. ehkä tilanne olisi kuitenkin hyvä selvittää..

20

541

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ko_

Anna palaa, selvitä se "hänen" kanssa!

*peukutan* 👍

• Jotainsussaon

Niinkau pitäis..) hullua odottaa oikeeta hetkeä.. hetkiähän on aina oikea.

• Ko_
        Jotainsussaon kirjoitti:

Niinkau pitäis..) hullua odottaa oikeeta hetkeä.. hetkiähän on aina oikea.

Just, aivan! 👍😏

• KulkuriMatkaa

Peukutan myös, pidä kiinni siitä tunteesta, jonka koit, kun koit tunteen hänestä.

• Jotainsussaon

..) tunne ei tunnu häviävän. Yrittänytkin jo tuhannesti.

• KulkuriMatkaa
        Jotainsussaon kirjoitti:

..) tunne ei tunnu häviävän. Yrittänytkin jo tuhannesti.

Se voi olla hyväkin juttu eli kestää vastoinkäymisiäkin, toivon syvästi, et löytäisitte toisenne ja yhteisen kielen jolla kommuinikoitte toisianne arvostaen. Toivon ja haluan uskoa, et tästä tulee hyvä ja toimiva juttu välillenne.

• Jotainsussaon

Kiitos..)

• linnunlaulu

Osui ja upposi minuunkin tuo aloitus.
      Aikaa on kulunut kauan. Tunnistan kokeneeni tunnemyrskyn sisimmässäni tämän reissun aikana.
      Olen alkanut jo tottumaan ajatukseen ettemme taida koskaan puhua tästä...enää ajatus siitä ei koske niin paljon kuin aiemmin.
      Eikä minulla ole ollut sinun/hänen yhteystietojakaan enää.
      Valmius kohtaamiseen oli ja on se vieläkin.
      Luopuminen ja luovuttaminen ovat vain vallanneet mielialaa viime aikoina. Johtuu myös elämäntilanteestani.
      Oot kuitenkin tosi tärkeä ja rakas minulle,
      siitä syystä vielä silloin tällöin täällä oon käynyt.
      <3
      Levollista yötä

• Jotainsussaon

Kirjoituksesi perusteella uskallan sanoa etten ole hän..) toivon kuitenkin sinulle myös onnea ns etsinässäsi..)

• edellinen

Kiitos. En minä etsi enää kaivattuani.

• kirjoititkomeistä

Minkä ikäinen ap?

• Onneamatkaan

"jotain suussa on" on rakastunut! Anna mennä vaan! Nyt heti!

• Jotainsussaon

...) Parempihan tämä on selvittää ku antaa vaan olla.

• Jotainsussaon

Ikääkään ei tänne taida uskaltaa laittaa.. hmm miksi ikä kiinnostaa..)

• MielessäOlet

Miten kauan aikaa on kulunut? Samat tuntemukset täälläkin, mielessä vaan pysyt. Kannattaisi varmasti selvittää, ehkä sitten pääsisi eteenpäin tavalla tai toisella.

• Jotainsussaon

Totta..) voihan olla että ylireagoin näiden tunteiden kanssa ja tutustuttuamme huomaan että asiat oisi pitänyt selvitää jo vuosia..)

• MielessäOlet

Niinpä..voihan se noinkin olla, mutta entä jos onkin molemminpuoleista? Ei näissä asioissa vuosilla ole merkitystä.

• Jotainsussaon

Niinkai se on..)

• Rmk_nainen

Samoja ajatuksia täällä. Itse ajattelen, että se oli jotain kiinnostuksen oloista juttua... Jotain jännää ja ihan uudenlainen fiilis, kun hän kurvasi eteeni yllättäen. Siinä meni tällainen puheliaampikin mimmi tosi hiljaiseksi ja ujoksi. Harmittaa nyt oma reaktio, hän varmaan luuli etten ole kiinnostunut. Juttu oli just päinvastoin 😄

• Minäkin tunnen samoin; kohtasin kolme vuotta sitten miehen, joka on edelleen ajatuksissani päivittäin. Olemme kohdanneet muutaman kerran vuosien aikana ja olen kokenut, että meillä on hyvä keskusteluyhteys. Kaipaan itse enemmän, mutta olen epävarma hänen tarkoitusperistään; minulla on tunne, että minä haluan suhteelta enemmän kuin hän. "Suhteemme" on nyt pysähtyneessä tilassa ja itselläni on nyt tunne, että minun on aika yrittää unohtaa hänet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe