Sinuun kauan sitten.. tiedä sitten.. hetkellisesti elämän lankamme osuivat yhteen ja tulimme toisistamme molemmat tietoiseksi.. sen jälkeen on sattunut yhtä jos toista.. siltikin jäit mieleeni voimakkaana.. ehkä tilanne olisi kuitenkin hyvä selvittää..
Ihastuinko vai rakastuinko
20
541
Vastaukset
- Ko_
Anna palaa, selvitä se "hänen" kanssa!
*peukutan* 👍- Jotainsussaon
Niinkau pitäis..) hullua odottaa oikeeta hetkeä.. hetkiähän on aina oikea.
- Ko_
Jotainsussaon kirjoitti:
Niinkau pitäis..) hullua odottaa oikeeta hetkeä.. hetkiähän on aina oikea.
Just, aivan! 👍😏
- KulkuriMatkaa
Peukutan myös, pidä kiinni siitä tunteesta, jonka koit, kun koit tunteen hänestä.
- Jotainsussaon
..) tunne ei tunnu häviävän. Yrittänytkin jo tuhannesti.
- KulkuriMatkaa
Jotainsussaon kirjoitti:
..) tunne ei tunnu häviävän. Yrittänytkin jo tuhannesti.
Se voi olla hyväkin juttu eli kestää vastoinkäymisiäkin, toivon syvästi, et löytäisitte toisenne ja yhteisen kielen jolla kommuinikoitte toisianne arvostaen. Toivon ja haluan uskoa, et tästä tulee hyvä ja toimiva juttu välillenne.
- Jotainsussaon
Kiitos..)
- linnunlaulu
Osui ja upposi minuunkin tuo aloitus.
Aikaa on kulunut kauan. Tunnistan kokeneeni tunnemyrskyn sisimmässäni tämän reissun aikana.
Olen alkanut jo tottumaan ajatukseen ettemme taida koskaan puhua tästä...enää ajatus siitä ei koske niin paljon kuin aiemmin.
Eikä minulla ole ollut sinun/hänen yhteystietojakaan enää.
Valmius kohtaamiseen oli ja on se vieläkin.
Luopuminen ja luovuttaminen ovat vain vallanneet mielialaa viime aikoina. Johtuu myös elämäntilanteestani.
Oot kuitenkin tosi tärkeä ja rakas minulle,
siitä syystä vielä silloin tällöin täällä oon käynyt.
<3
Levollista yötä- Jotainsussaon
Kirjoituksesi perusteella uskallan sanoa etten ole hän..) toivon kuitenkin sinulle myös onnea ns etsinässäsi..)
- edellinen
Kiitos. En minä etsi enää kaivattuani.
- kirjoititkomeistä
Minkä ikäinen ap?
- Onneamatkaan
"jotain suussa on" on rakastunut! Anna mennä vaan! Nyt heti!
- Jotainsussaon
...) Parempihan tämä on selvittää ku antaa vaan olla.
- Jotainsussaon
Ikääkään ei tänne taida uskaltaa laittaa.. hmm miksi ikä kiinnostaa..)
- MielessäOlet
Miten kauan aikaa on kulunut? Samat tuntemukset täälläkin, mielessä vaan pysyt. Kannattaisi varmasti selvittää, ehkä sitten pääsisi eteenpäin tavalla tai toisella.
- Jotainsussaon
Totta..) voihan olla että ylireagoin näiden tunteiden kanssa ja tutustuttuamme huomaan että asiat oisi pitänyt selvitää jo vuosia..)
- MielessäOlet
Niinpä..voihan se noinkin olla, mutta entä jos onkin molemminpuoleista? Ei näissä asioissa vuosilla ole merkitystä.
- Jotainsussaon
Niinkai se on..)
- Rmk_nainen
Samoja ajatuksia täällä. Itse ajattelen, että se oli jotain kiinnostuksen oloista juttua... Jotain jännää ja ihan uudenlainen fiilis, kun hän kurvasi eteeni yllättäen. Siinä meni tällainen puheliaampikin mimmi tosi hiljaiseksi ja ujoksi. Harmittaa nyt oma reaktio, hän varmaan luuli etten ole kiinnostunut. Juttu oli just päinvastoin 😄
Minäkin tunnen samoin; kohtasin kolme vuotta sitten miehen, joka on edelleen ajatuksissani päivittäin. Olemme kohdanneet muutaman kerran vuosien aikana ja olen kokenut, että meillä on hyvä keskusteluyhteys. Kaipaan itse enemmän, mutta olen epävarma hänen tarkoitusperistään; minulla on tunne, että minä haluan suhteelta enemmän kuin hän. "Suhteemme" on nyt pysähtyneessä tilassa ja itselläni on nyt tunne, että minun on aika yrittää unohtaa hänet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976