Neon 2 laulaja Jussi Rainio

JussiRainioFani

1992 vuodesta asti ollut Jussi Rainio fani kun tykästyin Neon 2 bändiin ja siitä lähtien halunnut nähä Jussi Rainion ja Neon 2 livenä mutta sitten 1997 vuonna kun Neon 2 lopetti keikkailun olin varma etten ikinä näe Jussia ja Neon 2 livenä ja sitten kun Ressu Redford ja Jussi Rainio aloittivat yhteiset keikat niin sitten niille keikoille oli mentävä sillä näkisimpä sitten Jussin livenä 2011 näin Jussin ekan kerran Ressu ja Jussi keikalla livenä.Kyllä tykkäsin molemmista harmi vaan ku kamera oli sillon jäänyt kotiin. Sitten monta kertaa siinä välissä ois taas ehtiny näkemään Jussia Ressu ja Jussi keikoilla mut harmiksi aina missasi keikat ku sai tietää aina liian myöhään tai raha este.Sitten 2017-2018 oli paras uusivuosi koskaan Ressun ja Jussin keikalla silloin oli jopa Kameratki mukana ja pääsin ekan kerran Jussin kainaloon ja yhteiskuvaan Jussin kanssa.Oli pakkasta ja kylmää kyllä Jussin kainalossa sitten lämpeni kun rupesi käymään kuumana ja Jussi oikeen kuiskasi mulle korvaan suostumuksen yhteiskuvaan.Sitten tuliki niin kova kaipuu Ressu ja Jussi keikalle et piti lähteä Tampereelle Ressu ja Jussi keikalle melko pitkän matkan päähän mutta kyllä Jussi sillon yllätty ja taisi jo tuntea rupesi niin pitkään halailee että aloin käymään taas kuumana ja Tampereella myös yhteiskuva Jussin kanssa ja tuli taas lämmintä Jussin kainalossa ku oli pakkasta.Sitten sai tietää Jussin sairastaneen syövän ja parantuneen siitä ni oli surun ja onnen itkua kun surun itkua et Jussille oli niin käyny ja onnen itkua siksi et Jussi parani.ja kaikki ne kerrat mitä Jussilta ois elämä meinannu loppua ni ihanaa että Jussi on kaikista niistä selvinnyt.Sit keväällä harmitti Ressun ja Jussin yhteisten keikkojen loppuminen mutta onnellinen Neon 2 takaisin paluusta.Sitten heinäkuussa ihanaa pääsin Neon 2 keikoille jopa 2 kertaa jota odotinkin 26 vuotta. 13.7 näin Neon 2 keikan ekan kerran ja kyllä tykkäsin ja Jussi muisti minut se niin hymyili mulle koko ajan ja flirttaili mulle lavalta niinku teki aina Ressu ja Jussi keikoillakin sitte sain Neon 2 nimmarit ja yhteiskuvat Jussin ja Ramin kanssa.Jussi mulle hymyili koko ajan nimmarinjaossa.Yhteiskuvassa kävi niin että sitä olin ihan puoliksi Jussin sylissä ja puoliksi Ramin kainalossa.Yhdessä kuvassa sit Rami oli ainoa joka katto kameraan ku minä tuijotin vain Jussin ihaniin silmiin ja Jussi tuijotti minun silmiin ja kyllä taas niin Jussin kosketuksesta aloin käymään kuumana.Sit vaan pari viikkoa väliin ku näki taas Neon 2 ja harmi ettei sillä kerralla päässy Jussin kanssa yhteiskuvaan ku ei ollu mahdollisuutta päästä niin lähelle mutta kyllä taas Jussin flirttaillut mulle lavalta sai käymään kuumana.Nyt vaan odotellaan seuraavaa kertaa että pääsen näkee Jussia kunha taas Neon 2 keikkoja lähistöllä mutta suurin haave toteutu nyt heinäkuussa ku näki lapsuuden lempibändin 2 kertaa ja Jussi Rainio on mun eka idoli josta oon koskaan tykännyt ja eka mies laulaja jota oon koskaan alkanut fanittaa eikä fanitus ole katkennut koskaan missään vaiheessa ja tulee kestämään aina sillä Jussi Rainio on niin ihana ja komea ja aina ystävällinen ja ihana flirttailija ja jostai syystä saa aina käymään niin kuumana.Komea oli hiusten kanssa mut jos nyt haluu olla kalju ku joutu ajaa ne hiukset pois niin surullisesta syystä mut kyllä minä Jussista tykkään oli kalju tai ei pääasia et Jussi on Jussi ja et pääsen sitä näkemään ja yhteiskuviin Jussin kanssa aina kun vaan mahdollista mun lapsuuden suosikki laulaja josta tykkään varmasti aina niin kauan ku Jussi on olemassa keikkailemassa.

4

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JussiRainioFani

Kolmas Neon 2 keikka tuli joulukuussa sen keikan jälkeen pääsin Jussia moikkaa lavan taa Jussi alko halailee monesti ja yllätty ku ootin kauan ja koskaa kukaa mies ei oo sanonu mulle nii ihanasti mitä Jussi sano et onneksi oon olemassa ja et oli kiva nähä ja halaa poski poskea vasten

• JamesRedford

ihana tarina. Milloin teillä on häät? tai siis jos olet mies, niin rekisteröity parisuhde.

• Tähtiloistaa

Kisa ratkesi: Jussi Rainio on tähtien tähti!
      Kisa oli tiukka, sillä voittaja sai äänistä 53 prosenttia.

https://youtu.be/Bvv9aplWLkE

Neon 2:n laulajana jo 90-luvulla tunnetuksi tullut Jussi Rainio kertoi kauden aikana elämästään ja vastoinkäymisistään avoimesti ja hurmasi katsojat pelottomalla heittäytymisellään. Laulaja kamppaili vakavan sairauden kanssa vuonna 2018 ja on nyt palannut esiintymislavoille vahvempana kuin koskaan.

• Anonyymi

Olen 69 vuotias mies, itse myös laulaja keikkailija mutta nyt vain elämää biisi jonka Sinä teit niin suureksi en voinut kun parkua, olipa koskettava. Suuri kiitos siitä sinulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7464
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2156
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1220
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1151
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe