Kuka on palstan vanhin neitsytsetä?

atm34

Itse olen 34 enkä ole pitänyt naista edes kädestä suutelemisesta nyt puhumattakaan. Pistääkö joku paremmaksi?

44

882

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus-

      Olen sinua vanhempi.

    • Tämä-selvä

      darkkis on jo yli 40 vuotias neitsyt setä.

    • Kurpsukka

      Onanias Palstamäki on 5-kymppinen neitsytsetä.

    • pitkätukka-68

      Kaikella voi näköjään ylpeillä.

      • Onko_voittajan_olo

        Miltä tuntuu täpärästi voittaa DarkFear neitsyyden kestossa, mutta hävitä Juice-tukan kaljun osan pinta-alassa? Vai oletko 68-vuotias eli voitat neitsyydessä jopa Pertsan?


      • pitkätukka-68
        Onko_voittajan_olo kirjoitti:

        Miltä tuntuu täpärästi voittaa DarkFear neitsyyden kestossa, mutta hävitä Juice-tukan kaljun osan pinta-alassa? Vai oletko 68-vuotias eli voitat neitsyydessä jopa Pertsan?

        Ei oo juicetukkaa, hiukset ei ole edes ohimoilta vetäytynyt.
        Pisin aika ilman pimppaa mulla on ollut 15 vuotta, ne ensimmäiset.
        Ja merkintätapa -68 ainakin ennen tarkoitti vuotta 1968.


      • DarkVirgin

        Sullako sitä kun onkin päässäsi hyväkuntoinen ja tuuhea tukka, kuten sitä EUROOPPALAISELLA miehellä pitääkin olla perkele!!?!! Ja sulla kun sitä onkin ollut useita naisia ja sä kun sitä oletkin ehkä jopa se ytm-mies? Tiedämmekö me nyt sen, SAATANA?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ja sä kun sitä et varmaan edes asu Turussa ja yksiössä!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • pitkätukka-68
        DarkVirgin kirjoitti:

        Sullako sitä kun onkin päässäsi hyväkuntoinen ja tuuhea tukka, kuten sitä EUROOPPALAISELLA miehellä pitääkin olla perkele!!?!! Ja sulla kun sitä onkin ollut useita naisia ja sä kun sitä oletkin ehkä jopa se ytm-mies? Tiedämmekö me nyt sen, SAATANA?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ja sä kun sitä et varmaan edes asu Turussa ja yksiössä!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mikä merkillinen purkaus tuo oli?
        En tosiaan asu Turussa enkä yksiössä, eikä se että on tähän ikään ollut useita naisia nyt vielä mikskään ytm:ksi tee. Väkisinkin sitä kokemusta kertyy jos muistaa elää.


      • eläinmikäeläin
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mikä merkillinen purkaus tuo oli?
        En tosiaan asu Turussa enkä yksiössä, eikä se että on tähän ikään ollut useita naisia nyt vielä mikskään ytm:ksi tee. Väkisinkin sitä kokemusta kertyy jos muistaa elää.

        Sanoo entinen linnakundi, alkoholisti, ympäriinnussija etc


      • hc-ätmi

        Ei tällä ylpeillä. Surkeaahan tämä on.


      • pitkätukka-68
        eläinmikäeläin kirjoitti:

        Sanoo entinen linnakundi, alkoholisti, ympäriinnussija etc

        No olen sentään romantikko joka muistaa välillä elääkin.


    • HuoliHuomisesta

      Kuka tykkää mistäkin? Tänä päivänä tuolla on paljon mielenvikaista porukkaa ja kyky pärjätä itsekseen ja pitää pää kunnossa ilman suurempaa sekoilua on meriitti, josta kannattaa olla ylpeä. Se onko seikkailuja kontollaan on toinen juttu. Itse ylpeilisin, jos olisin löytänyt mieleisen kumppanin rinnalleni, jonka kanssa synkkais hyvin yksiin. En ylpeilisi, eikä ole minun mielihaluni hyppiä kukasta kukkaan ja retostella sellaisia saavutuksiani.

      Tiedän tällaisiakin olevan, tuttavapiirissäni on muutamia, joilla satoja eri kokemuksia naisten kanssa ja ovat rutinoituneempia kanssakäymisissä naisten kanssa, mut samalla epävarmempia käyttäytymisissään. Osaavatko olla ilman seuraa vain itsensä kanssa? Riippuvuutta enemmän toisen seurasta?

    • Naisasialooser11

      HC-ATM dippainssikaverini häviää sinulle niukasti, hänkään ei ole koskaan pitänyt naista kädestä sitten lukion vanhojen tanssien, hän täyttää tänä vuonna 33 vuotta.

    • Ei tuosta voi paremmaksi pistää, sillä itse olen pitänyt naista kädestä ennen 34 v. ikää ja suudellut moneen paikkaan, muun muuassa suulle.

      Pääasia se, että olet onnellinen ja muut elämän perusasiat mahdollisesti on hyvin. Naisissa on se huonopuoli, että heistä voi tulla huolia - sen takia saattaa olla parempi olla onnellisesti sinkkuna ilman suudelmia suulle? No woman, no cry. Jossain laulussa sanotaan, että ei naista, ei itkua. Joskus ne naiset voivat tuoda miehilläkin kyyneliä silmiin.

      • pitkätukka-68

        Bob Marley.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Bob Marley.

        Bob Marley kyllä, mutta jos luet/kuuntelet koko tarinan, niin eikö viesti ole sisterille/darlingille/womanille pyyhkiä kyyneleet ja olla itkemättä?


      • scrg kirjoitti:

        Bob Marley kyllä, mutta jos luet/kuuntelet koko tarinan, niin eikö viesti ole sisterille/darlingille/womanille pyyhkiä kyyneleet ja olla itkemättä?

        Noin vapaasti käännettynä ehkä.


      • scrg kirjoitti:

        Bob Marley kyllä, mutta jos luet/kuuntelet koko tarinan, niin eikö viesti ole sisterille/darlingille/womanille pyyhkiä kyyneleet ja olla itkemättä?

        Ai niin ja etten olisi aina besserwisser, niin luulin suunnilleen tähän saakka että Bob Marleyn bändi oli nimeltään valaanpyytäjät. Waler varmaan tarkoittaa jamaikaksi jotain coolia ruohonpolttajaa.


      • Teitäpenikoita
        scrg kirjoitti:

        Ai niin ja etten olisi aina besserwisser, niin luulin suunnilleen tähän saakka että Bob Marleyn bändi oli nimeltään valaanpyytäjät. Waler varmaan tarkoittaa jamaikaksi jotain coolia ruohonpolttajaa.

        Whale on valas ei wale. Bändi oli Walers.


      • pitkätukka-68
        Teitäpenikoita kirjoitti:

        Whale on valas ei wale. Bändi oli Walers.

        Paitsi että se bändi on Wailers (i siellä välissä).
        En tiedä mitä tarkoittaa.


      • pitkätukka-68
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Paitsi että se bändi on Wailers (i siellä välissä).
        En tiedä mitä tarkoittaa.

        Ulisijat, vaikka oihan sillä olla joku muukin merkitys.


      • flowersreally
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ulisijat, vaikka oihan sillä olla joku muukin merkitys.

        Bändi kävi läpi miehen normikehityskulun. The Teenagers -> The Wailing Rudeboys -> The Wailing Wailers -> The Wailers.


    • pitkätukka-68

      Tunnen yhden palomiehen, joka menetti poikuutensa 36-vuotiaana.
      Hassua, eikös naiset kuulemma pidä palomiehia kaikkein kuumimpina ja haluttavimpina pakkauksina.

    • Neitsyt-Setä

      Olen 47 ja neitsyt. Olen pitänyt tyttöä kädestä viimeksi esikoulussa, kun siellä leikittiin jotain piirileikkiä.

    • ppttt

      Minä jätin lukiossa koko vanhojen tanssit väliin koska pidin sitä humputuksena joka ei minua kiinnostanut. En tietenkään siinä iässä mitään tällaisia atm-juttuja miettinyt.

      Silti, kun alkaa tuota ajattelemaan niin jo noin nuorena aletaan joillekin poikalapsille toitottamaan että jos sinulla ei ole naista niin olet luuseri.

      Armeijassa en mennyt RUK:hon mutta eikös RUK:ssa ole jotkin juhlatanssiaiset joihin tuodaan daami mukaan? Ne keillä ei ole daamia niin he viettävät tanssiaiset vessoja siivoten? Näin olen kuullut mutta en voi varmentaa koska en ole RUKissa ollut.

      Itse kysymykseen; olen aloittajaa vanhempi ja olen ollut useitakin kertoja maksullisten kanssa mutta sitähän ei tavallaan lasketa. Jossain vaiheessa sitä vaan luovuttaa kun tajuaa ettei muuten saa.

      Tosin, en ole sitäkään, siis maksullisia naisia, enää pitkään aikaan harrastanut. En kadu mutta se vaan on kuitenkin ihan rahan heittämistä hukkaan.

      • Näinonnäreet

        Tosimies ei tanssi, homot tanssii.


    • Kaisanoasaa

      En ole koskaan koskenut naiseen

      • Ettäkö

        ...ainoa pillukosketus oli synnytyksessä?


    • EdesUnissa

      Minä olen jo 49 ja en ole ikinä harrastanut seksiä minkään muun kuin naisen kanssa. Ei ole kokemusta vuohista, koirista, kanoista eikä edes homoseksiä. Lienen seksuaalisesti rajoittunut.

    • näintää

      Mä olen jo lähemmäs 8-kymppinen enkä ole eläessäni lähellekkään naista päässyt, siis ns romanttisessa mielessä tää.

      • Rosen_ukko

        Harmi homma, mutta kiitos kun kerroit anzzy.


    • ppttt

      Yleisempää kuin varmasti uskotaankaan. Tällaisesta asiasta kun ei vaan ole tavallista huudella pitkin turuja ja toreja joten se jää omaksi salaisuudeksi.

    • herää.kysymys

      Onko tällä palstalla muita kuin neitsytsetiä?

      • Anonyymi

        No ei ole


    • J.V

      Itse olen 40v ja kaikki parisuhteeseen liittyvät asiat kokematta. En ole koskaan pitänyt naista edes kädestä kiinni.
      Suurin syy siihen, miten tähän tilanteeseen olen ajautunut, on kaverittomuus, yksinäisyys ja epäsosiaalisuus. Mistä ja miten yksinäinen mies voi löytää naisen? Ei mitenkään.
      En ole moneen vuoteen edes tuntenut yhtään vapaata naista. Pitäisi tehdä aloite siis tuntemattomalle naiselle mikä on mahdottomuus. En vain osaa enkä uskalla. Ja koska naiset eivät suoria aloitteita koskaan tee, tulen elämään koko elämäni yksin.

      • Anonyymi

        Menisit maksullisiin


      • Anonyymi

        konstit on tosiaan monet haje tosiaan tyttö ystävä kokemus ensin alkuun maksullisesta,


      • Anonyymi

        Kokeile kotisataman deittiä valo taitaa olla nyt.
        Siellä on ehkä oikeasti hengellisistä asioista kiinnostuneita.
        Raamatussa on joka hyvän vaimon löytää löytää aarteen.


    • Anonyymi

      Ikää 36 ja poikuus edelleen tiukasti housuissa

    • Anonyymi

      Pitäisikö yli kolmekymppisenä poikuutta sairastava elämässä epäonnistunut mies päästää eutanasiahoitoihin mikäli hän sitä toivoo? Ei elämässä järkeä ole jos ei pillua saa..

      • Anonyymi

        Pilluun kyllästyy kun sitä on tarpeeksi saanut. Ei tunnu muutaman vuoden jälkeen miltään jos on pannut monta kertaa viikossa.


      • Nykyään monella kolmekymppisellä ei oo ees muksuja.


    • Anonyymi

      Olen syntynyt syyskuussa -76. Tänä vuonna tulee siis oltua 47 vuotta neitsyenä.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Kehari-Eikka lienee hieman nuorempi, mutta S24:n Seksi-palstalla vuosikymmenen vaikuttanut Heinolan Setä täyttää myös tänä vuonna 47. Uskon, että teillä on paljon yhteistä, kenties kohtaatte toisenne, löydätte kauniin poikarakkauden ja maailmassa on pian kaksi neitsytsetää vähemmän. 😊


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe