Rusketus tiedustelu

Lämmin ja aurinkoinen kesä kun on ollut, niin oletteko ruskettuneet kunnolla? Mulla on käsivarret ja kasvot aika hyvin ruskettuneet

40

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Empä juuri, palanut lähinnä. Ranballa ja altaalla jo aiemmin. Mä en tykkää ruskettumisesta ja välttelenkin vaattein ja voitein, jopa varjoon vetäytyen oikein kovan porotuksen tieltä. ☺️

      • En minäkään erityisemmin tykkää, aiemmin olen käyttänyt jopa pitkähihaista paitaa


      • pujotteIija kirjoitti:

        En minäkään erityisemmin tykkää, aiemmin olen käyttänyt jopa pitkähihaista paitaa

        Sama. Mulla jaloista näkyy kesäusin puhalla korkeintaan osa säärtä. Hyvin lyhyt osa polvesta alaspäin.

        Paidat on aina vähintään t- paita hihallisia ja peittävät selkää ja rintakehää. Käsivarsissa ja kasvoissa näkyy parhaiten rusketus. Muuten onkin maitonahka kesät talvet.

        Ootko yhtään helteillä ajellut moottorioyörällä?


      • LadyZorro kirjoitti:

        Sama. Mulla jaloista näkyy kesäusin puhalla korkeintaan osa säärtä. Hyvin lyhyt osa polvesta alaspäin.

        Paidat on aina vähintään t- paita hihallisia ja peittävät selkää ja rintakehää. Käsivarsissa ja kasvoissa näkyy parhaiten rusketus. Muuten onkin maitonahka kesät talvet.

        Ootko yhtään helteillä ajellut moottorioyörällä?

        Jaaha koita oikolukea, tulee vääriä lyöntejä taas.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Sama. Mulla jaloista näkyy kesäusin puhalla korkeintaan osa säärtä. Hyvin lyhyt osa polvesta alaspäin.

        Paidat on aina vähintään t- paita hihallisia ja peittävät selkää ja rintakehää. Käsivarsissa ja kasvoissa näkyy parhaiten rusketus. Muuten onkin maitonahka kesät talvet.

        Ootko yhtään helteillä ajellut moottorioyörällä?

        Miltei päivittäin olen lyhyitä matkoja ajellut. Eilen ja tänään piti takista ajon aikana avata vetoketjuja, aivan tolkuttoman kuumaa oli


      • pujotteIija kirjoitti:

        Miltei päivittäin olen lyhyitä matkoja ajellut. Eilen ja tänään piti takista ajon aikana avata vetoketjuja, aivan tolkuttoman kuumaa oli

        Tota just meinasin seuraavaksi kysyäkin, että eikö meinaa lökähtyä ajokamppeissa.

        Ainakin, jos yhtään on paikoillaan iskee kyllä ahdistavan tukala kuumuus ajovarusteisiin. Pitäs olla jatkuvasti liikkeessä ja mielellään sen verran vauhtia, että tuulettuu. ☺️

        Iltaisin olis mainio keli ajella. Ihanan viileä viima metsäaukeilla, mieli tekis välillä lähteä ajelemaan mutta en ole viittinyt etsiä ajovarusteita. En yhtään muista onko ne edes täällä kotona vai siellä landella, missä pyöräkin.

        Kai sinä iltasella kurvaat vielä lenkin, että uni tulee?☺️


      • LadyZorro kirjoitti:

        Tota just meinasin seuraavaksi kysyäkin, että eikö meinaa lökähtyä ajokamppeissa.

        Ainakin, jos yhtään on paikoillaan iskee kyllä ahdistavan tukala kuumuus ajovarusteisiin. Pitäs olla jatkuvasti liikkeessä ja mielellään sen verran vauhtia, että tuulettuu. ☺️

        Iltaisin olis mainio keli ajella. Ihanan viileä viima metsäaukeilla, mieli tekis välillä lähteä ajelemaan mutta en ole viittinyt etsiä ajovarusteita. En yhtään muista onko ne edes täällä kotona vai siellä landella, missä pyöräkin.

        Kai sinä iltasella kurvaat vielä lenkin, että uni tulee?☺️

        Taidan tyytyä syömään lenkkiä.

        Jälkikäteen vasta tajusin, et ois pitänyt otta takista sisävuori pois


      • pujotteIija kirjoitti:

        Taidan tyytyä syömään lenkkiä.

        Jälkikäteen vasta tajusin, et ois pitänyt otta takista sisävuori pois

        No lenkki kun lenkki. ☺️

        Pikkasen vois helpottaa juu jos jätät vuorikankaan himaan ens kerralla. Nahkatakit on kyllä sikäli ajovarusteena mukavemmat, ettei minusta hiosta niin kun goretexit. Muovitettu pullo fiilistä ei nahkatakissa ja pöksyissä silleen tule.


      • LadyZorro kirjoitti:

        No lenkki kun lenkki. ☺️

        Pikkasen vois helpottaa juu jos jätät vuorikankaan himaan ens kerralla. Nahkatakit on kyllä sikäli ajovarusteena mukavemmat, ettei minusta hiosta niin kun goretexit. Muovitettu pullo fiilistä ei nahkatakissa ja pöksyissä silleen tule.

        Nahkavermeistä ei ole kokemuksia, mutta kypärähuppua tulee käytettyä helteilläkin, vähentää kohinaa sen verran paljon


      • pujotteIija kirjoitti:

        Nahkavermeistä ei ole kokemuksia, mutta kypärähuppua tulee käytettyä helteilläkin, vähentää kohinaa sen verran paljon

        Jotkuthan käyttää korvatulppiakin, mieheni esimerkiksi käytti kun vielä prätkäili. Niitä on semmosiakin, että ei vie koko kuuloa, mutta vaimentaa just kojinaa. Ei ole mulla henk.koht kokemusta tulpista, mutta on joskus markkinoitu käyttäjien toimesta.

        Kyl nahka on hyvä sijoitus, jos joskus uusit varusteita. ☺️

        Mun mielestä, mutta tokihan itse sen tietää kun koittaa.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Jotkuthan käyttää korvatulppiakin, mieheni esimerkiksi käytti kun vielä prätkäili. Niitä on semmosiakin, että ei vie koko kuuloa, mutta vaimentaa just kojinaa. Ei ole mulla henk.koht kokemusta tulpista, mutta on joskus markkinoitu käyttäjien toimesta.

        Kyl nahka on hyvä sijoitus, jos joskus uusit varusteita. ☺️

        Mun mielestä, mutta tokihan itse sen tietää kun koittaa.

        Sellaset korvan mittojen mukaan tehtävät tulpat on todennäköisesti aika hyvät


      • pujotteIija kirjoitti:

        Sellaset korvan mittojen mukaan tehtävät tulpat on todennäköisesti aika hyvät

        Juu ns. yksilölliset korvatulpat.

        https://www.motouutiset.fi/fi/moottoripyorat/varustetestit/4680/Testissä-Orelo-Moto-yksilölliset-korviesi-mukaan-valetut-kuulosuojaimet-tekevät-moottoripyöräilystä-mannaa.htm

        Saas nähä toimiiko tuo mun linkitys.



      • pujotteIija kirjoitti:

        Vois olla kannattava investointi, tuossa ainakin kehuttiin

        Ainakin, jos pitkiä matkoja tai paljon ajelee. Ei väsy kuulo. ☺️

        Täytyy oikaista ittensä yöpuulle, mukavaa iltaa sulle. 🤗


      • LadyZorro kirjoitti:

        Ainakin, jos pitkiä matkoja tai paljon ajelee. Ei väsy kuulo. ☺️

        Täytyy oikaista ittensä yöpuulle, mukavaa iltaa sulle. 🤗

        Mukavia unia vaan


    • Jalkapöytiin paloi rusketusraidat sandaalin remmin ympärille, kun kerran olin ilman sukkia.

      Ei ole kovin paljon pakosti tarvinnut olla auringossa ja olen yrittänyt suojautua. Suomessa ollessa en ole sentään aurinkovoiteeseen turvautunut, kun on aina jossain varjoa.

      • Se on sitten remmirusketus


      • pujotteIija kirjoitti:

        Se on sitten remmirusketus

        Kylläpä kuule juuri sellainen remmirusketus pitääkin jokaisella tyylitajuisella eurooppalaisella miehellä olla. Helppo näyttää rusketusraidat.


      • scrg kirjoitti:

        Kylläpä kuule juuri sellainen remmirusketus pitääkin jokaisella tyylitajuisella eurooppalaisella miehellä olla. Helppo näyttää rusketusraidat.

        No juu, minäkin voisin tuollaisen rusketuksen ottaa


    • Käsivarret ja kasvot kyllä on saanu rusketusta paljonkin, kun töissä käytännössä kokoajan on ulkona. Muuten rusketusta ei paljoa ole tullut, mitä välillä näillä helteillä paidatta nippujen päällä tehny töitä.

      • Oishan kokovartalo rusketus komiampaa, naisetkin varmaan tykkäis


      • Niintykkäis
        pujotteIija kirjoitti:

        Oishan kokovartalo rusketus komiampaa, naisetkin varmaan tykkäis

        Ettei näytä paidan poiston jälkeen siltä, että vaihtoi vain toisen valkoisen t-paidan.


      • Niintykkäis kirjoitti:

        Ettei näytä paidan poiston jälkeen siltä, että vaihtoi vain toisen valkoisen t-paidan.

        Ylävartalon rusketus onnistuisi varraten helposti, alavartalon vaikeammin, kun ei viitsi ilman pöksyjä kekkaloida


      • Niintykkäis
        pujotteIija kirjoitti:

        Ylävartalon rusketus onnistuisi varraten helposti, alavartalon vaikeammin, kun ei viitsi ilman pöksyjä kekkaloida

        Shortsialueella on hyvä olla hiukan vaaleampaa pakaraa jne, ettei naiselle tule mielikuvaa jostain alasti kekkaloivasta naturistista!


      • Niintykkäis kirjoitti:

        Shortsialueella on hyvä olla hiukan vaaleampaa pakaraa jne, ettei naiselle tule mielikuvaa jostain alasti kekkaloivasta naturistista!

        Tuota en tullutkaan ajatelleeksi




    • eioletapana

      Hyvin vähän, iho ei kestä aurinkoa vaan sitä täytyy suojata eri tavoin. Itsensä ruskettaminen ei ole liiallisessa määrin terveellistä. Vähäinen määrä aurinkoa päivittäin riittää.

      • Eihän se terveellistä ole, mutta nuorempana kyllä yritin ruskettua ihan tarkoituksellisesti


    • MiesMiesss

      Kasvot ja kaula on ruskettuneet.

    • Totuus-

      Mä oon enemmänkin punainen. Oon palanut monta kertaa kun oon ollut merellä kalassa. En käytä mitään suojavoiteita, sitä kun on 6 tuntii veneellä kalassa tai muuten niin alkaa kroppa punottamaan.

      • Kantsiskos sitten käyttää?

        Mitäpä luulet..


    • Väkisinhän sitä ruskettuu..vaikka voiteita läträä..

      Mä kyllä rusketun aika helposti, vaan en pala.

    • kuinvääräraha

      Otin munalle aurinkoa. Nyt se näyttää melko eksoottiselta, luulis naista löytyvän...

      • Niinpä luulis, pitäs vaan liikuskella vehje esillä


    • No veneillessä arskat päässä sain pienimuotoisen "bandamaisen" lookin hetkeksi.. kai tuo on jo tasoittunut...

      • Rillirusketus


      • pujotteIija kirjoitti:

        Rillirusketus

        Niin... Grillirusketus tulis, jos vilkasis kyrsiä parillalla liian läheltä...

        heh


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe