miten näytät kumppanillesi

miten.näytät.sen

niin miten näytät kumppanillesi että välität ja arvostat häntä ja että rakastat ilman sanoja

17

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TarviikoMuuta

Leivon piirakoita.

• teetkö.vieraita.varten

olis kiva kun muillakin tapaa sen näyttäisit

• TarviikoMuuta
        teetkö.vieraita.varten kirjoitti:

olis kiva kun muillakin tapaa sen näyttäisit

Mitä sirkustemppuja pitäisi tehdä?
        Kyllä normaali huomaavaisuus, kunnioitus ja kauniisti kohtelu pitäisi riittää?

• vartalollekkin.suukkoja
        TarviikoMuuta kirjoitti:

Mitä sirkustemppuja pitäisi tehdä?
        Kyllä normaali huomaavaisuus, kunnioitus ja kauniisti kohtelu pitäisi riittää?

pussaus olisi kova sana ja tuhat suukkoa ainakin minimissään

• Julmajulle

Panen häntä joka päivä.

• Syön hänen tekemät voikkuleivät, vaikka niihin olisi leivottu kiviä ja juon hänen kantamat oluet, vaikka ne olisivat lämpimiä.

• Julmajulle

Panen häntä rajusti.

• trollikka

Teen päivittäset ruuat ja jääkaapissa on aina jotain valmiiksi laitettua syötävää, jos en kotona oliskaan. Pesen vaatteet, silitän silitettävät, prässään puvun housut ja takin, kudon villa- ja puuvilla sekä pellava neuleita,ompelen uudet vetoketjut ja napit paikoilleen tarvittaessa.
      Joka viikonlopuksi yleensä leivon jotain pullanpuolta... viinereitä, korvapuusteja, kääretorttua, bostonpullan tai pullakranssin... jotain niistä. Talouteni on yleensä omatekemässäni leivässä ja siihen luetaan esim. kalakukko ruiskuoressa ja karjalanpiirakat, vatruskat ym. suolaset leivonnaiset.

Leivonta on mun tapani rentoutua ja nauttia tekemisestä, kokeilla uusia reseptejä... ja hyljätä muutamia kokeiluja... ei kaikki aina onnistu ihan nappiinsa!
      Jos nuo jutut alkaa loppumaan mun taholtani; on aika varmaan puhua vähän! Vai miten se juttu kuuluikaan; kyllä joku siitä täällä on maininnutkin, ei vaan nyt kokonaisuudessaan muistu mieleen.

• otat.haliin

ihan hyviä ja mis arvostaa noita mutta etkö halua ottaa miestä halaukseesi etkä päästä häntä halauksestasi ja pussailet häntä tai annat usein suukivat hänelle yksipuolisesti muuten vain yms

• trollikka
        otat.haliin kirjoitti:

ihan hyviä ja mis arvostaa noita mutta etkö halua ottaa miestä halaukseesi etkä päästä häntä halauksestasi ja pussailet häntä tai annat usein suukivat hänelle yksipuolisesti muuten vain yms

Eiköhän se olis miehenkin osallistuttava siihen hellimiseen... en minä piiaksi äijälle yksistään rupea!
        Kyllä ne halaukset ja pussailut sais alunalkaen lähteä sieltä miehiseltä puolen!
        Jos kaikki menee yksipuolisesti vain minun taholtani tehden... niin antaa olla, en mä vapaamatkutajaa föliin huoli.

Kun ruokailut on järjestetty aina; ainakin niin pitkälle ett korkeintaan joutuu mikrossa lämmittämään ateriansa. Välipalat: kun teeveden keittää,täytetty voileipä on valmiina.
        En mä pahakseni panisi jos ruoka astiat syötyään huuhtelisi ja jättäisi tiskialtaaseen.
        Päivittäin on puhtaat ehjät vaatteet vaatehuoneesta/kaapista valittavanaan.
        Suihkussa käyntinsä yhteydessä voi käytetyt likaantuneet/hiestyneet vaatteensa jättää pyykkikoriin pestäväksi.

Vieläkö mun pitäisi miehen "pussien tyhjennyksetkin" ykspuolisesti hoitaa... kuule kyllä nyt on tullut aika hieman keskustella... Mutt sitä keskustelua ennen: mä vielä pakkaan matkalaukut ja tilaan matkustajakodista majoituksen äijälle viikoksi... koska meidän tiet eroaa.
        Sen jälkeen on omillaan... hankikoot itselleen uuden huoltajan, jos vaikka joku alistuja huolis!
        Kyllä mä tahdon miehen/rakastajan jolta saan vastalahjaksi muutakin kuin kiitoksen hyvin suoritetuista palveluksista! Enkä mä tarkoita rahaa!

• miehesi.rakastaa.sinua
        trollikka kirjoitti:

Eiköhän se olis miehenkin osallistuttava siihen hellimiseen... en minä piiaksi äijälle yksistään rupea!
        Kyllä ne halaukset ja pussailut sais alunalkaen lähteä sieltä miehiseltä puolen!
        Jos kaikki menee yksipuolisesti vain minun taholtani tehden... niin antaa olla, en mä vapaamatkutajaa föliin huoli.

Kun ruokailut on järjestetty aina; ainakin niin pitkälle ett korkeintaan joutuu mikrossa lämmittämään ateriansa. Välipalat: kun teeveden keittää,täytetty voileipä on valmiina.
        En mä pahakseni panisi jos ruoka astiat syötyään huuhtelisi ja jättäisi tiskialtaaseen.
        Päivittäin on puhtaat ehjät vaatteet vaatehuoneesta/kaapista valittavanaan.
        Suihkussa käyntinsä yhteydessä voi käytetyt likaantuneet/hiestyneet vaatteensa jättää pyykkikoriin pestäväksi.

Vieläkö mun pitäisi miehen "pussien tyhjennyksetkin" ykspuolisesti hoitaa... kuule kyllä nyt on tullut aika hieman keskustella... Mutt sitä keskustelua ennen: mä vielä pakkaan matkalaukut ja tilaan matkustajakodista majoituksen äijälle viikoksi... koska meidän tiet eroaa.
        Sen jälkeen on omillaan... hankikoot itselleen uuden huoltajan, jos vaikka joku alistuja huolis!
        Kyllä mä tahdon miehen/rakastajan jolta saan vastalahjaksi muutakin kuin kiitoksen hyvin suoritetuista palveluksista! Enkä mä tarkoita rahaa!

niin nyt ei ollut kyse miten vastakkainen sukupuoli hemmottelee ja kiittää vaan miten sinä hemmottelet miestä kuule kyllä mies hemmottelee sinua ja usein yksipuolisestikkin ja pussaillee ja halii sinua ja muutenkin pitää sinua hyvänä ja ei kai se eron syy ole jos sinä haluat pussata ja halia miestäsi tai antaa hänelle suukivat kun on sinulle tehnyt hyvää ja kaunista ja olet iloinen ja tyydytetty

• trollikka
        miehesi.rakastaa.sinua kirjoitti:

niin nyt ei ollut kyse miten vastakkainen sukupuoli hemmottelee ja kiittää vaan miten sinä hemmottelet miestä kuule kyllä mies hemmottelee sinua ja usein yksipuolisestikkin ja pussaillee ja halii sinua ja muutenkin pitää sinua hyvänä ja ei kai se eron syy ole jos sinä haluat pussata ja halia miestäsi tai antaa hänelle suukivat kun on sinulle tehnyt hyvää ja kaunista ja olet iloinen ja tyydytetty

Jaahas kiusanhenki, ett sitten osaa lukea rivien välistä, vai? Selkokielistä suomennosta ei kyseiseen asiaan tule! Harmittaakos sua se koska jatkat jankutustasi... fiksumpi olis jo tajunnut.

• ehkä.tyhmä.kultasi
        trollikka kirjoitti:

Jaahas kiusanhenki, ett sitten osaa lukea rivien välistä, vai? Selkokielistä suomennosta ei kyseiseen asiaan tule! Harmittaakos sua se koska jatkat jankutustasi... fiksumpi olis jo tajunnut.

ei miehesi pidä sinua alistujana vaan rakastaa sinua höppänä ja ottaa sinut nyt haliinsa ja pussaa sinua ja keittää sovinto kahvit et pääse hänestä eroon tai ei päästä sinua menemään kun rakastaa sinua ja sanoo nyt jutellaan ja sanoo kulta rakastan sinua ja tekee sinulle jotain ihanaa

• kosketusseon

Otan joka ilta kainaloon nukkumaan tarviiko muuta?

• Kosketan kaikellatapaa.

• Aviomies-

Minä siivoan ja tiskaan ja leivon mustikkapiirakkaa.

• Ladyout

Mjaa, mitkä nyt sitten lasketaan vain miehelle eduiksi. 😉

Mutta huolehdin meidän yhteisistä lapsista ja asioista, kuten maksan laskuja, ostan ruokaa, osallistun kodin ylläpitoon kaikin tavoin, mitä suinkin osaan tehdä.

Henkilökohtaisesti hänelle, halaan ja suukottelen häntä päivittäin, taputtelen ohimennen pyllyä, flirttailen, kiusaankin joskus tahalleen ihan vähän. Mut lopetan, jos menee naama kurttuun, sillon ei olla sillä tuulella...pörisyttelen iltaisin hänen napaansa ( se on jotenkin vetoava), silittelen käsivartta, niskaa, partaa tai kylkeä iltaisin nukkumaan käydessä tai automatkoilla, toivotan hyvät yöt ja huomenet, varmaan liki päivittäin sanon että rakastan sinua. Joskus laitan eväskassiin lapun jossa on sydämiä tai tekstiviestin, jne jne. Mitä millonkin päähän pälähtää.

Keitän kahvit, teen ruokaa, kyselen kuulumiset, seuraan miten joku hänen projekti etenee ja saatan olla apurina, jos sellaista kaipaa. Kun on huono päivä annan olla rauhassa, se on joskus vaikeeta. Joskus nään että masentaa ja vetäytyy petiin, meen viereen ja rutistan hänet itseäni vasten ja pussaan päähän. Joskus vaan itken hänen kanssaan kyyneleen pari, eikä kumpikaan sano sanaakaan. Katellaan vaan silmiin toisiamme.

Semmosta nyt yleensä.

Joskus sitten kränätäänkin, tuhahdellaan ja tuimistellaan. ☺️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      5928
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2807
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2287
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2029
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1991
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1375
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      76
      1342
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1267
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1207
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      283
      1193
    Aihe