Onko peris "mieslapsi"?

mitenmahtaaolla

- Asuu äitinsä kanssa

- Saa itkukohtauksia ilman lääkitystä

- Lapsenomaisen vilkas mielikuvitusmaailma

- Mieliharrastuksena konsolipelien pelaaminen

- Käy Flowparkissa leikkimässä

- Pitää autoa kaikkein keskeisimpänä ihmisyksilön identiteetin määrittäjänä. Puhuu autoista usein sellaiseen 12-vuotiaalle kovikselle tyypilliseen: "Meidän iskän auto on parempi ku teidän iskän"-tyylillä

- Tekee uimahallin siivoojille lapsellista jäynää kusemalla tahallaan vessan seinille ja sotkemalla paikkoja WC:ssä

- Tälle palstalle kirjoitetut satujutut ovat usein sellaista 2-luokkalaisen ainekirjoitustasoa, esim. ne Indy500-jutut

- Itsekeskeinen ja hieman lapsellisella tavalla pollea tyyli

- Ei koe aikuisten maailmaa omakseen, vaan haaveilee palaavansa takaisin lapsuuteen/varhaiseen teini-ikään

- Platoniset, hyvin lyhytkestoiset seurustelusuhteet erittäin nuorten tyttöjen kanssa, joihin ei ole sisältynyt seksiä, ja jotka ovat usein keskittyneet pääasiassa nettiin

42

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peris.on.p-kammarin-p

Peris on sairas. Ja palstalaiset joutuvat kärsimään siitä.

• KurppaN

Jostain syystä arvelee liljalaakson tarinoidensa olevan palstalla julkaisemisen arvoisia. Outoa 🤔

• "- Ei koe aikuisten maailmaa omakseen, vaan haaveilee palaavansa takaisin lapsuuteen/varhaiseen teini-ikään"

Mä jokseenkin ymmärrän tuota, jos oma "normaali" nuoruus on jäänyt elämättä. Itse juuri tämän takia koen suuresti tarvetta siihen, että sais elää "normaalin" nuoruuden 18-20 vuotiaiden tyttöjen kanssa. Ehkä 19 vuotias on itseasiassa mulle parhaassa iässä, koska 19 vuotiaalla on jo todennäköisesti ura tiedossa yliopistossa tai AMK:ssa. Minuahan viehättää nimenomaan älykkäät naiset :)

"- Platoniset, hyvin lyhytkestoiset seurustelusuhteet erittäin nuorten tyttöjen kanssa, joihin ei ole sisältynyt seksiä, ja jotka ovat usein keskittyneet pääasiassa nettiin"

No hyvä, että on osannut pysyä erossa seksistä, jos ei 18 vuotiaskaan kelpaa 30 vuoden iässä. Muistan periksen jossain viestissä sanoneen mulle, että on siinä 30 tai lähellä. Voi olla, että tuossa iässä on jo riskialtista 16 vuotiaankin kanssa, koska ikäeroa on jo jonkin verran.

Mitä tämä keskusteluketjun aloittaja sitten tarkoittaa erittäin nuorilla tytöillä? Onko 16 vuotias erittäin nuori?

• Markku_Näätä

Eiköhän ne mielenterveysongelmat bipo ja muut ole periksen isoin murhe. Ja Putinin lipominen tietysti.

• Onko peris itse sanonut sitten jostain bipo-ongelmasta?

• bipo.kireellä
        todellavaikeeta kirjoitti:

Onko peris itse sanonut sitten jostain bipo-ongelmasta?

Peris on sanonut aika paljon.. niin paljon ettei sen sanomisiin kannata ihan sokeana luottaa.

• Peris ei ole mikään ongelma, vaikuttaa ihan tyypilliseltä sinkkupalstalaiselta.

• kerropa-minulle

Kuka sitten täällä on ongelma? Peris ei tietenkään ole sinulle ongelma, koska koet ylemmyyttä häntä kohtaan.

• kerropa-minulle kirjoitti:

Kuka sitten täällä on ongelma? Peris ei tietenkään ole sinulle ongelma, koska koet ylemmyyttä häntä kohtaan.

Ei täällä ole kukaan erityinen ongelma, olette kaikki samaa tasoa.

• itselukeudutmeihin
        Ananias kirjoitti:

Ei täällä ole kukaan erityinen ongelma, olette kaikki samaa tasoa.

Korjaahan vielä: olemme kaikki samaa tasoa.

• itselukeudutmeihin kirjoitti:

Korjaahan vielä: olemme kaikki samaa tasoa.

Olette kaikki samaa tasoa, ei korjattavaa.

• Ananias kirjoitti:

Olette kaikki samaa tasoa, ei korjattavaa.

SIinäpä se onkin, kun tämä on anonyymi palsta ja tämä loppujen lopuksi tekeekin tästä hyvin neutraalin. Toisaalta täällä kyllä voi sanoa ehkä rehellisemmin mitä ajattelee, mutta sitten taas toisaalta myös valehdellakin ihan ummet ja lammet. Siitä samaa mieltä, että vihon viimeinen asia on pitää täällä olevia jonkin tason kavereina. Ok, palstakaveri korkeintaan.

• todellavaikeeta kirjoitti:

SIinäpä se onkin, kun tämä on anonyymi palsta ja tämä loppujen lopuksi tekeekin tästä hyvin neutraalin. Toisaalta täällä kyllä voi sanoa ehkä rehellisemmin mitä ajattelee, mutta sitten taas toisaalta myös valehdellakin ihan ummet ja lammet. Siitä samaa mieltä, että vihon viimeinen asia on pitää täällä olevia jonkin tason kavereina. Ok, palstakaveri korkeintaan.

Siis mitä v.ttua?

Kirjoitin vain että Peris ja DarkFear ovat palstakavereitani.

Miksi tuo piti poistaa?

• Mitähän tähänkin nyt sanoisi. Ainakin jännä tunne olla ns. palstajulkkis :) Jospa nyt yritän jotain kommentoida noihin väitteisiin.

"Asuu äitinsä kanssa"
      -Asun äitini kanssa samassa kiinteistössä oman sisäänkäynnin takana ihan käytännön syistä. Säästän kuukaudessa satasen jos toisenkin ja äitini tarvitsee joskus apua joissain arkisissa asioissa.

"Saa itkukohtauksia ilman lääkitystä"
      -Jep, mutta onneksi bentsot ja pregabaliini auttaa

"Lapsenomaisen vilkas mielikuvitusmaailma"
      -Tätä en täysin allekirjoita. Ihan reaalimaailmassa mä elän, mitä nyt joskus pari vuotta sitten mulla oli psykoottisia oireita.

"Mieliharrastuksena konsolipelien pelaaminen"
      -Se on yksi harrastuksistani. Enkä usko että olen ainoa parikymppinen mies kenellä on Xbox One.

"Käy Flowparkissa leikkimässä"
      -Olen käynyt siellä neljä kertaa. Kesällä 2010 silloisen työpaikkani tyky-päivänä, kesällä 2014, 2016 ja nyt viime heinäkuussa. Enkä ole käynyt mitään leikkimässä, sillä joka kerta olen suorittanut mustan värikoodin radan.

"Pitää autoa kaikkein keskeisimpänä ihmisyksilön identiteetin määrittäjänä. Puhuu autoista usein sellaiseen 12-vuotiaalle kovikselle tyypilliseen: "Meidän iskän auto on parempi ku teidän iskän"-tyylillä"
      -Autot on yksi kiinnostuksenkohteeni, mutta en väitä että mun ysärimersu olisi mikään p***umagneetti. Pelkkä työkone, jolla ajetaan katsastusväli kerrallaan.

"Tekee uimahallin siivoojille lapsellista jäynää kusemalla tahallaan vessan seinille ja sotkemalla paikkoja WC:ssä"
      -Joo joskus tein näin, mutta en ole viime aikoina viitsinyt. Ehkä olen aikuistunut.

"Tälle palstalle kirjoitetut satujutut ovat usein sellaista 2-luokkalaisen ainekirjoitustasoa, esim. ne Indy500-jutut"
      -Mähän en ole tänne kirjoittanut muita satuja kuin ne typerät suomityttö24v ja jyystärikarju tarinat. Viime toukokuussa Indy500 kilpailuun osallistui yksi suomalainen, Marco Porari, joka on mun tuttuja ja kirjoittelee myös palstalle, mutta eipä hänen kilpa-ajonsa liity muhun mitenkään.

"Itsekeskeinen ja hieman lapsellisella tavalla pollea tyyli"
      -Enpä tiedä, ehkä se rajoittuu palstakirjoitteluun. Ainakin tänään töissä eräs englanniksi kommunikoiva asiakas kätteli lähtiessään ja kiitteli kovasti.

"Ei koe aikuisten maailmaa omakseen, vaan haaveilee palaavansa takaisin lapsuuteen/varhaiseen teini-ikään"
      -Jos aikuisten maailma on se, että pitää ottaa asuntolainaa 300k€, ajaa farmari-Octavialla ja hankkia se 2,4 lasta niin en koe sitä omakseni. Sen sijaan jos aikuisten maailmaan kuuluu työnteko, arkisten asioiden pyörittäminen sinkkuna, yms. normaali elämä niin kyllä mä koen olevani aikuinen. Parikymppinen sinkkumies, en mikään finninaamainen teininrääpäle.

"Platoniset, hyvin lyhytkestoiset seurustelusuhteet erittäin nuorten tyttöjen kanssa, joihin ei ole sisältynyt seksiä, ja jotka ovat usein keskittyneet pääasiassa nettiin"
      -Joo, olen seurustellut laskentatavasta riippuen 4-5 kertaa ja olen tutustunut silloisiin tyttöystäviini juurikin netissä. Enkä ole tosiaan päässyt pussailua pidemmälle, turha sitä kieltääkään.

• Veikkaisin että elät aikuisempaa elämää kuin keskiverto palstaätmit.

Luulen että haukkujat ovat vain kateellisia kun olet sentään pärjäävä yritysjohtaja.

• 3-kerta-todensanoo

Jo kolmas kerta lyhyen ajan sisään kun olet joutunut selittämään asumisjärjestelyjäsi palstan trolleille :D

• Eikä Peris ole mikään aikuislapsi, vaan ihan menevä sinkkumies ja omillaan toimeen tuleva yrittäjä.

Eikä edes ne Suomityttö24v:n jutut olleet mitään typeriä, vaan just sitä asiallista ja hyvätasoista keskustelua:)))))))))))))))))))))))))))))))))))) Suorastaan huumoria parhaasta päästä:))))))))))))))))))))))))))))

Jos Peris on kovasti kiinnostunut autoista, niin ei kai se ole mitenkään lapsellista, vaan hyvä että on intohimoisia mielenkiinnon kohteita. Sanoisin muutenkin, että Peris on aikuistunut kovasti tässä muutaman vuoden aikana.

• Ananias kirjoitti:

Veikkaisin että elät aikuisempaa elämää kuin keskiverto palstaätmit.

Luulen että haukkujat ovat vain kateellisia kun olet sentään pärjäävä yritysjohtaja.

Niin eipä monet palstaätmit käy edes töissä, kun heidän mielestä se työnteko ei kannata, jos siitä ei ole naista palkintona.

Just tämän vuoksi ne pahimmat ätmi ovatkin mulle ja Perikselle kateellisia, kun meillä molemmilla se elämä onkin paljon paremmalla mallilla ja rahaa ostaa ja tehdä mitä huvittaa. Eipä noilla pahimmilla ätmeillä ole edes varaa asua missään yksiötä isommassa asunnossa ja heillä se elämän täydentääkin vain se pleikkari ja viina.

Olisi ehkä sittenkin kannattanut niiden ätmien siellä töissä käydä, vaikka sitä naista ei olisikaan olllut siitä palkintona. Olisihan siitä ollut "palkintona" se palkka, joka on aina työttömyyskorvausta ja sossutukia isompi, niin olisi voinut sitten kartuttaa sitä varallisuutta säästötilille, eikä tarvisi tällä palstalla vaan katkerana huudella ja naisia haukkua.

• DarkFear kirjoitti:

Niin eipä monet palstaätmit käy edes töissä, kun heidän mielestä se työnteko ei kannata, jos siitä ei ole naista palkintona.

Just tämän vuoksi ne pahimmat ätmi ovatkin mulle ja Perikselle kateellisia, kun meillä molemmilla se elämä onkin paljon paremmalla mallilla ja rahaa ostaa ja tehdä mitä huvittaa. Eipä noilla pahimmilla ätmeillä ole edes varaa asua missään yksiötä isommassa asunnossa ja heillä se elämän täydentääkin vain se pleikkari ja viina.

Olisi ehkä sittenkin kannattanut niiden ätmien siellä töissä käydä, vaikka sitä naista ei olisikaan olllut siitä palkintona. Olisihan siitä ollut "palkintona" se palkka, joka on aina työttömyyskorvausta ja sossutukia isompi, niin olisi voinut sitten kartuttaa sitä varallisuutta säästötilille, eikä tarvisi tällä palstalla vaan katkerana huudella ja naisia haukkua.

Hyviä pointteja, ja lisään tuohon että kyllä se nainenkin olisi löytynyt käsipuoleen jos olisi vain jaksanut pakertaa.

• Ananias kirjoitti:

Hyviä pointteja, ja lisään tuohon että kyllä se nainenkin olisi löytynyt käsipuoleen jos olisi vain jaksanut pakertaa.

Niinpä just. Olisi voinut myös se nainen näille ätmeille löytyä, kun olisivat päässeet eroon niistä heidän omista pakkomielteistään. Kuten mm. siitä naisten neitsyydestä, ex-kumppaneiden määrästä, jännämiehistä ja siitä, että kuinka miehen pitäisi saada se nainen jo heti teini-iässä tai viimeistään parikymppisenä.

• DarkFear kirjoitti:

Niinpä just. Olisi voinut myös se nainen näille ätmeille löytyä, kun olisivat päässeet eroon niistä heidän omista pakkomielteistään. Kuten mm. siitä naisten neitsyydestä, ex-kumppaneiden määrästä, jännämiehistä ja siitä, että kuinka miehen pitäisi saada se nainen jo heti teini-iässä tai viimeistään parikymppisenä.

Nuoret naisetkin suhtautuvat kummastellen ätmien puritanismiin.

Naiset haluavat panna nuorina, ei ne halua naimisiin joka panon jälkeen. Päivän sana on nautinto, kyllä sitä perhe-elämää kerkeää viettää sitten myöhemmin.

• Ananias kirjoitti:

Nuoret naisetkin suhtautuvat kummastellen ätmien puritanismiin.

Naiset haluavat panna nuorina, ei ne halua naimisiin joka panon jälkeen. Päivän sana on nautinto, kyllä sitä perhe-elämää kerkeää viettää sitten myöhemmin.

Niin johtuu just siitä, kun ne ätmit ovat kateellisia ja katkeroituneita siitä, kun he eivät itse ole saaneet omassa elämässään sitä seksiä nuorena harrastaa.

• DarkFear kirjoitti:

Niin johtuu just siitä, kun ne ätmit ovat kateellisia ja katkeroituneita siitä, kun he eivät itse ole saaneet omassa elämässään sitä seksiä nuorena harrastaa.

Naiset varoo miehiä jotka ajattelevat että panon jälkeen on pakko avioitua. Se on syy ätmien naisettomuuteen.

• Ananias kirjoitti:

Naiset varoo miehiä jotka ajattelevat että panon jälkeen on pakko avioitua. Se on syy ätmien naisettomuuteen.

Niinpä just. Eli ihan itse ne ätmit ovat sen naisettomuutensa aiheuttaneet.

• DarkFear kirjoitti:

Niinpä just. Eli ihan itse ne ätmit ovat sen naisettomuutensa aiheuttaneet.

Juuri näin. Ketään muuta on turha syyllistää.

• Kurps

Periksen rasittavin puoli on inttää Porarista ja muista satuolennoistaan että ne ovat todellisia henkilöitä.

On maailman yksinkertaisin asia laittaa Googleen haku Indy500 2018 results ja Marco Porari ja todeta ettei mitään Poraria ole olemassakaan. Peris on sairaalloisen rakastunut liljalaaksolaisiln mielikuvitusystäviinsä, ei ole tervettä.

• Kurps kirjoitti:

Periksen rasittavin puoli on inttää Porarista ja muista satuolennoistaan että ne ovat todellisia henkilöitä.

On maailman yksinkertaisin asia laittaa Googleen haku Indy500 2018 results ja Marco Porari ja todeta ettei mitään Poraria ole olemassakaan. Peris on sairaalloisen rakastunut liljalaaksolaisiln mielikuvitusystäviinsä, ei ole tervettä.

Nikki voi olla eri kuin henkilön ristimänimi.

Minäkin olen lihaa ja verta, vaikka virallinen nimeni ei olekaan Ananias Palstamäki. Ihmiset käyttävät nikkejä, mutta se ei tee kenestäkään trollia.

• Oriol.Servia
        Kurps kirjoitti:

Kyllä se Porarin Mace vaan paineli kovaa sillä mustalla Chevyllä missä oli hänen yhteistyökumppaniensa logo eli miehen vehje jossa on tatuointi.

Muistan hyvin kuinka keväällä kohistiin että joku suomalainen tatuoitu järkäle tulee koittamaan onneaan eikä kukaan tiennyt hänestä oikein mitään. Kerran toukokuussa kohtasin hänet paikallisen Walmart-kauppaketjun myymälässä. Tunnistin hänet siitä että hänen t-paidan selässä oli just toi erikoinen logo. Menin juttelemaan hänelle ja Porari olikin oikein mukava tyyppi vaikka ensivaikutelmaltaan onkin aika hurjan jätkän oloinen. Juttelimme jonkin aikaa treeniohjelmista, hänen tatuoinneistaan, miesten peniksistä yms.

Kisassa meillä oli monta rehtiä taistelua ja hieman yllättäen Porari ajoi jopa neljänneksi.

• Oriol.Servia kirjoitti:

Kyllä se Porarin Mace vaan paineli kovaa sillä mustalla Chevyllä missä oli hänen yhteistyökumppaniensa logo eli miehen vehje jossa on tatuointi.

Muistan hyvin kuinka keväällä kohistiin että joku suomalainen tatuoitu järkäle tulee koittamaan onneaan eikä kukaan tiennyt hänestä oikein mitään. Kerran toukokuussa kohtasin hänet paikallisen Walmart-kauppaketjun myymälässä. Tunnistin hänet siitä että hänen t-paidan selässä oli just toi erikoinen logo. Menin juttelemaan hänelle ja Porari olikin oikein mukava tyyppi vaikka ensivaikutelmaltaan onkin aika hurjan jätkän oloinen. Juttelimme jonkin aikaa treeniohjelmista, hänen tatuoinneistaan, miesten peniksistä yms.

Kisassa meillä oli monta rehtiä taistelua ja hieman yllättäen Porari ajoi jopa neljänneksi.

Hyvä että mun eksistentialismiin saatiin vahvistus oikein toisen Indycar-kuskin taholta :)))))))))))

Sä olit tosiaan varsin hyvä tyyppi, vaikka me ajettiinkin eri tiimeissä ja radalla käytiin tiukkaa vääntöä.

Ensi keväänä sitten taas uudestaan :)

• "Luulen että haukkujat ovat vain kateellisia kun olet sentään pärjäävä yritysjohtaja. "

-Voi olla, mutta tuo yritysjohtaja kuulostaa jo vähän liioittelulta. Itse kutsun itseäni yrittäjäksi tai kauppiaaksi.

Niin tosiaan kummasti sen mun asumisjärjestely kiinnostaa näitä yksiöissä hikoilevia palstaätmejä. Talomme on vanha ja siinä näkyy ajan jälki, se kuuluu asiaan ja sitä on ihan turha kieltää. Mutta kun neliöitä on liki 200 niin kyllähän tässä kaksi ihmistä asuu helpostikin.

Äitini on tosiaan ollut kaksi kertaa aivokasvainleikkauksessa, ja väistämättä ne ovat jättäneet jälkensä, esimerkkinä näkökenttäpuutos, epilepsia, tietyt rajoitteet kävelyssä jne. Hän ei pärjäisi yksin vanhassa omakotitalossa ja mä asun täällä halvalla, työmatkan ollessa noin 100 metriä, niin tilanne on win-win molemmille osapuolille. Olisinko mä sitten parempi ihminen tai kiinnostavampi naisten silmissä, jos asuisin vuokrayksiössä jossain Varissuolla, ajaisin päivittäin noin 20km suuntaansa töihin, ja äitini luona kävisi jotain kotisairaanhoitajia tms. mitä näitä nyt on.

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

• Ennen edustamaasi ryhmää kutsuttiin elinkeinonharjoittajiksi, nykyään yrittäjiksi.

Älä vähättele itseäsi, ole ylpeä siitä mitä teet. Yritysjohtaja on hyvä.

• olet.ätmi

Niin. Jotkut ätmit asuvat yksiöissä ja jotkut äitinsä peräkammarissa. Sinä kuulut jälkimmäiseen ryhmään.

• menetkö.hänen.ansaan

Kyllä ne haukkujat koostuu pääosin aisureista, pelimiehistä ja naisista. Ananias yrittää vain manipuloida sinua.

• menetkö.hänen.ansaan kirjoitti:

Kyllä ne haukkujat koostuu pääosin aisureista, pelimiehistä ja naisista. Ananias yrittää vain manipuloida sinua.

Pitäisikö Periksen sitten mieluummin mennä teidän naisvihasta kärsivien incel-ätmien joukkoon?? Silloinko se hänen elämä olisi muka parempaa??

• Loppujen lopuksi koko ketju on ihan yhdentekevä.

Asun kuten parhaaksi katson, setelit vaihtaa omistajaa jos ja kun molemmat osapuolet ovat hintaan tyytyväisiä, vapaa-aikana saatan pelata, käydä kirjastossa lukemassa V8 Magazinea, yrittää iskeä kaupan kassaneitejä vaihtelevalla menestyksellä jne.

Vielä muutama vuosi sitten mä olin palstalla arvostetuimpia kirjoittajia, radikaaleimpia hc-ätmejä yms. mutta nykyisin kun olen hieman irtaantunut tuosta atm-kuplasta niin johan satelee vihaa niskaan.

• Niin tuskin se elämä noilla sun tai mun haukujilla on itsellään yhtään sen parempaa, kun he asuvat vaan niissä yksiöissä vielä yli kolmekymppisenäkin, eikä mistään varallisuudesta ole heillä tietoakaan.

Se onkin aivan totta, että tällä palstalla sitä arvostetaan vaan just niitä kaikkein pahimpia hc-ätmejä, jotka kirjoittavat tällä niitä naisvihamielisiä kirjoituksia ja jankkaavat sitä, että kuinka töissä ei kannattaisi käydä, kun siitä ei kuitenkaan ole naista heille palkintona.

• vitun-ätmi

Vihaa? Ei suinkaan, vaan sinua pidetään pellenä ja sinulle nauretaan juurikin hc-ätmiyden takia.

• DarkFear kirjoitti:

Niin tuskin se elämä noilla sun tai mun haukujilla on itsellään yhtään sen parempaa, kun he asuvat vaan niissä yksiöissä vielä yli kolmekymppisenäkin, eikä mistään varallisuudesta ole heillä tietoakaan.

Se onkin aivan totta, että tällä palstalla sitä arvostetaan vaan just niitä kaikkein pahimpia hc-ätmejä, jotka kirjoittavat tällä niitä naisvihamielisiä kirjoituksia ja jankkaavat sitä, että kuinka töissä ei kannattaisi käydä, kun siitä ei kuitenkaan ole naista heille palkintona.

Niinpä, ja se sama vihanpito kohdistuu mielestäni myös Bickyyn, Porarin Makeen ja muihin vähänkään elämässään pärjänneisiin miehiin.

Olen joskus ennenkin kirjoittanut tän tarinan. Isoäitini siskon edesmennys mies joskus totesi että "jos ajattelet että sun peukaloa särkee, niin j**alauta viikon päästä se särkee".

Sama viisaus pätee naisasioissa. Jos uskottelee itselleen jatkuvasti että on joku hc-atm niin siitä se noidankehä alkaa. Moni asia on vain korvien välissä.

• peris234 kirjoitti:

Niinpä, ja se sama vihanpito kohdistuu mielestäni myös Bickyyn, Porarin Makeen ja muihin vähänkään elämässään pärjänneisiin miehiin.

Olen joskus ennenkin kirjoittanut tän tarinan. Isoäitini siskon edesmennys mies joskus totesi että "jos ajattelet että sun peukaloa särkee, niin j**alauta viikon päästä se särkee".

Sama viisaus pätee naisasioissa. Jos uskottelee itselleen jatkuvasti että on joku hc-atm niin siitä se noidankehä alkaa. Moni asia on vain korvien välissä.

No näinhän se just on. Ainahan ne Penetrators MC:n miehet saavat myös tällä palstalla sitä jatkuvaa vittuilua kuulla, kun he ovat myös pärjänneet elämässään näitä heitä haukkuvia ätmejä paremmin.

Niin varsinkin just se oman hc-ätmistatuksen pitäminen ja sen hyväksyminen onkin oikein se kaikkein viimeinen niitti, josta ne ätmit eivät enää kovin helpolla nouse ylöspäin, eikä varsinkaan menestyjiksi.

• DarkFear kirjoitti:

No näinhän se just on. Ainahan ne Penetrators MC:n miehet saavat myös tällä palstalla sitä jatkuvaa vittuilua kuulla, kun he ovat myös pärjänneet elämässään näitä heitä haukkuvia ätmejä paremmin.

Niin varsinkin just se oman hc-ätmistatuksen pitäminen ja sen hyväksyminen onkin oikein se kaikkein viimeinen niitti, josta ne ätmit eivät enää kovin helpolla nouse ylöspäin, eikä varsinkaan menestyjiksi.

Jep hyvin sanottu.👍

Jos nyt ajatellaan yksinomaan tätä päivää, niin tienasin tänään noin 110€ enkä tosiaankaan rehkinyt koko päivää tuolla helteessä. Kunhan kuskasin paketteja ja poimin tavaroita laatikosta.

Voi toki olla että itse Bicky Royal miehen tuloissa on vielä yksi nolla lisää, mutta parempi sitä on silti tehdä jotain elämällään kuin viettää palstalla 24/7 ja elää toimeentulotuella, josta ei paljoakaan pysty säästämään.

• peris234 kirjoitti:

Jep hyvin sanottu.👍

Jos nyt ajatellaan yksinomaan tätä päivää, niin tienasin tänään noin 110€ enkä tosiaankaan rehkinyt koko päivää tuolla helteessä. Kunhan kuskasin paketteja ja poimin tavaroita laatikosta.

Voi toki olla että itse Bicky Royal miehen tuloissa on vielä yksi nolla lisää, mutta parempi sitä on silti tehdä jotain elämällään kuin viettää palstalla 24/7 ja elää toimeentulotuella, josta ei paljoakaan pysty säästämään.

Joo hyvä juttu, kun sulla on oma firma, niin saat päättää itse työajoista yms. Itsekin tienaisin saman summan sunnuntaisin/pyhäisin jo neljässä tunnissa, ilman että tarttee koko päivää raataa jossain tehdastyössä. Ehkä ne Bicky Royal-miehen tulot eivät vältämättä sitä päivänvaloa kestä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Tosin kyllähän se Timppa tienaa varmasti myös saman summan insinööritoimistollaan, mutta hänellä tosin vaan jää silti sitä rahaa vähemmän omaan käyttöön:))))))))))))))))))))))))))

• crux

Lapsi on ainakin siltä osin, että väittää mielikuvitusystäviensä (make, bicky ja mitä niitä onkaan) olevan totta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7659
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1903
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      799
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241
      767
    Aihe