Pedonmerkistä

Mistä tämä juttu on saanut alkunsa, pedonmerkki = mikrosiru jota ilman ei voi esimerkiksi ostaa mitään?

Onko tämä tarina joka aina mukautuu aikaan, pedonmerkki on siis ollut milloin mikäkin?

22

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähty.on.ei.kirj

Varmaankin joku sellainen kun yleensä nämä foliohattuiset kuvittelee, että siru pitää asentaa ihon alle . Tokihan se olisi mahdollista ja pelastaisi paljon ihmisiä mutta tuosta sitten vouhkataan tajumatta, että ihan oikeasti yksittäisen ihmisen seuraaminen olisi aika helppoa, siis jos jotakuta kiinnostaisi.

• merkkejä.riittää

Uskonlahkolaisilla on ollut kaikenlaisia symboleita iät ja ajat. Välillä on pedonmerkkiä, välillä kemikaalivanaa, välillä taas erilaisia lukujuttuja, pedonmekkejä, sielunvihollisia sun muuta hölynpölyä.

• Kyllä minä luulen, että joka aikakautena on se jokin, joka on ollut pedonmerkki tai merkki maailman lopusta tai lopun ajoista. Kun yhteiskunnat kehittyvät ja uudia , pelottavia asioita tapahtuu, jotkut näkevät niissä merkkejä noista mainituista asioista. Antikristustakin arvuutellaan ja sovitellaan sen viittaa milloin kenenkin harteille.
      Ihminen kokee herkästi turvattomuutta, kun ei voikaan hallita ja ymmärtää kaikkea mitä ympärillä tapahtuu ja siksi asioille etsitään selityksiä.
      Tämä tietotekniikka on oivallinen kohde siksi, että se on outo, vaikea ymmärtää ja kehittyy valtavaa vaihtia ja siihen liittyy uhkakuvia , jotka ovat osittain ihan todellisia , osittain Science fictionia.

• Mikrosiruhan meillä kaikilla on mukana joka kertoo paljon: kännykkä. Se on sitten omasta tahdosta (ja tiedosta) kiinni kuinka paljon sen antaa kertoa itsestään. Jotain se kertoo kuitenkin aina.

Paikannuspalveluja hyödynnetään paljon markkinointiin mutta ei se ketään ihmistä kiinnosta missä sinä juuri nyt liikut, olet vain osa datamassaa. Toisaalta ne ovat hyvin hyödyllisiä monessa tilanteess., esimerkiksi hätätilanteessa. Ja kytkettävissä halutessaan poiskin.

EU:n tiukentuneet yksityisyydensuoja-asetukset astuivat juuri voimaan joten kyllä asia on huomioitukin ja esimerkiksi pakolliset hätälähettimet autoissa eivät saa olla sellaisia, että autoa voidaan jäljittää niiden avulla missään muussa tapauksessa kuin silloin kun lähetin itse lähettä hätäsignaalin.

Joku Shift Key lukee jopa sähköpostejasi, tai konehan niitä analysoi oppiakseen mukautumaan käyttäjän tapaan toimia mutta aika arveluttavaahan tuo mielestäni on. En puhelimeeni asentaisi.

• a-teisti kirjoitti:

Mikrosiruhan meillä kaikilla on mukana joka kertoo paljon: kännykkä. Se on sitten omasta tahdosta (ja tiedosta) kiinni kuinka paljon sen antaa kertoa itsestään. Jotain se kertoo kuitenkin aina.

Paikannuspalveluja hyödynnetään paljon markkinointiin mutta ei se ketään ihmistä kiinnosta missä sinä juuri nyt liikut, olet vain osa datamassaa. Toisaalta ne ovat hyvin hyödyllisiä monessa tilanteess., esimerkiksi hätätilanteessa. Ja kytkettävissä halutessaan poiskin.

EU:n tiukentuneet yksityisyydensuoja-asetukset astuivat juuri voimaan joten kyllä asia on huomioitukin ja esimerkiksi pakolliset hätälähettimet autoissa eivät saa olla sellaisia, että autoa voidaan jäljittää niiden avulla missään muussa tapauksessa kuin silloin kun lähetin itse lähettä hätäsignaalin.

Joku Shift Key lukee jopa sähköpostejasi, tai konehan niitä analysoi oppiakseen mukautumaan käyttäjän tapaan toimia mutta aika arveluttavaahan tuo mielestäni on. En puhelimeeni asentaisi.

Näinhän se on. Minusta on aika ymmärrettävää se, että kauhukuvia maalaillaan ja taitaa se toisaalta olla niinkin, ettei kukaan oikein hallitse koko kokonaisuutta. Tällaiset systeemit ovat haaste heille, jotka haluavat murtautua joka paikkaan ja siksi systeemit ovat haavoittuvia ja uhkat, jotkut niistä, huomataan vasta , kun vahinko on tapahtunut.

Kyllähän meitä seuraillaan ja vaatii aikamoisen määrän tietoa ja taitoa suojata itsensä mahdollisimman hyvin ja kaikilla ei sitä taitoa ole.

• Luulen, että tuo mikrosiru tulee siitä, että Ilmestyskirjassa sanotaan: "ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku." Nythän on jo joissain paikoissa kai niin, ettei käteisellä voi enää maksaa (muistan kuulleeni tästä, mutta en ihan varma ole muistini oikeellisuudesta). Siihen suuntaan taidetaan olla menossa, että käteinen raha häviää käytöstä ja sen saattaisi korvata joku mikrosiru tms. Tosin taitaa kehitys ehtiä jo mikrosiruakin helpompaan systeemiin, niin nopeasti tuo kehitys kehittyy.

• No, kolmannes maailman ihmisistä ei omista edes pankkitiliä joten saamme ehkä tovin vielä odottaa...

• Piankos ne heille hankitaan kun Antikristus laittaa hösseliksi 😏

• a-teisti kirjoitti:

No, kolmannes maailman ihmisistä ei omista edes pankkitiliä joten saamme ehkä tovin vielä odottaa...

No juu.

• Kuusenjuuret kirjoitti:

No juu.

Missään Raamatussa ei sanota, että merkki ollsi välttämättä jotain aineellista. Itse ajattelen, että se voisi olla islminuskon tunnustaminen 🤓

• usko.vainen kirjoitti:

Missään Raamatussa ei sanota, että merkki ollsi välttämättä jotain aineellista. Itse ajattelen, että se voisi olla islminuskon tunnustaminen 🤓

Minä en tiedä, mitä se edes voisi olla. Mielenkiintoinen ajatus tuokin.

• usko.vainen kirjoitti:

• usko.vainen kirjoitti:

Ihan Raamatullinen ajatus. Antikristus tulee Syyriasta islamin alueelta ja hän taistelee Jeesusta ja Jeesuken omia vastaan🤓

En ole perehtynyt Ilmestyskirjaan kovinkaan hyvin. Kiitos linkistä.

Norvannon opetukset ovat selkeitä🤓

• Cabbalistenjuonia

Siihen suuntaan "Cabbalaiset" ovat suunnitelleet kansojen alistuvan. Nyt on jo paljon harhaanjohdettuja (varsinkin juutalaisia ), jotka uskovat hyötyvänsä uskonveljiensä suunnittelemista petollisista toiminnoista. Pedon numero on ,kuusi,kuusi,kuusi. Se selviää raamatusta.

• Toimi.Kankaanniemi

Pedonmerkki persseessee & hallelujaa.

• Just joo takapajulaiset jihadistit autiomaan perukoilta ne mikrosirun väsää usko.vaisenkin persuksisiin.

Itse asiassa sen haluaisin nähä.

• Olet kovin kiinnostunut minun takapuoletani 🤔
        Onko siihen joku erityinen syy❓

• KalleKallisKännykkä

Jumalan Sana tuo aina valkeutta pimeyteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2472
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1792
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      259
      1446
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1272
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      390
      1245
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      358
      1197
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe