Ero miehen ja naisen seksuaalisuudessa

Aivan oikein - taas tätä.

Miestä panettaa, hän näkee naisen. Nainen kelpaa, kuka tahansa nainen, jos valinnanvaraa ei ole. Mies voi mennä vaikka huoriin tietämättä kyseisestä naisesta mitään.

Naista panettaa, hän näkee miehen, Kuka tahansa mies ei kelpaa. Nainen on valikoivampi osapuoli. Jos mies on hyvin ulkoisesti viehättävä, mutta osoittautuu esim. vajaaälyiseksi, tai muutoin vain idiootiksi, niin nainen hoitelee panetuksensa mielummin yksin.

Huom. keskimäärin.

83

824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuisten oikeasti.

      Jos nyt vaikka ajatellaan muitakin eläimiä, niin eihän kuka tahansa uros naaraalle kelpaa, mutta uroksella asia on päinvastoin..

      Rakkautta voi sitten kokea ilman mitään seksuaalisia tuntemuksia, tietysti.

      Että päivää! Ja 1 1 = ?

      • pitkätukka-68

        Näinhän se luonnossa (ja yleensä ihmisten kanssakin) menee:

        Urokset kukkoilevat joka naaraan ympärillä ja naaras sitten valitsee (tai on valitsematta) näistä yleensä yhden. (Jotkut eläimet kuten kissat valitsevat ekan, ja sen jälkeen saa jokainen paikallaoleva uros tuupata niin paljon kuin haluaa.)


      • pitkätukka-68

        Mut todellakin vain keskimäärin.

        Tyhmää naista en huolis, niin puutteessa en sentään ole.


      • NainenRuudunTakaa

        Luonnossa jos on näin, niin sitten koiraat on yleensä se koreilevampi osapuoli. Mut ei vaan ihmisellä. Miksiköhän?


      • pitkätukka-68
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Luonnossa jos on näin, niin sitten koiraat on yleensä se koreilevampi osapuoli. Mut ei vaan ihmisellä. Miksiköhän?

        Luonnossa naaraiden pitää olla mahdollisimman huomaamattomia, heidänhän pitää huolehtia jälkikasvusta.

        Sitä en sitten tiedä miks ihmisissä miehet ovat yleensä niitä jotka yrittävät sulautua maastoon, eli olla mahdollisimman huomaamattomia.
        Tosin nuoret kollit kyllä osaa kukkoilla.


      • pitkätukka-68
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Luonnossa naaraiden pitää olla mahdollisimman huomaamattomia, heidänhän pitää huolehtia jälkikasvusta.

        Sitä en sitten tiedä miks ihmisissä miehet ovat yleensä niitä jotka yrittävät sulautua maastoon, eli olla mahdollisimman huomaamattomia.
        Tosin nuoret kollit kyllä osaa kukkoilla.

        Ja kyllähän ihmisuroksetkin kovasti koreilevat. Länsimaisessa (ja etenkin suomalaisessa) kulttuurissa vähän vähemmän, mutta muissa kulttuureissa on hyvinkin toisin.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mut todellakin vain keskimäärin.

        Tyhmää naista en huolis, niin puutteessa en sentään ole.

        Koska kulttuuri.
        Jos otetaan alaston mies ja nainen, niin eipä nuo kovinkaan koreilta kumpikaan näytä. Ehkä miehen parta on vähän kuin leijonauroksen harja..


    • nykysuominaiset

      Juuri toisinpäin. Keskimäärin.

      • TerveetSyyt

        Miehen pitäisi seksuaaliterveyden kannalta saada siemensyöksy 21 kertaa kuussa tutkimisten mukaan, jotta eturauhanen pysyy kunnossa. Tästä syystä miehellä on geneettinen tarve paritella usein, koska onhan seksi naisen kanssa parempaa kuin itsetyydytys.


      • Utelias_vain
        TerveetSyyt kirjoitti:

        Miehen pitäisi seksuaaliterveyden kannalta saada siemensyöksy 21 kertaa kuussa tutkimisten mukaan, jotta eturauhanen pysyy kunnossa. Tästä syystä miehellä on geneettinen tarve paritella usein, koska onhan seksi naisen kanssa parempaa kuin itsetyydytys.

        Saisko tuosta tarkempaa tietoa? Lähde?

        (vaihdankin sivustoa ja alan huolehtia seksuaaliterveydestäni)


    • Hihi!

      • Tsihihihiii


      • Dissident kirjoitti:

        Tsihihihiii

        Älä ukkeli mulle tsihhhihhittele..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Älä ukkeli mulle tsihhhihhittele..

        No eilen kun sain riuhtaistua itseni irti tuosta jonninjoutavasta jankutuksesta, niin hihitytti vaan.

        Kuules.... jos jos elämässään haluaa vaan päätä lyödä seinään ja kysyy muilta, että mikähän vittu on kun päähän koskee, sitä vaan joskus ei jaksa sanoakaan sivulta mitään.

        Jokaisen pitää se älytä itse. Muuten se on tuputtamista ja käännyttämistä.

        Siisti päivä tänään. Maksoin laskut. Katsoin tiliä. Koitan pitää itseni nipussa... kyllä tää kato tästä taas lähtee...


    • scrg

      Eikös ole upeaa naisten kannalta? Naiset saa seksiä aina hyvin valikoitujen, miltei täydellisten urosten kanssa. Miesten seksikumppanit taas ovat keskimäärin hyvin keskinkertaisia, koska ronkelit runkkaa.

      • trollikka

        Mä puolestani luulen (EN tiedä) ett sitä tekee kaikki, häveliäisyys syistä sitä vaan ei myönnetä.
        Koskee niin naisia kuin miehiäkin. Nyky tietämyksen mukaan aivotkaan ei silti mätäne, ja esim. unen laatu ja mielialakin paranee... jopa soolo seksistä.


      • trollikka kirjoitti:

        Mä puolestani luulen (EN tiedä) ett sitä tekee kaikki, häveliäisyys syistä sitä vaan ei myönnetä.
        Koskee niin naisia kuin miehiäkin. Nyky tietämyksen mukaan aivotkaan ei silti mätäne, ja esim. unen laatu ja mielialakin paranee... jopa soolo seksistä.

        Ohhoh, nyt tuli tieteellistä faktaa. Runkkaaminen ei ole häpeä.


      • trollikka kirjoitti:

        Mä puolestani luulen (EN tiedä) ett sitä tekee kaikki, häveliäisyys syistä sitä vaan ei myönnetä.
        Koskee niin naisia kuin miehiäkin. Nyky tietämyksen mukaan aivotkaan ei silti mätäne, ja esim. unen laatu ja mielialakin paranee... jopa soolo seksistä.

        On väitetty että 85% ihmisistä runkkaa ja 15% valehtelee.

        Olin epätarkka ilmaisussani. Parempi sanoa, että ronkelit vain runkkaa kuin että vain ronkelit runkkaa.


      • Helpompaahan se olis jos vois kelpuuttaa kenet tahansa.


    • vaikkasamapatuo

      Nainen voi ryhtyä huoraksi ja antaa seksiä rahaa vastaan. Keskimäärin aika tunteetonta touhua.

      • Eiarpaonnea

        Onhan miehiäkin, jotka harrastavat seksiä maksua vastaan . Ja moni mies harrastaa yhden yön juttuja välittämättä naisesta hitustakaan, eikö se ole sitten tunteetonta ? En silti leimaisi naisia enkä miehiä tunteettomiksi.


      • vaikkasamapatuo
        Eiarpaonnea kirjoitti:

        Onhan miehiäkin, jotka harrastavat seksiä maksua vastaan . Ja moni mies harrastaa yhden yön juttuja välittämättä naisesta hitustakaan, eikö se ole sitten tunteetonta ? En silti leimaisi naisia enkä miehiä tunteettomiksi.

        Enhän minä sinulle kirjoittanutkaan vaan tälle aloittajalle joka muuten niin kattavasta luokittelusta huolimatta unohti tämän asian.


      • huijaavat.naiset

        Jep. Naiset tunnetusti pyrkivät kaunistelemaan sukupuolensa toimia.


      • HarveyBecks

        Kaikki naiset ei voi ryhtyä huoraksi. Ne tunteelliset.


      • Aniharha nainen sellaista pystyy tekemään, senhän takia miljoonia naisia ja lapsia allalle vuosittain pakotetaan.
        Ja nekin harvat, jotka siihen vapaaehtoisesti ryhtyvät, eivät tee sitä muuta kuin rahan takia. Sitä voi hyvin verrata siihen, että heteromies myy seksiä toisille miehille.


    • helmiä_sioille

      Fuck should I know...

      Mun oman kokemukseni mukaan te naiset olette aika periksiantamattomia tyyppejä kun päätätte saada jonkun, ettekä hyväksy eittävää vastausta. En aina tajua mistä revitte oman erinomaisuutenne...

      • Huorateekkari_olennainen

        Ei vitttttt mitähän tuo ulostus kuului tähän... Oli kyllä vitunmoista projisointia


      • helmiä_sioille

        Oli ihan omaan kokemukseen perustuvaa... :D


    • Mastamale

      Täyttä asiaa kirjoitat. Itsekin olin tosi kiimassa ja ru kkasin vanhan naisen vittua..halut meni pitkäks aikaa mutta aluksi olin tosi kiimassa ja kaikki kelpas

    • Mies ja nainen ovat yhtä seksuaalisia.

      • KiitosAivooksennuksestas

        Juu juu ja lehmät lentää


      • KiitosAivooksennuksestas kirjoitti:

        Juu juu ja lehmät lentää

        Ja mitä hän itse sanoo?

        Pysyn sanoissani. En näe mitään eriävää seikkaa, miksei näin olisi.

        Mutta mies ja nainen ovat yhtä seksuaalisia.


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ja mitä hän itse sanoo?

        Pysyn sanoissani. En näe mitään eriävää seikkaa, miksei näin olisi.

        Mutta mies ja nainen ovat yhtä seksuaalisia.

        Ei ole. Te naiset haluatte enemmän... :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ja mitä hän itse sanoo?

        Pysyn sanoissani. En näe mitään eriävää seikkaa, miksei näin olisi.

        Mutta mies ja nainen ovat yhtä seksuaalisia.

        Kokemukseni mukaan noin se menee.

        On vain syytä aina katsoa että jos itse on viriili, niin kumppaninkin on sitä oltava. Yksilökohtaisia eroja on, ei sukupuolieroja.


      • pitkätukka-68
        Ananias kirjoitti:

        Kokemukseni mukaan noin se menee.

        On vain syytä aina katsoa että jos itse on viriili, niin kumppaninkin on sitä oltava. Yksilökohtaisia eroja on, ei sukupuolieroja.

        Uskoakseni juuri noin: yksilöiden väliset erot ovat suuremmat kuin sukupuolten väliset erot.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Ei ole. Te naiset haluatte enemmän... :D

        Tavallaan tietyissä ikäryhmissä se menee noin. Miehillä ja naisilla kukoistuskaudet kun tuppaavat olemaan eri aikoihin.

        Peruspohjavire on ihmisissä sama. Tyyppikohtaisia eroja voi olla.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Uskoakseni juuri noin: yksilöiden väliset erot ovat suuremmat kuin sukupuolten väliset erot.

        Tätä on oikeastaan pakko kannattaa.


      • KiitosAivooksennuksestas kirjoitti:

        Juu juu ja lehmät lentää

        Lehmät lentävät sonnin perässä ja sonni lehmien.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Ei ole. Te naiset haluatte enemmän... :D

        33 - 43-vuotiaina.


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tavallaan tietyissä ikäryhmissä se menee noin. Miehillä ja naisilla kukoistuskaudet kun tuppaavat olemaan eri aikoihin.

        Peruspohjavire on ihmisissä sama. Tyyppikohtaisia eroja voi olla.

        Ei ole. Te naiset haluatte aina enemmän. Noh, ehkä vika on minussa... :)


      • trollikka
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Ei ole. Te naiset haluatte aina enemmän. Noh, ehkä vika on minussa... :)

        Tuulettakaas taas vähän palstaa... Täällähän haisee taas omakehu!
        Gentsu prrr kel... pitihän se arvata!XD


      • trollikka kirjoitti:

        Tuulettakaas taas vähän palstaa... Täällähän haisee taas omakehu!
        Gentsu prrr kel... pitihän se arvata!XD

        Omakehu ei haittaa, sopivassa määrin se on hyvästä.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Ei ole. Te naiset haluatte aina enemmän. Noh, ehkä vika on minussa... :)

        Naisten seksuaalisuus ei pitäisikään olla mikään tabu. Ukot saavat olla ja voheltaa mitä lystävät, mutta kun nainen, niin alkaa kohina. Nainen tuntee ja haluaa siinä missä mieskin.

        Parisuhde olisi paras, mutta mies ei saisi hyytyä.

        (nyt on pakko nauraa)

        Miten tuo on nyt nähtävä tuo "vika on minussa", kummin päin se vika on? Oletko sinä niin cuuul vai etkö vain jaksa?

        (kysyy huolestuneena)


      • trollikka kirjoitti:

        Tuulettakaas taas vähän palstaa... Täällähän haisee taas omakehu!
        Gentsu prrr kel... pitihän se arvata!XD

        No minä juuri tiedustelin, että liittyykö tämä omakehuun vain potenssiongelmiin tms.
        Jäi epäselväksi.


      • Palstanainen
        trollikka kirjoitti:

        Tuulettakaas taas vähän palstaa... Täällähän haisee taas omakehu!
        Gentsu prrr kel... pitihän se arvata!XD

        Sen näköisellä miehellä on varaa ❤️


      • Palstanainen kirjoitti:

        Sen näköisellä miehellä on varaa ❤️

        Onko tämä musiikkimaisteri komeakin?


      • tinderi.sovellus
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Onko tämä musiikkimaisteri komeakin?

        oletko sinä tinderityttö


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Naisten seksuaalisuus ei pitäisikään olla mikään tabu. Ukot saavat olla ja voheltaa mitä lystävät, mutta kun nainen, niin alkaa kohina. Nainen tuntee ja haluaa siinä missä mieskin.

        Parisuhde olisi paras, mutta mies ei saisi hyytyä.

        (nyt on pakko nauraa)

        Miten tuo on nyt nähtävä tuo "vika on minussa", kummin päin se vika on? Oletko sinä niin cuuul vai etkö vain jaksa?

        (kysyy huolestuneena)

        Vika on aina siinä, että te naiset haluatte aina liikaa. Elämässä on muutakin ku panemista. Ainakin aikuisten elämässä... :D


      • tinderi.sovellus kirjoitti:

        oletko sinä tinderityttö

        Vielä minä olen kuule säätyttö. Näytän millon on sadetta ja millon paistetta.

        Niin, no mitäs sitten?


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Vika on aina siinä, että te naiset haluatte aina liikaa. Elämässä on muutakin ku panemista. Ainakin aikuisten elämässä... :D

        Niin ja sinuako jo väsyttää? Käytkö lenkillä tai salilla? Kunnosta pitäisi pitää huolta.


      • lisää.kikkeliä.tytölle
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Vielä minä olen kuule säätyttö. Näytän millon on sadetta ja millon paistetta.

        Niin, no mitäs sitten?

        nyt selvisi miksi ei 10 miestä päivässä pysty tyydyttämään tyttöä


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Naisten seksuaalisuus ei pitäisikään olla mikään tabu. Ukot saavat olla ja voheltaa mitä lystävät, mutta kun nainen, niin alkaa kohina. Nainen tuntee ja haluaa siinä missä mieskin.

        Parisuhde olisi paras, mutta mies ei saisi hyytyä.

        (nyt on pakko nauraa)

        Miten tuo on nyt nähtävä tuo "vika on minussa", kummin päin se vika on? Oletko sinä niin cuuul vai etkö vain jaksa?

        (kysyy huolestuneena)

        Tuo ekan kappaleen alku vaatii kyllä jo päivittämistä. Tuo naisen seksuaalisuus ei ole ollut enää tabu aikoihin; sen verran paljon tuota asiaa vellotaan lehdissä ja sähköisissä viestimissä.
        Tänä päivänä kun nainen astuu erotiikkakauppaan hän on rohkea, itsenäinen ja oman seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva avarakatseinen nainen.
        Kun mies astuu samaan putiikkiin hänen päälleen laskeutuu onnettoman ..........leima.


      • kuntoa.vaatii.tinderi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin ja sinuako jo väsyttää? Käytkö lenkillä tai salilla? Kunnosta pitäisi pitää huolta.

        ei kaikki ole tinderissä ja päivystä asiakkaita 24 tuntia yötä päivää


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin ja sinuako jo väsyttää? Käytkö lenkillä tai salilla? Kunnosta pitäisi pitää huolta.

        Mä luulen, et sinä ja muutkin väsytte ennen mua... :)

        Mut ei mitään...

        https://www.youtube.com/watch?v=u7Z83MAlExQ


      • kuntoa.vaatii.tinderi kirjoitti:

        ei kaikki ole tinderissä ja päivystä asiakkaita 24 tuntia yötä päivää

        Sinä voit tunkea tinderit v.ttuun, mulla ei ole sellaiselle tarvetta.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Mä luulen, et sinä ja muutkin väsytte ennen mua... :)

        Mut ei mitään...

        https://www.youtube.com/watch?v=u7Z83MAlExQ

        No nyt on pokkaa :)

        Mutta tuollahan sinä tietysti naisia saat, tolla asenteella.

        (naurua)


      • M184 kirjoitti:

        Tuo ekan kappaleen alku vaatii kyllä jo päivittämistä. Tuo naisen seksuaalisuus ei ole ollut enää tabu aikoihin; sen verran paljon tuota asiaa vellotaan lehdissä ja sähköisissä viestimissä.
        Tänä päivänä kun nainen astuu erotiikkakauppaan hän on rohkea, itsenäinen ja oman seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva avarakatseinen nainen.
        Kun mies astuu samaan putiikkiin hänen päälleen laskeutuu onnettoman ..........leima.

        Olisinko minä niin ajasta jäljessä...


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No nyt on pokkaa :)

        Mutta tuollahan sinä tietysti naisia saat, tolla asenteella.

        (naurua)

        Ei, vaan todellisuutta. Mä oon aika hyvässä kondiksessa, vaikka itse sanonkin... :D

        Tytöt ja naiset näyttäisi tykkäävän mun naamasta ja persoonallisuudesta. Ja sit vielä se mielikuvituskin... :D Siis tyttöjen ja naisten... :D


      • varuskunta.miehiä.vai
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Sinä voit tunkea tinderit v.ttuun, mulla ei ole sellaiselle tarvetta.

        oletkin tasokkaampi vai eli katutyttö ja mielestäsi nuoria 18-20v miehiä komppaniallinen ei pysty tyydyttämään tyttöä eli sinua eli komppania 13 kieroksella niin kaikilla ei seiso enään vaan haluavat nukkumaan koska herätys klo 06.00 ja aamu toimet


      • varuskunta.miehiä.vai kirjoitti:

        oletkin tasokkaampi vai eli katutyttö ja mielestäsi nuoria 18-20v miehiä komppaniallinen ei pysty tyydyttämään tyttöä eli sinua eli komppania 13 kieroksella niin kaikilla ei seiso enään vaan haluavat nukkumaan koska herätys klo 06.00 ja aamu toimet

        Sinä voit nyt siellä rauhoittua ja katsoa vaikka Uuno armeijan leivissä rainan.
        Ennen kuin hermostun sinulle.

        Lipsuit taas aiheesta tuuliajolle. Noh, menepäs nyt siitä pöntön jaloista.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Ei, vaan todellisuutta. Mä oon aika hyvässä kondiksessa, vaikka itse sanonkin... :D

        Tytöt ja naiset näyttäisi tykkäävän mun naamasta ja persoonallisuudesta. Ja sit vielä se mielikuvituskin... :D Siis tyttöjen ja naisten... :D

        Ei sulla kunto riitä. Komea voit olla.


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei sulla kunto riitä. Komea voit olla.

        :) Kunto on se, mikä riittää. Komeudestani en olis aina niin varma... Se kun ei ole mun päätettävissä... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        :) Kunto on se, mikä riittää. Komeudestani en olis aina niin varma... Se kun ei ole mun päätettävissä... :D

        ":) Kunto on se, mikä riittää."

        Mistä sitä tietää, niinhän se on miehillä tapana sanoa.


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        ":) Kunto on se, mikä riittää."

        Mistä sitä tietää, niinhän se on miehillä tapana sanoa.

        Kyllä mä kuntoni tiedän. Kaikesta muusta en ole niin varma... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Kyllä mä kuntoni tiedän. Kaikesta muusta en ole niin varma... :D

        (naurua)

        Kuitenkin vetää suonta tai ottaa ristiselästä, tai huimaa tai jotain.


      • julma.leikki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Sinä voit nyt siellä rauhoittua ja katsoa vaikka Uuno armeijan leivissä rainan.
        Ennen kuin hermostun sinulle.

        Lipsuit taas aiheesta tuuliajolle. Noh, menepäs nyt siitä pöntön jaloista.

        ok anteeksi taisi olla tymää ja julmaa pilaa tai vitsiksi sen piti tarkoittaman niin leikkiä se oli


      • helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        (naurua)

        Kuitenkin vetää suonta tai ottaa ristiselästä, tai huimaa tai jotain.

        Nöyp. :)

        Mut sua ei ole kukaan rakastellut antaumuksella pitkään aikaan. Ei edes palstalla...

        Hyvää yötä... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=VJTjsVSzQ1Q


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Nöyp. :)

        Mut sua ei ole kukaan rakastellut antaumuksella pitkään aikaan. Ei edes palstalla...

        Hyvää yötä... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=VJTjsVSzQ1Q

        Taidat olla aikamoinen Mr. Love

        Eikun öitä :)


      • julma.leikki kirjoitti:

        ok anteeksi taisi olla tymää ja julmaa pilaa tai vitsiksi sen piti tarkoittaman niin leikkiä se oli

        Ok ok...unia sinnekin, no hard feelings. Tulit kerta tolkkuihisi.


      • kauniita.seksi.unia
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ok ok...unia sinnekin, no hard feelings. Tulit kerta tolkkuihisi.

        hyvää yötä lento suukon kera


      • Palstanainen
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Onko tämä musiikkimaisteri komeakin?

        On, liiankin komea. ❤️


      • nähnyt
        Palstanainen kirjoitti:

        On, liiankin komea. ❤️

        Tuosta voidaan olla toistakin mieltä.


      • tikuntakku
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Naisten seksuaalisuus ei pitäisikään olla mikään tabu. Ukot saavat olla ja voheltaa mitä lystävät, mutta kun nainen, niin alkaa kohina. Nainen tuntee ja haluaa siinä missä mieskin.

        Parisuhde olisi paras, mutta mies ei saisi hyytyä.

        (nyt on pakko nauraa)

        Miten tuo on nyt nähtävä tuo "vika on minussa", kummin päin se vika on? Oletko sinä niin cuuul vai etkö vain jaksa?

        (kysyy huolestuneena)

        Ei kaikista naisista ala kohina. Joistain vain, jotka halutaan ja voidaan jostain syystä nostaa tikun nokkaan.


      • No enhän mä siitä mitään sanonutkaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olisinko minä niin ajasta jäljessä...

        Nämähän kiertää kehää joten istahda hetkeksi ja odota että muu mailma saa sinut kiinni.

        Ainoa joka kulkee suoraa janaa on ihmisen ikiaikainen tarve mankeloida pyyykkinsä.


    • eikä.sääliä

      tinderimiehet panee tinderihutsuja ja tinderihutsuille kelpaa kaikki joila kikkeli niin tinderiläiset on tinderiläisiä ja tunteita ei ole

      • ei.tinderi.jänniä

        ja jos taas normaali ja tavallinen mies niin jos naisen kanssa haluaa sekstailla niin mies on ihastunut tai rakastunut ja haluaa hänet naisekseen ja jos kiva niin vaimokseen ja kai se sama uttu naisilla


      • naiset.on.huijareita

        Olet oikeassa. Somemaailma paljastaa totuuden naisista.


      • Sinne tinderiin sitten kaikki ätmit..ja muut neitsytsedät.


    • 354t2wef23f2wefffd

      Kyllä ne naisetkin sortuvat panemaan tapauksia joita eivät muuten huolisi.

    • kvkbn

      kiltit tytöt on vaikeita saavuttaa, mutta petoja kun saa ne nussimaan

    • Totuus-

      Kyllä minusta se menee päinvastoin että nainen panee niitä idiootti jännämiehiä. Vai onks jännämiehet fiksuja kun tekevät rikoksia mutta joutuvat vankilaan ja naiset silti panee niitä. Toki jos mies on komea naisen mielestä niin kyllä nainen panee vaikka mies on jännämies pahoinpitelee naisia ja lapsia. Sellaisia suhteita on paljon.

    • 65483703

      Mitä järkeä koko keskustelussa? Seksiaihe, puutetta kummassakin päässä.
      Yleistävä ja sitten huom. keskimäärin? Wtf?

      Ihmiset valitsevat mihin tarmollaan kykenevät. Se että joku van kelpaa, on sekin valinta. Eli aina on valinnanvaraa. Varma vakipano on laiskalle ja mukavuudenhaluiselle sopivin. Ellei sellaista ole, voi vika olla omissa valinnoissa. Mies käyttää rakkautta saadakseen pesää, nainen on käytettävissä saadakseen rakkautta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe