Tinder treffit kun match juoksee karkuun

Ajolähtö

Onko kenelläkään käynyt koskaan niin että olette kävelyllä ja treffien päätteeksi, kun tienne ovat erkanemassa kävelyseuranne ojentaa kätensä, kättelee kuin kuollut kala ja lähtee juosten pois tilanteesta?
Jäi sellainen olo, että olinko niin vastenmielinen että oli juostava karkuun? Kyseessä oli kuitenkin muuten asiallinen ja koulutettu mies.

9

994

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hfghfhfghfg

No eipä ole käynyt noin. Itse halaan lähes joka kerta naista treffien lopuksi ellei ole sitten erityisen huonot treffit.
      Usein kuitenkin näkee siinä hyvästelytilanteessa että nainen ei halua nähdä uudestaan.

• lfögöhljk

Kyllä se niin täytyy olla.

• Ertyjjjk

Ei musta ainakaan vastapuoli ota varmaan kovin hyvin selvää aina, haluanko tavata uudestaan vai en. Mutta aika selvästi miekkonen oman kantansa ainakin ilmaisi. Oliko mahdollisesti kovin ujo tai sitten tuli kiire jonnekin? :)

• On tutumpaa että lähdetään karkuun jo ennen ensitapaamista.

• Rumamies-

Olen niin ruma etten ole koskaan edes treffeille päässyt koska nainen juoksee karkuun kun näkee minut.

• y5ykjetyeyetyk

Mitenkähän se koulutus liittyy käytöstapoihin ja sosiaalisiin taitoihin?

• kggkh

Naisten mielestä koulutus on tärkeintä. Oliskohan satojatuhansia koulutettuja suomessa ja siltikin naiset kuvittelee että on itse jotenkin erikoinen kun on yliopisto-opintoja takana tai korkeakoulu käytynä. Harvoin näyttävät tuloksia miten hyviä koulussa ovat olleet, häpeä se on pienikin häpeä jos tulokset paljastuisi.

• hgfhghfghjf

Naiset tekee ihan hirveästi olettamuksia miehen ammatin perusteella.
        Se amismies on kouluttamaton typerys ja se lääkäri on kiinnostava älykäs mies.

• pelimies_lpr

Deitillä useat naisetkin etenee aivan kuin veroilmoituksen täytössä, treffit = rakkaus = avioliitto = perheonni, sitten kun joutuvat vain kuivasti tavalliseen tapaan toteamaan, et ei se ihan niin mene ja tästäkö hermostutaan blockataan jollain kymmenvuotiaan sanavalikolla haukkuen niitä miehiä ketkä tavoittelevat koska kummaa kyllä tämän naisen profiili näkyy kaikille viestittelyä rajoittamatta vaan nämä miehet ei sillä hetkellä ole naisen tavotteiden mittaisia mutta sopiva turhautumisen purkamisen kohde, siis tämän pienen profiilinasetus kompuroinnin vuoksi vanhoja hemmin elkeitä esitetään ei toivotuille miehille ihan siksi vaan kun itse lähtee löysin perustein treffeille menestys kiikarissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      51
      2789
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1672
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      104
      1000
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      83
      915
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      59
      838
    6. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      43
      764
    7. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      163
      760
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      741
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      732
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      675
    Aihe