sitä ihmettelen palstan sinkuissa

tuli.jo.paniikki

saanut kuvan ettei halua löytää kumppania ja tulevaa puolisoaan eikö normaali ihminen halua löytää kumppaninsa ja täällä olevista sinkuista moni sopisi toisilleen eli joku pyytää treffeille niin vastaus olen anonyymi ja tää on keskustelupalsta ja en etsi ketään enkä halua ketään ja tinderissä suomi24 treffi irc calleria iskuri facebook ym ja vuosia siellä sinkkuina eikö olisi syytä etsiä muualtakin esim täältä ja mistä vain mutta luulisi että tinderissä suomitreffeillä ym on samanlaiset ihmiset itse en jaksaisi olla esim vuosia tindereissä löytämättä ketään ja jaella kuviani tuntemattomille eli eikö naama tule tutuksi ja mitä se antaa jos joku tuntematon varattu antaa pimppiä tai kikkeliä eli hyväksikäyttää helppoa tai sinkku jolla on ongelmia vakavia eikö kannattaisi vaikka täältä tai muilta palstan sivuilta etsiä joku treffattava ja ehkä löytää kumppanin ihanan

20

755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åöjgdew

tuolle loruilijalle kerro ihmeessä lisää äidistäsi

• Opettele käyttää pisteitä, pilkkuja, kys.merkkejä ja isoja alkukirjaimia. Kirjoitit juuri yhden lauseen jossa on 128 sanaa! Tajuatko että ne välimerkit ja kirjaimien koon vaihtelut oikeaoppisissa paikoissa helpottaa lukemista aivan vitusti? Ei kielioppisäännöistä olla sovittu ainoastaan kirjoittajien riesaksi vaan niillä on ihan oikea ja erittäin hyödyllinen tarkoitus.

• Itse olen ainakin haku päällä.

• fpppt

Eli miestä olet hakemassa..pamppukin pöllitty isiltä.

• Yritystähän on aina mutta kun ei vain enää jaksa.
      Hyvin harvoin itse ihastuu.
      Täytyy olla perkeleen hyvä luonne tyypillä että saa mun mielenkiinnon ja muutenkin pystyy hyväksymään ihmiset sellaisena kuin on.

• kaunis.ja.nätti.olet

olet kaunis että siitä se ei ole kiinni niin kuvassasi olet todella kaunis nainen ja kyllä niitä hyviä miehiä on

• kaunis.ja.nätti.olet kirjoitti:

olet kaunis että siitä se ei ole kiinni niin kuvassasi olet todella kaunis nainen ja kyllä niitä hyviä miehiä on

Kuva ei kerro ihan kaikkea, mutta kiitos siitä :)
        Hyviä miehiä on kyllä mutta monesti he ovat arkoja tai eivät ole kiinnostuneita seurustelemaan.

• Trollikka

Kuules AP... älä turhaan ihmettele yksinäs siellä. Siitä vaan jonon hännille ihmettelemään; muiden mukaan, ...siellähän sitä pällistelette mun sukuni ja tuttavieni kanssa!
      Olen sen verran vaikea luonne, selvällä luonne vialla varustettu, mua ei komennella, eikä tyrkitä... ettei kukaan täysjärkinen ole kiinnostunut elämäänsä pilaamaan.
      Ymmärsitkö jo, vai pitääkö taivuttaa rautakanki sulle malliksi!
      Miks kaikki aina tunkee nokkansa naapurin asioihin,...huolehtisitte vaan omista asioistanne.

• hyvä.pari.olisitte

sinulle sopisi poliisinpoika täydellinen pariskunta olisitte

• öäö
        hyvä.pari.olisitte kirjoitti:

poliisinpoika yritti jo miss pönttöuunia, ei saanut ja mikä soppa siitä syntyikään..joten parempi kun ei palstoilla yritä.

• trollikka
        hyvä.pari.olisitte kirjoitti:

Viestin tuojat eli puhemiehet mä olen yleensä ampunut... varmuuden vuoksi!
        Menikö viesti perille nyt!

• trollikka kirjoitti:

Viestin tuojat eli puhemiehet mä olen yleensä ampunut... varmuuden vuoksi!
        Menikö viesti perille nyt!

Apina ei ole puhemieheni, toimittaa täällä asiaansa ilman mitään valtuuksia.

Saa ampua.

• trollikka
        Poliisinpoika kirjoitti:

Apina ei ole puhemieheni, toimittaa täällä asiaansa ilman mitään valtuuksia.

Saa ampua.

Piruako sä viivyttelit siin tiedonannoss, nyt se "Apina" luikki jo tiehensä ja säilytti nahkansa!

• sinkkuilunne.loppuu
        trollikka kirjoitti:

Piruako sä viivyttelit siin tiedonannoss, nyt se "Apina" luikki jo tiehensä ja säilytti nahkansa!

se odotti vastaustasi jos vastaisit myöntävästi no sopikaa treffit

• trollikka kirjoitti:

Sorry, mutta en huomannut että täällä on tilanne päällä.

Nyt kuites tiedät että apina on omilla asioillaan.

• siinä.on.casanoova
        Poliisinpoika kirjoitti:

Sorry, mutta en huomannut että täällä on tilanne päällä.

Nyt kuites tiedät että apina on omilla asioillaan.

vinkki vinkki tyttö jäi odottamaan että pyydät treffeille vai meni casanovalta pupu pöksyyn kun nainen tuli kuvioihin nyt sopii sleeppareitten on niin hikikin ja paniikki iski kun pitäisi pyytää treffeille naista ha ha haa

• siinä.on.casanoova kirjoitti:

vinkki vinkki tyttö jäi odottamaan että pyydät treffeille vai meni casanovalta pupu pöksyyn kun nainen tuli kuvioihin nyt sopii sleeppareitten on niin hikikin ja paniikki iski kun pitäisi pyytää treffeille naista ha ha haa

Meillä on trollikan kanssa sopimus siitä että jos molemmat olemme sinkkumarkkinoilla vielä vuonna 2035 (sattoi olla myös 2135), niin menemme sitten yksiin.

Siihen saakka olemme molemmat vapailla markkinoilla, eikä sopimuksemme ole ihan velvoittava vaan pelkkä optio jonka voi jättää käyttämättä.

Kokeile onneasi.

• nyt.jutteleen.sille
        Poliisinpoika kirjoitti:

Meillä on trollikan kanssa sopimus siitä että jos molemmat olemme sinkkumarkkinoilla vielä vuonna 2035 (sattoi olla myös 2135), niin menemme sitten yksiin.

Siihen saakka olemme molemmat vapailla markkinoilla, eikä sopimuksemme ole ihan velvoittava vaan pelkkä optio jonka voi jättää käyttämättä.

Kokeile onneasi.

nyt on aikamies pojan ja perakammaripojan puhetta no mene juttelemaan trollikalle ja pyydä treffeille no en häiritse enempää että voit rauhassa pyytää trollikkaa ulos ja treffeille mutta neuvo älä missaa nyt tätä ja laulu kuka sen lauloikaan toista samanlaista et koskaan enään löydäkkään nyt saisit naisen iki oman

• nyt.jutteleen.sille kirjoitti:

nyt on aikamies pojan ja perakammaripojan puhetta no mene juttelemaan trollikalle ja pyydä treffeille no en häiritse enempää että voit rauhassa pyytää trollikkaa ulos ja treffeille mutta neuvo älä missaa nyt tätä ja laulu kuka sen lauloikaan toista samanlaista et koskaan enään löydäkkään nyt saisit naisen iki oman

Eiköhän sunkin kannata huolehtia omasta pariutumisestasi, sulla on se ensisuudelmakin vielä kokematta.

• kemijät

täydellistä ihmistä etsii niin voi pettyä, toiset vaan sopii toisilleen jotka menee yhteen,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2172
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1436
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1075
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1068
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      994
    8. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe