Onko kokemusta Yoursin vaatteista? Onko joku tilannut nettikaupan kautta? Toimiiko toimitukset, entä voiko palauttaa? Mikä on vaatteiden laatu? Erityisen tärkeää, miten koot asettuu esim. jos vertaa esim. elloksen, cellbesin tai ulla popkenin vaatteisiin? Jos popkenilta tilaan 58/60 koon, niin mikä koko näissä englantilaisissa kokomerkeissä vastaisi sitä?
Kiitos jo etukäteen jos viitsit vastata!
Yoursin vaatteet???
isokokoinen10
2
426
Vastaukset
- pdpdpdp
Tilattu nettikaupan kautta, paketti tulee n. viikossa. Laatu on mielestäni Ellos Cellbes tasoa, ihan ok vaatteita. Tosi tyytyväinen olen ollut.
- Tilaihme
olen tilannut Yoursilta usean vuoden ajan. Perussääntö on että svetareissa, tpaidoissa ja housuissa kokoni on 18 vastaa esim elloksen ja cellbesin 48. Mekot ja takit on pienempää kokoa. Niissä sopiva kokoni on ollut 22. Palauttanut en tuotteita ole. Tuotteet ovat tulleet aina parissa viikossa ja hinta-laatu suhde on mielestäni hyvä. T: Tiina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605016Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti622169- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181363Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191244- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879