Onko tyhmempää?

Perttixx

Maksoin typeryyksissäni kk Victoriamilan premium jäsenyyden, vaikka tavallaan tiesin että ei tuon näkösiä naisia kiinnosta meikäläinen ja jos kiinnostaa, kuullostaa liian hyvältä ollakseen totta..
Olen kokeillut kaikkia muitakin tiedossa olevia deittejä, sama tulos.
Onko maailmassa/suomessa niin paljon tyhmiä ja surkeen yksinäisiä miehiä että tuollainen bisnes on kannattavaa?
Tein oman tinder-kokeenkin tuossa keväällä,
300tykkäystä suoraan sen enempi tutkimatta kenestä tykkää.. odottelin plussan loppuun, ei ensimmäistäkään matchia..
Happypancakessakin oli tunnukset tammi-kesäkuun ajan, enkä onnistunut saamaan ainuttakaan vastausta.
Onko väärin lopettaa naisen etsiminen netistä?

9

503

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuonotKokemukset

Miehet yliarvioivat seksiseuraa etsivien naisten määrän. Heitä on lopulta hyvin vähän. Nuo sivustot on täynnä feikkejä ja maksullisia. Tavalliset naiset harvemmin etsivät seksiseuraa/ FWB:ta.

Itse kuulun näihin harvoihin, eli olen aiemmin etsinyt FWB-suhdetta. Sen verran ikäviä kokemuksia kaikki, että totesin oman avun paremmaksi.

Mitä eenmmä'n nykymiehet vonkaavat joka puolella seksiseuraa heidän ehdoillaan, sitä' vä'hemmän aiankaan itseäni (ja muutamaa ystävääni) enää miesseura kiinnostaa. Todella moni kaveri, kuten itsekin, harmittelee ettei olla biseksuaaleja...niin kauas on miesten ja naisten kyky löytää yhteinen sävel kadonnut. Naisen kanssa olisi helpompaa olla. Mutta kun ei kiihotu naisesta, niin ei mahda mitään. Ollaan sitten loppuelämä yksin, ilman parisuhdetta ja seksiä. Kai ne halut ja läheisyydenkaipuu jossain vaiheessa hiipuu.

• Perttixx

Mullekkun riittäis että edes joskus sais halata, hieroo ja suukottaa .
        Ja tällä kertaa vaan ajattelin että verhoon sen niin että seksiä olen hakemassa, kun victoriamilan oli sellanen sivu mielestäni että siellä olis voinu päästä kohtuu suoraan asiaan..
        Suunnittelin sen niin että jos pääsen tekemisiin jonkun naisen kanssa,, niin tavallaan esileikkinä ensin halaan, hieron ja suukotan.. sitten olisin yrittänyt hiukan tunnustella mitä nainen haluu..
        Kerran oon onnistunu likimain täydellisesti halaa, hieroo ja suukottaa, vieläpä ihan kivan näköstä naista, ui saakeli kuinka hienoo se oli, sillon -14 syksyllä.

• Naiset-nirsoja

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201808062201114462_rk.shtml

tuossa jutussa hyvä esimerkki miten tavis naisille ei kelpaa kiva kunnollinen tavismies. 95% naisista on taviksia, suomessa on 500 000 sinkkumiestä. Jos pekka sanoisi että pääsi just vankilasta koska puukotti exäänsä, on niin siinä olisi naisille heti jännittävä mies ja naiset pyytäisi pekkaa koko ajan treffeille.

• MiktoriaVilan

Victoria Milan on ihan huijausta.

Arviolta 99 % profiileista on selvästi ylläpidon tekemiä feikkiprofiileja jotka vielä lähettelevät viestejä ettei koko sivusto näyttäisi niin kuolleelta kuin se oikeasti on.

• Tiedän todistettavasti ainakin yhden "tavallisen" naisen olleen Victoria Milanissa. Oli halunnut eron jälkeen seksiä ilman sitoutumistä, joten kirjautui pettäjäsivustolle.

Victoria Milan on nimensä mukaisesti pettäjäsivusto, joten parisuhdetta sieltä on turha toivoa löytävänsä.

"Mullekkun riittäis että edes joskus sais halata, hieroo ja suukottaa . "
      On turha luulla, että se riittäisi naisille. Naiet haluavat sesiä ihan yhtä paljon kuinmiehetkin, mutta seksi ilman tunteita on ehkä harvinaisempaa. Kyllä naiselle on kuitenkin tärkeää tietää, että sinä haluat häntä, vaikka et heti ole päälle pyrkimässäkään.

"Onko maailmassa/suomessa niin paljon tyhmiä ja surkeen yksinäisiä miehiä että tuollainen bisnes on kannattavaa?"

On todellakin. Victoria Milanin kohderyhmää eivät edes ole yksinäiset miehet, vaan parisuhteessa olevaSehän tätä nettideittailua vääristääkin, että siellä naisia tavoittelevat sekä vapaat että varatut miehet ja naisille tulee illuusio omasta suosiostaan.

• Perttixx

"Mullekkun riittäis että edes joskus sais halata, hieroo ja suukottaa . "
        On turha luulla, että se riittäisi naisille.

En tosissaan luule että se riittäis naisille, mutta mulle riittäis.
        Tää -14 syksyllä tapaamani nainenki halus ton mun "esileikin" jälkeen ottaa poskeen, ratsastaa, että naidaan takaa, että naidaan edestä, että naidaan toisesta asennosta takaa, että naidaan toisesta asennosta edestä, seisaaltaan, kyljellään ja ja ja keittiössä, olkkarissa, makkarissa ja ja.. se oli mulle ihan ok.

• McKaivuri

No, liityit sitten niiden tyhmien miesten joukkoon sitten.

• Tarsako

Tyhmempää on uhata itsensä jos ei saa jotain miestä.Hellu sen tietää.

• Perttixx

Mitenköhän mahtaa käydä.. olen nyt noin 30kertaa laittanut eropyynnön victoriamilanin ylläpidolle ja vieläkin menee kk maksut..
      Miten ne mahtaa saada loppumaan.. laitoin jo viestiä kk maksun perivän firman postiin ja palautelaatikkoon ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe