Juu, elikkä jostakin kumman syystä mulla tuppaa tuo ylä-E katkeilemaan omassa nailonkielisessä kitarassani, vaikka olen kuullut sanottavan, ettei nailonkielisissä pitäisi yläkielten katkeilla juuri koskaan. Yleensä kestää noin 1-2 kuukautta, tosin yleensä vaihdan koko setin noin kuukauden välein, joten eipä oo ehtinyt monestikaan katkeamaan. Eilen just laitoin uuden Daddarion laadukkaimman ja kalleimman kielisarjan nailonkieliseen kitaraani, pari tuntia vain oli ollut setti paikoillaan, ja kuului NAPS, ja ylä-E oli poikki. Kieli on aina katkennut siitä hieman tallanluun takaa, siis tallanluun ja sen reiän välisestä kohdasta, josta kieli pujotetaan sisään tallaan. Onko tuollainen ihan normaalia?
Ohut E-kieli katkeilee NAILONKIELISESSÄ KITARASSA?
kummastunut
3
176
Vastaukset
- vm41
Läpiviennissä vikaa, tuskin kielessä.
- viilalla
Tsekkaa kaikki terävät reunat sileiksi
- Anonyymi
Nyt tänään taas katkesi nailonkielisen ohut-E kieli vain viikon vanhana, päätin että jos vielä kerrankin menee poikki, niin hajotan koko kitarani kirveellä tuhannen päreiksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1214580Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv692642Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801675Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91156- 66872
- 45865
- 21863
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu120833Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67817Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789