Niin teidän ei tarviis palstailla ja hakea huomiota paltalta vaan hyvännäköisinä teillä olisi oma rakas joka halaisi teitä ja teillä ei olisi edes oikeutta palstailla kun olisi oma rakas.
Jos olisitte hyvännäköisiä
11
302
Vastaukset
- Likinäkörillitäti
Niin - koska olen erittäin hyvännäköinen, niin enpä juuri tällä palstalla roiku. Kun on elämänsisältöä ihan kivasti.
- Reuho
Palstalla roikkuminen ja ulkonäkö eivät mitenkään liity toisiinsa. Jos ns. hyvännäköinen tykkää roikkua palstalla, niin sitten hän roikkuu palstalla.
Voi toki olla mahdollista että hyvännäköisillä on paljon sosiaalista elämää, menoja ja muuta elämänsisältöä kuin tällä palstalla oleskelevalla, mutta en heti väittäisi että ulkonäkö ja täällä oleskelu ovat mitenkään sidoksissa toisiinsa.
Voihan hyvännäköinenkin olla yksinäinen ja tarvita tämän palstan kautta sosiaalisia kontakteja. Ja toistaalta voihan vähän rumempikin olla sosiaalisesti aktiivinen, eikä ehdi roikkua täällä.- TottaYes
Totta! Tuo on ihan järkevästi ja todellisuudentajuisesti sanottu.
- naama.ja.varsi
Tuo on totta. Nainen ei kaipaa rikasta tai hyvin koulutettua miestä. Elävässä elämässä olen nähnyt että vani ulkonäkö merkitsee. Ihan turha haalia varallisuutta, kuten joku DF laulaa. Ellet ole miljonääri, rahalla ei ole väliä, vaan sillä kemialla; ulkonäöllä.
- liiannäköinen
Ei . Ei ei.
- Tämä-selvä
Myöntäkää nyt vaan että olette palstalla koska teillä ei ole sosiaalista elämää. Eiole häpeä olla yksinäinen.
- fruttidimare
En myönnä. Olen töissä, eikä huvita tehdä hommia. En tosin ole sinkkukaan.
- passivoituu
ainakin jos netissä liikaa roikkuu huomaa helposti olevansa perä kamarin asukki oli sitten kumpi sukupuoli vain ,
- Kaisanoasaa
Hyvännäköiset ihmiset henkaa toisten hyvännäköisten ihmisten kanssa. Ne juhlivat, käyvät lomalla, harrastavat seksiä, käyvät konserteissa, menevät naimisiin, tekevät lapsia. Ei niillä ole aikaa olla jossain surkeassa sinkut palstalla kuuntelemassa paskoja juttuja. Sinkut palstalla on vain ätmejä ja ätnejä joilla ei ole muuta elämää kuten minulla ei ole.
- ympäristön
hyvän näköinen saa automaattisesti luonne analyysis ilman tutustumistakin mies on ylpeä nainen nirso, elävät omassa kuplassaan kun joutuvat silmä tikuksi naaman vuoksi hyvässä ja pahassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174766
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291615- 211409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon251342Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1471101
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74932